Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik zit even met iets wbt vriendje. Overdag slaapt hij heel soms in.zijn bedje. Vaak gewoon in zijn zitzak of bij mij op mijn borst.
    Zodra ik hem in bed leg is het 5 min later gillen. Nu vind ik dat heel moeilijk om hem te laten huilen. Nu heb ik dat dus net geprobeerd en dat voor 2 x 10 min laten huilen even troosten en weer weg. De laatste x was hij zo overstuur dat ik m echt bij me heb gehouden en het duurde gewoon echt 25 min voordat hij niet meer aan het krijsen was in mijn oor :(. Dit voelt echt zo niet goed om hem te laten huilen dat hij er zo overstuur van is. Hij slaapt snachts wel gewoon goed in zijn bedje en in de avond hebben we m soms bij ons op de borst bij papa met slapen en soms ook in zijn bedje. Wat kan ik doen om hem overdag ook in zijn bed te laten slapen zonder dat hij zo overstuur raakt en zonder dat het niet goed voelt bij mij.
    Ik kan overdag zo af en toe wat tussendoor doen als hij in zijn.zitzak ligt maar dat komt mis 1x pdag voor.

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat bij ons hielp is hem slaperig maar niet klaarwakker in bed leggen... hij is dan bewust dat je hem in zijn eigen bedje legt maar wel rustig en slaperig genoeg om in te slapen misschien...
    hier is zelfs nu zo dat jayson klaar wakker overdag in bed kan leggen en hij gaat ff push ups doen dan ff babbelen tegen zijn muurschildering en daarna slapen...

als jays wakker werd dan was even troosten en weer weg en als hij heel overstuur was even uit bed troosten en weer in bed leggen... en we gingen nooit de kamer uit met jayson... hij moet in zijn bedje slapen dus we gaan de kamer niet uit..

wat ik ook vaak in begin deed was dat ik jays in bed legte en dan boven bezig ging.. zodat hij mij wel hoorde zeg maar... dit hoef ik nu niet meer te doen maar scheelde toen een hoop huilbuien

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Dat hebben we ook al geprobeerd. Half slaperig, helemaal slapend (dan was hij bij ons al in slaap gevallen na het eten) Ik leg hem niet klaarwakker in zijn bedje, want dan gaat hij toch niet slapen heb ik ook al gemerkt.

We wonen in een flat dus is al gelijkvloers dus dat gerommel hoort hij sowieso. Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer maar gaat volgende week nadat hij zijn prikjes heeft gehad naar zijn eigen kamertje. De avond van prikjes laten we m nog wel bij ons, gewoon voor de zekerheid, maar ik vind het wel spannend hoe hij het dan gaat doen. Heb zo'n vermoeden dat het ook gillen wordt want het is natuurlijk een nieuwe omgeving om in te slapen. Eerst was het alleen maar 'de verschoonruimte'.
    Nu ligt hij lekker te slapen in zijn zit/ligzak dus ik vind het voor nu even prima.
    Hij was vannacht ook al vaak om te drinken, heb ik even mijn handen vrij.
    Hoofdpijn gaat ook maar niet weg. Kakdag vandaag.......

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Als ik dat doe heb ik ruzie met manlief :S die vind het heel belangrijk.. Die is ook glad met z'n oma te praten, moet het gezeur dus nog even blijven slikken voor de komende ug jaren..

Over het slapen; Em wilt overdag ook niet in bed.. Pas na de laatste fles slaapt ze in bed.. Maakt hier ook niet uit of ze wakker is, bijna slaapt of echt slaapt.. Erg irritant..

