Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja binnenshuis mag het ook. Zwarte piet mag alleen niet over straat.. Staat een celstraf voor, voor discriminatie.

Ik zie t al voor me, sinterklaas komt in zn uppie aan op een boot. Geen hele verhalen over pieten die de weg kwijt zijn, of pepernoten die zoek zijn. Nee sinterklaas moet zelf maar strooien. Alle liedjes moeten worden aangepast... Sinterklaasje kom maar binnen met ...?
    ...? Ging uit fietsen toen knapte zijn band... En ga zo maar door..

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer ff!

Ondertussen blijf ik die speen van Mila erin stoppen, kind spuugt hem steeds uit net zo na de fles.. ze ligt ff in het voedingskussen. Word er leip van.. Dus ik laat d'r ff gaan..

Ff kijken wat ik nog weet (als ik me kan concentreren..)

@Nathalja Fijn dat Em nu lekkerder in d'r velletje zit en er niet veel last van had

*ondertussen zit Mila op mijn borst, want ze begon aardig te krijsen..*

@Maggie hoest nu met kindje?

*fijn tettert VL er ook nog ff doorheen, weet ik al helemaal niet wat ik moet typen..!*

@VL Hier ook hoor..af en toe kan ik hem echt schieten en zeg ik "Ik voed d'r wel alleen op, doe ik toch al dus maakt dan ook niet uit!" Net als dat ik het bloedirritant vind dat hij maar blijft lullen als ik iets zit te typen..grrrr..!! Maar ook hij valt altijd na een week of paar dagen in zijn oude patroon hoor..

@series Ik volg nu Under the Dome en GTST dan :p Vind Under the dome echt een goede serie! :D Orange is the new black ken ik niet, is ook niet op tv zeker of wel? Zoja, wanneer en hoelaat? :p

@Marieke hoest nu met Evi? Wel fijn dat ze nu wat later komt in de ochtend voor Evi's begrippen! :D Hopelijk heeft de ostheopaat geholpen.

Verder ben ik het kwijt.. sorry meiden!

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sinterklaas Ja ik begrijp dat ook nooit hoor.. er worden kinderen gedwongen tot prostitutie .. ontvoerd, er heerst een crisis, staan 1000den mensen op straat.. wij moeten ons gvd aanpassen aan tig buitenlandse feesten.. en dan hoeft een handjevol Amsterdammers maar ff te klagen en ja hoor Nederland past zich weer aan..!! Waar gaat het heen joh met dit land? Als je je stoort aan Zwarte Piet, de Negerzoen, de Blanke vla, de Jodenkoek of weet ik het.. pleur je maar lekker op waar je vandaan komt en hoef je niet meer terug te komen.. !!!! Zo dat moet er ff uit..Celstraf voor Zwarte Piet..?? Meen je dat nou? En als je de smink nou op doet bij de persoon thuis? Hoe wil je dat doen.. "Ja Piet is ff naar boven.... " *smeert smink op zijn gezicht* hop hop weer naar beneden en dan pas feest vieren..sorry maar dat vind ik geen feest meer..

@Marieke Waar heb je dat gehoord/gelezen dat er een celstraf op staat? Kan hier zo pissed om worden he!

@Puk vervelend dat je zo'n terugval hebt gehad..! Rustig aan doen meis..Sterkte en knuff!

4. Ze is erg jengelig maar dat kan door de behandeling komen.. Zei de osteopaat al..

Mila last van dr sprongetje??

Had vl gelezen op een nieuwssite weet niet welke. Degene die dit bij de vn heeft besloten.. Is.. Jaja... Gekleurd!!!

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    "Sinterklaasje kom maar binnen met je paard"

Ik vind dat wij Nederlanders gediscrimineerd worden ;)
    Misschien moet men iets doen aan echte discriminatie? Discriminatie van homo's Lesbie's en nogsteeds de discriminatie door sommige werkgevers richting hun vrouwelijke en/of zwangere werknemers, donkere mensen die zomaar in elkaar worden geslagen.. Dat is discriminatie en een of ander feest dus niet! Alsof die kinderen die Sinterklaas vieren er maar 1 moment bij na denkt dat zwarte piet misschien wel neger is

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Sorry ik ben boos ;)

7. Ik ook!!! Wanneer gaan wij nederlanders eens voor onszelf opkomen?

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik denk dat 16 miljoen nederlanders boos zijn, min die 21 zeikerds

9. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik lach me dood om al die mierenn**kers die het serieus gaan discussiëren over zwarte piet. Omg, zelfs de vn bemoeid zich er tegenaan... En het ergste is nog dat ze er nog voor betaald krijgen ook... Get a life, lord wat triest.

