Ze blijft maar slapen! Arm kind, helemaal kapot van die 2 uurtjes kdv. Krijg haar niet wakker. Als ik het probeer, dan doet ze haar ogen open, kijkt me geïrriteerd aan, stopt haar duim in haar mond en slaapt weer verder... En ik zit hier met pijnlijke borsten! Ga haar zo wel wakker maken anders zit er naar mijn zin te lang tussen de voedingen.
Nog 3 kwartier en dan mag ik mijn mannetje weer ophalen. Had vanalles gepland waar ik normaal niet aan toe kom. Maar dat is al weer klaar...... Ga zo maar even naar de zeeman. Kijken voor simpele broekjes en slaapzakje wat ik op het kdv kan achter laten.
Ziek als ik ben heb ik alle administratie normaal opgeruimd, M deed de admin altijd maar kan nooit wat terugvinden.. Gister eind vd middag uurtje bezig geweest, en vandaag ook nog 2,5 uur.. Em sliep van 10 tot 12.45 in bed en net van 14 tot 15 nog een keer en dat zonder gevecht toen hebben Em en ik een half uur tv gekeken en nu is ze lekker aan het eten
Pfff dat je de kracht ervoor kan vinden. Heb al moeite met het typenan dit bericht. Oma heeft Jinthe vanmorgen opgehaald, trok het echt niet. Sepp is bij go.
Zolang ik kan zitten gaat het wel redelijk.. Denk dat ik er als ik niet ziek was geweest geen 3,5 uur mee bezig zou zijn geweest maar sneller klaar was.. Ben nu wel helemaal naar de kl*te trouwens
Nog niet bijgelezen.... ben me n partij kwaad en verdrietig tegelijk.. heb ik gvd voor afgelopen vaderdag n slabbetje laten bedrukken met een leuke tekst.. wil ik net mn wasmachine vullen om morgen aan te zetten dus ik sorteer de was.. komt dat slabbetje groen vd schimmel eruit... VL gooit dus natte dingen in de wasmand zoooo ik ben pissig!!!!! Heb het nu in de vanish staan in de week.. hoop dat t ermee uit te krijgen is.. echt ik koop nooit meer wat voor m hoor! 15 euro was dat ding alles bij elkaar.. horloge van 80 euro heeftvie ook n x verziekt.. heeft ie mee gewerkt arrrghhg!!! Iemand nog andere tips om groene schimmel uit een slab te krijgen? Kan wel janken
Hg heeft vaak ook van die vlekkenverwijderaars fief voor kleding. Mannetje heeft het goed gedaan. Heeft lekker gedronken en geslapen. En nu in bed verder aan het slapen. De andere kindjes zeiden tegen de juf: is dat de mama van het nieuwe kindje luuk??? Hahaha
@Kdv fijn dat het meeviel! Kan me voorstellen dat ze moe ervan worden, allemaal nieuwe indrukken natuurlijk hihi @Heyhallo Thanks voor de tip! Pff..baal er zo van..ben echt pissig, zeg ook niets meer tegen VL kan er zo slecht tegen als ik iemand dingen geef en hij/zij er slordig mee om gaat.. Mila is vanmiddag lekker in bad geweest. Vond ze heerlijk. Nu zit ie onzin te lullen dat ie bij me weggaat enzo blabla.. nou hij doet maar Voor alle zieken: Beterschap!
Zonde van die slab! Anders in de week met biotex? Chloor kan niet, want dan is je opdruk ook direct verziekt. Nee, toch dan ben je zo de eerste alleenstaande moeder van de club. Lijkt me niet echt de bedoeling! Meisje heeft net slapend gedronken en ligt gewoon weer in bed. Haha, ze is echt helemaal gesloopt!
Nou er Zijn de laatste tijd wel spanningen dus vind t niet zo vreemd... ik doe alles voor Mila.. hij alleen als t m uit komt doodvermoeiend....
Herkenbaar meis, hier ook wat spanningen en momenten dat ik begrip en steun nodig heb maar niet krijg. Ja ik krijg een snauw hier en een g*dver daar. Hele dikke knuffel voor jou
Fijn dat t goed ging met de kindjes op t kdv!! Beterschap voor de zieke Knuff voor fief. Zo irri dat mannen gelijk dreigen bij je weg te gaan als je even boos bent ofzo pff Hier inpakstress morgen weekenfje weg. Ben benieuwd hoe ze daar slaapt. Zeker met de klok die een uur terug gaat haha.. Vandaag boodschappen gehaald. Hebben een lading vreten gehaald haha kom denk ik 20 kg zwaarder terug. Mn ma komt zo nog appeltaart brengen hahhaa dus ben er weer even weg van.. Tot strax
Mira, fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv. Wel lekker toch dat ze nu zo heerlijk slaapt? misschien wat saai voor jou. Maar wel fijn voor je meisje Ik dacht dat de regeldagen gister voorbij waren en vannacht ook geen last meer. Maar vandaag is het blijkbaar weer raak, of het is zijn sprongetje die er bijna op overloopt. Hij komt om de 2 - 2,5 uur vandaag. Tot irritatie weer van vl die op hete kolen zat omdat hij zo nodig op dat moment boodschappen moest doen. Aaaaarggghhhh ik kan dat kind toch niet laten voor wat het is en fijn boodschappen gaan doen en hem daarna pas eten te geven. Mannen af en toe..................
Thnx Eli en Marieke Ik word er zo boos om. Ben teleurgesteld dat die slab verziekt is dus brn niet in mn hum.. vind ie raar 'het is maar n slab hoor' maar t is niet alleen dat ik hoor ook onzin verhalen als 'hoe snij ik mn polsen door?" Bedoel je hebt gvd n kindje maar sinds zij er is loop je te ouwehoeren ik doe echt alles voor Mila.. verschoon dr maak dr flessen kleed haar aan doe dr in bad.. smeer dr lichaam 2 x per dag in ookal krijst ze de oren van mn kop.. ik geef de fles ja hij af en toe..en als ik t vraag krijg ik n zucht of n steun van pff moet dat nu? Heb al gezegd dan ga je toch lekker weg voed ik Mila alleen op prima hoor
Lijkt die van mij wel... ha voed dr dalujk joh eerst ff naar de stad.. A dat kind moet wel genoeg binnen krijgen op n dag en B dan loop ik met n huilend kind door de stad nee das gezellig......
Sepp is nog steeds ziek. Nu weer 39,3. Al sinds zondag. Overdag gaat het wel, maar eind van de dag krijgt ie dan koorts.. Wat vinden jullie? Ha bellen?
Mannen!! Soms.... Maggie hmm lastig, misschien morgen idd even ha bellen en vragen omdat t al een week duurt..
Borstvoeding dames. Even een spoedvraagje. Ik begin net met kolven en er komen druppeltjes bloed mee. Wat zou dat kunnen zijn? Ga nu ook even googlen, want wil niet dat het schadelijk is voor vriendje ofzo. Voel wel een klein beetje een beurs gevoel linkerborst onderop.