Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Wat enorm balen joycey! Ik heb het andersom. Kinderen gaan ik, naar een gastouder. Superlieve vrouw en heel lief voor de kinderen, maar toch zou ik wel wat anders willen. Er is hier recentelijk een nieuw kdv geopend. Een agrarische, met koeien en trekkers. Helemaal leuk en hoor alleen maar enthousiaste reacties. Maar m'n man wil er niks over horen. Ze zitten nu goed. Bovendien is een go stuk goedkoper. Scheelt voor ons voor 2 kinderen iets van 100 euro netto per maand.

Afgelopen nacht m'n eerste echt gebroken nacht gehad. Jinthe kwam om 1:00, 2:30, 3:30, 4:30 en toen sepp om 5:30. Gaaaappp. Zo maar naar bed toe.

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Nog even over de combinatiekorting:

U krijgt de inkomensafhankelijke combinatiekorting als u aan de volgende voorwaarden voldoet:

U hebt in 2013 minimaal 6 maanden een kind dat is geboren na 31 december 2000.
    Dit kind staat in deze periode bij de gemeente ingeschreven op uw woonadres.
    Bent u co-ouder en staat het kind ingeschreven op het woonadres van de andere ouder? Dan moet dat het kind ten minste 3 hele dagen per week bij uw huishouden horen.
    Uw arbeidsinkomen is hoger dan € 4.814 of u krijgt de zelfstandigenaftrek (of kunt deze krijgen).
    U hebt geen fiscale partner.
    U hebt wel een fiscale partner maar uw arbeidsinkomen is lager dan dat van uw fiscale partner.
    Hebt u in 2013 minder dan 6 maanden een fiscale partner? Dan krijgt u de korting die geldt voor een alleenstaande.

Voor ons iets van 1100. M'n man kreeg het dit jaar. Ik krijg het volgend jaar, want ga minder werken dus verdien ik het minst. Afgelopen jaar werkten wij beiden 4 dagen en mijn loon is obv 40 uur hoger.

Toch vind ik het een raar iets. Ik bedoel, je hoort mij niet klagen hoor, maar waarom krijgen wij het? Het is best veel geld en geldt dus alleen voor mensen die werken. Denk dat ze dat geld beter ergens andérs aan kunnen besteden toch? De zorg ofzo, of de werkloosheid...

3. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

Dec 28, 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Maggie dat is dan ook wel meteen een goede gebroken nacht zeg jeetje, hoop dat het vannacht beter gaat.

Mira ik woon in Adam opzich wel te doen naar Utrecht, maar volgens mij is die waar ik heen ga ook wel goed, zo niet kan ik altijd nog overwegen om naar Utrecht te gaan.

Marieke misschien toch overwegen om naar de osteopaat te gaan?!

Hier een onrustig meisje wil alleen maar aan de borst vanaf 20.00 uur, nu slaapt ze eindelijk.
    Hoop dat het goed gaat vannacht, ben best moe.
    Nu maar slapen.

Slaap lekker voor iedereen.

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
  5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Slaap lekker Bianca!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Hier een super lief meisje vandaag alleen is papa vanavond thuis gekomen en madam doet alleen maar huilen bij hem op schoot :( xxl is dus behoorlijk sneu.

Ik ben gelukkig weer jeuk vrij en ondanks dat ik mijn haar tot 4x toe in de spiritus heb gehad zit alles er nog aan. Inmiddels 2x met een netenkam begaan maar daar is haast geen beginnen aan. Mijn haar komt net over de onderkant van mijn bhbandje en ik heb krullen. Borstelen is normaal al een probleem en nu met een kammetje met de tanden super dicht op elkaar pffff. Beste lading antiklit er in en kammen maar dit moet nu nog een dag of 9 dan zou ik er af moeten zijn. En alles wassen. Beddegoed kleding jassen enz enz pfff wat een ellende en dat door die kleine piepbeestjes.

7. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

Dec 28, 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Thanxx Mira!!:)
    Ga morgen gelijk ff op de site kijken.

8. Jeetje maggie dat was dan een heftig nachtje!

Zusterb ja ik wacht maandag de fysio af en dan bel ik de osteopaat.

