Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De kleintjes springen wat af... Net kangoeroes hahaha

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Orange is the new black is echt leuk! Net 2 afleveringen gekeken. Aanrader, thanks Joyce!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn baby-kangaroe is naar bed gegaan zonder zijn fles leeg te drinken :(:x Grrrr...

Ik durf te wedden dat ik over anderhalf uur weer voor hem op moet staan omdat hij honger denkt te hebben. De flauwerik! Ik vind het echt flauw. Hij is mij bewust aan het dwarsbomen vandaag :D

(oké, vanaf dit punt klink ik even semi-boos ;) )

De kleine donder maakte mij te vroeg wakker, ik ben voor hem opgestaan en heb leuke dingen gedaan om hem vervolgens 2 uurtjes daarna neer te leggen om te laten slapen. Meneer wilde niet. Daarna maar weer te vroeg roepen dat hij honger had, dus ik een half uur eerder de fles gegeven. Zit meneer te pesten door de fles geheel op te drinken en om meer te vragen - dat hij niet krijgt omdat dat niet volgens de richtlijnen is. Vervolgens wil hij niet slapen - wil hij toch slapen maar dan alleen op mijn arm *gooit hem stiekem in bed*, heb ik eindelijk even tijd voor het huishouden, heb ik bij wijze van spreken nog maar 3 dingen gedaan - half uurtje later weer wakker. Kind in de draagzak getjoept en huishoudelijke taken volbracht. Kind neer willen leggen om te slapen.

Neeeeehoorrrrr, honger. Twee uur eerder dan gepland. Dus ik er maar een flesje water in gegooid. Daarna neergelegd. Hij sliep. Totdat hij verdorie anderhalf uur later wakker werd met een overstromende luier (en veel gehuil) en honger honger honger. Nou, dus ik hem direct eerst verschoond en daarna de fles er maar in gedaan. Wheeeeeeewheeeeeeewheeeeeeeeeeee, wil niet slapen. Nou, dan ga je niet slapen, ik moet eten koken. Ik snij de uien, loop naar de kamer en stop speen erin. Ik snij de paprika, loop naar de kamer en stop de speen erin. Ik snij de prei... *herhaling* Een tomaat of drie erbij *herhaling* En maar huilen huilen huilen. Snapte er niks van.

Godzijdank kwam toen VL thuis, hij hield hem even zoet. Tot na het eten, want toen begon baby weer. De baby moest en zou perse op mijn arm in slaap vallen en bij het neerleggen naast mij op de bank direct weer gehuil. Op een gegeven moment de koptelefoon van VL geëist zodat ik niet telkens gehuil hoefde te horen en VL niet langer op zijn wolk kon leven - en toen heeft hij hem overgepakt. Nu wil ik net de laatste nachtvoeding geven - BAM JONGUH, drinkt hij maar 90 milliliter van de 150. Over pak em beet anderhalf uur wanneer ik nét mijn ogen dicht heb en slaap gaat hij mij weer zitten ergeren, wedden? Grrrrrrrrr!!!!

En ik durf daarbij ook te wedden dat hij dan zijn glimlach op zet, en dat ik er weer voor de honderdduizendste keer intrap. Ik kan niet boos worden op mijn prachtventje. Maar flauw dattie soms kan zijn !

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zei het toch? Ik moest en zou één van de laatste afleveringen kijken - anders wilde ik niet bevallen. En terecht :D !

Die weeën waren wel grappig tussendoor. Pffffff pffffffffff pfffffffffff pffffffffff pfffffffffff pffffffffffff - gevangenisscene :cool:

5. Hihi joycey hoe is t afgelopen met je kangoeroe??

Hier jengelt ze ook alweer de hele morgen wat af. Half 12 bij de osteopaat zijn. Ben benieuwd!

Tbl hoe is t nu daar?

Nathalja em nog veel
    Last gehad?

Mira kleine nog altijd rustig?

Benieuwd hoe t met bw en de kleintjes is

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

De kangoeroe kwam pas op half 7 ! :$

7. Goedd zooo. Evi komt de laatste dagen rond half 8/8 u stond ik ook al zo van te kijken nu ze zo slecht drinkt steeds..

