Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @vl, we doen het ook wel samenmaar dat gaat altijd met een hoop gemopper als het niet gaat zoals hij wilt dat het gaat.

Mira, spannend even alleen zonder je meisje. Wel weer even gezellig beppen met je collega.
    En ik vind het raar dat je zoontje niet mee mag uit eten, hij hoort toch ook bij jullie gezin.

Joycey, ik vind er niks vreemds aan dat jij dat allemaal zelf wilt doen en regelen. Is toch ook logisch lijkt mij. Jullie kind jullie sinterklaasfeest of wat dan ook.

Verder geen tijd, ik moet gaan ......

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Met sinterklaas gaat luuk bij mijn ouders logeren. Ik zie het nut er niet van in om met een baby surpriseavond te vieren. Ik heb zelf gezien met de kleintjes van mijn schoonzusjes wat voor gedoe het was. Dan was er dit dan weer dat. En 6 december is voor ons zelf. Als mijn so dan luuk willen zien of wat dan ook komen ze maar hier naartoe.

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Eli succes met de prikjes

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja jemig!!!

Ik zit hier nu zelf te janken ondertussen!!! Emily was bij mij net tijdens het spelen in slaap gevallen, dus ik leg d'r weg, om even te douchen gelijk d'r kijkers open en ze zet het op het janken! Tranen over haar gezichtje rood aangelopen en nu ondertussen is ze onwijs schor! Af en toe lijkt het of ze er in blijft.. Ik heb ondertussen beginnende migraine dus dat gekrijs kan ik er nu even niet bij hebben!! Waarom word ze nou wakker als ik haar weg leg

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nou, luuk heeft dus echt last gehad van zijn sprong. Hij zit er nog in maar zag na het douchen toen ik hem op zijn zij legde op het aankleedkussen dat hij zich zelf op zijn buik doordraaide. Hij keek mij zelf heel verbaasd aan. Hahaha dus ik hem maar meteen prijzen. Toen verscheen er weer een glimlach op zijn snoetje.

Vervelen nathalja. Ik had gisteren ook hoofdpijn. Luuk heeft toen ook non stop gekrijsd. Vl is toen met luuk een gaan wandelen toen hij thuis kwam. Zodat ik even rust had. Luuk was ook helemaal schor.

6. Nathalja ik ken t. Niet leuk.. En als je dr ook lekker in badje doet? Lekker de warmte.. Die mist ze als je dr weglegt. Misschien word ze loom van t warme water..

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb het opgegeven met Emily, ze zal nog wel in d'r sprongetje zitten m'n hoofd barst ondertussen uit elkaar en elke keer als ik Emily alleen liet (bij de box weg liep) zette ze het weer op het krijsen..

Noem me een niet doorzettende te lieve moeder, maar ik heb d'r na een uur huilen maar uit de box gehaald ben op de bank gaan zitten en doodstil tv gaan kijken heb Emily nog niet aangekeken en niet met haar gepraat maar mevrouw is nu is gewoon in slaap gevallen.. M komt zo naar huis dat ik even rustig kan eten.. Daarna gaat hij weer naar het werk..
    Vanavond ga ik denk ik maar eens met Emily onder de douche, is al een tijdje geleden maar omdat ze zich zo druk maakte best wat melk terug gegeven dus ze ruikt nu naar m'n schoonmoeder en zure melk -.-

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: ik had ze al in een fleece deken gewikkeld voor ik d'r weglegde maar dat mag niet baten.. Net als bedje voorverwarmen met kruik lukt niet.. Alsof ze weet wanneer ik haar weg wil leggen want als ik al denk: nu leg ik je weg.. Word ze al onrustig

9. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, Nathalja, technisch gezien krijgt een baby bij het veranderen van houding een adrenaline stoot om wakker te blijven. Dit is de reden waarom kleintjes zo vaak wakker worden als ze slapend weg gelegd worden. Daarom ook dat je ze best wakker te bed legt.
    Mijn advies: stel niet uit als je de eerste vermoeidheid signalen ziet. (Gapen, van de weg kijken, op knuistje sabbelen).
    Hier in huis is het motto: Gapen is slapen!

