Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Morgen!!

Em geslapen van 10 tot 7.30.
    Ik zat nog eens over het overdag slapen te denken maar Em slaapt overdag niet in haar eigen bedje sinds haar sprongetje begonnen is, misschien dat het daar aan ligt en als het weer voorbij is dat ze wel in haar eigen bedje wil slapen :)

Vandaag?? Uhm.. Pyjama dagje filmpjes kijken

2. Hahaha kerels en meiden aankleden, nu zou je denken dat ie na 3 meiden wel weet wat de voor en achterkant van een jurk is... Niet dus hahahhahahaa

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    haha arme evi, je moet je vriend maar weer opnieuw leren hoe het moet. Is toch voor hem ook een tijd geleden:p

en je bent geen klaagwijf hoor meid. Het is gewoon frustrerend en vooral omdat ze verder bij anderen een voorbeeldig kind is.

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Marieke, je bent helemaal geen zeikwijf, ik snap jou heel goed dat je er gewoon helemaal gek van wordt. Kan me er wel iets bij voorstellen als je kleintje alleen maar aan het huilen is. Ik word er al niet vrolijk van als hij een hang jengel dag heeft.
    Enne we zijn er hier om alles kwijt te kunnen dus blijf het lekker uiten.

Iedereen gaat een bankdag houden vandaag, grappig. Is er ook echt het weer voor.

Ik ben maar niet teruggegaan naar bed, kon toch niet meer slapen. Heb nu al de grote la van de salontafel uitgezocht, papieren weer gesorteerd en oude boekjes die weg kunnen.
    Bureau is al in elkaar gezet door vl, computer word nu verplaatst en ik pak een kast aan met 6 van die kleine laatjes waar je van alles in tieft en hem snel weer dicht mikt.... Kijken wat er allemaal uitkomt voor n troep ;)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Knuffel voor Marieke!

Hier gaan we vandaag dus naar (over)grootvader. En tante [naam] en ome [naam] en god mag weten wie nog meer. Ik heb er zin in jongens, boh! Ik jubel van vreugde. Maar ik denk dat als ik er eenmaal ben, dat het dan wel mee zal vallen. Ik heb gewoon elke dag opstartproblemen; sinds de baby. Ik wil nog 100 uur slapen!

6. Thx dames!!!

Haha joycey erg he! Ik had gister ook geen zin maar t viel achteraf erg mee. Was zelfs gezellig, zeker ook omdat evi dat dus ook vond.

Gaan strax maar even naar mn ma ofzo. Kijken of ze daar wel stil word. Scheelt wel, ben nu aan 1 oor doof door de verkoudheid.. Oke de steken zijn minder maar als ik dr niet wil horen draai ik me gewoon met dat oor naar haar toe ;)

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier slaapt luuk braaf overdag 4 uurtjes in zijn bedje! Wij hebben hem ook een keer een uur laten huilen. Wel tussendoor gaan kijken natuurlijk. Maar hij slaapt braaf in bed overdag. Ben ik wel blij om. En tegenwoordig kan ik na zijn fles met hem de deur uit ergens naartoe gaan. Weer thuis komen en hem weer in zijn bedje leggen en meneer gaat lekker slapen. En s' avonds en s' nachts maakt hij een lange slaap van 2x 6 uur.

8. Savonds en snachts gaat t hier ook goed. Dat is t gekke. Als ik haar overdag in bed leg, gaat het heeeel soms goed.. Maar 9 van de 10 keer blijft ze een half uur lang gillen en dan moet ik dr wel oppakken ivm dr reflux.. Maar komt ook wel weer goed

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Em slaapt nu, eten is bijna klaar dus ga haar straks in haar bed leggen, moet ik eigenlijk ook in die k*tsptongetjes volhouden

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Luuk zit ook in het tweede sprongtje. Morgen krijgt hij de eerste prikjes.

Marieke ik vind het echt knap van jullie hoor! Hoe jullie met jullie meiske omgaan. Lijkt me niet makkelijk.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedesmiddags allemaal!

@Marieke je bent geen zeikwijf hoor, gooi alles hier gewoon eruit, daar zijn we voor! Knuff! Ik heb er echt diepe respect voor hoe jullie het doen met Evi, ik word ook al gek als Mila 1 jengeldag heeft.. laatstaan jullie.. En dan ben je ook nog eens ziek.. dus niet zo vreemd dat het je ff tot hier zit! Knuffel!!

