Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En aanval 4 is een feit.. Hmzz

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    #4002 bianca1374, 17 okt 2013
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
    Was jij schrijft over de feestdagen Mira hoop ik wel in de toekomst met mijn eigen kinderen. Dat thuis willen komen omdat het gezellig is. Helaas is er hier teveel gebeurd om dat gevoel te ervaren, want diep in mijn hart ben ik ook een familiemens

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    O balen Marieke, wat slopend zeg.

4. Ja en ze word steeds schorder dus t huiltje word steeds zieliger.. Ik word er gewoon steeds bozer van. Waarom doet niemand wat.. Waarom krijg je elke keer shit voorgeschreven, nu net weer nieuwe med opgehaald, dus dat andere spul omdat de vorige niet meer leverbaar was. Dus dat drama krijgen we ook nog.. Als t zo doorgaat vier ik mn verjaardag dus niet zaterdag.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja ik leef echt met je mee. Helaas lost dat alleen niets op...
    Balen ook dat die medicatie niet leverbaar is, weten ze al of dat lang gaat duren of hebben ze daar niets over gezegd?

Sterkte meis en een dikke knuffel...

Ik ga maar even naar mijn meisje. Die vond het vandaag in de wagen opeens zo interessant dat ze iets te weinig heeft geslapen en nu moe is en haar slaap niet kan vatten. Maar even knuffelen dan en hopen dat ze dan verder slaapt.

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mariek, ik vind het ook het belangrijkste dat ze snachts slaapt en dat doet ze.. Ik ga voor nu gewoon lekker op m'n gevoel af, ik ga me er niet fijner door voelen om haar een uur te laten huilen.. Ik heb als kind nooit middag slaapjes gedaan omdat ik dan snachts niet sliep.. Ze kan prima zonder in slaap gewiegd te worden, over het algemeen is ze ook vaker wakker dan slapend.. Ze raakt te overstuur als ik wil dat ze in bed moet slapen dat ze niet normaal meer te troosten is.. Leert ze het vandaag niet komt dat volgende week wel.. En er is niks mis mee met je kindje een beetje vertroetelen (al zeg ik het zelf) en ik vind het zelf ook niet erg onaangenaam om lekker te knuffelen met m'n prinsesje.

Over Sinterklaas, wij vieren het altijd bij mijn ouders, als Emily ouder is wil ik pakjesavond gewoon thuis als gezin vieren.. Maar de dit jaar en volgend jaar gaat ze het toch nog niet snappen dus gaan we gewoon nog naar m'n ouders, dit jaar nog surprises volgend jaar zal het anders wezen omdat F dan 2 is en het misschien al wel snapt.. Maar dat is volgend jaar pas :)
    Kerst; 1e kerst gaan we naar Breda, m'n nichtje doet koksopleiding en die wilde voor de hele familie koken (20 man) 2e kerst vieren we met een deel van m'n schoonfamilie (schoonzusjes, zwager, schoonmoeder en schoonoma) gaan elk jaar uit eten in Westkapelle (dorp hier in Zeeland) ik kijk erg uit naar kerst :) ohja en oud en nieuw altijd bij mijn ouders, hopelijk kan ik er nu wel van genieten vorig jaar oud en nieuw hing ik de hele nacht boven de wc en op nieuwjaarsdag opgenomen (leuk hoor zwanger zijn :p ) ach je krijgt er iets moois voor terug :)

Zit nu heel de middag lekker films te kijken, M mag morgen het huis schoonmaken, ik vind dat ik wel een dagje vrij heb verdient :) (M is op vrijdag altijd vrij)

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Marieke daar wordt je toch moedeloos van. Ik vind het echt zo verschrikkelijk sneu voor jullie. Kan je helaas niet helpen anders.had ik dat echt gedaan. Knuffel.

@sint. Hebben we alleen nog gevierd dat dochter van vl nog geloofde en dat is volgens mij 4 jaar geleden. Ik wil het mis volgendjaar al met die kleine vieren en anders wordt het dat jaar daarna. Maar ik vind dat jd kinderen dat niet mag ontnemen. Wel wil ik dit ook gewoon thuis vieren, de mensen komen dan ook maar hierheen.