@feestdagen: ik vind het juist wel leuk sinterklaas te vieren. Het geregel en de troep heb ik dan weer niet zo'n zin in. Wij hebben onszelf uitgenodigd bij mijn ouders. Zij regelen een sint en pieten. Iedereen die komt neemt een cadeautje voor de kleine mee. (Lol)
    Verlanglijstje maken we online.
    Mijn ouders vinden het heerlijk om te doen ook.

Kerst.... Sja dat wordt nog wat.

@Joycey, wat shit van je GO. Ben je klaar mee.

@nachtvoedingen: Hier laat ik ml geen nachtvoedingen doen. Hij werkt en ik kan overdag extra rust pakken. Zou me schuldig voelen als hij er 's nachts uit moet. Hij moet tenslotte ook vroeg op en is na vertrek pas 10 uur later weer thuis. Hij doet wel vaak de late voeding, als ik al op bed lig. 'S nachts is borst voeden hier sowieso veel sneller.

Wij willen zo voor het eerst met kleintje gaan zwemmen. Zin in, maar toch spannend!

@Marieke, wel een fijne verjaardag gehad? Ik hoop zo voor je dat de voeding haar goed doet!

@osteopaat: interessant! Las dat sommigen ook preventief met de baby gaan op de site. Maar eens horen naar vergoeding bij verzekeraar.

@combi korting: Bijzonder dat dit bestaat! Voor ons betekend dit dat we hier over het jaar 2014 aanspraak op kunnen maken??

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik weet ook dat ik het leren slapen moet volhouden maar ik heb enorm last van m'n rug schouders en nek (dat is het weer ;) ) en dan ook nog eens enorme hoofdpijn nu dat ik dat vandaag gewoon even niet ga doen, heb het gisteren vol gehouden en dat lukte na een uur ook wel, het gekke is dat we haar savonds wel wakker weg kunnen leggen (na de laatste fles) en dan gaat ze direct slapen dan hoor je haar niet alleen overdag wil ze niks anders

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het stomme was ook dat ze zondag en maandag 4 keer per dag zelf in slaap was gevallen, 3 keer in de box en een keer (tussen de middag) in bed.. En dinsdag is ze 1 keer zelf in slaap gevallen in bed, en sinds gisteren opeens niet.. Misschien toch omdat ze ziek is?

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Heeft ze vanaf het begin weinig in haar bedje geslapen, want dan kan het natuurlijk ook iets zijn waar ze aan moet wennen.

Hier weinig problemen met in slaap vallen in eigen bedje. Het mannetje is het ook vanaf het begin gewend. Zodra ik merk dat hij moe wordt gaat hij lekker naar bed toe. Heel soms valt hij dan niet in slaap, maar dan ligt hij gewoon wel eens een uur lekker rustig te liggen. Het is zijn vertrouwde plekje.
    Jammer dat je je zelf niet lekker voelt, want eigenlijk moet je het van de afgelopen dagen doorzetten om het patroon te doorbreken.

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier hetzelfde. Luuk slaapt van begin af aan overdag in zijn bedje. En idd soms ligt hij wat te keuvelen een uur en dan valt hij pas in een slaap. Soms slaapt hij maar even 30 minuten en dan is hij wat aan het jengelen. 9 van de 10x heeft hij dan de dekens van zich af geschopt en dan stoppen we hem weer onder. En gaat hij verder met zijn slaapje. Alleen de afgelopen 2 dagen had hij last van zijn sprongetje.

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ze heeft vanaf haar 2e week altijd smiddags in eigen bedje gelegen, alleen sinds 2 weken wil ze overdag nergens anders slapen als bij mij of M.
    Als we haar overdag wegleggen word ze wakker, leggen we haar wakker maar moe weg is het oorlog.. Geef je haar van mij naar M blijft ze slapen leg ik d'r anders op m'n arm of buik blijft ze slapen, leg ik d'r tegen me aan op de bank blijft ze slapen.. Sta ik op om d'r weg te leggen word ze wakker..

