Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dank jullie wel :D !!!

p.s. hij sliep van middernacht tot half negen WINTERTIJD! :D

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #4442 Tosti, 27 okt 2013
    Laatst bewerkt: 27 okt 2013
    Oh Joyce wat fijn!
    Bianca fijn dat de vakantie fijn was. Ik ben inderdaad aan het inpakken, man man ik ben blij dat we een stationwagen hebben, want ik zie die berg steeds groter worden met wat mee moet...
    Qua kleding nemen we het minimale mee, ga gewoon een paar keer een wasje draaien daar.
    Maar dan nog; speelgeod, buggy, kinderwagen, luiers noem het maar op!

Joyce hoe laat is het doopfeest?

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Mira, wij hebben een bus en die was ook afgeladen. Je hebt zoveel mee te nemen. Wij nemen ook eigen dekbedden en kussens mee, maar dat komt ook doordat we dan de ruimte hebben. Zou me haast geen raad weten met een kleine auto.

4. Bianca lekkere communicatie dan idd!
    Mooi balen!

Joycey whaaaa hij wist zeker dat t een drukke dag gaat worden.. Mijn hemel kan evi van leren met r half 4

Hier ook onwijs veel mee.. Heb bijna alle kleertjes en spuugdoeken al gebruikt en neem van mij aan. Dat waren er veel. Maar ja madam ging gister ineens zo spugen.
    Vanmorgen was ze om half 4 dus wakker en sinds half 10 ofzo slaapt ze alleen maar. Soms even wakker en dan weer slapen.. Pfff doe dat lekker snachts ;)

Hoop dat jullie boot morgen gaat meid maar t word mega slecht weer geloof ik...

5. Windkracht 11 op de waddeneilanden lees ik net.. Waar ging je ook es weer heen?? Houd je moppie maar goed vast dan!

6. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik woon vlakbij den helder en het waait hier idd behoorlijk!

Joyce, fijne dag vandaag!!

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja erg he? Vind het ook wel een beetje eng zo'n wind. Vroeger zeilde ik altijd, nooit ergens bang voor en sinds ik kinderen heb ben ik n bangepoeperd.

Morgen middag echt flinke wind inderdaad. Maggie weet jij of de boten dan wel eens niet meer varen ofzo? Heb geen zin om 2 uur te rijden en dan er achter te komen dat de boten niet meer varen ofzo.
    Oh naar Texel gaan we trouwens.

8. MaggieMagpie

Ja dat gebeurt weleens, maar meestal bij oostenwind...
    Maar dat kan je op de website van teso in de gaten houden...

9. Heb ik nu ook meer hoor, normaal vind ik slecht weer geweldig.. Maar toen t er laatst op ging en evi lag op bed en ik toch ook maar even gaan kijken hahaha

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, website van de Teso zegt tot nu toe niets, we willen morgen aan het einde van de ochtend vertrekken. Dus we zien het tegen die tijd wel.

Zometeen eerst uit eten, naar het etentje waarbij zl niet welkom is. Heb er geen zin in, maar goed. Hoort erbij.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hee allemaal :D

Wij hebben een hele leuke dag gehad ! Dank jullie wel. Het was allemaal heel druk en het kleine ventje is compleet uitgeteld en in een diepe slaap gezakt nadat de laatste visite net tien minuten geleden is vertrokken.

Ik ben ook wel kei-kapot, haha. Maar dat was het waard!

12. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn joycey, dat het zo leuk is geweest. Hopelijk is je ventje zo moe dat ie vannacht in een ruk doorslaapt!

@ fief: misschien ben ik spuit 11 maar jij was toch op zoek naar een winkel die nuby spenen verkoopt? Was net bij de mcd bij ons en daar hebben ze een rek vol met nuby artikelen, dus ook spenen ( verschillende soorten)

13. MaggieMagpie

Wat is het hier rustig vandaag!!

14. Super dat t mooi was joycey!
    Worden er verder geen kindjes gedoopt hier?

15. MaggieMagpie

Helaas hier niet Marieke. Man wil het niet.

16. Hier ook niet, maar we zijn beide niet gelovig opgevoed dus vandaar. Maar was nieuwsgierig

17. Zie net op rtlnieuws dat er al wel boten worden gecanceld naar terschelling en vlieland .. Mocht ik je niet meer zien hier hoop ik dat de reis goed verloopt en een fijne vakantie!

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    klopt dat was ik!! MCD is toch n supermarkt als ik mij niet vergis. ...? Die zit hier natuurlijk weer niet pff thnx voor de tip ik ga ff op Internet gluren!! Wie weet zit wr toch n filiaal in de buurt.

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben wij ook geen religie dus Mila wordt ook niet gedoopt.

Fijn dat jullie dag goed geslaagd is!!

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Joycey, fijn dat de doop geslaagd is.

Hier helemaal geen geloof in iets dus doen wij allemaal niet aan mee.

Moest even slikken net, ben een beetje in shock.
    Net lekker met vriendje gedoucht en vl lekker afdrogen etc maar zijn boxpakje werd wat klein (maat 62) en nu heeft hij dus een pyjama aan maat 68........ Gaat dat altijd zo snel bij baby's van ruim 11 weken of heb ik gewoon echt een kleine beer? Kleertjes kan nog wel 62 maar echt niet lang meer. Hij is niet meer dat kleine piettepeuterige kleine hummeltje van 50 cm en 3770 gram. Hij woog gisteren met kleertjes aan 6.950......
    Bhoehoe gaat zo snel......

Deel Deze Pagina