Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuff eli, zo niet leuk!

Zitten op roompot katjeskelder... Noooit naartoe gaan dus.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Eli dikke knuff xxxxx

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Thnx.
    Ik voel me nu echt iemand die niks anders te doen heeft dan lopen te zeiken. Maar ja daarom is het forum ook toch ;)

Marieke wat balen dat je zo'n k u t huisje hebt zeg. Het is jullie zo gegund en dan krijg je dit. Gaan ze er morgen wat aan doen? Ander huisje ofzo, mis als je er zo'n verhaal van breidt dat evi allergieën heeft ed dat jullie dan een nieuw huisje krijgen. Hoop dat ze het oplossen voor jullie. Geen leuk begin van jullie vakantie iig knuff ook voor jou

4. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Copani hier ook een meisje die heel erg met haar handen in haar gezicht zit te knijpen en te krabben als ze boos/pijn/ of verdrietig is, ze heeft echt van die kleine krabeffecten op haar gezichtje.
    Ik houd haar ook altijd in de houdgreep als ze dat gaat doen.

Ik ga vanaf 3 maanden met m'n meisje babyzwemmen, dat is een half uurtje in de week, lijkt me wel erg leuk.

Hier gaat het goed met m'n meisje, eigenlijk geen krampjes meer gehad, poept keurig elke dag nu en drinkt haar fles bijna altijd leeg, nu 120+4 en soms nog 90+3.
    Alleen ik vind haar vaak nog wel huilerig als ze akker is, gaat wel beter in de box of in de wipper. Hoe goed vermaken jullie kleintjes zich en hoe lang??

In de avond komt ze vaak ook nog moeilijk in slaap, vanavond ging het goed, half uurtje aan de borst en toen om half 10 op bed, zo nog de laatste fles en dan hopelijk weer een goede nacht.
    Overdag slapen is echt een probleem, korte hazenslaapjes in haar bedje, als we op pad gaan is ze heerlijk rustig en slaapt ze prima, mar thuis ho maar.
    Hier gaat meisje 11 november voor het eerst wennen, spannend maar ook wel weer leuk zo een nieuwe fase en vind het ook wel leuk om weer te mogen werken.

Slaap lekker allemaal.

5. Morgen dames
    Zusterb evi vermaakt zich
    Meestal een kwartiertje en dan is t klaar..

Ik ga nog even slapen ofzo.. Poging tot.. Fijne zaterdag!

6. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Jemig mariek, wat slecht!

Ik kook eigenlijk nooit uit, alleen voor de eerste keer gebruiken. Denk echt dat je met een tweede een stuk makkelijker wordt. Maar met al die ziektekiemen in huis ga ik jinthe d'r speen wel even uitkoken.

Marieke, ik zag dat er iemand op jouw fb had gereageerd op je bericht over geen water. Grappig, heb volgens mij bij haar in de klas gezeten.

7. Zooo nou best redelijk geslapen gelukkig.

Wat grappig!! Wie dan??

8. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Claudia. Zag al dat zij en ik een aantal gemeenschappelijke vrienden hadden, kan niet missen. Al is ze wel enorm veranderd. Vraag me bovendien af of ze mij nog kent. En helemaal aangezien ik m'n meisjesnaam niet meer gebruik.

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen

Het lijkt erop dat luuk sinds deze week vaste voedingstijden heeft! Jeeehhh

06.00-10.00-14.00-18.00-22.00-06.00

Om 22.00 uur maken we hem wakker voor de fles.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D !!! Waar zit de vind-ik-leuk-knop hier? :cool:

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @marieke. Leuk begin van je vakantie zo! Ben je al bij de receptie geweest ondertussen? Of hebben jullie al een nieuw huisje?

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Marieke; aankoopbedrag terug eisen!!!

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Goeiemorgen

@marieke: schandalig !!
    Ik zou een schoon en luxer huisje ervoor terug vragen ook nog, als een soort schadevergoeding voor die rommel waar je in aankwam.
    Heel slordig van ze dat ze het huis niet goed hebben nagekeken en het huis niet voor jullie in orde hebben gemaakt.

@nathalja: Niet echt fijn z'n bewoner voorje deur in een auto.
    Zwemmen was leuk dus :D
    Waar hebben jullie met em gezwommen dan ? Gewoon normaal zwembad of babyzwembad ?

@joycey: Beterschap voor jou meid.
    En een beterschap-trap onder zijn kont hahaha.
    Hij moet ook weten hoe het is om zelf ziek te zijn en gewoon doorgaan en doen wat je normaal ook doet, ook als je je zo ziek als een hond voelt en "o zo zielig bent" (not).
    Alleen bij mijn vriend werkt die trap onder z'n kont niet :p

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen,
    hoe is het daar nu Marieke?

Zometeen kraamvisite, heb net besloten dat het de laatsten zijn de op kraamvisite komen en dan ben ik er klaar mee.
    Vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin en haar zoontje die 1 wordt. Gezellig, blijven daar ook eten, dus een lekker vol programma. Ben benieuwd hoe meisje dat doet vandaag.

ZusterB, mijn meisje kan zich ook niet heel lang vermaken. In de box is het na een minuut al brullen en op een speelkleed op de grond redt ze het 15 minuten, soms een half uur, maar dat is meer een uitzondering. Ze is dan gewoon moe en als ik haar op bed leg dan, valt ze direct in slaap. Op schoot heeft ze dat ook, dat houdt ze ook niet langer dan een half uur vol. Ze is per keer meestal een uurtje wakker en gaat dan weer naar bed.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @bw in een gewoon zwembad, wel subtropisch maar zijn ook niet langer dan 15 min per keer in het waten geweest daarna een half uur in wikkeldeken aan de kant gezeten ze heeft tussendoor nog fles gehad en nadien lekker warm gedouched :) ze hebben er wel een bad waar het water 30 graden is (geven ze ook babyzwem, zwangerschapszwem etc in) alleen ze waren dus aan het verbouwen (stond niet op de site) waardoor dat bad en het wedstrijd bad gesloten waren.. In het normale bad ging het ook prima :)

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik was sws van plan om subtropisch te gaan zwemen. In assen ofzo

17. Maggie wat grappig, die ken ik ook via hier alleen dan van wat jaartjes geleden al hihi

18. Zijn weer bij receptie geweest, zijn 2 dames geweest om nog wat te poetsen, maar zelfs die kregen t niet schoon.
    En zitten nu voor de 2e keer op technische dienst te wachten.. Gister al voor de lamp, moet nu nog komen. En nu ook voor de koelkast die t niet goed doet..

Evi doet t overigens super...
    Gister leek ze even de weg kwijt, ander,laag bedje .. Andere kamer.. Maar ging vrij snel goed.
    Vandaag is ze aardig rustig en super lief.. Helemaal blij...ze was wel om half 6 al wakker dus ben benieuwd morgen haha

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Marieke in ieder geval fijn dat je meisje het zo goed doet!

Hier is meisje in sprong nummer 3 beland. Op schoot poeslief, maar als ze in bed ligt veranderd ze in n soort krijsend monstertje.

20. Ze blijven springen....

Hier krijgen we zo een nieuwe koelkast.. Naja word er een ergens naast gezet..

Deel Deze Pagina