Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Oh en beterschap, ziek zijn is a-relaxt!

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

La Cubanita. Ze heeft ook vestigingen in Nieuwegein, den haag en Amersfoort.

Ken je het? Zijn tapasrestaurants.

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Ja ik ken heb er wel eens gegeten ook. Maar was er niet enthousiast over toen. Sorry...
    Heeft ze wel goed voor elkaar zoveel zaken!

4. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ook niet mijn favo restaurant hoor. Vind het meer een veredelde Spaanse snackbar.. Maar idd, ze is goed bezig, want het zijn zeer lucratieve zaken!

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Wow, ik ben vriendje aan het voeden, liggen samen op bed ik sta op om hem aan de andere kant te leggen draait hij zich zo van zijn zij op zijn buik. Dat kon hij nog niet. Ik leg hem op zijn andere zij en hij doet precies hetzelfde :). Het is nu in de nacht maar als we wakker zijn weer proberen en kijken of het geen toevalstreffer was. :)
    Trusten verder

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Dat deed luuk vorige week op het aan kleedkussen. Als ik hem een beetje help in de box doet hij het nog steeds. Hij krijgt alleen een armpje nog niet weg.

Pffff. Vanmiddag gaat luuk van 14.00 tot 16.00 uur wennen. Ben benieuwd.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Vannacht was een levende hel!

Vandaag verklaar ik tot:
    Nationale-koffie-drink-dag.

Waarom? Omdat ons ventje om 19:00 honger had en ik er een flesje in stopte en hij vervolgens direct de nachtslaap in ging. Om middernacht (toen ik net klaar was met douchen) wilde ik hem de fles geven maar VL had hem al onverstoord in bed gelegd. Hij lag al in zijn slaapzak, en dat wisselen we meestal om rond een uur of 22:00/23:00 ofzo voor de inbakerdoek.

Kind was niet ingebakerd, geen luier verschoond en niet gevoed. Nou, om kwart over 2 kwam hij weer hoor. Flesje erin, luier verschoond en teruggelegd (slaapzak omwisselen voor inbakerdoek -> koud, baby klaarwakker). En vervolgens spartelde hij mij wakker om half 4, om kwart voor 5 en begon hij om kwart over zes toch een keel op te zetten. Flesje erin.

Meneer moest tevens poepen. En vervolgens was het kwart voor zeven toen hij schoon/klaar was en heb ik hem mee in bed genomen om nog een kwartiertje te knuffelen totdat de wekker zou gaan. Na ongeveer een half uur vond ik het vreemd dat de wekker nog niet was afgegaan (dat kwartier duurt nu wel erg lang), DOH 07:22. VL had de wekker niet gezet. Snel de douche aangezet, baby aangegeven, zijn brood gesmeerd en 2 bakken koffie naar binnen gewerkt.

Ik ben reuze gaar! En ik krijg straks visite.

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Goed bezig dus onze kiddies :)

Succes zo met wennen met Luuk. Zal voor jou ook wennen zijn.

Mira ook succes vandaag met je meisje.

Ik duik zo mijn bedje weer in als vriendje klaar is met eten. Hij heeft van gisteravond 22u tot half 2 lopen spoken. Heeft zo erg last gehad van krampjes ik wist ook niet meer waar ik het zoeken moest. Ik liep op een gegeven moment rond in de woonkamer met m zelf ook helemaal aan het huilen (zo moe, ik wilde slapen) toen vl kwam en het (op zijn beetje botte manier dat wel) over nam. Kon ik eindelijk douchen en alles en ook naar bed. 15 min later lag die kleine heerlijk rustig te slapen. Ws kan hij niet zo goed tegen een mama die daar ook overstuur van raakt. Maar ben blij dat vl toch kwam helpen :) heeft hij het toch mis door dat ik een beetje op ben?

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    morgen!

hier ook een zieke :( gisteren werd ik wakker met 38, nu is het 38,3
    zou gisteren vrienden over de vloer krijgen, mijn beste vriendin en een vriend van ons die ons vergeten leek te zijn.. Mijn vriendin heeft 2 weken geleden een operatie ondergaan, dus vond met mijn koorts het niet verstandig haar over de vloer te krijgen, vond zij ook niet en dus omdat ik me ook ontzettend beroerd voelde maar helemaal afgezegd.
    om 22 mijn nestje in gegaan, en dacht om 6 uur Emily te horen, maar die was na 2 kreuntjes ook weer stil, half 8 werd ze wakker.
    Hoop dat ik me van het weekend beter voel want we wilden gaan zwemmen :)

vandaag maar eens een dagje niksen, niet douchen niet aankleden helemaal niks nopes nada! Ben ik aan toe

wat ook wel grappig is, wij hebben boven ons 3 jongens van rond de 25 wonen, beetje types Big Bang Theory (voor de genen die de serie kennen is altijd op Veronica om 20.00) Xbox, Ps3, nintendo en world of warcraft achtige jongens.. Stond gister hun muziek wat aan de harde kant, hoorden we serieus gewoon "uptown girl" van Westlife! hoe totaal andere kant is dat op dan?

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Big bang theory rocks!

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    hahahha heyhallo :p Vind ik nou ook :p
    maarja ik zie Lennard en Sheldon nog geen uptown girl luisteren :p

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Nee, maar rasj wel! Hahaha. En dan een complete uitleg waar het liedje over gaat door sheldon en een geirriteerde blik van penny! Hahaha

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    hahahahahahaha

14. Alle zieke beterschap!!

J

15. Alle zieke beterschap!!

Joycey wat een nacht! Suc6 vandaag!

Hahaha jaaa big bang im lovin it!!! Lekker droog. Alleen jammer van al die herhalingen steeds

16. Ging wat fout haha

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    vrijdag avond is altijd nieuw seizoen big bang :)

whahaha ik ga stuk hier :p Em werd even wakker, kijkt ze me aan, begint ze te lachen hoor ik in dr luier: PPPRRRRRTTTT
    Vervolgens nog een keer lachen en weer PPPRRRTTT

Hoeveel lol kan je om scheetjes hebben? :p

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen!
    Mijn meisje is op t kdv. :(
    Wat ben ik blij dat ze op de oude groep van zl zit. We werden welkom geheten met n stuk appeltaart en ik heb zonder een rotgevoel achtergelaten. Hoe fijn?
    Ik zit nu te kolfen en te wachten tot ik haar weer kan halen.

Succes zo HH!

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Sterkte Mira Raar he om even weer zonder kinderen te zijn.

Hier een goeie nacht zoals alle nachten. Meisje ligt nu weer lekker te slapen ridder is lekker aan het buiten spelen.

Net even de vakantielijst voor volgend jaar in gevuld

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Ze is weer thuis en ligt lekker te slapen in de wagen. Ze is helemaal uitgeput van die 2 uurtjes, maar heeft het goed gedaan.
    Fles leeg gedronken (thuis weigert ze die) en met grote ogen rond liggen kijken. Ik kreeg een lieve glimlach toen ik haar kwam halen en ze was helemaal tevreden.
    Heerlijk!!

Share This Page