Het was oké bij de osteopaat, hij vermoed dat ze overprikkeld is door een een gevoelig en nog niet ontwikkeld maag darm kanaal, rust en regelmaat en veel troost en veiligheid bieden. Ook adviseerde hij probiotica dus dat ook maar even kopen morgen. Hij voelde dat haar buikje erg strak voelde door de kma is het allemaal nog wat erger geworden en nu we goede voeding hebben moet ze gewoon leren ontspannen, dus het hele gedoe met wakker in bed leggen is voor haar juist niet goed( heb ik net twee dagen dat arme kind laten huilen in bed) Het is dus gewoon wachten tot het beter gaat hij adviseerde wel als het over een week of 3 niet beter is ook met de reflux toch te vragen om medicijnen om te kijken of dat helpt, maar dat is voor later.
Hej Ladies, Even niet veel meer onthouden.. heb wel bijgelezen maar geen fut gehad te reageren. Heb namelijk de hele dag al knallende koppijn en de bovenbuurman laat radiatoren aanleggen..dus je raadt het al.. Boren, zagen en weet ik veel wat.. de HELE dag ben nog wel ff met VL en Mila naar de V&D geweest, lekker broodje roomkaas gegeten en VL heeft een broek gevonden eindelijk 1 die past! Een chino spijkerbroek! Is nieuw ! Jeeeeeeeeej hij blij Ff kijken wat ik nog weet: @Bianca: Fijne vakantie! @Mira zag het net ook op het nieuws.. verschrikkelijk lijkt me dat! Hoop dat haar huis ook heel blijft en het allerbelangrijkste zij zelf! @Sinterklaas: Weet nog niet hoe dat gaat dit jaar.. mijn schoonouders zijn maar saaie mensen dus die zie ik het niet vieren, ook niet nu Mila er is.. Mijn ouders vinden het altijd wel leuk, althans mijn moeder wil er traditie in houden en zolang mijn moeder het regelt, vind mijn vader het erg leuk om mee te doen. Niet dat we suprises doen, maar ze heeft nog altijd 'de zak van Sinterklaas' bewaard van mijn jeugd en dat van mijn broer, dus die houdt ze in ere! Maar nog niets besproken over hoe en wat, net als kerst eigenlijk. Vaak is het ene dag bij schoonouders, andere dag bij mijn ouders. Bij mijn ouders is het allemaal wat feestelijker, mooie kleren, mooi gedekte tafel enz. bij mijn schoonouders is het allemaal van "Wij geven geen donder om mooie kleren, mooi gedekte tafel, maar vinden het soort van gezellig om bij elkaar te zitten en halen alle soorten wild wat er te koop is op dat moment!" Ik hoef echt geen konijn eend of weet ik het.. geef mij maar gewoon een biefstukje, kippetje.. iieeuww.. ! Verder ben ik het ff kwijt geloof ik.. of ik moet tijdens het typen van dit verhaal nog wat te binnen schieten.. Oja.. kutnacht.. nou vannacht geen probleem, Mila sliep alleen wat later maargoed.. Hoop dat je je dag een beetje hebt kunnen beleven op koffie Joyce! Net als dat feestje en de lunch. @Marieke echt zo rot voor jullie deze situatie met Evi Ik hoop echt zo van harte dat het nu een keer slaagt met de ziekenhuisadviezen.... Knuff!
Zusterb ben je er nog niet mee naar een dokter geweest dan die reflux? Of wie heeft dat vastgesteld? Raar dat je nog geen med hebt dan.. Joycey wat leuk dat t zo leuk was Fief hoest met je hoofdpijn? Knufff Hier dus vanmiddag weer in t zh gezeten met evi. Na onderzoeken en veel gekrijs uiteindelijk alsnog met niks thuis gekomen. Ja dr oude med hebben we terug.. Daar waren ze nog wel te krijgen gelukkig. Deze kinderarts ( de onze is met vakantie) dacht zelfs dat ze geen eens koemelkallergie heeft. Ik zei dat ik dacht dat er iets in dr buik niet werkte omdat ze diaree heeft, flessen niet leeg drinkt en moet persen en er dan nog niks uit.. Maar goed..12 nov moeten we weer heen.. En we zien t wel weer. Nu moeten we nog de keet verbouwen en hapjes maken voor morgen pffff
Schiet niet op he? Maar wat is dan de conclusie uit de onderzoeken? Want er lijkt nog niet echt veel duidelijkheid te zijn nu. pffff, lastig.