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Jeetje wat balen dat je daar dus aan vast zit. Je kan je nu wel alvast een week mentaal voorbereiden voor de heks.... ;)

Oh dus niet de enige hier die overdag niet in bed wil slapen.
    Wil ze dan ook alleen maar bij 1 van jullie liggen of in de box ofzo?
    Tja het is idd best irritant en ook wel s vermoeiend.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik krijg het soms voor elkaar dat ze 15 minuten in de box blijft slapen, of in de wipstoel.. kan ik even een wasje doen, eten of even snel douchen en aankleden.. Maar verder overdag ligt ze het liefste bij mij of M

7. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Eli, dat is vervelend. Hier slaapt kleine man zijn middagslaapje in zijn eigen bed, tenminste als ik thuis ben. De overige slaapjes overdag in zijn wandelwagen bak.
    Als ik hem net op bed leg, blijf ik nog even in zijn buurt. Als hij begint te huilen ga ik naar hem toe en leg mijn hand op zijn buik. Beetje stevig. Ik voel dan zijn ademhaling rustiger worden. Ik zeg slaap lekker en loop weer weg. Alleesn als hij echt overstuur is haal ik hem even uit bed voor troost. Soms is het niet nodig, meestal 2 of 3 keer. Komt hij dan al snel weer voor voeding, doe ik net of het nacht is, zeg ik niets en leg ik hem terug.
    Heb wel een ritueeltje voor het naar bed gaan. Schone luier en slaapzakje aan.

Even hoe ik me voel vandaag:
    image.jpg

..... Nou, zo dus.....

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Moeoeoeoehhhh!:cool:

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    In bedje slapen, tja, ik leg haar vaak in de kinderwagenbak omdat ik als ik alleen ben met zl en meiske geen zin heb om telkens 2 trappen op- en af te gaan. Maar ze doet het wel aardig.
    Misschien zorgen dat het bedje warm is als ze erin ligt en misschien iets wat naar jou ruikt dat hij het dan prettig vind?
    Ik ben een vrij strenge moeder, dus heb vanaf het begin die structuur erin gebracht. Dat kwam vooral vanuit de ervaring met zl, die absoluut niet in bed wilde slapen.

@hier, Mijn meisje heeft de hele dag geslapen. Ze was vanochtend even wakker, toen heb ik haar slapend in de kinderwagen gelegd en is ze met papa naar babymassage geweest. Daar is ze even wakker geweest, maar nadat haar papa 1 been had gemasseerd zette ze het op een brullen en is ze vervolgens daar in slaap gevallen. Ze heeft toen ruim 4 uur aan een stuk geslapen.
    Gedronken, na 10 minuten viel ze weer in slaap en zo is het de hele dag geweest.
    Je hoort me verder niet klagen, maar ik vind het wel een beetje gek. Ze heeft geen koorts en lijkt ook niet ziek te zijn. Ze slaapt gewoon zo goed als de hele dag al. Zou dat nog van de prikjes kunnen zijn?

Jippie! Inglorius bastards is op tv, ik hou echt van de films van Tarantino!!

10. Avond!
    Mira evi heeft vandaag ook al zoveel geslapen, miss zit t in de lucht haha..
    Hier ook die film erop.. Vl is ook gek van die films...

Haaatjoe snot op ipad.. Zucht..

11. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 die veel heeft geslapen vandaag.

Het slapen overdag gaat bij Noah nu ook goed.ik vond het ook moeilijk om hem te laten huilen maar heb echt een aantal dagen doorgezet hem niet te snel op te tillen. Nu gaat het een stuk beter en kan ik tussendoor wat in huis doen.
    Ook slaapt hij iedere middag lekker in bed vanaf twaalf uur tot hij komt. Meestal is dat tot rond 15.00 uur.

12. Oo heerlijk puk.. De aanhouder wint!

Hier kwam evi om half 7... Heb er voor mn gevoel al een halve dag opzitten lol.
    Nog plannen vandaag?
    Hier niet, maar als ze hier nou weer gaat jengelen, gaan we wel naar mn ma ofzo.. Buitenhuis is ze zooo lief en stil en gezellig. Gister wel gezien bij sm.

