Bij de hema hebben ze voor baby's volgens mij altijd zwemkleding in het assortiment. Zwemluiers heb ik van de kruidvat gehad tot nu toe. Die bevallen prima. Beterschap Joyce met je rug, is de doop dit weekend? Ik vind het altijd onzin dat je het zou moeten vervangen na 6 weken. Is volgens mij een marketingtruc. Ik kook ze regelmatig uit en controleer ze op scheurtjes enzo. Maar zolang ze nog heel zijn gooi ik ze niet weg. Waarom moeten ze eigenlijk weg na 6 weken? Ik heb daar nog geen verklaring voor gevonden. Joyce, er zijn ook zwembaden niet niet met chloor werken maar met een soort zoutoplossing, die schijnen niet zo schadelijk te zijn, dus misschien is dat wat? Misschien heb je die in de buurt. Mijn broertje mocht wegen oorklachten vroeger ook niet in chloor zwemmen, maar wel in zo'n zoutbad. Helaas hebben ze die hier alleen niet meer.
Zwemkleding voor de baby ligt toch ook bij de Zeeman??? Bedankt voor de beterschapswensen! En ja, hij is zo zielig Not in my world De doop is a.s. zondag... En ik heb er zin in! Owjeeee, wat moest ik nu weer vervangen na 6 weken? Ik heb het ongetwijfeld niet gedaan !!! Is er geen groot mama-handboek??? Zwembaden met zout? Haha, nou, volgens mij niet hier. Maar ik zal eens rond vragen... En anders maar niet hoor. Ik weet zelf nog hoe benauwd ik vroeger was - pas na mijn 6e/7e groeide ik er gedeeltelijk overheen en heb het soms nog steeds benauwd, dus ik wil dat mijn ventje niet aan doen. Als niet-zwemmen daarbij helpt, dan heb ik dat er graag voor over. Klein dingetje dan. Dan halen we de schade wel in op het moment dat hij bewust is van zwemmen; is misschien nog wel leuker voor hem ook
Ik lees zo terug hoor Zwemmen was echt super!! Em vond het heeeeeerlijk!!!! Bw: wat ik heb gehoord is dat je na eerste prikjes mag gaan zwemmen Fief; ik heb zwembroekje bij de Hema gehaald alleen doe past Em dus nog niet dus ze had nu alleen nog een zwemluiers aan Nu eerst koken waren pas half 6 thuis en toen nog eea aan de hand in de straat vertel ik zo ook wel
Nou we zijn vanmiddag dus aangekomen in ons vakantiehuisje. Gelijk receptie al gebeld over de staat van t huisje.. Zouden iemand sturen maar nog altijd niemand gezien.. T eigeel druipt van de muur, de vloeren, de tafels alles pikt.. Hebben alle glazen, borden, pannen en bestek eerst kunnen afwassen... Zo ranzig. De lamp valt van ellende uit elkaar. 1 stoel is niet te gebruiken zo gammel. De bank zitten vlekken op, wil ik niet niet eens weten wat t is.. Lagen nog papieren van de Mensen voor ons in t huisje met een klachtenlijst van hier tot tokio.. Morgen dus maar fijn even naar de receptie..
Nee!! Dat meen je toch niet?? Het zou je eens een keer meezitten zeg. Heb je zo naar dat weekendje uitgekeken. Dikke knuffel!
Thnx voor de tips over de zwemkleding!! @(fop)spenen dat is vanwege t feit dat ze vervormen door de zuigkracht van t kindje en er orthodontisch dus "schade" kan ontstaan maar ik heb Mila's speen ook nog hoor nog niks weggegooid. Ik steriliseer ze elke dag met de flessen en spenen in de sterilisator vind t best. Maar die gebruik ik meer als noodspeen als ik de ander zo gauw ff niet kan vinden haha @nathalja wat fijn dat Em zo genoten heeft!!
Potverd*mme is de schimmel niet helemaal uit Mila's slab gegaan n nacht in de vanish laten weken 2 x gesmeerd met ossefalzeep en 3 x gewassen op 40 graden maar nee hoor.. van al t wasgoed pakt die kut schimmel f duurste war er op dat moment in de wasmand lag grrrr
@Marieke; wat erg!!!! Ik hoop dat je een deel van het geld gewoon terug krijgt!!! Schandalig zeg @Fief; dat is ook ultrabalen!
