Het probleem is dat ze gewoon niet wil, ze drinkt een paar minuten en weigert dan de rest. Borst of fles maakt niet uit.
Tis te hopen marieke. En ook kleine positieve tekenen bij jou mira! Ik heb geen idee hoe je de kleine meer kunt laten drinken. Ben juist gewend om af te moeten remmen. :s Wat een baggerweer! Wil nasr buiten met mn meissie... maar niet op deze manier. Ze zit al 3 dagen bijna alleen maar binnen. Kan me voorstellen dat ze ook beter slaapt na wat frisse lucht. ..
Morning/middag. Mira gelukkig dat je iets van verbetering ziet bij je meisje, ik kan je helaas geen tip geven wbt het weinige drinken. Ik neem aan dat als ze verder genoeg plasluiers heeft en verder gewoon helder uit haar ogen kijkt en huilt met traantjes dat ze genoeg binnen krijgt. En wat het cb zegt lekker laten lullen, maar kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Nathalja beterschap en laat je maar lekker in de watten leggen door m. Hier heeft vriendje het hele weekend, zondag en maandag voor ons, overdag rete goed geslapen. Weliswaar niet in zijn bed maar op mijn voedingskussen op de bank. Dus vl zei al tegen me dat het altijd wel toevallig is dat vriendje niet altijd wil slapen als ik alleen thuis ben. Ja heel toevallig maar waar. Nu is vl dus weer aan het werk en wat gebeurt er. Juist vriendje vertikt het om weer te gaan slapen. Maakt niet uit wat ik doe hij vecht ertegen. Zo oneerlijk dat het net 2 dagen goed gaat als vl thuis is en nu dus weer naadje is...... Zucht................ Ach vanmiddag valt hij van vermoeidheid in slaap dat is dan wel weer een voordeel. Verder geen plannen vandaag, even boodschappen doen, we gaan patatjes eten vanavond....... Mjammie.... En lekker rustig aan vandaag, denk dat ik een filmpje ga kijken
Ja haha, tranen met tuiten! Inderdaad, ze heeft bij elke voeding een natte luier en als ik tussendoor verschoon ook. Ze poept minimaal 1x per dag en soms wel 3x en ze is helder. Dus dat zit ook wel goed. Ze slaapt nu lekker, ik had haar in haar warme slaapzak in de wagen gelegd. Ik ga zo de deur uit, wandelend met haar naar mijn ouders. Dus denk dat ik haar maar zo laat liggen. Neem ik wel kleertjes mee naar hun toe en kleed ik haar daar wel om. Lekker patatjes! Heb ik direct ook zin in nu!
Dan is het toch goed? Kan zijn dat ze misschien hele grote slokken neemt en zo dus snel klaar is. Hier heeft vriendje ook wel eens kort de borst en doet het daar ook 3 uur op. Lekker wandelen..... Hier regent en onweert het dus ik blijf binnen en laat vl lekker de spullen halen Als vriendje zo slaapt ga ik weer aan de opruim. Hebben een nieuw kastje die was gisteren al ingeruimd. Heb een halve kast aan troep wat weggegooid kon aan papiertjes, frutsels ed. Pak zo de badkamer verder aan en ook meteen een grote beurt. Daarna op de bank met thee zonder koekjes.....
Hier allebei nog steeds ziek. Baby en ik snotteren, hoesten en voelen ons rot (ik schrijf ook daadwerkelijk echt rot), ik heb keelpijn (misschien de baby ook, maar hij kan niet praten) en onze neuzen zitten vol prut. Echt niet lekker dus. Gelukkig geen koorts. Vandaag lekker wel tot 12:00 kunnen slapen! Oké, met tussenpozen van om de 2 uur. Hij kan natuurlijk zijn fles niet goed drinken omdat hij zo verkouden is, na vijftien minuten af/aanhappen geeft hij het op. Twee uur later honger-gemekker. Maar ach, zolang hij nog voldoende drinkt (ja!!!), goed plast (zekers) en geen koorts heeft, ga ik mij niet druk maken. Maar vervelend is het wel.
