Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh ook leuk een nieuwe outfit shoppen..... Je bent lekker op dreef Mira.
    Kan me wat je meisje betreft wel voorstellen hoe je je voelt. Dat heb ik ook omdat vriendje overdag nog niet in zijn bedje slaapt en als hij naar de oma's gaat voor 1 dag moet hij dat wel kunnen. Anders gaat mijn moeder hem dat bij wijze van leren en die zou hem gerust een uur laten huilen zonder te gaan kijken, want ja vroeger deden we dat ook zo..... F.ck vroeger.

Ik ben gezwicht vandaag. Zoals net al geschreven lag hij te slapen en werd weer wakker. Had hij weer honger, dus weer voeden. Klaar en leg hem in bed, huilen weer 2x heen en weer niet stoppen helemaal overstuur.
    Dus heb hem naar bij me genomen.
    Ik voel me zelf ook alles behalve goed. Barst ieder moment in huilen uit, nergens zin in, knallende koppijn, nergens puf voor ik wil alleen maar slapen. Uren lang achter elkaar alleen maar slapen. Dus ik denk dat de vermoeidheid een beetje de overhand heeft genomen bij me.
    Dus kon het even niet aan om 338x naar zijn kamer op en neer te lopen om hem te sussen. Vanaf morgen gaat hij op zijn eigen kamertje slapen dus dan probeer ik het wel weer. Vl is dan ook thuis en als het mij dan teveel wordt handelt hij het af, sluit ik me op in de slaapkamer of ga een rondje lopen.
    Doen we het zo maar.

2. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hier alles heerlijk rustig vandaag, ze is bij mij in slaap gevallen en heb haar in bed gelegd waar ze nu alweer een uur in ligt.

Eli als het niet lukt lukt het niet, mijn dochter heeft het eerste jaar bij ons de laatste fles gehad en slapend in bed gelegd, pas na een jaar toen alles te interessant werd en ze niet meer in slaap viel ben ik volgens de wilson merhode haar daar aan gaan wennen heeft ongeveer 2 weken geduurd en sinds dien in bed en ze slaapt.
    Nu bij jay wilde ik het meteen maar het werkt niet en geeft alleen maar meer spanning, ik probeer het over een paar maanden wel weer als ze wat beter in haar velletje zit.

Mira lekker hè even wat tijd voor je zelf, ik moet ook wat nieuwe kleding voor mijzelf kopen heb de afgelopen tijd alleen maar kleding voor de kids gekocht.

Verder een heerlijk rustige dag zo op m'n verjaardag.:D

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Nog gefeliciteerd ZB. Geniet nog van je avond

4. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Dank je :)

5. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Zuster B, feli met je verjaardag.

Ehm.. Is het raar als ik Jinthe nu al haarspeldjes in wil doen? Of is dat een beetje equivalent aan gaatjes in de oren op heul jonge leeftijd?

6. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    J

Dank je.
    En als haar haar lang genoeg is waarom niet, je hebt van die zachte baby speldjes. Leuk toch.

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    haha! Nee hoor is niet raar. Heel schattig, gaatjes in oren zou ik dan weer niet doen en persoonlijk vind ik haarbandjes ook in die categorie vallen. Maar speldjes zijn schattig!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja echt verschrikkelijk; schandalig, schaam je!!!

p.s. ik had de speldjes verleden maand er al in gedaan als ik een meisje had gehad :D

p.s.p.s. en de oorbellen zouden volgende maand aan de beurt zijn ;)

9. MaggieMagpie

Haha nee geen oorbellen. Mijn gaatjes zijn er nog ouderwets met een kurk en hete naald gezet... Daar heb ik nog een trauma van.

Enne haarbandjes zijn ook niet mijn ding..

Lord, ik had net een verjaardag van een vriend van ons. Een grote kinderparade en ook heel veel babies, drukkkkkk!! Sepp werd er zelfs helemaal gek van!

