+ 1 Het zit je niet mee meis, maar je verdiend het zo om eens lekker rustig met je meisje te kunnen genieten van elkaar.
Pff marieke respect hoor!! Hopelijk helpt het een keertje Hier is net schoonpa geweest, die heeft altijd nogal veel aftershave op.. Jeetje wat stinkt Emily nu zeg
Nathalja haha ja de kindjes gaan er helemaal naar ruiken he. Vl had laatst mijn favo geurtje op.. Later pakte ik evi op en ze rook helemaal naar hem haha. Mja ik vind het zo erg voor mn meisje. Zo jong en dan al zo veel pijn en ellende. Maar goed dat ze t strax niet meer weet. Als ze zo krijst en de parels op dr hoofd staan dan kijkt ze je zo aan van help me dan.. Dan ga ik door de grond.. Mn kleine arme meisje.. Die oogjes zo vol verdriet.. Dan voel ik me zoo schuldig maar kan gewoon niks doen.. En soms raak je zo geirriteerd als je al uren met r loopt.. Dan geef je dr maar over aan de ander en kan je even naar de wc ofzo.. Maar mijn god wat voel je je dan machteloos. Ze had toen strax wel ook wat verhoging, toen was ze al even wat rustiger.. Dus strax nog even kijken. Ze slaapt nu sinds 20u gelukkig. Kind was kapot natuurlijk.. Ben zo blij als ze morgen die voeding krijgt en ik geloof niet, maar zou op mn blote knieen willen bidden dat dat t is
Pfff hier nog geen verbetering, maar meer verslechtering. De hele tijd mama-hangen, onrustig slapen en veel huilen, gespannen lijfje, overstekken en weinig en onrustig drinken. Schijnt dat baby's er op 2 manieren op kunnen reageren; of heel veel slapen of verergering van de klachten voor n paar dagen. Helaas dus dat laatste, maar ik heb wel het idee dat het wel iets heeft veranderd. Nog even tanden op elkaar dus!
Mira o jaa was t bijna vergeten sorry heb dus ookn iet terug gelezen.. Hopen dat dit even tijdelijk is en dat t morgen ineens beter is. Heeft ie gezegd wanneer het beter ervan moet worden?
Ah heb je verhaal even terug gelezen. Hopen dat t helpt. Ik wacht de eerste fysio behandeling af. Als me dat niet aanstaat ga ik terugbellen naar de osteopaat
Marieke dikke knuffel. Ik herken het wel, maar bij jou is t nog erger. Hier inderdaad ook een bezweet koppie met natte haartjes en regelmatig verhoging door de huilbuien. Inderdaad zielig en frustrerend. Ik voel me soms ook zo schuldig tegenover haar. Dan denk ik; 'zij heeft er niet om gevraagd om geboren te worden.' Dat vind ik zo zielig!! Ik hoop dat het hier over twee dagen beter wordt. En ik duim voor jou ook dat het snel beter gaat Marieke!!
Morgen! Mensen nog plannen vandaag? Hier word nu de nieuwe voeding gehaald. Er is hier kermis dus als t droog blijft even eroverheen vanmiddag.. Mits evi goed te pas is.. En denk even taartje halen voor morgen..
Omg... Komt vl thuis met dr voeding. Dus ik denk weer 4 grote blikken ofzo.. Nee komt ie thuis met een potje van 400gram.. Sorry??? Kunnen we net paar dagen mee doen. Ja hadden ze gezegd eerst kijken of t werkt ( alsof je dat in zon korte tijd kan zien) en dan moet t weer besteld worden.. Wat een mongolen..
Sjezus Marieke lekker snugger van die mongolen... Hier heeft Mila weer doorgeslapen. Wel 7u wakker gemaakt denk voordat did monteur om 8u voor decdeur staat zal je net zien jankend kind dat de fles wilt en ik ben alleen. Verder weinig doen vandaag er komt dus iemand voor de geiser de douche word niet meer kokend heet. Verder beetje opruimen rommelen etc.
Marieke lekker dan, ik begrijp dat je moet kijken of het werkt maar je moet ze wel bellen en zeggen dat ze het op voorraad moeten hebben. Nu maar hopen dat het ook echt rust geeft, fingers crossed!! Ik ga straks ff over de markt in weesp, lekker een gebraden kippetje halen voor vanavond. Daarna even bij m'n mams op bezoek. Fijne dag allemaal.