Beterschap Joyce! Meisje heeft goed gedronken, dus ga nu rustig aan de deur uit! Lekker wandleen in de regen
Mira hier ook een meisje die naar mijn idee weinig Drinkt, nu ik FV en BV combineer merk ik het echt. Ik maak flesjes van 90+3 en daar last ze gemiddeld tussen de 10 en 40 ml staan. Maar hier ook genoeg plas luiers dus ga ervan uit dat ze genoeg krijgt. Misschien komt het doordat ze bij de bv ook niet heel veel binnen krijgen en gewoon verzadigd zijn. Morgen misschien ff wegen op het inloop spreekuur.
Mira irritant is dat dan he als ze niet willen drinken. Word je moedeloos van! Hier ook hoor ze drinkt soms niet eens t minimale en spuugt dan ook nog. Maar ze komt nog wel goed aan dus maak me er nog geen zorgen over. Joycey zo niet leuk! Beterschap saampjes Eli bah thee zonder koekjes moei een oliebol? Zusterb oo daar dus ook al?? Dus we zijn niet de enige met slechte drinkers! Hier laat ze soms ook zoveel staan ma na een kwartier duw ik t er gewoon weer in. Wil niet dat ze ook nog eens uitdroogt. De apotheek verdiend hier echt geen lintje.. Oke in feite kunnen ze er niks aan doen... Ze belde dat de med van evi niet leverbaar zijn.. Dus moest ze de kinderarts bellen. Die heeft nu andere med voorgeschreven. Dus ik zei: moet ze daar dan niet heel erg aan wennen?? Ja dat dus wel.. Zucht.. En t erge is... Als de andere weer leverbaar is moet ze terug naar die.. Dus WEER wennen.. Hoe verpest je mn kind stelletje fukkers!!!! Mama is boos.. Mama raakt t spuugzat!! O ja en de fysio komt maandag om 10u! Midden in de nacht dus.. Is mama ook niet happy mee. Maar goed.. Staat er op mn voicemail dat ze voor tips en adviezen komt. DONDER OP MET JE TIPS!! mn meisje moet behandeld worden!!!! Aaaaarrrrggghhhhhhh dus ik sta nog in dubio of ik die laat komen. Maar goed baad t niet schaadt t niet. Als ze echt alleen komt vertellen hoe ik dr op moet tillen dan bonjour ik haar er zo uit en bel ik alsnog naar ostepopaat
@slechte drinkers: Wat sneu zeg..! Maar idd zolang ze nog goede volle luiers hebben kan het geen grote kwaad denk ik..maar ik snap wel dat jullie je kindje de voedingsstoffen enz. binnen willen laten krijgen (jeetje lijk wel zo'n muts van mn fb met m'n vitamines) @marieke Sjezus zeg.. pfff.. alsof het een object is..! Kan je toch niet maken dat ze steeds switchen..en die fysio..jeetje wat een trien.. Sterkte voor de mensen die een knuff kunnen gebruiken! @Hier fijn zeg die belasting.. ik zou een bepaald bedrag terug moeten krijgen van de zorgtoeslag over 2012.. volgens de boekhouder van mijn ouders (die doet ook de belastingaangifte rommel (heb er geen reet verstand van) nou oke..ik gekeken op mijn account van mn bank.. heb ik gewoon de helft!!! van dat bedrag niet gehad.. ! Stelletje fukkers.. dus ik gebeld van Ja hoe zit dat blabla... "Ja mevrouw.. u krijgt dan voor 31 dec dit jaar nog een brief dat u te weinig heeft teruggekregen.. ik zo: Ja fijn.. maar krijg ik dat bedrag dan ook in EEN KEER en binnen een week? Want ik heb nu een bedrag terugbetaald maar dat had ik beter kunnen houden, want dat was praktisch net zoveel....... pffffffffff.. zo blijf ik bezig.. Loopt ook zo lekker langs elkaar heen sjezus.. Ik kon vandaag niet lekker aan de slag, Mila had een lekkere jankdag.. leg ik d'r in bed, want wist gewoon dat ze moe was.. huilen.. kwartier lang.. nou ik dacht: bekijk het lekker, ga je niet steeds oppakken.. nou stil.. oke dacht hehe die slaapt.. kwartier later: Wheeeeeeeeeeeee... nou ik dacht Toedeloe.. je wilt gewoon aandacht.. weer ff kwartier gehuild ofzo.. weer stil.. nou mooi die slaapt.. toen iets van half uur a 3 kwartier liggen slapen..en toen weer huilen Pffffffff.. en nu is papa thuis..en ligt ze vrolijk in de box naar d'r mobiel te kijken.. ALTIJD!