@Slapen Mila slaapt overdag in de box, of op de bank, bij mama maar als ik mijn handen vrij wil hebben leg ik d'r weleens in bed, soms gaat dat goed soms niet.. s'nachts gaat het gelukkig wel altijd goed. Vannacht kwam ze wel om 1.30 maargoed, ze had gepoept..dan zou ik ook niet lekker slapen.. ook flesje gegeven en toen werd ze om 10u wakker gemaakt door papa. Zouden eerst naar s.o gaan, maar is niet doorgegaan vanwege het weer (YES YES!) Ze reageerden wel teleurgesteld maar HEY zij bellen ook vaak genoeg af.. dusseee..dit is de 1e x dat wij afbellen.

Even een vraagje, sommigen hebben al geantwoord op FB maar stel hier ook de vraag (en straks op een extern forum):

Ik zit er al lang over na te denken om een webwinkeltje te starten.. nou ben ik erg benieuwd waar veel vraag naar is. Op FB kreeg ik al reacties als : Babyaccesiores zoals haarspulletjes, luiertassen die betaalbaar zijn. Voor jongetjes zou ik het even zo 1,2,3 niet weten, dus als je ideeen hebt, geef ze maar! Nou lijkt het me ook leuk om voor de vrouwen en mannen ook wat te verkopen. Alleen wat... sieraden is een idee.. zowel voor mannen als vrouwen..maar verder? Ik heb geen groot huis, woon op 55 vierkante meter..dus ik ga geen grote dingen verkopen zoals kleding ofzo.. want daar heb ik de ruimte niet voor.. Een kennis van mij verkoopt al baby/kinderkleding dus wil haar niet na apen, maar die hoek trekt mij wel..... zij haalt het zelf uit China.. maar dan moet je een creditcard hebben, heb ik ook niet en uit het buitenland bestellen vind ik ook wel een risico.........

Dus mochten jullie ideetjes hebben, laat het me maar weten, dan ga ik dat meenemen in mijn plan!

Verder gaan we vandaag weinig doen.. beetje hangdagje.. wil morgen van start gaan met D'ruitdaging. Dan is VL weg, dus dan kan ik ongestoord mijn gang gaan, hopelijk laat Mila dat toe!

12. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @webwinkel: ik zoek me echt rot naar leuke voedings shirts. Allemaal van dat saaie spul met streepjes horizontaal (waar ik echt een walrus in lijk)

13. Blijf erbij! Spek koehoek!! Hahhaa

Nee onwijs leuk idee meid.. Hoop dat je iets vind wat je ook echt leuk vind om te verkopen.

Hier ben ik boos en erg teleurgesteld in vl en mn ma.
    Met speen 2 drinkt ze veel te snel dus had vl al paar keer gewaarschuwt daarvoor. Hij laat haar gewoon drinken gevolg mega kramp aanval dus nog erger krijsen dan ze al deed. Dus ik bij mn ma weer uitgelegd dat dat door t te snelle drinken komt..
    Zeggen ze beide: vroeger dronken ze ook snel de fles, laat toch drinken. Dus daar fles gegeven. Binnen 10 min leeg. Gevolg kind nu weer helemaal over de pissed. Kind heeft mega pijn.. En ik ben alleen maar negatief zeggen ze dan.. Zaten met zn 2e tegen me te lullen of ik gek was. En mn meisje maar pijn.. Dus ben momenteel maar even in de negeer stand gegaan hier..
    Net maar aan de afwas gegaan van vanmiddag nog, moeten nog eten..maar dat zoekt ie zelf maar uit. Ik ga maar met de hond wandelen.. Ben dr wel even klaar mee. Ben niet gek

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Helemaal mee eens. Gebruik ze dan ook niet. Moet wel eerlijk zeggen dat ik ze ook niet mis met voeden, gaat prima zo met de kleding die ik nu heb.

@ Marieke knuffel voor jouw meis. Is niet leuk, vooral ook omdat je vriend er ook in mee gaat en jij nu met een huilend meisje zit.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @webwinkel Ja ik ga er heel goed over nadenken en kijken hoe en wat.. aan de reacties te zien op FB is er haast geen behoefte aan :p :p :p zegt een vriendin van mij dat ZIJ tegen webwinkels is ja dat kan... die mensen heb je altijd. Maar als ik met iedereen rekening moet houden kan je niets beginnen haha.

