Zwemmen ontspant me trouwens ook heel erg, vanaf 34 tot 37 weken van me zwangerschap lag ik bijna elke dag in het zwembad.. Ik heb ook altijd van oktober tm februari winterdip en dan ga ik ook wekelijks naar het zwembad
Goeiemorgen... Maggie, hoe is het nu met jou en je zoontje... hopelijk voelen jullie je al wat beter.. Nathalja: ben benieuwd hoe het zwemmen bevalt... lijkt me ook super leuk voor ons meisje, al ben ik dan zelf weer niet zo dol op zwemmen... dus we hebben al besloten dat ml gaat babyzwemmen... moeten we alleen nog wel ff regelen. Het echte doorslapen lijkt hier ook weer ff klaar... ze kwam totveen week geleden tussen half 6 en 7 voor de fles. Nu is het al een week half 5, 5 uur, ongeacht hoe laat ze de laatste fles heeft gehad... pfff.. toch wel beetje moe nu. Ze drinkt de laatste dagen ook best wel onrustig. De eerste 100 cc gaan goed, daarna gaat ze heel gek doen. Kan het niet echt omschrijven. Ze heeft dan nog steeds honger, maar kan steeds maar een paar slokjes nemen, alsof ze t benaued heeft of dat de melk terugkomt, ik weet t niet.... Ze heeft ook erg last van haar handjes. Ze zit er zichzelf mee in de weg. Ze beweegt heel heftig en wrijft er ook erg hard mee in haar gezichtje. Alsof ze er zelf gefrustreerd Door raakt. Een van deze dingen herkenbaar?
Beetje herkenbaar wel Copani, misschien een overbodige vraag, maar laat je haar tussendoor boeren? Kan zijn dat ze last heeft van lucht. Ik hou haar handjes trouwens gewoon vast tijdens het drinken. Dan kan ze niet zo rondzwaaien. Dat wordt na een tijd minder omdat ze dan hun spieren beter kunnen beheersen. Wij gaan volgende week met zl voor het eerst naar het zwembad. Wij hebben juist bewust een minimaal jaar gewacht om te gaan zwemmen. Vind die chloorlucht zo heftig voor die kleine longetjes. Maar na dat jaar vond hij het water te koud dus weigerde hij erin te gaan... haha, waren ook buitenzwembaden, dus niet zo heel vreemd. Nu heeft hij het er elke dag over dat we gaan zwemmen en wil hij telkens de vleugeltjes alvast om. Daar rent hij nu mee door de kamer.
Ja, ik laat haar tussendoor ook boeren, maar dat maakt dus geen verschil. Zal het volgende week es op het cb vragen. Kijken of ze hier wel een antwoord op weten Dat van haar handjes heeft ze de hele dag door. Soms heb ik haar half in de houdgreep op schoot... ziet er heel zielig uit, maar werkt wel. Dan valt ze vaak ook in slaap. Heb idd goede hoop dat t beter wordt als ze meer controle heeft, wrs slaap ze zichzelf dan s nachts ook minder snel wakker... Of ze heeft de adhd van ml geerfd, dan wordt ze wrs alleen nog maar beweeglijker... hmmmm
Op die leeftijd kan ADHD nog niet tot uiting komen, dat zwaaien is heel normaal. Ik baker daarom ook in, dan hebben zr meer rust met slapen. Zat me net te bedenken wat er allemaal mee moet voor n weekje weg. Dat is echt veel met 2 kinderen!!
Hihi oke nou zwemse dan maar! Maar de dingen die jij beschrijft lees ik na de 3e sprong vandaar.. Dus kan maar zo dat dat de 3e was ipv de 2e laast...
Copani lastig.. Herken t niet aangezien madam hier sowieso slecht eet. Maar t slapen is hier dus t zelfde. Miss hoort dat bij een sprongetje?
Mira hahahha ik heb al Een aanhanger nodig voor een weekendje met 1 kind en een hond haha dus denk dat jij een vrachtwagen moet huren
Met sepp gaat het beter, geen koorts meer maar nog wel veel hoesten. Heb niet gebeld... Voel me altijd zo snel een zeur... Ik voel me nog beroerder dan gisteren. En ml is te werk dus heb echt twee kindjes nu te verzorgen terwijl ik amper kan staan. Ik kan wel janken. Man heeft morgen uitje van z'n werk en zondag gewoon de voetbal, zou betekenen dat ik het hele weekend alleen ben.. Maar hij gaat het werkuitje afzeggen. Had vanavond etentje waar ik onwijs veel zin in had en die heb ik afgezegd. Morgen ook een feestje maar dat gaat em ook niet worden ben ik bang... Sorry voor m'n klaagzang hoor... Voel me ook schuldig naar Jinthe. Leg r zoveel mogelijk boven om besmetting te voorkomen. Árm kind...