Fief belastingdienst heb je ook al niks aan .. Tot je moet betalen! Dan ineens wel binnen een paar dagen. Haha mila is gewoon papa's kindje! Ik neem mn woorden terug dat t zo snel werkt hahaha want dat doet t dus nog niet. Kan ook niet anders. Moet binnen 48u verschil zijn dus ben heel benieuwd..
Marieke ik probeer de overgebleven melk ook binnen het uur er nog in te krijgen hoor, vaak lukt dit nog wel. Ik zou als ik jou was wel even over de osteopaat nadenken, wie weet heeft ze er baat bij, haar lijfje zal na al die pijn ook wel flink gespannen zijn. Hier vandaag een iets wat onrustig meisje denk dat ze ff poepen moet
OMG, de baby doet in zijn slaap: WHUUUWHUUUUUWHUUUU *slaapt gewoon verder* Waar the heck droom jij over? Je maakt nog niet eens iets mee...! Je bent pas 8 weken. Wat is jouw nachtmerrie? Dat je de fles niet krijgt ofzo? Poppetje *zit hier stiekem te lachen en over zijn bolletje te aaien*
@joyce: haha Emily begon laatst hysterisch te huilen in haar slaap @belastingsdienst: ik hoef niks terug te betalen voor zorgtoeslag, en ik krijg 59 euro kinderboerderij budget per jaar er bij daar worden we rijk van @hier: nogsteeds beroerd enorme hoofdpijn Emily is volens mij over de sprongetje heen die was zondag enorm huilerig savonds niet stil te krijgen en sinds gister enorm vrolijk als zij blij is ben ik ook blij
Had zo gehoopt wat resultaat al te zien.. T lijkt nog wel erger als t was.. Wat een drama hier zeg.. Men zegt bij dingen dat t altijd eerst erger word voor t beter word.. Nou laat dat dan nu maar beter worden..
O meiden ik voel me zo ontzettend smerig. Vorige week had ik nieuwe shampoo gekocht andere als ik normaal gebruik. Nu begon mijn hoofdhuid te jeuken en t werd steeds erger. MIjn moeder even laten kijken vandaag. En jahoor ik heb hoofdluis. Voel me zo ontzettend smerig. Net tot 3 x toe mijn haar met spiritus gewassen en er kwamen zo ontzettend veel van die vieze beestjes mee bah bah bah. Kinderen hebben nergens last van xxl ook niet alleen ik. Maar ja ik heb ook een dik bos haar wat bijna dagelijks gewassen wordt dus heerlijk schoon haar. Ik gruwel er gewoon van
Gek genoeg heb ik nig niks gehoord over kunderbudget.. in de brief staat dat als ik op 30 oktober nog niks gehoord heb ik zelf erachteraan moet. Ben benieuwd hoeveel we krijgen als we nu beiden in de uitkering zitten maargoed. @marieke awh nee... hoop echt dat t binnen 48u verbeterd... knuf! @nathalja wat fijn dat Em vrolijk is doet mij ook altijd goed om Mila happy te zien. Het is idd n papa's kindje!