@Marieke Knuff voor jou, ik sta aan jouw kant hoor, bedoel vroegah ging het vast en zeker ook wel fout en hadden ze toch echt wel last van krampjes hoor, maar omdat dat tig jaar geleden is, weten ze dat niet meer.. gewoon je gevoel volgen meid. Ik heb ook vaak van die discussies met VL.. maar je moeder gevoel heeft vaak gelijk!

VL gelooft NIET dat er een babysok in de afvoerslang van een wasmachine kan zitten.. 'want de trommel zit helemaal dicht' Ja okee dat heb ik zelf ook gezien .. ben geen mongool denk ik dan.. maar WAAROM lees en hoor ik overal dat 'als de machine niet afpompt, er mogelijk een sok in de afvoerslang kan zitten' ??? !! Word soms zo gek van hem..dan kijkt ie me ook aan alsof ik lomp ben en een IQ van 0 heb. "Ja ga met je kop in de wastrommel kijken dan" Ja alsof ik dat niet gedaan heb malloot..!

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vond zwangerschapskleding ook ubersaai en als ik dan wat leuks zag, kostte het klauwen met geld.. 30 euro voor een simpel shirt vind ik bezopen.. bedoel je draagt het in de periode dat je zwanger bent en/of met voeden.. de 1 voedt een jaar, de ander misschien net een paar maanden omdat het mislukt ofzo.. dag geld.. Helaas heb ik niet genoeg opslagruimte voor kleding, anders deed ik dat wel :)

bedankt voor het idee!

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    + 1

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier net zo; ook een gevecht met anderen die het denken beter te weten bij dit kind - en VL begrijpt er weer eens helemaal geen snars van. Kreeg echt weer een paar rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Mja, gelukkig nu wel lekker thuis! ;):)

Omdat ik last van mijn hormonen heb dacht ik op een gegeven moment bij VL echt van: dit is de druppel, nog één woord en ik ben alleenstaande moeder. Ongelooflijke .... Maar goed, even diep ademhalen; het proberen te relativeren (al weet ik écht gewoon niet hoe) en dan maar wachten totdat de bui overwaait. Ik vrees echter dat dat niet gaat gebeuren omdat ik AC slik - ik denk echt dat ik weer depressief/suïcidaal aan het worden ben van de AC.

Het lijkt me sterk dat mijn omgeving voor 85% gewoon 'sucked'. Alhoewel; dat weet je maar nooit natuurlijk. Vraag me echt af wie er nou onredelijk is of niet.

p.s. kind was héééél de tijd in moppermodus, behalve wanneer ik hem vast hield, want toen sliep hij.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb achter iets neergezet waar ik graag jullie mening over hoor.

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #3780 Tosti, 13 okt 2013
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
    Marieke, wat een gedoe toch met het meisje. Laat die anderen maar lekker kletsen, maar ik kan me goed voorstellen dat je helemaal dol wordt van alle adviezen en meningen.

Fief, zodra je wasmachine niet meer het water wegpompt kan het goed zijn dat er een sok in zit. Bij mij is het 1x gebeurd en dat was geen kindersok, maar een sok van mij. Dus zo gek is het niet.
    Over je webwinkel, ik vind het een leuk idee, maar ik sta er sceptisch tegen over. Dat is dus door de ervaring van een vriendin die er veel geld door kwijt geraakt is. Er is momenteel zoveel aanbod dat je echt iets heel bijzonders neer moet zetten om groot te worden of om te gaan verkopen en wat winst te maken. Op internet zijn heel veel sites te vinden die tips geven voor het opzetten van een webshop. Dus wie weet haal je daar ook tips vandaan.
    Als je het echt wilt; ga ervoor!

Joyce; jij ook lekker laten kletsen en ik ga achter lezen.

@hier; nadat ze gisteren zo'n 22 uur heeft geslapen was ze vandaag erg onrustig en weer erg huilerig. Morgen naar de osteopaat, ik kan niet wachten! Ben zo benieuwd en nieuwsgierig wat eruit gaat komen.

Deel Deze Pagina