Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Emily wilt haar handjes vrij hebben inbakeren raakt ze echt enorm overstuur van..

Maar wat ik al zei, ze raakt na 5 minuten huilen al overstuur en dan zo erg dat ik d'r pas na 5 minuten stil krijg

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ze lijkt nu stil te blijven.. Ben benieuwd

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Of niet

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo hee, ik zou over 2 weken dus weer beginnen op school; gastouder geregeld. Leek niks in de weg te staan. Tijdens het gesprek had ze het al over het tekenen van het contract en dergelijke...

Belt de gastouder net op dat ze er geen fijn gevoel over heeft; jemig ;) Nou, je moest eens weten hoe wij net reageerden. Niet al te zachtzinnig. Wij waren er ook niet voor de volle 100% 'voor', maar besloten haar het voordeel van de twijfel te geven omdat je toch nooit altijd voor de volle honderd procent je eigen manier van doen kunt behouden wanneer je de zorg over een baby tijdelijk afgeeft. Maar dit vind ik toch wel stijlloos.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Emily is nu al een 20 minuten stil :) ben nu lekker film aan het kijken :D heerlijk na een week een zieke man in huis om even tijd voor mezelf te hebben aangezien ik ook niet helemaal fit ben

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Zo Joyce, dat is mooi rot (ik schreef iets anders dan rot)! Hoe kun je nou geen goed gevoel hebben bij een klein beebietje? Raar mens, wees maar blij dat je daar niet mee in zee gaat. Maar wat nu? Heb je nog iets achter de hand?

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou ja, schoonmoeder. Maar ik wilde iemand in de buurt, omdat het een logistieke ramp gaat zijn wanneer we met haar 'in zee' gaan. Er is niemand aan wie ik de zorg beter toe vertrouw dan zij; maar ze woont zo ver weg. Twee uur met het OV - slechts een kwartiertje met de auto. Grrr. Daarom zocht ik iemand in de buurt...

Maar goed, op naar het gastouderbedrijf dan maar weer. Misschien maar eens meerdere GO-bedrijven aanschrijven/afbellen?

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Kan S.M. hem niet komen halen dan? Of dat vl hem 's ochtends brengt en haalt? Dat is inderdaad niet te doen 2 uur met OV!!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

SM beschikt zelf ook niet over een rijbewijs+auto. VL wil hem wel brengen en halen, maar dan ben ik de baby ongeveer 3-4 dagen per week kwijt van half 8 tot 18:00. Sorry hoor, maar dat vind ik teveel. Ik wil het liefst zoveel mogelijk tijd doorbrengen met mijn ventje. Ik kan de gedachte nu al niet uitstaan dat ik straks bij dit kleine mannetje weg moet, laat staan dat ik hem straks gewoon bij een ander laat opgroeien. Blegh. En of dat nou SM is, of een GO of kinderdagverblijf... Ik heb hem het liefst bij mezelf. Ik zou gewoon graag willen dat als ik om 13:00 'klaar' ben met school, dat ik hem uiterlijk om 14:30 alweer in mijn armen heb...

Het lijkt echter teveel gevraagd, want iedereen wil hem slechts tijdens kantooruren hebben, echt vreemd.

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh dat is wel veel inderdaad, ik dacht dat het om 1 dag ging ofzo. Dat zou nog wel te doen zijn. 4 dagen zijn veel te lang!
    Zit er niet een opvang bij de hogeschool? Of is dat niet te doen? Dat je hem vlakbij school naar de opvang brengt.

11. Ik vind t ook niks hoor dat ik evi ooit ergens heen moet brengen. Dus nog even blij dat vl thuis zit..

Maar heeft ze ook gezegd waarom ze er geen goed gevoel bij heeft?

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, het lag aan haar, niet aan ons, zei ze... LOL.

Nja, whatever. Anders maar het kinderdagverblijf hier verderop proberen. Daar hebben ze geen wachtlijsten.

@Mira; dat wat jij zegt vind ik ook een goed idee! Daar ga ik ook eens achter aan :)

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik heb tijdens mijn studie op een kdv gewerkt al bijbaantje, daar had ik ook wel eens kindjes van studentes, die kregen toen zelfs extra vergoedingen omdat ze studeerden.

14. Hier zou ik nog altijd niet weten waar ze heen moet als vl weer werk krijgt. Kdv hier heeft en wachtlijst en moet ik hele dagen, terwijl ik maar halve nodig heb. Een gastouder heb ik nog altijd geen goed gevoel bij maar ja zal miss wel moeten.. Maar goed zolang vl nog geen werk heeft hoeft t nog niet..

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Doen ze geen halve dagen? Ik vind de voorwaarden van kdv's zo belachelijk.
    Net zoals dat je altijd een hele dag afneemt. Ook al breng ik hem maar 5 uurtjes, ik betaal er gewoon zo'n 10. Net zoals als je op vakantie gaat, dan betaal je ook gewoon door.

16. Ja 2 keer in de week kan t maar een halve dag. Dus 1 dag moet ze dan helemaal. Naja na 4 uur haal ik dr op.. Soms na 3 u al.. En betaal er dus voor voor 10, ook al is t halve dag, dan na 3 u ophalen en 5 betalen. Snap niet dat dat niet gewoon per uur kan

17. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Mira waar zit jou osteopaat?

Ik heb m'n meisje ook 2x in Zwitsal ademvrij gebadderd niets aan over gehouden, of het geholpen heeft heb ik ook m'n bedenkingen over.

Hier gaat m'n meisje straks 2x pw naar de flexibele opvang, compynanny erg professioneel en rustig mooi kdv.

Vandaag met het cb gesproken, zij adviseerde johannesbroodpitmeel aan de fles toe te voegen ivm de reflux, vooral aan de avond/nachtvoeding.
    Wat zijn jullie ervaringen en ideeën over JBPM?
    Ik twijfel een beetje.

Wij moeten vrijdag naar de osteopaat om 13.30 uur, ik hoop zo op een oplossing.

18. Zusterb ik gebruik nutriton al vanaf dat ze een maand is ofzo. Zo komt de voeding minder snel omhoog en heeft ze er dus minder last van, naja momenteel werkt hier niks, maar vanmorgen was vl 1 keer nutriton vergeten en toen kwam ook direct de fles eruit. Dus ik heb er wel goeie ervaringen mee, ik voeg het bij elke fles toe

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Utrecht.

Ik hoop ook dat er wat uitkomt. Ik heb inmiddels een heel ander meisje, maar durf nog niet te enthousiast te zijn. Ik ben elke keer bang dat het tijdelijk is.

20. Mira dat heb ik ook, als ze een goede dag heeft ben ik als de dood dat t de dag erna 3 keer zo erg is.. Hier is dat tot nu toe ook vaak zo maar goed.. Wij zijn een uitzondering ;)

Deel Deze Pagina