Man is nog steeds ziek dus die besloot de hele serie "under the dome" te gaan kijken. Heb nu dus "per ongeluk" de laatste twee afleveringen gezien. Klaar. Hoef ik ook niet meer verder te kijken...

Sepp was vanmorgen wel iets beter. Geen hoge koorts meer. Toch naar de go gebracht. Die appte me om 12:00 dat ie toch wat hangerig en warm werd. Hij ligt daar nu op bed. Als ie straks nog steeds zo is, haal ik em op.

10. MaggieMagpie

Jinthe slaapt helaas nog niet door. Ze is een stuk relaxter dan sepp (die sliep met 5 weken door) maar komt echt elke 4 uur voor een voeding. Ach, ik doe het met liefde...

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Yes!! Emily slaapt in haar bedje! Ze ligt er al een half uur :D Heb de deur wel open staan zodat ze mij en de radio enzo hoort

12. MaggieMagpie

Maar die 21 zeikerds zijn waarschijnlijk geen Nederlanders

13. Voel me net een allochtoon in eigen land..

Maggie hopen dat t meevalt na t slapen.
    Waar heeft hij de serie terug gekeken als ik vragen mag?
    Kreeg laatst geloof van mira aflevering 1 via mail maar die deed t om wat voor rare reden niet.

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Nope ik denk het niet nee.
    Misschien zijn die zeikerds wel echt schoorsteenvegers en voelen ze zich in de maling genomen :D

15. MaggieMagpie

Wij hebben xbmc software.

16. Ah oke

Pfff ga dr vanuit dat t morgen beter gaat. Mira was de kleine meid ook zo aan t huilen de dag van de behandeling!? En de dag erna wel stil?? Ja toch??

Morgen komen de kids van vl. Word wat als ze weer zo huilt..

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    marieke, het heeft even geduurd. De eerste 2 dagen was het erger, toen ging het beter en heeft ze weer een dipje gehad en nu een week later gaat het echt beter. Eindelijk...!

Ze was wel weer erg weinig aangekomen helaas. Maar verder doet ze het goed dus geen reden tot zorg.

Trouwens over die zwarte pieten; eerst was ik ook flink geïrriteerd over de discussie, maar ik ben het toch anders gaan zien. Als kinderen niet kunnen genieten van het feest omdat ze zich niet prettig voelen door zwarte piet omdat ze dezelfde kleur hebben, wat is er dan op tegen om alle pieten rood, geel, blauw of oranje te schminken zodat ieder kind even veel plezier aan het kinderfeest kan beleven? Een kind maakt het echt niet uit wat voor kleur Piet heeft. Die zullen het verschil niet merken.
    Dus laten we met zijn allen gewoon Sinterklaas en Bonte Piet verwelkomen en iedereen verder in zijn waarde laten. Mij maakt het niet uit wat voor kleur Piet heeft, volgens mij is het feest er niet minder leuk om. Maar goed dat is mijn mening!

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Marieke; ik stop de Johannesbroodpitmeel in elk flesje... Hij komt dan telkens wat later in plaats van hongerhongerhonger. Wanneer de hypoallergene voeding op is, gaan we over op Nutrilon Forte.

Wat betreft de Sinterklaas; ik heb er zelf niks mee (en ook nooit gehad - anders dan cadeautjes aanpakken en maar net doen alsof ik het leuk vond zodat ik snoep/cadeau's kreeg) maar ik zie dat er zoveel volwassenen en kinderen van genieten, dat ik het echt als cultureel erfgoed zie en niet moet verdwijnen.

Ik zeg heel eerlijk; ik ben als baby/peuter/kleuter en zelfs nog heel even daarna als de doods geweest voor zwarte Piet, mijn 'zwarte' oom en mensen met een donkere huidskleur. Maar goed, ik kwam ook uit een klein beschermd dorpje waarbij iedereen de enige neger bij naam kende en als een aasgier in de gaten hield, whahahaha. Ik kom dus uit een discriminatie-dorp - en daar ben ik verre van trots op.