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    goeiemorgen!

em gisteren om 20.15 fles gehad, om 20.45 lag ze op bed, rond 7.15 vanmorgen werd ze wakker en heeft nog lekker om zich heen liggen kijken. ze zit nu op mijn toetsenbord te slaan :p Gelukkig kan ze alleen maar bij de muispad :p en zit mee te lezen met wat ik te zeggen heb :p

Ik heb Em voor de fles van 15.30 gistermiddag getempt en was netjes 37 graden, gisteren heeft ze veel geslapen en nu is ze weer haar eigen vrolijke ikke :) Ze lijkt zoooo op haar mama :) ze vind het trouwens heerlijk om rechtop tussen mijn benen in te zitten :) Ik zit in kleermakerszit op de bank, met haar billen tussen mijn benen en haar beentjes over mijn voeten heen, als ik haar anders nee zet gaat ze huilen :p Haar rug word nog ondersteund door mijn buik maar haar hoofdje staat helemaal vrij.. en ze kwijlt van plezier (A)

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zo dus

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Spannend Marieke, ik hoop dat het net zo werkt als hier. De eerste dagen vielen wat tegen, maar nu is het gewoon een ander kind. Ze lacht heel veel, ze kletst de oren van onze kop en ze vind het heerlijk om op een kleed onder de babygym te liggen. Alle drie die dingen deed ze vorige week maandag nog niet. Dat is echt sinds een aantal dagen. Dus bij ons werkt het super.
    Ook het drinken gaat beter, dus ik ga zo even wegen en kijken wat ze is aangekomen.

Joyce wat fijn dat hij zo lang heeft geslapen! Is hij niet toe aan een grotere speen dat hij te veel moeite moet doen om het eruit te krijgen en daarom niet alles opdrinkt? Zo maar een gok hoor.
    Trouwens ben weer 2 afleveringen verder. Die andere serie waar ik jou over vertelde; Weeds, die is van dezelde maker, die serie is ook briljant. Kun je direct 8 seizoenen vooruit!

11. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Is alweer even geleden naar heb het druk gehad en helaas zelf weer een terugval gehad van het Hellp syndroom. Heel veel hoofdpijn en beroerd voelen. De hoofdpijn komt door en te hoge bloeddruk dus moet weer rustiger aan gaan doen :(.
    Daarbij is Noah ook onrustig en wil alleen maar bij me liggen. Nog even en dan is gelukkig het seizoen van ml voorbij en is hij niet meer van zondag avond tot vrijdag weg.

Ben benieuwd hoe het is geweest Marieke bij de osteopaat.

Nathalja, ze zit dr heerlijk bij en wat zout ze aandachtig te kijken.

Voor de rest weet ik het even niet meer, sorry.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @puk; hoe gaat het nu met je? Wat balen zeg dat je een terugval hebt gekregen :(

Emily vind de tv altijd heel interessant, beweging vind ze heel leuk.. Ik zet ze met koken altijd in de wipper in de deuropening van de keuken en zit ze altijd voor verwondering mij te volgen, hetzelfde als ik het huishouden doe en dus regelmatig langs haar loop. Echt super leuk dat ze zo aandachtig is en super nieuwsgierig

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Mira fijn dat de osteo zo goed heeft gewerkt voor jullie meisje.

Marieke jij moest vandaag toch ook naar de osteo? hoop dat je ook het gewenste effect krijgt!

Nathalja hoe ist met je meisje nu?

Hoe ist met de de zieke kinders?

Hier vandaag mijn meisje al weer 12 weken en dus ook gelijk de laatste dag van mijn verlof. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel. Nu nog ruim 3 weken vakantie. 18 November mag ik me om 07.00 weer op de afdeling melden gelijk een volle dag tot 15.30 dag er na een hele dag school. Woensdag vrij en dan gelijk weer 6 dagen achter elkaar werken pfff en dat met een contract van 24 uur incl school.

