Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Jinthe krijgt 6 voedingen

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Emily zit op 4, eet elke 4,5 uur.. Maar een fles na 8 uur gegeven gaat ze dus direct slapen en is ze niet wakker te krijgen.. We beginnen 7.30
    Dus dan is het 12.00 - 16.30 - 21.00 we maken haar altijd om 7.30 wakker..

Ik kreeg maandag van het Cb wel op m'n flikker, moest ik maar minder eten geven per voeding, maar daar neemt ze absoluut geen genoegen mee. Dat ze van 21.30 tot 7.30 slaapt is ook helemaal niet goed hartstikke slecht voor de kleine (ze deed alsof ik Em aan het mishandelen was) ik moet volgens haar Em dan maar om 3 uur wakker maken voor een voeding, maar als zij na de laatste fles slaapt is ze tot een uur of 5 niet wakker te krijgen en zo wel gaat ze daarna elke 2 uur komen.. Zit je toch niet op te wachten?
    Daarnaast doet m'n prinsesje het hartstikke goed! Ze is tussen de voedingen altijd 2,5 uur (totaal met tussenposen) wakker en is dan altijd heel vrolijk, nieuwsgierig en alert.. Ik blijf het dus lekker doen zoals het nu gaat :)

3. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @voeding: hier krijgt jays 5 voeding 3x150/5 2x120/4 en dat heeft die nodig anders heb ik een mega shaggie jongentje haha...

@slapen hij gaat na zijn eerste fles nog terug in bed...
    rond 9 uur er uit rond 10 uur weer een fles daarna gaan we boodschappen etc doen dan valt hij eigenlijk altijd in slaap in de kinderwagen... dan slaapt het tussen 2 en 2.5 uur dan middagfles
    en dan gaat hij naar bed als ik thuis ben... dan speelt hij in bed en slaapt hij tot de volgende voeding... savonds si hij meestal heel wakker en vrolijk en actief en is dat niet dan vind hij dat hij vermoord word dus lekker aanwezig...
    en dan rond 20.30 slaapritueel en meneer ligt daarna prinsheerlijk te pitten rond uurtje of 21.00

@hier al paar dagen flink beroerd bah... om gek van te worden... maarja is niet anders gaat wel weer over voordat ik een jongentje ben maar bah wat is dit irritant...

@belastingdienst leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker mijn reet... hun systeem is echt te krom gewoon grrrr...
    bel je op voor uitleg zegt die muts nee dat kan niet kloppen... grrr muts zou je denken anders bel ik toch niet voor uitleg om vervolgens te zeggen mevrouw het klopt wel...
    kortom ze zijn weer mega omslachtig bezig daar zucht....

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Morning,

Hier komt vriendje voor 6 of 7 voedingen. Gisteren had hij er 9, regeldagje.......
    Vandaag over denk ik want hij sliep om 2330 en kwam om 6u weer. Kon ik weer even een kleine tukje doen van 5.5uur.

Ga zo even koffie drinken met mijn vriendin en haar kleine meisje. Zin in gezellig met zn 4'tjes.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen!

@voedingen; ze krijgt hier volledig op verzoek, soms 9x op n dag, soms 5.
    Weet alleen niet zo goed hoe ik dat op t kdv moet doen straks. Zal ik toch minimaal 2 of zelfs 3 voedingen moeten meegeven. Maar vind het zo zonde als n voeding ontdooit en ze die dan 's Avonds nog miet drinken want dan geef ik liever de borst. Misschien geef ik voor achter de hand een portie kv mee. Maar goed, liever niet natuurlijk...
    Wat zouden jullie doen?

Ze gaat trouwens morgen voor het eerst wennen op t kdv. :(
    Op 18 november gaat ik weer werken, maar heb vanaf 7 november plek. Dan ga ik haar halve dagen brengen. Dan heeft ze rustig aan tijd om te wennen. Ik ga dan tot januari op donderdag halve dagen werken zodat ze niet meteen van die lange dagen heeft.