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    En ik vind het dan zo vreemd dat ze savonds zonder problemen gewoon in bed in slaap valt, als ze iets tegen d'r bed zou hebben zou ze snachts ook niet in bed slapen

16. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Even ego: na de helse nacht van gister, vannacht geslapen van 9:00 tot 7:30.

Straks naar de vk voor de eindcontrole. Neem denk maar even een bloemetje mee. Hebben jullie dat gedaan? Heb heel veel aan aan haar gehad. Ze was ook bij de geboorte van sepp. En nu dus weer. En ze was super tijdens m'n zwangerschap. En na de bevalling. Ja, ze heeft het wel verdiend.

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @maggie, ik heb geen eindcontrole gehad van de vk. Laatste x dat ik haar zag was in de kraamweek om alles nog voor de laatste x door te spreken. Maar als je zo goed geholpen bent is een bloemetje wel op zijn plaats idd.

@hier heeft vriendje vanmorgen zijn prikjes gehad. De 1e naald was er bijna uit en toen begon hij pas met huilen, 2e prik erin en daarna meteen bij een huilende mama en hij werd weer rustig. Even nasnikken en een speentje erin en hij begon vrolijk te lachen.
    Thuis meteen lekker eten bij mama en hij ligt nu ko op de bank. Ben wel heel trots op hem dat hij zo kort gehuild heeft :);) stoere bikkel.....
    Nu maar afwachten wat de rest van de dag brengt.

18. Dat leren slapen overdag werkt ook niet hoor. Een baby mag je ook maar een kwartier laten huilen.
    Evi slaapt ook amper overdag. Als ze snachts maar goed slapen denk ik dan maar

Baboes ga je nu al zwemmen met je kleintje ja??
    O nee zou ik echt nog niet aandurven haha veel te koud. Maar ja evi mankeerd ook van alles dus miss dat ik daarom wat bezorgder ben ofzo..

Maggie nee ik heb de vk niks gegeven. Nu zou hij geloof ik toen gekomen zijn om t af te sluiten maar waren toen al veel problemen en toen werd ze opgenomen dus nooit meer van gekomen. Dus echt afscheid hebben we niet genomen.. In t zh heb ik ze wel wat gegeven..

Eli hopen dat het rustig blijft met de prikjes!

Hier gaat t tot nu toe redelijk.. Ze heeft momenteel pas haar 3e aanval voor vandaag.. Ze zit bij vl naar adem te snakken en te krijsen.. Ik kan dat niet meer dat ze bij mij zit.. Ik word er zoooo verdrietig van.. Maar goed tot nu toe pas dr 3e aanval.. Dus tis al iets beter als gister tot nu toe dan..
    Mn hond kan er ook niet meer tegen hahaa die gaat heel zielig in een hoekje zitten of zelfs in zn bench.. Of hij gaat naar evi en geeft r een lebber zo van: ogh kleintje toch. Zo schattig

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Fijn dat het goed ging Eli, stoere bikkeltjes zijn die kindjes toch!

@Sinterklaas; ik ben een echt familiemens en ik vind het juist heerlijk om het met opa en oma te vieren en met broer etc. Dat doen we van jongs af aan al en daarna gaan we kaasfonduen.
    Het is denk ik maar net wat je gewend bent. Als kind deed ik het ook altijd bij mijn opa en oma met al mijn neefjes en nichtjes. Super gezellig.
    Net zoals kerst, dat vind ik heerlijk. lekker de hele dag bij elkaar, 's middags een wandeling maken en dan 's avonds gezellig eten. Dat vieren we ook al zo lang ik kan herinneren met de beste vrienden van mijn ouders erbij.
    De andere dag zijn we bij mijn schoonouders, dat is helaas iets minder warm. Dan worden we om 5 uur verwacht en is het een vrij stijf geheel. Maar goed, ieder gezin zo zijn tradities.
    Wij vieren Sinterklaas dit jaar voor de tweede keer met schoonouders en zwager, schoonzus en nichtje. Dat moet zich nog een beetje vormen, vond het vorige keer niet heel gezellig, maar misschien dat dat leuker wordt naarmate de kids ouder worden.