Suprise ja rotbeesten zijn t bah

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Even ego.
    Ben al vanaf 22u bezig met vriendje. Eten, luier, eten, boeren, in bed leggen, niet willen slapen, huilen, weer eten, boeren, bijna in slaap, in bedje leggen, hij weer wakker .huilen. krijg ik van die godvergeten eikel naast me te horen, lekker mijn wekker gaat weer over 3uur...... WTF. Kan ik er iets aan doen *met je pleuriskop* (dat zei ik niet echt hoor maar ik dacht het anders hebben we echt ruzie).
    Dat kleine mannetje had echt last van krampjes oen pijntjes en dan gaat v(l) dat zeggen dat mannetje kan er toch niks aan doen. Oh werd zo boos.
    Uiteindelijk iets na 1en ff zijn temp meten 37.3 ok dus. Spuit op het moment dat ik ddat ding eruit haal toch 3x een straal poep naar buiten, zoveel joh dat ik me heel goed voor kan stellen dat je daar last van hebt. Zo sneu.
    Nu is vl dus sjago en ik vind dat hij zich niet zo moet aanstellen. Vriendje kan er ook niks aan doen.

Gaan nu slapen vriendje is eindelijk rustig.
    Trusten

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Hier gisteren ook eli. De hele dag door. Vannacht had hij een behoorlijke poepluier. Zo zielig. Volgens mij had hij ook veel buikpijn. Hij was hartstikke vrolijk toen ik vannacht zijn luier verschoonde. Je zag gewoon de opluchting op het snoetje.

11. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

Dec 28, 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Marieke oké heel goed dat je ff de fysio afwacht, over het algemeen hebben alle goede osteopaten ook fysiotherapie gestudeerd dus daar moet je wel op letten bij het zoeken naar een osteopaat.

Eli oh mannen kunnen zo egoïstisch zijn hè!! Mijn vent heeft een paar x op de bank geslapen omdat hij anders niet fit genoeg was, ik zeg tegen hem ik slaap al 2 maanden niet door ik zie dat ook niet snel gebeuren dus dat betekend dat ik als ik aan het werk moet eind nov dat ik al 3 maanden gebroken nachten heb en overdag geen tijd en zin om te slapen en huppakee naar m'n weer moet.
    Maar wij klagen niet en gaan gewoon door!

Hier een goede nacht, niet omdat ze door sliep maar ze kwam 2x voor de borst en zijn beide in slaap gevallen tijdens het voeden dus behoorlijk wat uurtjes kunnen maken zonder te veel wakker te zijn tijdens de voedingen, komende nacht wel weer in haar eigen bed.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Goeiemorgen!

@eli: ah wat irritant! M die doet altijd snachts er uit omdat ik overdag altijd doe dus dat vind ik wel relaxed :)

@hier: gister bij vrienden langs geweest Emily naar schoonmoeder toe gegaan, laatste fles had ze daar waardoor ze niet direct was gaan slapen uiteindelijk lag ze om 12.00 op bed terwijl ze 21.45 de fles had, leggen d'r in bed werd ze klaarwakker na 2 huiltjes toch in slaap gevallen dus niet zo'n strijd als gister middag :) vanochtend haar weer wakker gemaakt voor de fles en nu zit ze bij me op schoot met de hik.. Ze is sinds gister niet zo lekker, diarree, snotneus, niezen dus ze is ook erg onrustig ook tijdens het drinken en dan krijgt ze de hik.. Ze vind het tot nu toe prima..
    Oh wacht.. *wheeeeeee* nee hik beu

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    hoi hoi dames.

bij deze ga ik me afmelden voor dit topic. merk dat ik steeds minder meelees en minder tijd heb zo met de 2 kinderen en mn werk en huishouden.
    groetjes.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sterkte dames!!! Hier ook zo'n kerel...

Heb gisteren zelfs uitgesproken dat 'als' ik een alleenstaande moeder was, dat ik exact hetzelfde zou doen als nu, maar dat ik dan minder gezeik aan mijn hoofd zou hebben. Nou ja, en dat klopt ook ergens wel met dat gedoe van hem telkens. Ik zou hem niet kwijt willen hoor, maar soms denk ik: ga jij even lekker bij je ouders pitten voor een paar dagen. Ga een ander voor de gek houden! Ik voel me gewoon niet gekend in mijn eigen huis - hoe belachelijk eigenlijk.

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Morning.

