Vandaag had ik bijna mijn vent buiten de deur gezet. Hij heeft zichzelf en zijn positie net op het nippertje 'gered' door mee te werken. Hèhè! Voor het eerst sinds TWINTIG WEKEN heeft hij zijn belofte nagekomen. De badkamer schoon te maken. Ik was 31 weken zwanger toen ik het hem vroeg om te doen - en hij zou het echt doen. "Ik beloof beterschap schatje". Yeah right.... Nou, ik was daarstraks echt van plan om hem buiten de deur te zetten omdat hij weer eens geen rekening met mij hield. Mja... nu is het weer goed. I guess. Vooral de vraag: "Kun je even kijken of dit naar jouw standaarden en goed genoeg is?" Als je dat al moet vragen (na vijftien minuten klieren met een douche), dan kun je er donder op zeggen dat dat niet zo is :x GO BACK! Voor de rest gaat het goed, lol.
Zo dat doe je snel Heb maar een klein bakje genomen, anders vreet ik de zak in mijn remi leeg. Heb nu het pak met dropjes te pakken
Joycey, Jeeee unicum. Nu zo proberen te houden. Maggie. Zo dan is dat het enige positieve van ziek zijn.
Nee eigenlijk niet, anders had ik ze je graag gegeven. Misschien dat je hem prijst dat hij zo goed bezig is net zoals je bij baby's doet als ze iets nieuws leren/doen/kunnen Heb er hier 1 thuis die regelmatig wat in huis uit zichzelf doet gelukkig.
Nou ik heb hier net een puber ofzo, dwarsliggen to the core en naast werk verder niks doen behalve klagen en zeuren Ben er klaar mee voor vanavond Morgen een drukke dag, welterusten allemaal!
Als hij het niet gedaan had, was ik op de fiets gestapt en een slot gehaald voor op de badkamerdeur. Dan mag hij ook niet meer douchen of tandenpoetsen of wat ook Alles achter slot en grendel.
Hihi mira wat heb je gedaan dat ze je zoeken Lekkerrr chips. Wij hebben gegourmet dus de chips ligt nog in de kast de toastjes ook en kaas en worst Ook. Kunnen denk ik een boel weer mee terug nemen maandag lol.. Al word het morgen geloof ik slecht weer dus word t denk ik een bankhang/ film/ spelletjes daggie.. Joycey pfff mannen.. Nu hopen dat t niet eenmalig was.. Vergeten jullie de klok niet dames? Haha ben benieuwd hoelaat onze kiddies zich morgen melden. Evi is de laatste dagen weer steeds vroeger.. Ze ging van 5 naar 7 u. Toen vorige week paar keer 8u. Maar afgelopen dagen was t weer half 7 en vandaag zelfs half 6.. Als dat morgen ook zo is zitten we dus al om half 5 op
Slaap lekker Joycey, spannende dag morgen voor jou Oe lekker gourmetten. mjammie. Gaan we ook doen als we daar in het huisje zitten. Heb je trouwens de hamburgers en alle soorten vlees op de muur gebonjourd, denk dat je toch het verschil niet ziet en kan je lekker los op dat k.thuisje
Pff buikpijn hier.. dus geen lang verhaal... Marieke morgen doos eieren kopen en decsausjes vd hourmet op de muren kwakken als afscheid lol @mira heb je nou weer geflikt? hier ook weleens net als met de marathon word je echt leip vd helikopters hier pff Ben ook benieuwd hoelast Mila zich morgenochtend meldt... ik gok tussen 7.30 en 8u of eerder... Trustee!!!
Joyce fijne dag morgen! Oh en bij pubers werkt n paradoxale benadering vaak wel; 'nee laat maar, dat doe ik wel, dat kun jij niet, zo'n badkamer schoonmaken is echt heel moeilijk'. Maar ja, als hij er niet intrapt is t wel balen. Fief en Maggie beterschap!
Damn... dacht dat t kwart voor 5 was ( kwart voor 6 oude tijd)... maar t is dus pas kwart voor 4... mevrouw meldt zich dus wel erg vroeg vannacht pfff...
O lekker copani, alsof ze het aanvoelt met de klok. Bahbahbah, ik voel me zo beroerd. Misselijk, zwakjes pfff. Hoop dat het zo na de slaapjes weer weg is, zo geen zin om ziek te worden.
Hier half 7 ipv half 8 dus viel nog mee.. Hebben jullie ook sinds de zwangerschap dat je veel emotioneler bent geworden?? Echt ik jank om de kleinste dingen tegenwoordig, gisteren bij Hollands got talent zei van die grote dansgroep zo'n meisje da ze reuma heeft, nou daar kwamen de water landers, zou dat anders nooit zo erg gehad hebben.. En ik heb steeds vaker nachtmerries en word dan ook echt gillend en huilend wakker!! Ik ben echt veranderd in een watje Verder hele slechte nacht gehad, ik nachtmerries Emily ook volgens mij, die begon om de haverklap in d'r slaap te huilen ging ik kijken sliep ze gewoon -.-
He Ladies hier voor het eerst in 3 maand lekker uit geslapen xxl heeft meisje en ridder vanmorgen mee genomen. Ik ben net wakker en ben eindelijk na 3 dagen verlost van mijn hoofdpijn. Ik ben voor de 2e keer ongesteld geworden. Erg fijn. Ik had zo gehoopt dat door de bv dat een hele poos achterwege zou blijven maar helaas.
Goedemorgen, wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie, hebben prachtig weer gehad! Ruben heeft het super gedaan. Dus alleen maar genoten. Huisje viel wel tegen, erg klein, maar goed we waren toch veel weg. Op de valreep hebben we een fotoshoot op het park laten doen en zijn erg blij met het resultaat. @Marieke, wat balen zeg van je huisje zeg, hopelijk kunnen jullie wel een beetje genieten en gewoon je geld terug eisen. @ Joycey een hele fijne dag en geniet van dit bijzondere moment. @ Mira, succes met inpakken, jij hebt het nog lekker tegoed. @ Maggie, beterschap! Ik baal, zou morgen starten met babymassage, had alleen nog niets gehoord. Vanochtend even een mail gestuurd die dit regelt, zag dat ze dienst had (organisatie waar ik werk ) en kreeg reactie terug dat het niet doorgaat, vanwege te weinig deelnemers. Had er al een beetje op gerekend, gaat vaker niet door, maar vind het wel slecht dat dit niet gecommuniceerd wordt. Ik werk er toevallig en zijn de lijnen wat korter, maar anderen weten niet waar ze aan toe zijn. Ga dit na mijn verlof wel terug communiceren dat de communicatie niet altijd goed is, zijn meer dingen waar ik tegen aan gelopen ben. Maar goed had mij dus erg op de babymassage verheugd.