Maar voor feestdagen vind ik gelden dat je ze moet vieren zoals jij dat wilt. Dus Joyce, als jij dat met je gezinnetje wilt doen moet je dat zo doen. Je kunt er pas van genieten als je het doet op de manier waarop jij het leuk vindt.

@etentje; geen idee eigenlijk waarom zl niet mee kan. Ml had ze aan de telefoon en ik besefte me later pas dat ik het eigenlijk wel erg vreemd vind. Ik vind mijn zoon erg amusant gezelschap en vind het leuk als hij mee gaat. Blijkbaar vinden zij dat niet. Ze hebben niet letterlijk gezegd dat hij niet mee mag, maar impliciet wel; 'Houdt hij dat wel vol dan om zo lang te zitten en zo laat? Als je wilt dat je kleinzoon erbij is, dan spreek je gewoon op tijd af en dan komt het wel goed.
    Zl is allergrapigst in restaurants, hij zit er lekker bij, wil alles van iedereen opeten (het liefs olijven en andere niet peuterachtig eten) en windt het personeel om zijn vinger die hem dan weer erg schattig vinden.
    Ik ga wel vooraf vragen of het andere kleinkind wel mee gaat, dat is namelijk overduidelijk het lievelingetje, want dat als dat zo is dan neem ik hem ook mee. Zijn nichtje is een saai contactgestoord kind die maar 2,5 maand ouder is. Die zit en zegt niets en doet heel braaf te doen wat jij wilt.

Net naar mijn ouders gewandeld en toen naar mijn werk gelopen. Die collega was dus ziek. Ben er een half uur geweest en ben toen weg gevlucht. Iedereen stond me te vertellen hoe vreselijk het wel niet is daar momenteel, dus vond het wel weer genoeg geweest.

20. Mira o ja dan zou ik ook naar huis gaan haha.
    Dat zou wat zijn als t amdere kind wel mee gaat.. Zou toch niet eerlijk zijn. Lijkt mij toch juist leuk om echt met zn alle dan te gaan!

Hier was t ook altijd traditie hoor, sinterklaas vieren, alhoewel.. Sinds dus mn ouders uit elkaar zijn vierde we t wel met vrienden maar niet meer thuis. Toen werd er kerst gevierd bij zowel mn ex schoonouders als bij mijn fam.

Vorig jaar hebben we sinterklaas gevierd met de kids van vl, was een verrassing. Hebben ze toen opgehaald en voor we ze haalde hebben we allemaal kadootjes in huis verstopt en een brief op de voordeur gehangen in rijm. Hebben er een speurtocht van gemaakt..
    ( maar neeeeeee wij doen nooit wat voor de kids ..anyway)
    Dit jaar moet ik t nog maar zien of t financieel haalbaar is. Plus dat ik elke keer moeite doe en dus naar mn hoofd krijg dat we nooit wat doen en ze niks krijgen, dus dan denk ik waarom dus die moeite doen en geld uitgeven als t toch nooit goed is..

Kerst doen we dus geen kadootjes meer, werd gewoon te duur. We doen meestal 1 dag met schoonfam. ( broer van vl met alle kids dus in totaal 7 man daar, mn sm en haar vriend, en dan vorig jaar toen alles nog leuk en gezellig was, wij met alle kids, ook in totaal 7 man... Dus al snel 16 man) en 1 dag bij mijn oma met mn ma en broer n vriend en mn tante en oom met 2 neven. Dan gaan wij zonder vl zn kids.
    Maar tis gewoon altijd dat gehaast en gedoe waar ik een hekel aan heb.
    Ik moet ook nog werken

Deel Deze Pagina