Steriliseer je alles elke dag? Is dat neit heel veel werk? Ik doe het maar eens in de zoveel weken, voel me meteen een slechte moeder. Volgens mij vervormen die spenen echt niet hier. Me nog nooit opgevallen.
Nee valt wel mee hoor heb n magnetron-sterilisator laagje water erin alle flessen ff afwassen van te voren loskoppelen en dan 7 minuten in de magnetron en klaar was Fief!! @marieke jeetje t zit jullie ook nooit n keer mee he!! Hoop dat jullie gauw n ander schoon huisje krijgen!! Knuff!
@Marieke: jeetje wat k-t!!! Zit je nooit mee zeg hopelijk krijgen jullie schoonmaak, of een nieuw huisje of je geld terug! Heb nogsteeds niet terug gekeken, drukdrukdruk.. Eerst even verhaal van in de straat.. Ik zit al zo lang thuis dat ik sociale controle begin te worden, viel me vanmorgen om 9 uur op, dat er een auto in de straat stond (nog nooit eerder gezien) Lag in de kofferbak een heleboel troep, en ik zag een vrouwtje van rond de 40 van alles er uit pakken en dan in tassen stouwen en weer terug doen, uiteindelijk na een kwartier hoorde ik een autodeur dichtslaan, ik kijken stapt ze uit, om vervolgens op de bestuurders stoel te zitten.. 20 minuten later kijk ik, auto staat er nog, vrouwtje zit gewoon voor zich uit te staren.. Woont ze nou serieus in haar auto??? Nou, wij naar het zwembad rond 2 uur, zit ze er nog, komen we terug om 17.30 zit ze er nog.. WTF!!?? M. Politie dus gebeld, die kwamen langs omdat ze toevallig in de buurt waren (ze zeiden dat wanneer ze gewoon wegenbelasting etc betaalde dat ze daar gewoon mocht staan) Uiteindelijk, bleek ze dus in dr auto te wonen, zonder APK, geen verzekering wegenbelasting niet betaald.. Hele verhaal niet gehoord maar ze is naar de daklozen opvang gebracht.. politie heeft hier een uur voor in de straat met het vrouwtje staan praten, met elkaar overleggen, dan weer bellen.. Geeeeeen idee! Zet achter wat foto'tjes (wil niet in mn bikini in het openbaar )
Baby doe ik er ook bij, hoef ik geen badje klaar te maken. Zet ik hem wel op een lage temperatuur hoor...
T word nog gekker... We hebben nu geen water meer. Sta hier te flippen gelukkig hebben we nog 1 flesje voor evi klaarstaan... Hebben net weer gebeld, ze komen zo.. Net als die lamp zeker... Gvd.. Laat ze maar eens aanmaken... Kunnen niet naar de plee niks...
Heerlijk dat je zo genoten hebt Nathaljaen Em ook. Ik ben toch zo blij dat vl en ik dezelfde opvatting hebben over de opvoeding van vriendje...... NOT!!! Ben ik aan het douchen net om 22u hoor ik in de douche de hardrock muziek. En daar zit nog een kamer tussen vanuit de woonkamer. Dus ik zeg doe je.wel rustig, want vriendje gaat zo eten en daarna slapen. Ja we zitten sesamstraat te kijken samen krijg ik terug was zo'n parodie achtig iets.. Ik ja en maar dan kan hij toch wel op normaal of wat zachter volume... Krijg ik net weer naar mijn kop geslingerd dat ik niet zo moet lopen zeiken wbt vriendje en harde muziek. Sorry hoor, maar lijkt mij logisch dat een baby best wat kan hebben aan geluid niet snoeihard natuurlijk. Maar ook helemaal niet luid voor het slapen gaan, daar raakt zo'n kindje toch geprikkeld van. En wie kan er dan weer tig x zijn in dit geval haar nest uit, juist ik. En wat krijg ik dan weer naar mijn hoofd, je moet rustig doen snachts je maakt me wakker....0 Aaaaaaaaarggghhh echt ik kan wel janken. Hij geeft me echt weer een supergevoel, maar niet heus. Sorry weer voor mijn gezeik, maar ik word er echt doodmoe van zo'n gozer
Ah bah marieke!! Wat voor park is dat??? @fief: ik heb zwemluiers van Huggies kruidvat zwemluiers gingen pas vanaf 8 kg en aangezien Em nog geen 5 kilo is die van Huggies zijn van 4 tot 8 kilo dacht ik