Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Nathalja,succes vandaag! Ik duim voor je!

2. MaggieMagpie

Hier bib trouwens. Denk dat ik als laatste overblijf...

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Nathalja heel veel succes.

Hier bib.

Dan blijven we samen als laatste over maggie. We gaan ook gezellig gelijk op.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja in t geboortecentrum zijn kraamverzorgsters aanwezig. Word okm gecontroleerd en vandaag opgezette tietuh! Mn moeder gaat ff vragen hoe t zit met uitgestelde kraamzorg ivm zorg voor Mila. Bij mn zorgverzekering. Snap r de ballen niet van...

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben niet zo handig met dat soort dingen plus nu ik hier zit is ook zo lastig bellen vandaar dat ik t haar ff laat doen.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

40 weken 'dansje' en BIB.

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    De spannende week is begonnen joycey!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

I know ;) Helaas!
    Ik ga het liefst naar bed en wil erin blijven liggen.
    Maak me maar wakker wanneer hij er is!

Ik wil graag 'natuurlijk' bevallen zonder inleiding en ik weet zeker dat wanneer ik nu naar het ziekenhuis zal gaan, dat er weer allerlei medische shizzle op tafel komt, dat weer zoveel stress veroorzaakt, dat het weer niet gaat lukken of dat mijn bloeddruk weer te hoog wordt. Misschien straks/morgen/overmorgen de verloskundige bellen en vragen hoe of wat.

In ieder geval wil ik mijzelf even rustig houden en tot rust komen. Op de één of andere manier wil ik gewoon alleen zijn. Ik zei gisteren al tegen iemand: ik zou blij zijn als ik gewoon in mijn eentje kon bevallen in een afgesloten ruimte ofzo. Dat zou voor mij het meest prettig zijn. Niks geen gedoe. Niemand in de buurt, en gewoon veilig, rustig en relaxed. Ik voel me niet opgejaagd, niet bezwaard en ben ook niemand tot last. Niemand kan me dan ook raken etc. Dat lijkt mij de ideale bevalling.

Echterrrrrrr, ben ik zelf wel zo wijs om eventuele medische hulp op stand-by te hebben staan voor mijn kleine jongen dus ik 'moet wel' naar het ziekenhuis, omdat ik mijn verantwoordelijkheid heus wel ken. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, kan er ingegrepen worden, en dat geeft ook wel een geruststelling. Mja. Het is gevoelsmatig compleet tegenstrijdig, dus ik ga maar gewoon op mijn gevoel af!

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Joycey, moest je nu nog een nieuwe afspraak maken in het zkh of was dat niet meer nodig van de vk. En blijf je nu bij de vk.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

#390 Joycey, Aug 12, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 12, 2013
    Het zk had een afspraak voor mij gepland op een onmogelijk tijdstip. Ze wisten dat ik afhankelijk was van VL en zijn werk/vervoer. Vervolgens hadden ze 'mijn tijdstip' van de afgelopen 8 weken niet meer beschikbaar (althans, niet voor 28 augustus). Ik heb toen uit boosheid gezegd: cancel maar, ik zoek het zelf wel uit, ziekelijke *ikels, en dat gaf mij toen voor het eerst sinds die laatste afspraak wat meer 'rust/ademruimte'.

Ik heb dus nu helemaal geen afspraken; niet in het zk en niet bij de vk. En daar ga ik echt wel iets aan doen, alleen niet vandaag. Ik heb de oplossing al zo ongeveer in mijn hoofd, ik weet het wel. Ik bel ze op, vraag om een tijdstip en zorg gewoon dat ik ander vervoer kan regelen - maar ik ben er op dit moment vandaag nu dus nog even niet aan toe. Het voelt even zo fijn zonder een hijgend ziekenhuis in mijn nek; dat mij er maar van probeert te overtuigen dat ik ziek ben en het niet in mijn eentje kan. Er werd gisteren al geopperd dat dat gevoel van rust de bevalling zelf alleen al kon triggeren - wishfull thinking; maar ik hoop het stiekem ;)

11. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Hier bib,

Natalja succes vandaag!

Heb voor mijn doen redelijk goed geslapen in het ziekenhuis. In iedergeval zonder onrust die ik altijd heb.