10. MaggieMagpie

Lief hè!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      10
  11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ah!!! wat een beauty! <3

Misschien toch een paar leuke oorbelletjes erbij? Gewoon om het af te maken ;)

12. MaggieMagpie

Haha jawel hè!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat leiieieief!!! :D

Hoe mijn oorbellen zijn gezet weet ik niet meer. Ik denk geschoten?? In ieder geval zijn ze bij de juwelier gezet toen ik een maand of drie/vier oud was. Mijn moeder is meer zo van: direct doen bij meisjesbaby's, want dan blijven ze er met de handjes van af en is er minder kans op ontstekingen.

Ik heb er in ieder geval altijd plezier van gehad en heb er vervolgens nog 7 bij laten schieten :D !

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Wat een moppie Maggie, staat haar erg schattig...

Vannacht ligt vriendje voor het eerst op zijn eigen kamertje :) maar ook een beetje :(.
    Zal echt even wennen zijn als ik zijn ademhaling niet meer in onze kamer hoor maar alleen maar het geronk van vl.... ;)
    Heb zo'n vermoeden dat ik het erger ga krijgen dan vriendje zelf.
    Hihihihi
    Trusten allemaal

15. Zo visite is de deur uit..
    Ik duik mn bedje in want t is zo weer evi tijd..

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Blg! Ik voel me niet lekker :( gisteren was Emily doodziek heeft bij mijn ouders enorm liggen huilen en wilden ons niet naar huis laten komen, wij zaten 45 minuten van hun vandaan met de schoonfamilie, kwam er met eten achter dat m'n moeder de marathon aan het lopen was, en dan m'n vader haar helemaal niet stil kreeg.. Maar kon dus niet naar huis omdat we meerijders hadden.. Voelde me daarna echt helemaal niet meer op m'n gemak, wetend dat m'n kleine meisje zich niet goed voelt.. Hier thuis ok 23.00 de fles gegeven omdat ze helemaal gebroken was en dus bij mij lag te slapen (we waren 21.20 bij mijn ouders en daar gebleven tot 22.30) nu ligt ze nogsteeds te slapen..

Ik heb een enorme slechte nacht achter de rug door een snurkende echtgenoot,gek want daar heb ik anders nooit last van

17. MaggieMagpie

Vervelend Nathalja. Voelt ze zich nu beter?

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning,

Sterkte Nathalja.

Hier heeft vriendje voor het eerst op zijn kamertje geslapen. Hij kwam om 00.45 en lag om 01.30 in bed. Ikzelf heb tot ruim 2u wakker gelegen. Wat is dat raar zeg als hij 10 weken naast je heeft geslapen en dan hoor je ineens zijn ademhaling niet meer. Hij heeft het verder super goed gedaan en kwam om 6.30 weer om daarna weer te gaan slapen. Dus ben.wel trots op mijn kleine mannetje.

Gaan eind van de middag naar vrienden en blijven daar ook eten. Moet even kijken hoe ik me voel. Nog steeds een beetje hetzelfde als gisteren, duizelig en zo moe, dus mis blijf ik lekker thuis. Weet het nog niet zo goed.
    Jullie nog plannen vandaag?

19. MaggieMagpie

Wat goed eli! Lijkt me idd raar, alsof de spreekwoordelijke navelstreng nu echt doorgeknipt is. Jinthe en sepp hebben vanaf dag 1 in hun eigen bedje geslapen, dat vonden wij het prettigst.

Vandaag nog niet echt plannen. Misschien even naar het bos of het strand. Nu eerst strijken.

Oh ja, ze heeft vandaag een uberzoet jurkje aan en een speldje in!!

20. Aaah nathalja dat os niet fijn. En helemaal balen dat je meerijders had, maar eerlijk? Meerijders of niet als ik hoorde dat mn moppie zo slecht is ging ik er mooi naartoe haha. Hoe is t nu met r?

Eli wat super! Kan me voorstellen dat dat raar is. Hier zit er maar een dun zelf gemaakt wandje tussen waar wij liggen en waar zij ligt. Dus eigelijk ligt ze ook bij ons op de kamer qua geluid. Als er ooit eindelijk gaan verhuizen dan zal ik daar ook erg aan moeten wennen denk ik
    Have fun vandaag!

Hier komen vandaag de ma van vl met vriend. Verder niks.. Ja opruimen hahahha

Deel Deze Pagina