Kerst vieren we elk jaar. Vl en ik hebben ons altijd kapot gewerkt de weken voor kerst (allebei slager) dus wij zijn altijd gesloopt als het kerst is. Nu gaat het voor mij dus wel iets anders vanwege de kleine. Ik ga niet meer elke dag werken maar een paar x als extra. Dit jaar zijn de kids er met kerst. Dan zijn ze kerstavond bij hun moeder en komen ze 1e kerstdag rond 13 naar ons. Die dag doen we lekker met zn 5en een paar kados en ga ik lekker wat maken. 2e kerstdag is dochter van vl jarig die wordt 12. Dan gaan ze voor een paar uurtjes naar hun ma, zijn ze rond 15u weer terug vieren we haar verjaardag met opa en oma en mijn ouders tot een uur of 17. Daarna is het 2e kerstdag en hebben we lootjes gedaan met zn allen enwzorg ik voor lekker eten........
    Normaal gaan we 1e kerstdag altijd smiddags naar zijn ouders en avond naar mijne en doen ze kados. Maar nu vanwege vriendje wordt het anders.
    Heb er wel al zin in moet ik zeggen, gezellig met zijn allen. Ben ook zo blij dat mijn ouders en so samen door een deur kunnen en ook afzonderlijk afspreken. Dat hoor je ook niet vaak.
    Maar ik kan niet wachten..... Heerlijk gezellige dagen vind ik het..

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Eli wat jij.schrijft over so en ouders door een deur was hier ook tot een paar terug. Was ideaal, want dan vierden we het altijd samen en hadden 1 dag voor ons zelf. Helaas is dat nu niet meer zo en komen ze zelfs niet meer tegelijkertijd op een verjaardag. Kunnen elkaar niet meer luchten of zien.

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Vind het heerlijk dat ik de aanloop naar de kerst nog vrij ben. Is een drukke maand met verjaardagen, maar vind die aanloop altijd zo heerlijk en lekker serious request kijken. Verheug me er al op.

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh echt joh? Dat is minder, zeker als het eerst altijd wel leuk was. Is niks aan te doen helaas maar het meest sneu mis nog voor de kids.
    Nou zolang het duurt geniet ik ervan en ook van de dagjes weg met ma en sm. En mijn pa, vl en zijn pa. Ik heb er een compleet nieuwe familie bij met hun en daar ben ik echt heel blij mee. Zou ze voor geen goud meer kunnen missen zulke lieverds zijn het.

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat heerlijk Eli! Dat zou me zo fijn lijken!
    Hier geen ruzie ofzo gelukkig, maar ik vind het gewoon geen leuke mensen. Alles moet altijd zoals het hoort, in hun ogen dan, want stel dat de buren iets verkeerds denken...

Nu ook weer dat rare gedoe met dat etentje. Heb er sowieso geen zin in. Zwager heeft n drankprobleem, maar dat lijkt niemand te zien. Die verpest altijd alles met zijn gezuip. Helaas.

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Dat met dat etentje vind ik ook raar hoor. Juist leuk toch als je gezellig je kleinkind meeneemt. Ik zou m sowieso meenemen, en anders heb je een goed excuus om thuis te blijven toch?

Tja hier met so altijd dikke pret. Feestjes in het dorp, lekker drinken, gek doen en vol trots zeggen kijk dit is nou mijn schoondochter. Op de terugweg hebben ze altijd moeite om rechtop te lopen zo zwalken ze naar huis ;). Sm staat het liefst nog op de tafels te dansen en sv vind het allemaal best en staat te genieten met zijn biertje in zijn hand.
    Staan ook altijd voor me klaar als ik ze nodig heb, ik hoef maar te bellen en ze komen.
    En andersom met vl en mijn ouders is het net zo, alleen is mijn moeder geen drinker. En met mijn pa gaat vl wel s naar Ajax.
    Dus ja ik ben eindelijk eens gezegend met lieve mensen om me heen die mij ook accepteren zoals ik ben (druk, gezellig, eerlijk, chaotisch, liefdevol) sommige mensen kunnen daar niet zo goed tegen omdat ik altijd zeg wat ik vind. En daardoor heb ik niet veel vrienden meer helaas......