Meisje zit vlak voor haar sprongetje maar het lijkt er op dat ze wel al dingen heeft geleerd. Ze kletst opeens met verschillende toonhoogtes en lijkt echt wat te vertellen, vooral als haar broer in de buurt komt. Dan begint ze te lachen en vertelt ze hem een verhaaltje.
    Zo schattig is dat!

6. Morgen!

Zusterb evi ademt sowieso al sinds de geboorte apart, soms idd erg schokkerig. Is al vaak naar gekeken maar vinden ze normaal.
    Het maskeren wat ik bedoel is puur dat ze spierwit wegtrekt. Dat begint om dr mondje en neus en dan dr hele gezicht..
    Ik zou toch om med gaan vragen als ik jou was. Evi krijgt ranitidine.

Nathalja precies als zij t er goed op doet gewoon blijven doen!

Marszie beterschap!!

Belastingdienst snap ik ook niks van, zeggen ze dat je eeem bepaald bedrag krijgt, krijg je een heel ander bedrag, minder natuurlijk.
    Vermoeiend die lui daar

Eli have fun met de koffie :)

Hier was evi weer wat vroeg vanmorgen, kwart voor 7. Maar ach nog netjes. Vl gaat zo de meiden halen.

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Luuk gaat ook wennen morgen op kdv mira.... 2 uurtjes en volgende week ook 2 uurtjes. En vanaf 1 november gaat het contract in. Maar zolang ik thuis ben gaat hij 2 dagdelen in de ochtend. Als ik ga werken 3 dagdelen.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Ze gaat maar 1 dag per week, dus maak daar dan een korte dag van. Ik werk dan tot 12 uur en ga dan even boodschappen doen en haal haar dan op. Zl laat ik dan wel daar. Heb ik lekker knuffeltijd met mijn meisje.
    Moet er niet aan denken om haar zo lang te moeten missen. Soms zou ik wel eens in Noorwegen willen wonen, dan heb je gewoon een jaar thuis met je kind.

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Mira ik weet ook nog niet hoe ik het precies ga doen met het voeden. Hier ook volledig op verzoek en ook de ene dag 10 voedingen en de volgende dag maar 5. Ik kolf nu elke voeding de andere kant zodat ik een voorraad heb. Als het goed is komt xxl vanmiddag thuis en dan kan hij een fles geven want de normale flessen kreeg ze enorme krampen van en nu hebben we de medela calma maar dat is nog niet zo'n succes omdat het te lang duurt voordat ze door heeft wat ze moet doen. Xxl voedt dan lopend dan wil het wel:(. En ik moet absoluut niet in de buurt zijn want dan wil ze de borst.

Vanmiddag gaat Ridder naar mijn zus te spelen en mijn nichtje komt hier. We gaan samen meisje in bad doen en dan naar het winkel centrum koffie drinken. Ze is 8.5 en vind het helemaal geweldig.

Ik ga es ff in huis wat doen.

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Oh spannende dag voor jullie morgen,.Mira en heyhallo.

Mira, ik heb ook geen idee hoe je dat op een kdv kan doen, ik voedt hier ook op verzoek en meestal komt hij 6 of 7 x.
    Voordeel bij ons is dat de kleine naar de oma's gaan dus ik zorg dat daar genoeg porties voeding in de vriezer liggen en elke x als hij daarheen gaat krijgen ze nieuwe voeding mee voor de week daarna. Ook doen we er 2extra erbij mocht hij vaker komen daar voor eten hebben ze dat altijd in huis.

Wat je mis kan doen, is de dag vooraf kolfen die vers als extra meegeven en dat ze op het kdv dan eerst de ontdooide voeding geven en mocht ze het nodig hebben kunnen ze de verse geven. Mocht ze niet meer willen neem je het flesje weer mee naar huis en Vries je het in.

11. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Goedemorgen,

Net bijgelezen en de helft alweer vergeten haha.

Doe m'n best...

@nathalja: gewoon doen wat voor jou het beste voelt (Ik zou tegen die muts van cb zeggen dat ik helemaal niks ga aanpassen in de voeding. Stel mafklappers, heb je eindelijk dat ze in de nacht doorslapen en dan zeggen ze: u kunt uw kind beter in de nacht wakker maken. Haha F*ck off :p)

@mira: Hoe is het nu met je meissie, nu je met haar naar een osteopaat gaat ? En morgen voor het eerst haar laten wennen op het kdv, ben benieuwd :D

@marieke: jammer dat evi nog steeds niet alle voedingen er helemaal in krijgt.

@heyhallo: Spannend voor Luuk morgen, ben benieuwd wat hij van het kdv vindt :D

@Eli: Gezellig :D Veel plezier vandaag.
    Heb ik gister ook gedaan, ff wat gedronken met een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien. Sinds kort weer contact met elkaar, en gisteren weer even bijgekletst. Ze heeft een dochter van 3 1/2 en een zoontje van 8 maand. Echt fijn om met iemand te kletsen die ook kinderen heeft, die begrijpen je tenminste.

@marszie: Beterschap!. Hier ook al een paar dagen niet zo heel lekker. Beetje rustig aan en dan komt het wel goed.

@Suprise: Ik hoop dat het snel lukt met de medela calma.
    Hier dronken de kleintjes in het ziekenhuis al uit de difrax en ze willen absoluut geen andere fles meer (pfff, baal)
    Leuk dat je nichtje komt om je te helpen met de kleine meid, vindt ze helemaal geweldig zeker ? :D

@Fief: Hoe is het met Mila ? En gaat het al wat beter met haar huidje ?

@puk: Beterschap!!. Hoop dat je snel weer van je klachten af bent. Met hoofdpijn rondlopen terwijl je kleintje steeds huilt is echt niet fijn :(. Hoe gaat het verder met Noah ?
    Hier krijgen ze 1 of 2x per week een kwart fruithapje voor de fles van 17:00 en drinken daarna hun fles nog leeg.

@Joycey: En gedraagt je ventje zich weer een beetje ? :p
    Hij vindt het leuk om mama een beetje te pesten, of niet ? :D

Als ik nog iemand ben vergeten: Sorry, dikke knuff. (Mijn hoofd is een vergiet)

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Bw; Hoe gaat het nu met jou en de kids?

Eli; lastige is dat ze volgens GGD-richtlijnen alleen bevroren moedermelk mogen aannemen. Jouw idee had ik ook, maar helaas kan dat dus niet. Maar ik bedenk me net dat ze toch eerst halve dagen gaat en in januari als ze hele dagen gaat, zit ze vast en zeker in een duidelijk ritme. Dan eet ze al af en toe fruit etc. Dus komt wel goed.

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    BW ja Nichtje vind het helemaal super dat ze mag komen helpen. Zij is het eerste kleinkind aan beide kanten en na haar kwamen er alleen nog maar jongens. Ze heeft dus een broertje en 2 bonus broertjes en 1 neefje (ridder) aan mama's kant. Aan papa's kant nog 2 neefjes. Toen papa vorig jaar vertelde dat hij met zijn nieuwe vriendin een baby kreeg had ze goede hoop dat het eindelijk een zusje zou zijn maar nee ook dat is een broertje. Erg leuk maar o wat was ze verdrietig en boos na de 20 weken echo.
    Toen kwam tante suprise begin dit jaar met de mededeling dat ze een kindje kregen. Wist ze helemaal zeker dat het een meisje zou zijn. Hoe we ook praten het was en bleef een meisje dat wist ze zeker. Toen wij er achterkwamen hebben wij dat het echt een meid was heb ik het haar als eerste verteld. Ow wat was ze blij. elke keer was het buik aaien en tegen meisje kletsen. Toen meisje geboren is, was ze bij papa maar is gelijk mee gekomen en als ik met meisje ergens kom waar zij ook is dan is de rest niet meer belangrijk.

