Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hey meiden.

Even snel tussendoor. Ik heb weinig tot niks teruggelezen (sorry schaam schaam) ben erg druk bezig met bv geven, elke 3 uur aanleggen en daar zeker wel een half uur tot 45min mee bezig, maar onze kleine man doet het supergoed bv loopt als een tiet ;) en begin nu al klein beetje last van stuwing te krijgen zoveel maak ik aan.

Heb wel voor de geïnteresseerden mijn bevallingsverhaal achter neergezet en daar ook vragen bij voor de rest hoe het met jullie gaat, want daar gaat het wat minder snel zodat ik niet alle pagina's hoef door te spitten ;)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Volgens mij krijgt de baby een deel van mijn pest/plaagkarakter. Ik voelde hem niet supergoed bewegen de afgelopen anderhalf uur en na het avondeten doet hij dat meestal wel, dus ik zat het een beetje in de gaten te houden; stiekem een tikkie ongerust... Zo van: kom op, kleine vent, anders laat ik je vanavond halen als het moet...! En niks hoor.

Dus ik heb expres de laptop op schoot gezet en die is hij nu om de haverklap aan het wegduwen. Hij vind het echt een leuk spelletje. Hij reageert niet op mijn hand, wel op de laptop. Beetje vreemd. Hoop dat ik hem tzt geen laptop op zijn hoofd hoef te zetten voordat hij een keer naar me gaat luisteren.

3. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nathalja, succes morgen. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren voor jullie en dat jullie snel kunnen gaan genieten van haar.

@Fiefer, ik hoop inderdaad voor jullie ook een huidinfectie ipv een aandoening. Dan is het tijdelijk de antibiotica en knapt ze snel hier van op. Ze is in iedergeval in goede handen bij mensen die heel lief voor haar zijn. Dat je het er moeilijk mee hebt dat je haar niet bij je hebt snap ik maar al te goed.
    Wel toevallig dat ze op dezelfde unit ligt waar onze Noah ook gelegen heeft. Wordt er ook een schriftje voor haar bijgehouden?

@hier, het is heel erg wennen nu Noah thuis is en we merken echt dat de stress van ons afvalt. Zelf ben ik hierdoor ook echt ziek geweest met migraine en buikgriep. Gelukkig krijgt hij al een beetje ritme thuis want vond hij vond het allemaal maar niks die vreemde geluiden en dat vreemde bed. Hij heeft afgelopen nacht in de kinderwagenbak geslapen op z'n kamer en dat ging beter. Nu willen we dat steeds iets meer gaan afbouwen en over gaan naar z'n eigen bed.
    Ook komt hij nu vaak uit zichzelf voor de fles en die drinkt hij nu bijna iedere keer helemaal leeg.:D

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @puk

Ze was in nood dus dat schriftje krijgt ze nog als t goed is. Maar vind t wel belangrijk dat ze haar voorop stellen. Wel zou ik t prettig vinden dat dat schriftje komt. Ik had ze nog de groeten gedaan van je maar ze zien zoveel kindjes dat ze t ff niet meer wist. Leo de mannelijke verpleegkundige is echt n toffe vent. Die verzorgd Mila hoofdzakelijk. Gaat t nu goed met Noah?

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow sorry zag t laatste stukje niet wat je schreef. Arme ziel moet erg wennen maar ook dat komt goed!!

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens hoe wijzig je je banner in "geboren! ... etc"?

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Andere banner aanmaken en die in je handtekening plaatsen.

8. Eli heftig geweest dus.. Fijn dat t voorbij is..

Fief zag dat jullie weer flesjes hebben mogen geven, fijn joh. Mooi is dat he..

Hier ook even wat minder aanwezig, evi heeft soms echt dr huil uur.. Lees krijs 2/3 uur..
    Dan blijft ze alleen stil op je arm.. Kan dr dan pas wegleggen als ze diep in slaap is.. Maakt me wel onzeker.. Vraag me af hoe t komt..
    Ze geeft ook 1 keer per dag dr fles terug. Komt er dan echt met een golf uit.. Volgens mij krijgt ze teveel.
    Dus we gaan de tijd irts rekken tussen de voedingen, morgen maar even bellen.. Want eigelijkmag ze niet rekken ivm haar gewicht..

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Eli: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie knul :D

@hier: knul mag bijna van de antibiotica af :D
    Begint nu wel heel eng en spannend te worden..
    Want ze mogen over 3 weekjes ongeveer naar huis, en dan begint het pas echt.
    Lijkt me heerlijk dat we dan eindelijk volop van ze kunnen genieten, maar ook beetje spannend om dan ook uiteindelijk voor het eerst alleen te zijn met onze 2 kindjes.
    Dinsdag kijken bij een huisje, en hopelijk is het een beetje naar wens.
    Dan extra drukke tijden, want dan zal vriendlief veel bezig zijn in huis en ik veel alleen met de kinderen. Vl gaat dan als eerst de nieuwe babykamer klaarmaken, en ik mag alles inrichten. Dus zal het eerst wel een tijdje een gekkenhuis zijn, maar uiteindelijk de moeite waard.

10. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat schriftje is echt fijn, ook voor jezelf om later terug te lezen. Uiteraard moeten ze de zorg voorop zetten. Bij Noah lag het schrift er de volgende dag omdat het een rustige nacht was geweest. Wij hebben Anja en Anette als evv-er gehad maar Natasja en Cindy hebben veel voor hem gezorgd. Natasja is echt een schat.
    Leo hebben wij niet zo'n prettige ervaring mee gehad maar na een aanvaring ging het een stuk beter.

Het gaat goed met Noah, hij laat nu duidelijk zien wat hij wel en niet leuk vind.

11. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou marieke, volgens mij hebben wij ene beetje dezelfde dag gehad. Wat een onmacht heb ik gevoeld zeg :-o vermoeirheid speelt ook een grote rol daarin.
    Vanavond voor de voeding eerst afgekolft, waardoor de vettere melk sneller bij hemkwam ennu ligt hij netjes in zijn wiegje te slapen.
    Ikkruip er lekker bij nu. Ben op. (Rooming in hier)
    Duimen draaien voor een goede nacht. Al zijn de nachten tot nu toe niet slecht gegaan.
    Truste ladies!

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen wat je niet prettig vond aan Leo? En kan je n beeld schetsen bij de andere namen? Misschien ken ik ze wel (weet niet iedereen bij naam)

Dames ik voel me behoorlijk kut.. verhaal staat achter

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goeiemorgen,
    Ben al vanaf 5 uur wakker, ben echt bloedje nerveus :O zit me de hele tijd te bedenken of alles al wel geregeld is en of we alles in huis hebben.. Wekker gaat om kwart voor 7 dus tot die tijd moet ik me even zien te vermaken.. Heb weer enorm last van kramp, weer een ander soort, zal blij zijn als ik daar van af ben :)

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al sinds 5.00 wakker. . Mis mn meisje.. dus ga zo maar douchen en ontbijten en dan naar mn meisje toe. 10u afspraak bij t geboorteloket en daarna ga ik denk ik weer ff slapen. 15u komt mn moeder.

Kan me voorstellen dat je nerveus bent!! Wel n beetje kunnen slapen ?

Ik heb mega pijn mn tieten ineens zo die zijn groooot whaha zo zijn ze de hele zwangerschap nog niet geweest lol.. VL zal blij zijn. Morgen neemt ie sportbh's mee. Ipv dat ze dat op zo'n lijstje zetten voor je vluchttas..dus meiden neem sportbh's mee!!!

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jawel, had nog een slaappil van t zkh zodat ik af en toe wat beter slaap dus heb van 23 tot 3 geslapen toen plassen en daarna dan tot 5..
    Snap dat je je meisje mist :)

@bh's; melktieten :p ik heb 3 beugelloze bh's in m'n tas zitten

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd lijken wel uiers lol

Ik hoop dat je snel je meisje in je armen mag sluiten vandaag!! Schiet t al n beetje op met je ontsluiting?

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nee had nog helemaal niks, moet me straks om 8 uur melden, en dan krijg ik de eerste pil..
    Als t meezit morgen of overmorgen m'n meisje.. Als er niks gebeurt vandaag morgen weer 3 keer pil, en als die niks doen word ik woensdag weer naar huis gestuurd en moet ik weer een week wachten.. Maar dat kwam zelden voor zei de gyn, meestal komen de weeen na de 2e pil vanzelf al op gang (was ook een beetje wat ik op internet las)

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee jeetje t zit jou ook niet mee he!! Ik hoop dat die gyn dan gelijk heeft want je wilt er ook niet voor niks liggen...

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja dat was t risico, ze hadden me er voor gewaarschuwd, vrijdag dan inwendig onderzoek gehad en daar enkel dan een 3/4e verstrekken bmm te vinden en een heeeeeel klein beetje ontsluiting.. Aan de hand daarvan moest ik beslissen of ik t wel of niet wilde doen.. Maar ben er zo klaar mee dat ik denk, probeer t maar.. Dus hopelijk zijn die pillen net het laatste zetje om weeen op gang te brengen en zit het me een keertje wel mee ;) de gyn zei zelfs: in uitzonderlijke gevallen helpt de 1e pil al, en heb je savonds je kindje al.
    Ik ga uit van dinsdag op woensdag

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nathalja spannend!! Keep us posted!

Fief, krijg je eigenlijk wel kraamzorg daar? Beetje begeleiding, ook mi met de stuwing enzo? Je bent tenslotte ook pas net bevallen en hebt n hele bevalling gehad! Zorg dat jr. Lichamelijk goed herstelt.

Deel Deze Pagina