Wat is dat, slaap? Hier sliep ik pas om 00:15 door de kleine wakkere man. Daarna om 02:41 wakker gemaakt, 03:40, 05:15, 06:30 en natuurlijk om 07:45. AARRGGHHH!!!!
Goeiemorgen, heerlijk geslapen.. Hadden besloten maar geen wekker te zetten maken Emily altijd half 8 wakker maar ik wilde toch ook weten tot hoe lang ze zou slapen als ik haar niet wakker maakte.. Ik begin nu af en toe wat uit de babykamer te horen dus dat is duidelijk Ik was zelf om 8 uur al wakker, dus maar bed afgehaald en al een was aangezet.. Ohja om half 10 krijgt ze laatste fles dus ik denk dat ik dat maar naar 8.00 ga verplaatsen, kan M haar de fles geven vind hij ook altijd erg gezellig
Arme Joyce!! Waarom wordt hij zo vaak wakker? Dat is wel n heel onrustige nacht! Knuffel voor vandaag!
Sterkte Joycey wat een nacht. Hopelijk kan je een beetje bijtanken. @ Zusterb, succes bij de osteopaat, hopelijk kan ze wat je voor je meisje betekenen. @ Baboes, leuk is dat hé met die kleintjes zwemmen. Wij gaan vandaag naar een landal park in limburg, had me ook wel verheugd om te zwemmen met het mannetje. Maar advies van de kinderarts is nog even niet doen. Het is een bron van infecties en aangezien ons mannetje die hartafwijkingen heeft wordt het toch nog afgeraden. Helaas, maar alles voor het mannetje, we zitten ook niet op een virale infectie te wachten. Ga het in nov wel even bespreken met de kindercardioloog, want ik wilde ook gaan babyzwemmen. Hier al de badkamer en wc schoongemaakt en zo alles in gaan pakken, zodat we als ml thuis is vanmiddag alles zo in de auto kan en we weg kunnen. Gelukkig hebben we een bus, want wat heb je weer een hoop nodig met een baby. Meiden hebben een continue rooster vandaag, dus kan even door! Ook wel eens lekker. Meiden tot over een week, misschien kom ik tussendoor nog wel even gluren, maar we nemen daar geen internet.
Geniet ervan bianca. De kleding van dirkje maat 50 is luuk nu te klein. De broekjes passen nog wel van maat 50. Luuk is nu 53,8 cm en weegt 4740. Dus is ook nog een frubke. Ik wilde hem gisteren een truitje 62 aandoen leek heel klein. Hij verzoop er gewoon in. Verkeerd gedacht dus. Ik heb bij de hema nog 3 truitjes erbij gehaald voor hem 56.
Goedemorgen, Mira idd de osteopaat kan weinig met reflux, ik dacht wel dat ze konden voelen of er in die regio spanning zat. Ik heb voor maandag een afspraak bij de HA, dan kan ik het weekend nog aan kijken. Bianca fijne vakantie. Uiteindelijk ben ik van half 3 tot 6 bezig geweest met jay, nu slaapt ze nog maar nog steeds onrustig. Fijne dag allemaal
Oh... ik zit net naar het journaal te kijken, mijn beste vriendinnetje woont sinds een jaar in Australië vlakbij Sidney. Een paar honderd meter van haar huis zijn hevige bosbranden. Zo eng. Haar huis staat er nog, maar ze kan elk moment geëvacueerd worden. Dood eng!!! Ik had het al van haar gehoord, maar als ik die beelden zie ziet het er nog enger uit!
