Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden!

Nathalja, succes de komende uren. Nog even en dan kan ook jij je bij de bubbers aansluiten en gaan je zorgjes over het welzijn van je kleintje :)

Marieke, hier heb ik ook aan reflux gedacht. Ben toen wat gaan lezen over hoe goed te voeden en kwam de tip tegen om na de voeding de kleine zo'n minuut of 10 in de zelfde houding als de voeding te laten liggen en daarna pas overeind te brengen voor zijn boertje. Kleintje boert hier nu iig een stuk makkelijker.

Hier lijkt de rust weer terug gekeerd in de dag. Kleintje slaapt weer om de voedingen heen. Wat een verschil met de afgelopen 2 dagen zeg! Voel me stukken beter nu weer, gelukkig.

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hallo, lees soms nog wel mee als ik tijd heb.

nathalja; veel succes vandaag!!!

hier laat de kleine bram nog steeds maar 3 uur tussen zn voeding, of soms nog wel korter. dus we zijn helemaal gaar van de nachtvoedingen.

zo ga snel ff mn eten koken, bram verschonen, dochter uit bed halen, hond uitlaten flessen uitkoken arggghhh!! en mn man moet de hele week overwerken tot half 8.

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hoe gaat het nu nathalja?

4. Baboes klopt dat hadden we idd ook al geprobeerd. En dat leek even wat beter te gaan, tot ze dus vandaag niet meer stil
    Te krijgen was doordat ze blijkbaar pijn had. Arm kleintje..

Nathalja al meer ontsluiting?

5. Jeetje senna ja dan ben je wel gaar ja! Respect hoor.. Ik vind t nu soms al vermoeiend! Heb t er graag voor over hoor maar
    Toch haha.
    En dan zijn wij nog elke dag met zn 2e..

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nog steeds 1 cm.. Net gestript en weer tablet gekregen.. Mag straks weer van de Ctg af en dan word ik verhuist naar de kraamafdeling (lig nu op de verlosafdeling) ga dan even in bad

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Update: vliezen braken net uit zichzelf

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    luxe hoor, in bad in het zkh :p

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeeeej :D

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Weer een stap verder. Misschien dat het dan nu uit zichzelf goed op gang komt.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ga nu even wat minder van me laten horen, weeen worden sterker.

12. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ik niet prettig aan Leo vond was dat hij niet luisterde naar wat je zei.
    Noah had toen nog cpap (zuurstof ondersteuning via zn neus) via 2 sprietjes.
    Hij moest uitgezogen worden omdat hij zoveel slijm had, dus ik zei dat de rest ze er dan 1 voor 1 uithaalde en dan het uitzuig slangetje erin deed omdat hij zo'n klein neusje had. Maar hij propte toen we erop keken het er zo bij waardoor Noah overstuur was.

Ook zei hij na de MRI dat het kantje boord was met Noah, terwijl de andere verpleging en de arts die mee was geweest dat hij het zwaar had gehad en nu moest uitrusten.
    Wij vonden dat je zulke dingen niet kan zeggen en doen bij ouders waarvan hun kindje opde IC ligt.

Natasja heeft blond kort haar en is heel rustig en er lief.
    Anja heeft bruin half lang haar en is waar wat ouder dan de rest op de afdeling. Ze is ook best wel direct (wat ik overigens altijd prettig vind)

13. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Leuk van je te horen oermama! Zijn er idd al veel bevallen. Meer wel dan niet... ik wil ook!!

Marieke, heb je het bedje al opgehoogd? I know, misschien adviezen waar je moe van wordt, omdat iedereen wel wat te zeggen heeft, maar doe het lekker toch :)

Nathalja, jeej! Weer een stapje verder! Succes meid!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik las elders dat 48% van de vrouwen later bevalt dan de uitgerekende datum; dus hang in there ;) Zij zitten gewoon niet in dit topic :D

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat is ook wat ik uit mijn omgeving hoor. Daarom vind ik het ook verbazingwekkend dat er hier zoveel voor de datum bevallen.

Marieke sneu voor je meisje, hopelijk heeft ze baat bij de nieuwe voeding.

Natalja dat klinkt positief. Veel kracht toegewenst.

16. Nathalja toppie!! Suc6

Maggie dat mag hoor hihi maar ja hadden we ook al gedaan, zelfs al rechtop geprobeerd te voeden enzo. Laten liggen en dan pas boeren.. Net weer goed dr flesje leeggedronken. Wederom niet geboerd.. Dus hopen dat t binnenblijft. Ze ligt nu weer in de box om tr kijken wat ze nu doet. Ze ligt weer vollop met dr armpjes te maaien, om zich heen te kijken maar is nog wel stil.. Dus ben benieuwd.. Mama is moe...

Ik hoorde ook dat t zeker bij een eerste juist wat lang kon duren voor de kleine zich aankondigd. Maar vind t hier ook mooi rap gaan hahaha. Volgens mij is alleen mira tot nu toe na uitgerekende datum bevallen? En joycey volgt...

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Nathalja toi toi toi ik wens je heel veel kracht en hoop dat je vanavond/vannacht je meisje bij je mag hebben.

Verder weet ik het zo niet meer. Morgen zou ik uit gerekend zijn en vier we de verjaardag van xxl. Ben toch blij dat ons meisje er al is en dat ze niet gelijk met papa jarig is

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, ik denk niet dat ik hem er voor middernacht uit kan ploppen :)
    Dus ik ga er zeker overheen :D

19. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik liep met de eerste niet over en volgens mij is het over het algemeen wel een beetje zo dat je, wanneer je bij de eerste niet overloopt, dat bij de tweede ook niet gebeurd. Ach, we houden de goede moed erin. Ik voel me nog goed hoor. Alleen zl is mij zoooo aan het uittesten, echt niet leuk meer!

Mijn kraamverzorgster staat overigens nu te hossen op de kermis, dus vanavond/vannacht is nog even geen goed idee... :)

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok op die manier. . Thnx!! Ja t valt me wel op dat hij praat terwijl ie bezig is... oogcontact maken is belangrijk. . Zeker als je weet dat ik slechthorend ben en dat dus ook al aangegeven heb. Mila ligt nu op unit 3 dus Leo werkt daar niet geloof ik.. heb n heel ander team gezien. A.s woensdag hebben we n afspraak staan met de arts want wil nu wel weten hoe en wat...

mn moeder is er naast VL ook bij zij snapt de medische termen aangezien ze n medische achtergrond heeft dus das wel fijn. Plus we zijn allebei zo emotioneel dat iemand die er verder vanaf staat meer info opvangt dan wij 2en.

Mila was vandaag wel alert. Volgens de vpk was ze n rustig kindje. Huilt amper alleen als ze iets wil. Ze lachte net n paar keer en keek lekker om haar heen.

Wat ik jammer vind is dat je geen flits mag gebruiken (wat ik ook wel weer snap) maar dan krijg ik geen mooie foto's. .. en wil t wel vast leggen. Morgen ga ik gewoon n aantal x de flits gebruiken hoor....is nu n andere unit moeten ze maar op de hoogte brengen.

Deel Deze Pagina