Meisje doet het verder super. Ze komt smorgens rond een uur of 7 Ik neem haar dan bij me in bed en we vallen al voedend weer in slaap tot een uur of 9 half 10. Echt vakantiestand nu ridder ook vrij is. Heerlijk!

ik ben trouwens met lost bezig. toen op tv een paar afleveringen gezien en aan het einde vd zwangerschap begonnen en halverwege seizoen 3

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mira; bedankt voor de tip van Weeds!!!

Dat van de speen; nope dat is het niet, zelfs met johannesbroodpitmeel krijgt hij het er gemakkelijk uit. Ik denk dat hij 's avonds gewoon iets minder drinkt en hij overdag meer vraagt. Overdag lijkt hij honger te hebben en 's avonds drinkt hij wat minder. Maar bedankt voor het meedenken :D

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @suprise, ze is wat huilerig en wil alleen bij mij liggen.. Maar verder doet ze gewoon als anders (op het hangerige na dan) ze ligt nu weer lekker te slapen. En tussen het slapen door is ze super vrolijk, ze neemt de prikjes dus goed op :) koorts heeft ze ook niet gehad

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Goeiedag...

Zo wat ben ik me een partij moe, kijken of ik alles heb onthouden ;)

@puk. Balen dat je een terugval hebt gehad. Gaat dus alleen weg/over met genoeg rust? Sterkte meis.

@marieke, ben benieuwd hoe het bij de osteopaat was.

@surprise, jij hebt een lekker begin van je werk voor de boeg. Phoe, lijkt me best zwaar na zo'n lange tijd niet gewerkt te hebben er bijna meteen 6 achter elkaar.

Hier zit vriendje echt in zijn regeldagen denk ik. Komt afgelopen dagen weer om 03.00 a 04.00 snachts dan weer rond 7uur en om 10uur. En overdag ook zo'n 3 uur er tussen laten terwijl het altijd rond de 4 soms 5 u was. Pfffffffff heavy.
    En nog kan ik er niet over uit dat hij overdag niet in zijn bedje wil slapen. Hele weekend geprobeerd maar nee hoor. Hij blijft huilen als we weglopen. Wordt ook niet zo vermoeid dat hij vanzelf in slaap valt. Hij blijft gewoon van voeding tot voeding wakker en lacht vrolijk naar ons als hij ons weer ziet. En we lopen weer weg...... Wheeeeeeeeeeeeeeeee.
    Lijkt wel alsof we gewoon een heel erg wakker kindje hebben die niet veel slaap nodig heeft. Snachts doet hij het verder super met slapen als het donker is buiten en overdag is hij vaak heel vrolijk en aan het spelen in de box of met zijn handjes.

Vanmiddag verder niks doen, vanavond hebben we een housewarming van een vriend van ons. Dus even gezellig heen en op tijd weer terug.

17. Nathalja wat fijn dat t zo goed is gegaan.

Mira oo geweldig he! Heel ander kind dus!

Hier viel ze tijdens de behandeling in slaap, ze voelde veel spanning bij haar wervelkolom. Overstrekken is voor haar een fijne houding daartegen. Maar niet de bedoeling natuurlijk. Ben heel benieuwd naar de uitwerking. Wanneer moet jij weer mira? Evi over 2 weken.

Puk wat balen van je terugval. Krijg je nog med?

Johannes broodpit zet ook over t algemeen pas later in de maag uit. Je kan ook t flesje wat eerder maken en de johannes broodpit er dan al in doen en even laten staan. Dan heeft t de kans om in te dikken. Of deed je dat al joycey..

Eli knuff voor een hangerig kindje.. Veel
    Plezier vanavond!

18. Toch te triest voor woorden dat onze kleintjes zwarte piet niet leren kennen en waarschijnlijk ook sinterklaas niet...

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik blijf gewoon Sinterklaas vieren hoor.. De regering en die zijkerts kunnen de pot op

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Marieke, hoop ook voor je dat de uitwerking goed is voor je meisje.

Ja echt he wat een kromme mensen zijn er op deze verknipte wereld.
    Zwarte piet is zwart omdat hij door de schoorsteen klimt maar denk niet dat ze dat daar begrijpen. Snap ook niet dat ze daar nu ineens een discussiepunt van maken terwijl er al heel wat jaren sinterklaas gevierd wordt.

Deel Deze Pagina