Mira en marieke: wat sneu voor jullie meisjes... hopelijk hebben de osteopaat (klonk zo veelbelovend) en de andere voeding snel effect... ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Als meisje hier 1 jengeldag heeft, zoals het er nu naar uitziet kan dat vandaag wel eens zijn (onrustig, slecht slapen, weinig tevreden) ben ik aan het eind vd dag al helemaal gesloopt. En helaas, na een supernacht gisteren, vanmorgen weer om half 5 wakker... heeft ook te maken met haar onrustige slapen denk ik. Ze bevrijdde steeds haar handjes onder de dekens vandaan, waarna ze als een malle lag te maaien en happen. Wanneer ze meer rust in haar lijfje heeft, ligt ze stiller en blijven de handjes netjes onder de dekens. Ze slaapt dan beter en kan een hele nacht doorslapen. .. Maar ja, helaas. .. hopelijk vannacht weer beter...
Thx.. Mira hoe is t nu daar? Hier eerste flesje erin.. Kwam wel weer gedeelte uit en niet hele fles leeg, maar tot nu toe is ze wel stil..
goeiemorgen hier een mama die niet fit is. Gisternacht weer een nachtvoeding en vannacht zelfs 2 pffff. Nu ligt ze lekker weer in de bak te slapen. Mira. Hier verergerden de klachten ook bij Ridder. Hij is op vrijdag behandeld en zondagmiddag aan het einde van de middag zag ik toen echt verschil.
Goeiemorgen! M is nu beter en ik ben nu ziek.. Koorts spugen hoofdpijn.. Bah m is nog een dagje extra thuis om voor Em te zorgen.. Enorm slecht geslapen.. En niet door Em die heeft om 21.30 laatste fles gehad en kwam vanmorgen om 7 weer.. De plannen voor vandaag zijn lekker op de bank liggen en me laten verzorgen door manlief.. Heeft iemand trouwens een idee wat je een oud-oma voor haar 70e verjaardag moet geven?? Ons budget is 30,00
Ja inderdaad, mooie foto in een lijstje, daar maak ik mijn opa het blijste mee. Ze hebben het hele huis inmiddels vol staan met lijstjes met foto's van de kleinkinderen. Oh wacht ze wordt 70, de mijne is in de 90. Mijn schoonouders zijn in de 70. De vinden alles nog leuk, van kookboeken tot leesboeken tot de DVD-box van Die Alte, noem het maar op. @hier, Meisje heeft gisteren om 20.45 de laatste voeding gehad. Ze dronk toen in mijn ogen slecht. Ik heb haar toen ingebakerd en in bed gelegd. Het inbakeren tegen de onrust en met het idee dat ik er 's nachts nog wel een keer uit zou moeten voor een voeding. Ze sliep rond 22.00 uur, nadat ze een tijd had gehuild en ze melde zich vanochtend rond 7.15 pas. Ik was er wel verbaasd over omdat ze volgens mijn gevoel niet heel veel had binnen gekregen met de laatste voeding. Ze heeft vanochtend heel goed gedronken, beide borsten. Daarna is ze bij mij op bed in slaap gevallen en hebben we samen nog 1,5 uur geslapen. Toen ik wakker werd heb ik haar even laten liggen en moest ik naar de wc etc. Ze heeft toen even wakker rond liggen kijken. Dat is al nieuw, dat deed ze eerder niet. Dat is echt pas na de behandeling. (voorheen was het; slapen, drinken, knuffelen of huilen, wakker rond kijken in de box oid niet langer dan 10 minuten en dan weer huilen.) Ze heeft nog wat slokjes gedronken en is weer gaan slapen. Ze viel in slaap op mijn borst, maar ik heb haar weg kunnen leggen en ze slaapt nu alweer een tijdje. Dus dat zijn tot nu toe verbeteringen. Ik maak me wel een beetje zorgen omdat ze voor mijn gevoel zo weinig drinkt. Ik krijg er gewoon niet meer in dan dat ze drinkt nu. Ze weigert het gewoon. Ook als ik haar afgekolfde melk geeft drinkt ze maar 50 a 60 cc. Dat is in mijn ogen gewoon te weinig, maar ja, ik weet niet hoe ik er meer in moet krijgen. Vooral omdat ze al weinig is aangekomen en het cb daar een probleem van maakt. Dat maakt mij toch onzeker.
Beterschap suprise Nathalja ook beterschsp! Geef dr een mooie ingelijste foto van em? O je zei t zelf al hahaha Mira o wat heerlijk dat het lijkt te werken, wel jammer van t drinken. Dat is hier dus ook. Dat ze slecht drinkt momenteel. Alleen groeit evi dan wel goed, gister woog ze 4034 gram. En als je eens probeerd bij te voeden met een flesje? Miss krijgt ze niet genoeg voedingsstoffen nu? Hier is evi zowaar nog rustig na de fles. Krijg steeds een grote glimlach en we konden haar zelfs even weg leggen im de box. Nu ligt ze wat te mopperen.. Kan me niet voorstellen dat dat al kan na 1 flesje maar goed