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning,

Zooooo vriendje heeft van 00.00 tot 7,45 geslapen......heerlijk..
    Wbt het slapen overdag ik denk dat ik wat heb gevonden wat werkt. Gisteravond viel meneer na het douchen en eten bij mij in slaap denk van rozigheid. Wil m in bed leggen, plonk ogen open klaarwakker. Dus ik dacht ja je kan me wat. Dus niks gezegd in bed gelegd, ingebakerd, toegestopt, kusje gegeven, speen erin en ben de kamer uitgegaan. Binnen een paar min sliep hij :)....
    Mis komt het wel van het douchen maar ik ga m toch proberen zo te doen ook voor overdag, kijken of het werkt.

Marieke, lekkere ochtend heb je er al opzitten wat ik las op fb.
    Hier zo weer verder slapen na het voeden en dan verder vandaag een bureau voor de kids in elkaar zetten die we op de kop getikt hebben op mp dus de kast die er nu staat moet uitgezocht worden. Kan ik weer met mijn opruim mania aan de gang hahaha en lekker een filmpje kijken denk ik. Wordt bout weer wat ik hoorde dus goeie dag om binnen te blijven.

14. Eli hopen dat t overdag ook werkt idd.
    Ja al een aardig ochtendhe erop zitten voor mn gevoel. Vreselijk in de regen lopen.. Waarom wilde ik ook es weer een hond? Lol

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Tja met honden moet je wel lekker de frisse lucht in , maar ook met baggerweer ;). Mochten wij ooit naar een huisje gaan met tuin dan willen we ook een hond. Op een flat vind ik het niks. Kan me er nu al op verheugen want dan willen we graag een mopshondje, die vinden wij zo geweldig leuk.

Ik ga weer verder tukken :)

16. Eli kan best hoor op een flat een klein hondje. Wij wonen op een bovenwoning. Gaat prima. Al willen we snel verhuizen, ook een tuin.. Maar toch.

Ik word langzaam gek van mn eigen kind...
    De hele week was t klote, gister hele dag weg ging zoooooo goed. En nu is t weer helemaal klote..snap er niks meer van en t begint me ook aardig de keel uit te hangen.

17. Ik typ k l o t e en er staat rot... Heul apart

18. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier net alledrie wakker.
    Noah heeft lekker van kwart over tien tot negen uur geslapen.

Vandaag lekker binnen bankhangen en binnen rommelen met dit vieze weer.

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Goedemorgen,

ach Marieke heb zo met je te doen. Dit is gewoon slopend als je meisje niet lekker in haar vel zit. Knuffel voor jouw.
    Hier slaapt mannetje weliswaar niet door, ook heel vermoeiend, maar overdag doet hij het prima, maar de hele dag met een huilend meisje lijkt zeer zwaar.

@ Elis succes met je opruimmanie.

het is zeker rot weer zeg. Echt herfst.
    Ml is met de meiden zwemmen, ik ga zo een beetje poetsen. Krijgen nog kraambezoek van twee meiden die ik een paar jaar terug op een ander forum heb leren kennen. Verjaardag gisteren was gezellig. Was rond half 1 thuis. Had best een wijntje gelusten, maar niet genomen. Moest nog rijden en wist niet hoe het zou vallen:p

20. Dank je bianc, ik ben echt zon klaagwijf bah..
    Word echt tijd dst we verhuizen.. Ligt gewoon aan dit huis. Strax maar eens rond bellen waar we vandaag weer heen kunnen want ga niet de hele dag weer met een huilmeisje zitten

Have fun met je visite bianca.. Heb je goed dat je niet gedronken hebt.. Ik drink sowieso geen druppel als ik moet rijden, weet nooit hoe t valt en als er iets gebeurd, ook al mag je er 1, zoi ik me dat zelf nooit vergeven. Ik kan ook wel lol hebben zonder alcohol hihi

Deel Deze Pagina