Ridder is druk aan het spelen met vriendje en ik kom niet toe aan wat ik wil doen tja.

Hebben jullie dat trouwens ook dat je stiekem weer verlangt naar het normale ritme van werken. Hier blijft zo veel liggen omdat ik denk ach morgen kan het ook wel.

14. Ben blij dat ik mn meisje nog niet hoef weg te bregen naar een kdv..
    Maar nee suprise dat herken ik niet.. Ik heb zooo geen zin om te gaan werken. Wat mij betreft blijf ik nog een jaar of wat thuis

15. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

Dec 28, 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Marieke ja ik wacht nog even af, het lijkt niet of ze pijn heeft, maar die drie aanvallen zo vlak na het eten en rare ademhalen of wat ze ook doet is best schrikken.

Mira oh spannend wennen, mijn mopje moet ook eerdaags gaan wennen.
    Ze gaat ip 2 hele dagen naar de opvang, maar soms ook 3 of maar 1 ik heb flexibele opvang dus kan haar ook halve dagen brengen.
    Ik heb een heel prettig gevoel bijnier kdv heel rustige en finne sfeer, het is ook niet zo een grote zoals partou of uk ( weet niet of jullie die kennen).

Hier even bijnier cb geweest, ze weegt nu 6060 gram en is 57 cm, ze doet het dus prima.
    Ook na het bezoek aan de osteopaat en het straten van de probiotica gaat het veel beter, ze poept nu meerdere keren per dag, waar ze eerst soms maar 1 x in de 3 dagen poepte. De kleur is ook veranderd van groen naar gewoon weer mosterd geel.
    Ik ben fan van de probiotica en denk het zelf ook gegaan gebruiken en m'n dochter ook.

Hier een rust dagje, gister de hele dag op pad geweest en merk dat ze daar last van heeft in de avond.
    Lekker Dennis de bengel kijken met de oudste.

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Mira dat is dan wel jammer dat ze de richtlijnen moeten volgen.
    Maar als ze idd pas in januari gaat zal ze vast wel wat erbij eten.

Hier net voor het eerst in het openbaar.gevoed. weliswaar in een kindvriendelijk restaurant waar het ws meer.geaccepteerd wordt maar toch ben ik een kleine drempel over gegaan voor mezelf en het voelde.heel goed.
    Lekker knus in een hoekje met een sjaal om me heen niemand die iets zag. Jeeee beetje.trots op mezelf.

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Wat fijn Eli, dat geeft je zo veel meer vrijheid. Gewoon lekker de deur uit, geen gezeur met flessen, maar altijd je voeding bij je.
    Ik heb inmiddels ook op de gekste plekken gevoed. Laatst in de dierentuin op een bankje, tegenover de grote schildpadden. :)

18. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    stuiter stuiter stuiter webshop eindelijk online!
    bloed zweet en tranen maar hij is online hahahaha

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hier gaat het goed. A. Krijgt 5x 165ml voeding, en L krijgt 5x 135.
    A. Is echt een kleine dame aan het worden :D Lekker lachen, geluidjes maken en druk aan het kletsen.
    L is nog niet zover met alles, maar gewoon een tevreden knulletje die lekker aan het groeien is.
    En A weegt nu zo'n 4,5 kilo, L weegt zo'n 3,8 kilo.
    Zal ff een foto plaatsen achter.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wow, mezelf net even laten gaan met shoppen. Ik had een bepaald budget in mijn hoofd - meer zou ik niet uit gaan geven. Ondertussen heb ik het budget overschreven met dubbel zoveel als dat ik in mijn hoofd had. Maar het is supergaaf allemaal! En ik kan het gelukkig hebben. Hahahaha.

Share This Page