Oh gelukkig wel wat herkenning :).
    @zb, dat zei ik dus ook al. Dat ik van die lekkere nachten heb. Komt hij met het argument ja maar jij hebt nog verlof. Ja so what, dat betekent niet dat ik niet moe ben en ook wel s lekker wil blijven liggen en dat jij m tot rust brengt snachts.
    Ach zoals je zegt, wij gaan maar door, gelukkig zijn wij het sterkere geslacht.... ;)

Nathalja, dat is idd het voordeel van fv. Nu had die kleine ook gewoon troost nodig met de borst dus kan hem moeilijk bij vl aan de tiet leggen. Al lijkt me dat wel apart....

Hier net wakker voor weer een voeding, vriendje sliep uiteindelijk pas om 2u kwam om 6u weer en ik moest vl zijn bed uitschoppen om 6u terwijl hij altijd die tijd moet beginnen. Meneer heeft ook eens een gebroken nacht, verslaapt zich meteen :).
    Moeten om 1150 voor zijn prikjes, vind het wel een beetje spannend. Gelukkig is vl om 11u weer thuis en kunnen we samen gaan. Heb er niet zoveel zin in, maar het is voor het goede doel.....

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Sterkte Eli! De eerste keer prikjes is ook moeilijk en je mag er tegenop zien. Fijn dat jullie samen kunnen gaan.

Hier kwam meisje om 5 uur voor een voeding, jammer voor mij, maar goed voor haar. Ze mag toch meer aankomen, dus hoe meer ze drinkt hoe beter.
    Ik ben echt blij met ml, meisje slaapt nog bij ons op de kamer en als ze 's nachts wakker wordt dan doen we het samen. De een haalt een luier en de ander haalt haar eruit etc. Behalve als hij hele belangrijke dingen voor t werk heeft en goed uitgerust moet zijn ofzo, dan gaat hij beneden slapen. Dat is een uitzondering.
    Ik vind het gewoon kinderachtig van die mannen die daarover zeuren.
    Samen een kind, samen niet slapen, toch?
    Moet ik wel zeggen dat als ik de dag erna toch thuis ben dat ik het dan niet zo heel erg vind als hij niets doet. Ik kan tussendoor toch even gaan liggen. Ik heb liever een uitgeruste man die in de auto stapt 's ochtends dan een oververmoeide die niet meer scherp is in het verkeer.

We zijn gisteren uitgenodigd om met mijn schoonouders volgende week uit eten te gaan, maar ze willen zl er niet bij hebben. Ik vind dat toch een beetje raar. Kleinkinderen horen er toch ook gewoon bij? Meisje niet, die vind ik te klein, maar wij gaan regelmatig uit eten met zl erbij, die vind dat prachtig! Ben benieuwd of de dochter van ml zijn broer wel mee komt, want dan zou ik er helemaal klaar mee zijn.

Zometeen wandel ik richting werk, even bijbeppen met een collega. Gaan mijn ouders voor het eerst op meisje passen, vind ik super spannend! Ook al is het maar voor een uurtje...

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Hahahaha ik zat met Em te spelen, valt ze spontaan in slaap :p
    Ze zat tegen m'n bovenbenen aan met d'r benen over m'n buik, zat ik liedjes te zingen en d'r ledematen aan te wijzen vingertjes tellen gekke gezichten trekken, zij helemaal lachen vrolijk doen met de armpjes zwaaien en opeens vallen d'r ogen dicht en d'r hoofdje naar voren en slaapt ze :p mafkees

Over mannen: in eerste instantie dacht M dat omdat ik thuis zat hele dagen met de baby knuffelen ik niet moe kon zijn, totdat ik dus bijna instorte van vermoeidheid, dat was ook in het eerste sprongetje.. Snachts was ik er toen 3 tot 4 uur uit.. Sinds dien doet hij (als ze snachts komt) de nacht.. Maar sinds 2 weken slaapt ze nu van 22.00 tot 9.00 sinds maandag willen we er regelmaat in krijgen en maken we haar om half 8 wakker , laten haar even bij komen en krijgt ze om 8.00 de eerste fles, daarna om 12.30 dan op bed, om 17.00/17.30 flesje en daarna om 21.30 weer en dan slaapt ze weer door tot we haar wakker maken

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hebben ze gezegd waarom ze dit niet willen???

