Ah oke! Zelfs dan hebben wij er geloof ik niet zoveel hihi.. Daar is dus de sok van mila gebleven!! Gewoon weggegooid
Ja wij hadden er al wat gekoxht maar mn moeder komt altijd met tig dingen aan en zitten altijd sokken bij en dan krijg je n pakje of iets en ook weer sokken lol Trouwens Mila past 2 rompers niet meer arrgh mn meisje word groot!
Hihi ja gaat hard dan ineens he, evi past ook al een aantal rompertjes niet meer. Oke waren wel maatje 46 en 1 van 50, maar toch. Hoef sommige 56 ook niet meer om te slaan..
Haha dat kijken wij de hele tijd al.. Zei al: wil je ook een luier om schat. Denk dat je net uit maatje 2 bent gegroeid haha Zo flesje is leeg dus ik ga naar bed.. Truste
Moet het ff kwijt, m'n meisje heeft geslapen van 20.15 tot 03.30 uur trost ( normaal kwam ze om half 1 en half 4)op m'n moppie, nu hopen dat ze wel zo weer in slaap valt En kijken of dit doorzet!
Goedemorgen, @ Fief, je bent maar druk met dat sokje. Ik snap soms ook niet waar de sokken blijven, maar hopelijk zit hij niet in de wasmachine. En 45 paar sokken weggegaan, jeetje zoveel hebben wij met zijn vijven haast niet. @ Joycey beterschap meid, doe lekker rustig aan. @ ZB goed van je meisje zeg. Is toch heerlijk zo'n nacht. @ Eli jij bent goed bezig zeg. Ik moet ook nog een hoop uitzoeken en opruimen, alleen ben ik gezegend met een man die niets weg kan doen. Zo vermoeiend. Hij heeft kleding van 10 jaar wat hij nooit aan doet. Maar weg doen ho maar en dat geldt ook voor andere dingen, je zou het nog maar kunnen gebruiken. Nu hebben we ook wel de ruimte, maar toch Ik heb me voorgenomen om zelf eerst maar eens alles goed aan te pakken en dan kan hij niet achterblijven Hier lag het mannetje om 18 uur op bed, dacht die gaat gewoon een uurtje slapen, was erg moe van het bezoek. Sliep toen lekker tot 22 uur en toen tot 2 uur en vanochtend was het 7 uur. Dus ben tevreden. Is toch beter dan echt om de 3 uur Ben zelf ook weer snotterig en heb een schele hoofdpijn, dus maar een relax dagje houden. Nog vijf dagen dan heerlijk een week weg, kan niet wachten.
hier is de week ook weer begonnen. Meisje sliep van 19.00 tot 04.00 en toen tot half 8. Ritme gaat dus mooi. Ridder is inmiddels op school ik zal zo beginnen met kolven want meisje gaat voor een paar uurtjes wennen bij so. Daar zal ze straks als ik moet werken ook heen gaan. Mijn moeder gaat ze al heen sinds ik naar school ga morgen dus weer. Deze week een lekker rustig weekje. Zwemlessen is even gestopt ivm de herfstvakantie in midden en zuid. Ridder moet vandaag morgen en donderdag nog naar school. Dat is ook lekker rustig. IK ga vandaag ff flink aan de ging in huis en er even flink gebruik van maken dat Meisje straks bij opa en oma is
Morning! Mila ligt sinds 22u op bed en slaapt nog steeds! Ben benieuwd wanneer ze zich meldt in de nacht heeft ze ook niks laten horen. haha ja moet je nagaan hoeveel oude sokken we dus hadden ! Hier bed al verschoond was in de machine was opgevouwt afwas gedaan en nu ff met n kop thee op de bank dr phil kijken. Daarna ff weer wat laadjes met rommel uitzoeken. Beterschap voor de zieken onder ons!!
Goedemorgen, Nou na mijn euforische bericht is ze dus maar voor een half uurtje in slaap gevallen waarna ze wakker werd en heeft geschreeuwd en waarom ik weet niet wat er aan de hand was. Uiteindelijk maar aan de borst gelegd en ze viel om 6 uur weer in slaap tot half 9. Nou ja het begin is er zullen we maar zeggen. Al die baby's die heerlijk door slapen fijn hoor. Fijne dag allemaal.
O balen zeg, dan ben je daarna nog gaar. Wat het doorslapen betreft stel ik me er maar op in dat het voorlopig nog niet zo is. Mijn andere twee meiden sliepen ook pas met 8 maanden door, maar daarna hebben we er ook nooit meer uit gehoeven voor ze, alleen als ze ziek waren, maar niet omdat ze aan het nachtbraken waren. Dat lijkt me echt vreselijk. Nu voedt ik hem en kan ik hem ook weer gelijk wegleggen.