Conclusie dat t allemaal door de reflux komt en dat ze veel spanning heeft in dr lijfje.. Dr is ook veel stress hier natuurlijk door al t gebeuren ivm met zaken die achter besproken zijn.. Dus ook dat pakt zij dan mee wat zorgt voor nog meer spanning. Ze ligt nu wel weer op bed maar is wel onrustig .. Maar goed hopen dat ze doorslaapt tot 23u. Even gtst afkijken en dan beginnen aan de hapjes, keet verbouwen en dan nog douchen
Toch misschien een osteopaat proberen om te kijken of die wat aan de spanning kan doen? Babymassage zag ik voorbij komen op fb. Dat heb ik geprobeerd met Meisje, maar omdat ze zoveel spanning in haar lichaam had kon ze niet tot rust komen en huilde net zo hard. Het had bij ons weinig zin in ieder geval.
Godzijdank, we zijn weer thuis. Nu een baby die volkomen over de rooie is van oververmoeidheid. Ik vrees dat het een lange nacht gaat worden.
Mira hmmm ja dat heeft dan dus ook geen zin.. Ben zo benieuwd wat de fysio maandag gaat doen.. Moest wel lachen.. Evi vertikt t om dr hoofd goed op te tillen als ze op dr buik ligt. Dus de kinderarts legde haar op dr buik en drukte op dr kontje en hop daar ging dr hoofd hahaa ze vond t niet leuk maar mama moest erg lachen. Joycey en slaapt ie nog? Hier net even gedoucht.. Alles klaar voor morgen.. Nou ja alles. Morgenvroeg nog een hoop doen en vanaf 13u komt de visite. Overdag fam van mij en savonds vrienden en zondag de moeder met vriend van vl. Dus druk weekendje. En heb zon hekel aan verjaardagen hahahaha..maar goed je word maar 1 keer 30 toch.. Nu lekker slapen.. Truste dames
Eureeeeeka ze geeft 1 voeding gehad om 5 uur en slaapt nu nog!!!!! Die johannesbroodpitmeel verzadigd dat ook langer, ze laat nu langer tussen de flessen en drinkt hem helemaal op. Marieke Ze wilde nog wachten met medicijnen omdat ze er niet van overtuigd was dat dat het probleem was, ik heb ermee ingestemd maar als ik merk dat het erger wordt zit ik zo weer bij de HA .
Oh ja moet wel zeggen dat ze veel rustiger is nu ze gisteravond heerlijk een luier heeft vol gepoept!! Wat kan je blij zijn als je kind heeft gepoept zeg, ze was meteen minder gespannen en vrolijk. We gaan ook op advies van de osteopaat beginnen met probiotica.
Waar haal je die probiotica? Ik heb daar laatst een artikel over gelezen dat dat heel goede resultaten heeft bij baby's die veel last van hun buikje. Ik dacht dat dat op recept was, maar zo niet dan ga ik t ook proberen. Hier goed geslapen. Zo naar de kapper, eens even flink wat eraf. Ik wordt gek van mijn haar. Het is zo lang en vol dat borstelen zelfs niet meer lukt. Dus zo lekker cappuchino drinken en bij kletsen bij de kapper. Mijn kapster is n oud stapmaatje dus dat is altijd gezellig!
Mira je kunt het online kopen of bij bepaalde drogiste. Het is abc dolphius van solgar of orthiflor start. Ik haal het bij de dio drogist. Ik hoop idd dat het werkt. Veel plezier bij de kapper.
Goeiemorgen, Hoe was iedereens nacht? Em had om 21.30 laatste flesje en daarna op bed gegaan, heeft lekker geslapen tot 7.30 toen M gaar wakker maakte voor de fles.. Straks klaarmaken voor de verjaardag van m'n schoonoma (WIL NIEEETTTT) Emily gaat naar mijn ouders, wilde haar niet de hele dag meezeulen en al werden we door die oma bijna verplicht haar mee te nemen heeft ze toch flink pech.. Ohja maat 62 zwemt ze in
Toppie zusterb.. Nutriton werkt idd wel! Misschien gaat ze er ook wel makkelijker van poepen! Mira have fun! Nathalja heb je goed dat je dr niet meeneemt! Toch veel plezier! Hier vandaag mn verjaardag vieren. Bijna alles klaar.. Moet me alleen nog aankleden haha. Evi heeft gister om 23u fles gehad en kwam vanmorgen om 8u!! Whaaaaaaa wist niet wat me overkwam! En ik klop t af, ze is wel jengelig soms maar tot nu toe nog geen gekrijs.. Duimen dat t zo blijft
@marieke; ja het was de bedoeling dat we vanmiddag om 2 uur bij die oma zouden zijn en tegen een uur of 3 ergens (??) heen gaan en dan nog eens uit eten, daarna nog koffie nadrinken.. Naar mijn mening veel te druk voor zo'n kleintje. Dus wilden haar eerst voor het eten weg brengen maar schoonma heeft oma overgehaald om gewoon alleen voor de koffie en gebak zo meteen en daarna Em weg.. Dus die gaat lekker heel de dag met mijn ouders keuvelen vind ik ook wel een super fijn gevoel, minder kans op een huilende baby vannacht en morgen Jij ook veel plezier vandaag!!