En ik vraag me af hoe jullie om gaan met de familietradities? Ik bedoel feestdagen zoals sinterklaas/kerst/pasen etc. Ik vind het fijn om ons ventje - wanneer hij er zich bewust van is - kennis te laten maken met het sinterklaasfeest en daar THUIS iets aan doen en pakjesavond vieren en dergelijke. Schoonmoeder heeft ons nu al uitgenodigd voor 5 december. Ik heb zoiets van: oké, maar dan alleen dit jaar. Volgend jaar ofzo niet. Ik wil het niet elk jaar. Ik wil niet de 'baby's eerste sinterklaasfoto's' bij opa & oma. Dit is zijn basis en zijn thuis; en dat laat ik niet afpakken. Ik wil zelf de tradities verzorgen... Denken jullie daar ook zo over of zitten mijn hormonen weer tegen het plafond? (niet dat ik er dan anders over denk, maar oké :) )

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    #3979 bianca1374, Oct 17, 2013
    Last edited: Oct 17, 2013
    Hier ook zo, Ml haalt het mannetje eigenlijk altijd en verschoont zijn luier. Hij wil dit zelf zo. Alleen was hij gisteren misselijk van moeheid door drukte op het werk, dus vannacht heb ik hem gewoon lekker laten slapen, maar meestal wordt hij zelf al wakker en gaat hem dan halen . Ik ben ook overdag de hele tijd bezig vanaf 7 uur sochtends. Heb zelf wel echt het gevoel dat we het samen doen en straks als ik werk zal hij het savonds en in de weekenden ook alleen moeten doen met drie kinderen en de sport etc. je bent samen verantwoordelijk voor je kind.

Mira spannend eerste keer je meisje wegbrengen. Hier heb ik over twee weken voor het eerst oppas nodig. Dan ga ik met het kinderfeestje van mijn dochter naar de bakker.
    Vind het heel raar dat zl niet mee mag. Hebben ze daar een reden voor?

@ Joycey, ik ben absoluut niet van de tradities met familie vieren, maar dat komt ook doordat de familie zich daar niet voor leent. Zijn al diverse verjaardagen/feestdagen verknald door mijn moeder en ook wel door schoonouders. Sinterklaas vieren we dus echt met het gezin. Met kerst gaan we wel brunchen met schoonouders en wrsl kerstavond met mijn familie, maar dat komt meer omdat we toch iets moeten doen. Al vind ik het brunchen met schoonouders dan wel leuk. Oud en nieuw vieren we al jaren met een vriendenstel.
    Dus ik snap je gevoel helemaal.

20. Aaaw arme kleintjes! Was het daarna goed eli?
    Ik ken t wel hoor .. Hier kunnen we mekaar soms ook wel even schieten als evi zo blijft huilen. Pure onmacht..

Zusterb ik heb idd al een osteopaat. Ben ik zelf ook vaak geweest. Geweldig mens en heb haar diploma's gezien. Dus zit idd wel goed.

Nathalja aaaw zo sneu he als ze ziekjes zijn

Aah senna jammer!

Joycey en hoe reageerde hij daarop? Hihi

Eli aah sterkte met de prikjes!

Mira spannend!! Gaat vast goed komen dat oppassen hihi maar wat raar van dat eten. Zeker als opa en oma zijnde.

Joycey ik vier dit jaar geen sinterklaas. Ja miss kleinigheidje als er geld voor is voor vl zn kids. Maar ik vind t onzin om zoveel geld uit te geven terwijl ze er toch totaal niks van meekrijgt omdat ze zo jongnis. Ieder zn eigen keus hoor maar ik doe t niet. Als ik t wel zou doen dan idd thuis! Met kerst moet ik werken. Alleen de ochtenden. Verder nog niets afgesproken maar zal wel weer drama worden omdat de kids natuurlijk ook een dag willen komen. Dus word weer flink rijden na mijn werktijd. Maar goed dat zien we nog wel even..

Ik haat feestdagen.. Puur alleen al hierom.. Waar ga je wanneer naartoe zonder iemand te kwetsen..

Ik ben net een half uurtje op. Evi heeft gister om 22.30 fles gehad en kwam om 6.30 weer! En ik heb haar zowaar niet gehoord. Ze is vrij stil geweest en heeft zelfs al 2 flessen leeg gedronken!!
    Zou t dan eindelijk goed gaan?? Maar goed tis nog vroeg..

Share This Page