Vanuit dat aspect heb ik wel liever regenboogpieten. Maar dat is persoonlijk. Ik denk dat de pieten wel sneller ontmaskerd zullen gaan worden. Maar afschaffen? Geen haar op mijn hoofd!!! Vooral nu ik zelf zo'n hummeltje heb, wil ik het elk jaar vieren. En dat doe ik ook, punt :D ! Kerst is voor Jezus Christus, de grote cadeaus en de kerk! Die dikke kerstman komt er gewoon niet in - Sinterklaas hoort bij dit land.

Ik vraag me af waar men denkt dat 'santa clause' vandaan komt? Het zijn de Nederlanders die het gebruik van Sinterklaas mee hebben genomen naar Amerika.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinterklaas zou Sinterklaas niet meer zijn zonder zijn zwarte pieten..en dat heeft echt niks nakkes nada met huidskleur te maken... dan kunnen we wel zeggen: We doen ze in alle kleuren.. maar da's niet zoals het geweest is, zwarte piet is zwart vanwege het roet in de schoorsteen, hoe ga je dat uitleggen aan je kids..? Ja mama waarom is bonte Piet roze? Ja eehh.. door de aardbeienkauwgom?? Zo komen de kids zogenaamd aan hun kadootjes..vanwege de Piet die door de schoorsteen naar beneden kruipt, het kadootje in de schoen(tjes) doen die op de schoorsteen staan.. hoe ga je die verschillende kleuren uitleggen... Dan moeten we vanwege die 21 achterlijke mensen alles gaan omgooien, tot en met de Sinterklaasliedjes, de spullen/versieringen die je nu al in sommige winkels ziet etc.. vind ik belachelijk..alleen omdat zo'n kleurling zich INEENS gediscrinineerd voelt? Weet niet onder welke steen hij heeft gelegen, maar wij vieren al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren Sinterklaas hoor, en nu pas, na al die jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, komt er zo'n discussie? Dan hadden ze dat vanaf het begin al moeten afschaffen, sorry zo denk ik er over.. Maar nee dit f.ucking land moet altijd maar Ja en Amen zeggen.. want "ow wat zijn we bang dat we een kogel door onze harses krijgen" komop joh.. ! Doe niet zo pussy zeg..!Ik sluit me aan bij Nathalja, elke dag worden er homo's en lesbiennes gediscrimineerd, ik word potverdomme door mijn gehoor bij elke werkgever eruit geflikkerd...! Dat zegt niets over mijn kwaliteiten.. kan ik behoorlijk depressief van worden.. ! Dat heeft me gemaakt zoals ik nu ben.. BAM hard zijn..BAM zeggen waar het op staat..en kan je dat niet handelen..tiefstraal dan maar een end op .. !

@Marieke hopelijk valt Evi mee morgen.... anders aan de kids vragen rekening te houden met Evi? Al lijkt me dat wel lastig..

Weet niet of Mila in haar sprongetje zit.. ze is voor de rest niet echt jengelig ofzo.. behalve als ze niet lekker zit of eten wilt of een schone luier etc... ze slaapt s'nachts ook lekker door de laatste weken, word vaak tegen 10.00 wakker

20. Mira ow jee haha naja dan maar zien hoe ze morgen is.
    Vind dat een hele goeie! Bonte pieten! Hahaha

Ogh zn zoon zegt nu weer de avond voordat ze komen af. Ik raak t een beetje zat hoor. Verdorie net weer boodschappen gedaan. Overal weer extra van moeten halen omdat hij een grote eter is, maar nu komt ie weer niet. Osteopaat is al de 3e!!!! Die zegt dat de kans groot is dat de infarcten in de placenta tijdens zwangerschap van stress kwamen waardoor ze dus dysmatuur is geboren.. 3 keer raden waar die stress vandaan komt... En nu is dat meisje steeds vol spanning en stress door ons.. En weer 3 keer raden.. Dus er moet heel wat gaan veranderen.. Want hoe dan ook gezondheid van mn meisje gaat voor alles.. En dan bedoel ik ook alles..

Deel Deze Pagina