Morning, Joycey, heftige nacht voor jou, heeft hij dat elke nacht? Succes iig voor vandaag. Bianca, hele fijne week, geniet ervan en zeker jammer dat je niet kan zwemmen met je kleine man. Maar beter het zekere voor het onzekere. Mira, dat lijkt me doodeng zulke branden en zo dicht bij je huis. Ik zou er sowieso al weggaan als het zo dichtbij zou zijn, en wat lijkt me dat verschrikkelijk voor al je spulletjes zeg. Zb sterkte met je onrustige meisje. Hier vaak wakker geweest voor ons doen met vriendje. Hij ligt nu natuurlijk niet ingebakerd dus sliep hij wat onrustiger. Na de laatste voeding van 23u had hij nog lichte verhoging 37.7 dus viel mee. Ik heb hem met een hydrofiel doek zijn armen vast gelegd, cb zei dat dat wel mocht aangezien hij erg beweeglijk is met zijn armen. Hij kwam om 4u, 7u en nu net om 10u. Verder heeft hij volgens mij niet veel last meer van de prikjes. Hij was gisteravond weer heerlijk vrolijk naar ons aan het lachen . Hij is mis wat moeiig maar als dat alles is ben ik blij voor mijn kleine hummeltje. Vandaag weer verder aan de opruim als die kleine het toelaat. Heb nog wel weer wat dingen laten liggen van de opdrachten dus heb aardig wat te doen
Zusterb.. Evi is 3 dagen opgenomen geweest omdat ze stikte door de voeding die steeds terug kwam lopen. Daarom moet ze dus ook in en op alles schuin liggen. Dat is sowieso tip 1, rechtop voeden, aankleedkussen, wandelwagen, bedje, box, alles ophogen zodat ze schuin ligt. Evi is erg onrustig, gespannen, slikt, en maskert en valt weg. ( maskeren is spierwit wegtrekken, dit komt door de melk langs de zenuw omhoog komt.. Is erg eng in t begin omdat we toen niet wisten wat t was) ze kreeg eerst ranitadine drank ofzo maar die is niet meer leverbaar, maar dat ging wel goed. Nu sinds vandaag nexium.. Maar wat een drama om te geven.. Maar goed tis niet anders. Even langs je huisarts gaan en doorverwijzen naar kinderarts.. Aah joycey zware nacht. Hup aan de redbull Nathalja o lekker hoor hihi Bianca fijne vakantie!!! Als jullie terugkomen gaan wij haha Heyhallo haha ja hier dus net zo.. 62 past dus niet lol Mira he bah dat is niet leuk..hopen dat ze er geen directe last van hebben Eli gelukkig viel t mee! Zo leuk he dat die kleintjes overal doorheen schijnen te lachen! Hier nog altijd pet.. Voor t eerst die nexium gegeven. Wat een troep en veel te veel vind ik voor zon humpie. Dus nu drinkt ze helemaal de fles niet leeg.. Moeten boodschappen doen voor verjaardagmorgen. En naar de apotheek voor voeding.. Gelijk maar eens opheldering vragen over die med.
Nou, Redbull vind ik niet zo lekker; ik zit aan de koffie en cola light Zo direct een lunch buiten de deur met 10 andere net-mama's, en vanavond een feest. Maar even afwachten of het allemaal goed gaat. Ben ook voor de eerste keer ongesteld geworden en sta praktisch op de kop van de buikpijn. Blegh. Ik wil weer zwanger worden (grapje) Nou doegg, fijne dag allemaal! @Bianca; fijne vakantie!
O my... Ik mag weer ibuprofen innemen YES! Mijn favoriete pijnstiller... Paracetamol doet nooit iets, pas na 3 stuks. Zo, mijn buikpijn is over tien minuten over. Ik moet pas over een kleine 20 minuten de deur uit, maar heb de baby in zijn jasje gehesen en in de maxi cosi gezet -> voila, hij slaapt. Nou eh, lekker laten staan zo
Nou... nu huilt ze niet meer zo veel, maar nu wil ze niet meer slapen. Haha, ze voelt zich duidelijk beter en vind het zo interessant om om zich heen te kijken dat ze weigert te gaan slapen. Ze ligt nu dus te jengelen in bed.
Van zw.gym Was ontzettend leuk! Er komen nog foto's van alle baby's op een rij... Ik hoop dat ik ze snel binnen krijg! Echt hartstikke leuk. Nu op zoek naar een document voor de pliesie Tjemig, dat hadden ze 3 maanden geleden al moeten vragen eigenlijk. Ik vrees dat ik het heb weggegooid of dat het zoek is geraakt, maar ik zit dus nu voluit te zoeken.
Ik baal; kan het document even niet vinden zonder echt rationeel na te denken - heb net de helft overhoop gegooid en gezocht, en daar lag hij niet bij. En ik weet dat ik het nog ergens heb, maar waar zou ik zo 1,2,3 niet weten. Ik vrees dat het document pas tevoorschijn komt op het moment dat ik kalmeer en normaal kan ademhalen, in plaats van ooooh neeeee waaristienuweergebleven - waarom altijd ik jonguh! denk. Ik heb het bonnetje van het document, 20 gesprekken via fora, e-mail & Facebook over het document, ik heb printscreens van de uitslag van het document - het document zelf is echter even foetsie :x Moet zo de deur uit, dus ik heb meneer schreeuwlelijkkie vanuit de slaapkamer maar een fles in zijn mik geduwd AAARRGGGHHH! Stress *adem in, adem uit*