Morning. ZB. wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft. Nu ook hopen dat ze dat zo door blijft zetten. Mira, have fun bij de kapper. Ik moet ook weer naar de kapper + een kleurtje, maar daar zit je bij de kapper wat ik wil al gauw op 100,-. En de thuiskapper die ik ken heeft het op dit moment wat moeilijk thuis dus ook zo lullig voor haar. Nathalja, groot gelijk. Dikke vette pech voor 'raarmens' oma. En voor Em ook lekker bij opa en oma. Alsnog wel een fijne verjaardag. Marieke ook lekker van Evi zo'n lange ruk gemaakt. Fijne dag en hoop op veel kado's voor je, altijd leuk om verwend te worden Hier heeft vriendje weer lopen spoken gisteravond. Van de prikjes had hij geen last meer wat ik weet. Denk dat hij oververmoeid is en dat ik en vl hem te laat laten gaan slapen na de signalen van moeheid. Hij is gisteren op 3 uurtjes na de hele dag wakker geweest omdat hij het vertikte om te gaan slapen. Gisteravond dus even internet afgestruind en ik moet nu gewoon echt de regelmaat erin zien te rammen. Overdag bakerde ik hem nooit in, wil ik vanaf nu dus wel gaand doen. Eigenlijk zoals jij me wel s vertelde Mira over slapen gaan, maar dat werkte niet of ik was gewoon niet consequent genoeg. Dus nu kwam hij om 10.30 voor een voeding en heb het als volgt gedaan. 10.30 eten en tussendoor verschonen. Daarna knuffelen, beetje spelen op schoot. Hij begon te gapen en oogjes wrijven en ik geef hem een dikke knuffel 2 dikke zoenen baker hem in nog een kus en muziekje aan. Na 15 min begon hij met huilen, 3 min gewacht (langer hou ik nog niet vol dus vind dit nu nog even genoeg) en ben 3 x op en neer gelopen om hem te troosten, zachtjes tegen hem praten en over zijn bolletje aaien. Hij rustig dikke kus en ik weer weg. 3e x heb ik hem daarna niet meer gehoord. En nu slaapt hij al 20 hele minuten. Ohhhhhhhhh wacht ik hoor wat. Ja hoor, ok 3 minuten beginnen nu. Terug, gaat een lange dag worden vandaag. Loop weg bij m en wheeeeeeewheeeeeeeeewheeewheeeee. pffffff maar ik hou vol.... En ik voel me al een beetje raar in mijn hoofd vandaag. Beetje duizelig, draaierig en een beetje blur, als ik loop voelt het alsof ik iets teveel gezopen heb. Hoop dat het snel avond is, kan ik lekker naar bed
Wat heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft Marieke. Hoop dat het nu beter gaat vandaag omdat ze uitgerust is. Eli, moeilijk hoor dat consequent zijn. Het laten huilen kun je ook opbouwen, telkens een minuutje erbij. @hier; meisje is vrolijker en voelt zich beter, maar slapen overdag gaat nu slechter. Misschien toch overdag maar weer gaan inbakeren. Ik wordt er echt moedeloos van. Opeens weigert ze de fles. Ze wordt gewoon woest zodra ze de fles in haar mond krijgt. Ze krijst, wordt rood en heeft kledernat haar van het zweten. Ze is dan gewoon bijna hysterisch. Ik begrijp er geen snars meer van, eerder dronk ze wel uit de fles. Nu heb ik er met moeite 60ml ingekregen, dat is volgens mij echt te weinig. Ik weet het soms gewoon echt niet meer. Geen idee hoe het straks moet als ik weer ga werken. Ik zie het al voor me, zometeen moet ik nog op en neer gaan fietsen om haar te gaan voeden overdag. Als het nou een lekkere dikke baby zou zijn, maar dat is ze niet. Ze is echt aan de magere kant, dus er moet wat in. Ik ben net terug van de kapper. Heerlijk kort model, kapster heeft er een staart van 40cm afgeknipt (we hebben het gemeten!) en dat wordt gedoneerd aan kindertjes met kanker om pruiken van te maken. Kijk, dat vind ik dus eens een goed doel. Het voelt heerlijk, mis gewoon heel veel haar en voelt zo veel lichter om mijn hoofd heen. Daarna nog even geshopt; broek, riem, laarzen, vest, shirt, sjaal. Hele nieuwe outfit. Broek moet alleen geruild die past niet helaas.