Zo gaat van vrolijk naar een soort van minilevensverhaal whahahahaha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Mira; misschien maar gewoon afbellen met een griepje?

@Marieke, sterkte meis ! Misschien is zaterdag de afleiding wel fijn??? Moet je wel leuke mensen uitnodigen dan natuurlijk...

14. Thx dames..
    Ze ligt nu op bed. Jaja t is weer avond en dan is er ineens niks meer aan de hand.. Begrijpen we dat? Neej!

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat vind ik zo gek ook.
    Wat maakt het dat het overdag niet gaat? Vreemd hoor. Geniet dan nu even van de rust en relax!!

@griepje Ach, het is een goed restaurant, dus ik ga gewoon lekker eten en doe wortels in mijn oren ofzo, dan hoor ik niets

16. Hihi zie je al zitten.

Idd erg vreemd maar ja wel lekker idd.

Ga morgen eens kijken of ze maatje 62 al past, zal ze nog wel in verzuipen.. Want 56 zit nu aardig goed. Maar toch. Heb zon leuk broekje die ik haar zaterdag aan wil doen.. Maar das 62..

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    sinterklaas doen we met ons 4tjes komen net als vorig jaar 2 dochters van vrienden als pieten verkleed. Ondanks dat Ridder ze wekelijks ziet en gek met ze is ziet hij niet wie het zijn.

Kerst is hier altijd een hele logistieke operatie aangezien mijn moeder en ik beide in de zorg werken en ridder mijn neefje en nichtje en mijn bonus neefjes allemaal met de kerst ook nog es naar de andere ouder moeten natuurlijk. Ons meisje is de enige waarvan de ouders nog bij elkaar zijn. Dan hebben we natuurlijk ook nog de schoonouders waar rekening mee gehouden dient te worden en mijn zwager zijn ouders zijn ook nog es niet bij elkaar. Dus elk jaar in sept beginnen we al met welke kerstdag we bij mijn ouders zijn.
    Daar gaan we mee uit eten en dan naar een plek waar voor kinderen recreatie is want 4 drukke jongens van 6.7 en 8 die wil je echt niet 3 uur aan tafel hebben dat is voor de jongens en voor de volwassenen een hel.

Dit jaar gaan we brunchen en daar na gaan we naar het kinderkerstfeest bij ons in de kerk dat is ook altijd heel gezellig. Na die tijd gaat Ridder naar zijn vader en gaan wij thuis lekker met zijn drietjes het gezellig maken.
    2e kerstdag gaan we naar mijn so en dat is ook altijd gezellig.

Marieke sterkte tis wat om je meisje zo te zien.

Senna t ga je goed.

Hier zijn we weer aangeland in de 12weken regeldagen. Meisje wil om de 2 uur drinken pffff

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    62???? Luuk past 56 eindelijk eens goed en dan moet ik nog de mouwen omslaan.

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Als ik dat zo hoor, zouden voor jou de kerstdagen wel 4 dagen mogen duren!

Hier is meisje de schade van de laatste dagen aan het inhalen en drinkt ook om de 2 uur ongeveer. Gisteren ook al 8 voedingen. Vind het niet erg, ze moet toch lekker aankomen, dus het mag.
    Zijn de regeldagen van 12 weken de laatste?

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Asjeblieft niet! vind 2 kerstdagen genoeg. Al ben ik altijd wel blij dat xxl die twee weken ook lekker thuis is. Scheelt altijd een heleboel in geregel met oppas en ook al moet ik zelf werken tis doordat hij thuis is en er geen zwemles enz is heerlijk rustig en ik werk 20 uur dus ben ook wel veel thuis.

Regeldagen. Nee dan met een half jaar nog een keer weer geloof ik.

Deel Deze Pagina