Nee, klopt myra... adhd kan pas met 6 jaar worden vastgesteld, maar je kunt al wel eerder zien of een kindje druk is of niet... tis hier een standaard uitspraak, dat als ze druk is, ze op haar vader lijkt
@copani; misschien tijd voor een grotere speen?? Em was op den duur ook heel onrustig met drinken na 100cc en sinds we met speen 2 voeden gaat het veel beter.. @maggie; fijn dat hij al minder ziek is @marieke: misschien dat ze wel combi van beiden heeft gehad, sinds vorige week heeft ze d'r handen en voeten ontdekt maar ze grijpt bijv ook al spullen vast om die (onbewust??) in haar mond te stoppen.. M en ik waren ook heel snel met alles konden met 9 maanden al zelfstandig lopen met m'n nichtje F hetzelfde, mensen vragen als ze haar zien rennen hoe oud is ze? Net 12 maanden.. Whhaattt??? Em kon 3 uur na haar geboorte haar hoofdje al optillen als ze op d'r buik lag! Echt bizar!! Gister hele mooie foto's gemaakt dat ze recht zit maar die moeten nog op de pc gezet.. Deze is van m'n mobiel, zaten we baby tv te kijken nouja zij zat op mijn buik en ik lag languit op de bank
Speen 2 gebruikt ze nu ook al een tijdje... zou ze toe zijn aan speen 3 ??? Wie weet... ze gaat sowieso hard... heeft nu ook maatje 62 aan en het shirtje dat ze vandaag aan heeft in 62 valt zelfs klein ! Vinden jullie ook dat t zo hard gaat? Aan de ene kant voelt t als gisteren dat ik in het ziekenhuis lag, aan de andere kant lijkt t al een eeuwigheid geleden dat ik zwanger was... (wordt af en toe beetje sentimenteel van vermoeidheid haha) Joyce, cb al gebeld?
Ik weet niet vanaf wanneer ze speen 3 adviseren?? Ik ben sinds gister trouwens weer terug gegaan naar speen 1 omdat ze in 15 minuten 200cc leegdronk.. Nu heeft ze gister 5 keer 165 (150+5) door speen 1 gedronken
Sm was zojuist hier. Ze vertelde me een geheim.... Sz is per abuis zwanger van de derde....... was helemaal niet gepland. Ze kunnen met moeite voor de 2 kinderen die ze nu hebben zorgen (niet qua geld maar qua opvoeding regels e.d.). De kinderen zijn erg snel ziek omdat ze alleen makkelijk kookt. De kinderen eten alleen macaroni. Als je iets anders geeft eten ze niet. Dus sm was best over de zeik. Nog zo'n "probleem" kind erbij. Ze luisteten ook totaal niet. Vernielen alles! Zijn stront vervelend. Ik hou mijn hart vast als ik weet dat zij komt met haar kinderen! Het huis is te klein. Dat staat al een jaar te koop. Maar raken ze niet kwijt. Ze zal vl wel snel genoeg bellen. Ik mocht niets tegen hem zeggen. Denk dat vl behoorlijk boos gaat zijn.
Ja, de oudste van 3 is nu al meer bij mijn so omdat ze altijd de schuld krijgt als de jongste iets uitvreet. Zo zielig! En ze wordt heel erg vergeten. Als ze huilt om iets wprdt ze afgesnauwd en tegen haar gezegt: stel je niet aan! Je bent geen klein kind meer!
Morgen meiden, Nathalja veel plezier met zwemmen en leuke foto van je meisje. Copani. Wbt onrustig drinken ik zou het niet weten, krampjes mis? Hier drinkt vriendje zijndenige flesje op de dag met speen 1 anders klokt hij zo binnen 10-15 min 180-200 cc weg Gaat idd hard met de kleintjes, hier zit hij al een hele tijd in 62 en loopt daar nu op het einde in maar 68 is weer veel te groot dus hij zit er nu nog echt tussenin. Maggie beterschap en fijn dat je man morgen bij je thuis blijft. Lijkt me heel zwaar 2 kindjes en ziek zijn. Knuff voor jou. Vandaag ga ik heerlijke snert maken. Ligt al de hele week in de planning maar komt er elke x niet van. Is er weer tijd voor al zeg ik zelf. Zo eerst nog boodschappen doen en dan duik ik samen met vriendje op de bank en ga weer eens een echte vrouwenfilm kijken (weet alleen nog niet welke,.moet nog even downloaden)