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    @joycey; dat het zkh zoveel emoties op kan roepen gewoon omdat ze vaak niet naar de patient kijken maar naar hun zelf. Wij moeten ons maar naar hun zin vormen. Ik loop daar ook tegen aan. Het loopt altijd gigantisch uit. Gelukkig heb ik wel een leuke gyn waar het mee klikt maar dan houd het ook op. Ik weet dat ze niet met iedereen rekening kunnen houden. Maar vl moet zich telkens ook vrij vragen om mee te kunnen. Ik heb al tegen hem gezegt dat hij donderdag niet mee hoeft maar hij is bang dat ze me weer aan de bd meter hangen. Dus vraagt hij weer vrij vandaag.

Bianca; fijn dat een nachtje zkh je goed heeft gedaan. Nu weer lekker naar huis?

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Ja, ik mag zo weer naar huis, heb alleen nog niemand gezien, ga zo even vragen of ze nog ctg moeten maken. Gisteren uur aangezeten. Baby sliep veel en als dat zo was gebleven had ik geen sedatie kunnen krijgen. Was gelukkig toch goed.

Afspraken bij gyn plan ik eind van de middag dat lukt vaak wel voor ml. Op zich is dat uitlopen van spreekuur niet leuk, zouden ze ruimer in moeten plannen, maar ik vind hetzelf wel belangrijk dat ze de tijd nemen voor je en dat gevoel heb ik gelukkig wel bij de gyn.

14. MaggieMagpie

Ik zet m'n kind vandaag de hele dag voor de tv. Heb gewoon zo geen energie om er op uit te gaan met em. Voel me een ontaarde moeder.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi dames!
    Zal vandaag niet veel reageren en niet meelezen, post af en toe even een update :)
    Net een half uur Ctg gehad, daarna inwendig onderzoek, bmm is nu volledig verstreken maar nog geen ontsluiting, dus eerste pil zit er nu in.. Moet nu eerst een uur aan Ctg..
    Net na 13 komen ze weer kijken, weer voelen en dan eventueel 2e pil

16. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

Oct 30, 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Succes Nathalja.

Hier na een weekend met onrustige buik nog steeds bib.

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    @Nathalja heel veel succes en hopelijk heb je snel je meisje in je armen. Denk aan je knuff.

@dansjes gefeliciteerd en ook voor jullie hopelijk snel jullie beebs in jullie armen.

Fief ik ga zo achter lezen....

@hier. Echt nu al verschrikkelijk veel stuwing. Kleine man kan het niet aan om meteen de borst te pakken dus heb eerst 2 min afgekolfd om de ergste druk eraf te halen. Komt er gewoon in die 2 min 50cc uit. Dus die kleine stikte zowat in bv.
    Nu gaat het al iets beter gelukkig.
    Vandaag komen de oma's even knuffelen en verder nog een heel relaxed dagje vandaag.

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Dat is heel herkenbaar, ik heb dat bij de eerste heel erg gehad. Melk genoeg voor een weeshuis. Van die stuwing kun je je ook echt ziek gaan voelen.
    Let echt heel erg goed op je borsten. Bij de eerste heb ik 2x een borstontsteking gehad. IK dacht dat ik goed oplette, maar het was echt in een nacht gebeurd. Dus wees allert een vraag tips aan je kraam. Het is namelijk echt heel pijnlijk.
    Hier ook last van stuwing, maar niet zo heel erg. Meiske drinkt heel erg goed en geeft mij dus heel verlichting. Ze is zelfs alweer aan het aankomen en dat op dag 4!

Nathalja, succes!! Voel je al iets?

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Heyhallo, fijn dat je in ieder geval 1 leuke vaste gyn hebt en niet elke keer iemand anders! Dat heb ik zelf pas 2x meegemaakt dat ik dezelfde persoon had, maar voor de rest heb ik er allemaal geen band mee en dat vind ik best lastig. Ik hoop dat het vrijdag allemaal meevalt en jij en vl daarna gewoon samen een lekker dagje vrij hebben!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: heb wel heel veel voorweeen, dus heb wel t idee dat er iets gebeurt, krijg straks eten en word daarna weet aan Ctg gelegd, dan weer inwendig onderzoek en afhankelijk van voortgang pil nummer 2

Share This Page