Spiritus!! Dat lijkt me erg agressief voor je haar! Hoop dat t niet breekt of gaat splijten. Zou eerder zo'n goedje halen voor hoofdluis bij de drogist. Maar ik snap t wel je wilt er meteen van af
@suprise: he bah wat vies! Maar technisch gezien komen luizen juist in schoon haar Pff Em begint verkouden te worden snotneus..
fief spiritus is een oud huismiddeltje mijn opa deed het ook altijd en had een hele mooie bos haar. En die middeltjes van de drogist zijn ze vaak resistent voor las ik op i net. Morgen een kam halen en dan beginnen met kammen om de neten er uit te halen. Pff twee x per dag en ik heb echt een mega bos haar
Fief ik heb ook niks gehoord hoor maar ik zag t op mijntoeslagen.nl Surprise oo ik ken t. Ik heb t een paar jaar terug gehad. Gek werd ik ervan. Wassen met spiritus heb ik nog nooit van gehoord haha
@suprise is dat zo? okee.. maja de ene luis is de andere niet. Hopelijk ben je er gauw vanaf!! @marieke ga ik ook maar ns doen dan hihi
de luizen op zich zijn in elk geval nu weg en de jeuk die ik nog heb is psychologisch nu de neten nog en die moeten met de kam
He bah luizen, kan me voorstellen dat je je vies voelt. Hoop dat ze snel op de vlucht gaan! Marieke hoe gaat het met jouw meisje? Ik hoop zo dat dit werkt. Hier weet ik het nog niet, het lijkt erop dat ze rustiger aan het worden is, maar misschien is het ook wishfull thinking. Vanochtend was ze nog erg onrustig, maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter. Ze heeft een hele tijd geslapen, ligt regelmatig wakker zonder te huilen om zich heen te kijken en drinkt netjes om de 3 uur en ook steeds meer. Dus wie weet....?? Onze televisie is kapot, scherm is helemaal groen en het geluid geeft alleen maar stom gefluit.
IEEHHH, luizen Als ik al lucht krijg van luizen was ik mijn haren 3 weken niet meer Als ik iets eng en getsie vind, zijn het beestjes... Liever vettig haar dan! Arme jij, Suprise ! Ik hoop dat je er snel van af komt. Hier vandaag ook een brief gehad van de belastingdienst ivm kindgebonden budget.
Ja Joyce dat is ook een manier om van luizen af te komen gewoon niet meer wassen. maar of ik dat wil tja....... Dan toch maar de spiritus.
Mira ooo wat fijn! Hoop zo voor jullie dat t niet weer terug zakt.. Hier leek t na de eerste fles beter te gaan.. Maar na de 3e begon t huilen alweer en na de 4e was t halverwege al mis.. Ze ligt nu sinds 20u weer te slapen. Zo stom savonds en snachts gaat t goed .. Snap er niks van. Vanaf sochtends is t mis de hele dag. Ik ga dr stra ook wat meer voeding geven in de hoop dat ze m leegdrinkt. Heeft al veel laten staan. Oo tv kapot? Zou hier killing zijn hahaha Maggie iedereen krijgt dat. Mits je niet mega teveel verdiend haha
Zoals mira dus hahahaha. Al moet ik zeggen. Ik werk 20 uur en vl heeft een uitkerinkje.. En ik krijg maar 41 kan je nagaan..
41 euro per maand neem ik aan. Ja helaas wij verdienen te veel... Ik heb het net even bekeken, je krijgt het bij een verzamelinkomen onder de 40.000 per jaar. Daar zitten wij inderdaad boven. Marieke, mijn meisje heeft het ook, overdag onrustig en 's avonds en met name 's nachts gaat het goed. Gek he? Dat vind ik ook zo raar telkens. Want je zou denken dat ze, als ze pijn hebben, dat 's nachts ook hebben. Ik ga naar bed nog een Penoze kijken!
Surprise, he jakkie. Kan me voorstellen dat je je vies voelt. Maar overkomt de beste helaas. Hoop voor je dat je er snel af bent. Mira. fijn dat ze het iets beter doet hopelijk zet het door en helpt zo'n osteodinges toch nog. Vandaag ook een brief gehad van de belasting. Was bang mijn zorgtoeslag kwijt te raken, maar die blijft gelukkig. Wij krijgen ook geen kindgebonden budget, verdienen ook teveel. Maar ja wat is teveel. Ik vind het niet teveel, maar ja. Hier is vriendje knock out na het badderen en maar 40 cc afgekolfd om 21.30. Laatste voeding daarvoor had hij om 17.30 en is daarna de hele tijd wakker geweest. Even lekker bij papa en daarna lag hij heerlijk te spelen, want slapen is voor mietjes. Verder is hij van 10 tot 15 wakker geweest, toen geslapen van 15-1730. Nu heeft hij dus veel te weinig gedronken om de nacht in te gaan, maar er is gewoon echt niks meer in te krijgen. Stel hij blijft slapen is het dan verstandig om hem te laten liggen of zal ik hem toch als wij naar bed gaan wakker maken om de rest van het flesje te geven? Ik weet het niet zo goed nu met dit...... Wat denken jullie
Mira ja per maand.. O nee dat hebben wij niet samen zoveel. Zou anders zijn als ik fulltime zou werken en vl weer werk heeft. Ja dat vind ik dus ook zo gek.. Waarom overdag krijsen of ze terplekke sterft en savonds en snachts slapen als een engeltje.. Snap er echt niks van. Ja midd zo kats kapot van overdag. Maar toch.. Pijn is pijn lijkt mij! Truste!! Eli hier heeft evi om 18u fles gehad. Overdag komt ze om de 3 uur als ze t al volhoud maar savonds komt ze niet. Ik maak haar dus altijd om 23u wakker voor fles. Als ik haar laat liggen en laat komen word t midden in de nacht denk ik en weet niet wanneer ze dan komt met t gevolg dat t beetje ritme wat ze heeft finaal weg is. Plus dat ik van de nachtvoeding af wilde. Na die van 23u komt ze tussen 5/7 sochtends. Meestal rond half 7. Maar ja als hij toch wat heeft gehad om half tien en ko is dan krijg je t er niet meer in denk ik. Dus snap je dilemma. Misschien rond half 12 een klein beetje proberen?
Ja dat snap ik ook niet bij jou meisje, dat ze overdag zo'n pijn heeft en snacht heerlijk slaapt. Misschien toch echt een osteopaat bellen en gewoon daar alle vragen stellen en kijken wat ze nou mankeert. Dit is gewoon niet leuk meer voor haar en voor jullie niet. Tja ik vind het een dilemma idd. Hij was zo moe van het wakker zijn de hele dag. Oh wacht ik hoor wat................ Wheeeeewheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ja hij is weer wakker gelukkig. Druk gemaakt om niks, maar thnx voor het meedenken.
Hihi eli probleem opgelost! Maggie oo ja daar hoor ik wel vaker wat van. Hoe zit dat ook es weer die combi korting?