Ik meld me ook weer eens... goeiemorgen! Dochterlief heeft een nieuw record gevestigd. Ze heeft geslapen van 22.15 tot 7.15! Daarna terug op bed gelegd en ligt nu nog lekker te slapen Ze slaapt sowieso goed in haar bedje ook overdag. Ik leg haar s middags op bed en dan slaapt ze een uur of 2/3. Niet altijd, maar dat vind ik dan ook prima omdat ik weet dat ze de volgende dag toch wel weer in bed slaapt als ze moe is. Wij doen haar s avonds ook altijd in bad voordat ze gaat slapen. Werkt perfect! Soms valt ze daardoor na de fles meteen in slaap, soms niet, maar ze wordt er Hoe dan ook rustig van. Als we haar dan met open ogen in bed leggen, slaapt ze alsNog binnen een paar minuten... Zaterdag heeft ze bij so gelogeerd. Ik heb heerlijk genoten van een feestje. Fijn om er weer ff tussenuit te zijn. Ik heb alleen wel een beetje de ballen van sv. Hij denkt ook alles beter te weten. Ze waas volgens hem in haar bedje omhoog gekropen. Dat doet ze nooit, dus leek me sterk. Hij liet een foto zien en je kon zien dat ze haar armpjes onder het dekentje vandaan haas bevrijd en daarmee de dekentjes naar beneden had geduwd ipv zichzelf omhoog. Dus dat zei ik. Hoe kon ik dat nou weten, waas Ik erbij geweest? Pfff En toen hij haar de fles gaf, wist ie niet hoe hij haar vast moest houden en spoot hij de melk in haar gezicht! Hij lijkt ook dingen te willen vinden om mee op te scheppen. Dat ze bij hen beter slaapt, of al iets ja kan wat ze bij ons nog niet heeft gedaan... terwijl dat juist mijn grootste angst is; dat ze bij een ander haar eerste woordjes zal zeggen, of haar e eerste stapjes zal zetten... Zowel sv als sm geven me soms t gevoel alsof ik een of andere neuroot ben, alleen maar omdat ik uitleg hoe ze dochter t beste de fles kunnen geven of op bed kunnen leggen. Ze maken dan opmerken dat het lijkt alsof ze examen moeten doen, en dat ze zelf ook 2 kinderen groot gebracht hebben. Ja, dat weet ik ook wel! Ik heb er ook wel vertrouw en in dat t goed gaat, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet mag aangeven hoe ik iets graag zou willen of wat t beste werkt? Daarnaast hadden weer haar badje meegenomen. Vl vertelt dat ze thuis met een van ons onder de douche gaat. Roept sv dat ze dat ook wel kunnen doen. Vl vond dat een goed idee. Ik weet niet hoe jullie dat over denken, maar dat is iets wat ik echt voorbehouden vindt aan de ouders. Vind het echt een vreselijk en ook wel vis idee om mijn dochter met sv te laten douchen. Ze krijgt er zelf nog niks van me, maar toch...ik heb er ook best fel op gereageerd dat ze gewoon in haar badje moest een niet onder de douche. Sm pikte t daarna wel op. .. Gelukkig. Na mijn verlof gaat dochter 1 dag in de week naar so... Maar t voelt niet goed als ze alleen met sv zou zijn (en dat zou wel eens kunnen gebeuren want sm werkt wisselende diensten). Ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Ben ik neurotisch als ik dit aankaart? Ik wil niemand beledigen. Het zijn echt lieve mensen, maar ik loop wel steeds vaker tegen dingen aan... Heel verhaal geworden, maar lucht wel op. Marieke sterke met je meisje. Vallen v dat ze zo'n last blijft houden... lijkt me ook erg zwaar als ze zoveel huilt en pijn heeft. Vind dat je het knap doet hoor. Hoop meiden die goed bezig zijn met de schoonmaak en opruimen! Super! Ik heb in al deze weken al zoveel schoongemaakt en opgeruimd dat ik niet meer weet wat ik nog zou moeten doen. Ja , wil de ramen zemen, maar dat is nu niet echt handig. En de tuin heeft een grote beurt nodig. Maar ik vind t wat lastig om buiten aan de slaag te gaan als meisje binnen is. Dan begin je net ergens aan een moet je weer (helemaal vies) naar binnen. .. Dat schiet niet op... Fief, hier verdwijnen de sokken ook altijd. Snap er ook niks van!
Morgen Copani jeeetje lekker verhaal.. Ik zou t ook absoluut niet goedkeuren dat iemand anders dan wij met evi onder de douche gaat hoor!! Geef je daar helemaal gelijk in.. Zou er zelf ook een naar gevoel bij hebben.. O ik ga alweer.. Hele morgen alweer krijsen.
@copani ik sluit me bij Marieke aan Hier zou ik t ook niet fijn vinden als iemand anders dan wij met Mila gaat douchen. . Geeft me n beetje pedo gevoel.. klinkt heel vreemd maar vooral als t n man zou zijn... @marieke je dag begint lekker.. sterkte! @hier ik heb Mila 9.30 wakker gemaakt 10u de fles want anders komt ze er niet aan. Hebben jullie kleintjes ook als ze de gles drinken n traantje laten lopen? Lijkt wel vd inspanning.