Wel pittig zeg! Dat vond ik het nadeel van de directe patiëntenzorg, dat je soms zoveel achter elkaar ingeroosterd werd en daarna weer lang vrij was. Ik heb zelf ook roosters gemaakt, maar probeerde daar altijd wel rekening mee te houden.
Oh vreselijk die onregelmatige diensten en gekke weken. Vroeger vond ik het heerlijk, ik liet me altijd zo inplannen dat ik een aantal maanden extra dagen werkte en dan ging ik altijd 3 maanden naar Azie rondreizen van mijn gespaarde dagen. Heel relaxed, ik had een hele lage huur en kreeg die maanden gewoon salaris betaald dus had echt voldoende om heerlijk rond te reizen daar. Maar om eerlijk te zijn ben ik blij dat ik nu regelmatig werk. We gaan zo heerlijk naar het strand! Lekker wandelen. Marieke sterkte en ik hoop dat ze bellen.
Marieke Even een vraagje. Ik ga zo naar de HA. Maar ik kan zo twijfelen de ene keer drinkt ze de fles leeg zonder problemen de andere x zo als net heel onrustig overstekken huilen speen eruit duwen etc. Dan denk ik ze heeft echt pijn en tik haar op en blijft huilen ook na boer, daarna zet ik haar even in de wipper en nu is ze stil en rustig als of er niets aan de hand is. Is dat dan reflux of gewoon onrust, kon evi dat ook doen??
Hier een gebroken nacht gehad. Ons schattebolletje kreeg 39,4 graden koorts en ik schrok daar best wel van. Natuurlijk konden we koorts verwachten als reactie op de inenting, maar dat het zo snel zo hoog zou worden, dat wist ik dan weer niet en dus heb ik voor de zekerheid nog even met de huisartsenpost gebeld en overlegd. Hij drinkt sinds gisteravond ook geen enkele fles meer leeg. Maar hij drinkt nog wel, en hij heeft een paracetamol gekregen waarbij de koorts ook weer in rap tempo zakte. Het was gewoon echt niet leuk voor hem. Omdat ik hem niet in kon/mocht bakeren, lag hij telkens zijn dekens van zich af te schoppen, dus heb ik hem vannacht om vier uur echt een slaapzak aangetrokken. Te warm is niet goed, maar hij was steenkoud en dat kan dus ook nooit goed zijn! Vanochtend had hij geen koorts (wel een explosieve poepluier) en heeft hij 70 ml gedronken en geef ik hem zo weer een flesje. Hij slaapt nog wel veel.
Zusterb ja evi doet dat ook. Denk echt dat je med moet halen.. Mira have fun.. Aaah joycey arm jochie. Geen zetpil gegeven?
Hahaha evi is weer eens aan t gillen.. Vl is t zoooo zat dat ie terug is gaan gillen haha kind was gelijk stil
@marieke: Balen dat je vakantie niet helemaal naar wens was, hopelijk heb je los van dat wel kunnen genieten van je gezinnetje @puk: Balen dat Noah in het zkh ligt Dikke knuff, en hoop dat hij snel weer naar huis mag. @joyce: Hoe was het doopfeest van je grote kleine mannetje ? @hier: gisteren opgenomen in het zkh voor nierstenen. Ik voelde me zondag niet zo lekker, steken links onderin m'n buik. Toen werdt het in de loop van de dag steeds erger en ben ik rond 10 uur naar bed gegaan, en opeens begon de pijn door te trekken naar m'n rug. Ik herkende dit van 2 jaar geleden toen ik ook niersteenkoliek had. Dus dokterspost gebeld, die zijn uiteindelijk langsgekomen en heb ik diclofenac tegen de pijn gekregen. In slaap gevallen rond 12 uur, maar om 5 uur wakker geworden met dubbel zoveel pijn en veel spugen, vervolgens weer doktersdienst laten komen en deze keer morfine gekregen en wat tegen de misselijkheid. Uiteindelijk gisteren dus van 5 uur in de nacht tot de volgende nacht 2 uur aan het spugen geweest. Dus gisteren om 17:00 opgenomen in het zkh, aan het infuus en pijnstilling en nog iets tegen de misselijkheid gekregen. Bloedgeprikt, foto van m'n buik gehad, urine op kweek gezet en ct scan gehad. Vandaag te horen dat het een niersteentje van 4 mm is en mag zo naar huis met een recept. Voel me gelukkig al wat beter. Pff, ik wens echt niemand zoiets toe. Had nog liever blaasontsteking gehad
Auw, BW dat lijkt me pijnlijk! Ik wens je beterschap en hoop dat het snel achter de rug is. Sterkte. Het doopfeest zelf was perfect! De nasleep daarvan overschaduwd de zaken weer, maar ik probeer dat los te laten. Heb net een nieuw topic geopend om mijn frustraties even lekker van me af te knallen (anoniem) en voor de rest maar weer opstaan en weer doorgaan. Mijn schattebolletje slaapt vrijwel heel de dag. Ik heb zo'n verschrikkelijke nacht gehad. Ik zou zelf ook wel willen gaan slapen.
@marieke, op het moment is het nog niet bekend en houden ze hem tot morgen hier. Weer maar afwachten dus. Hebben de artsen al terug gebeld? Zo is het echt niet te doen voor je. @babywish, sterkte, hopelijk ben je snel van de pijn af.
Hihi, soms zou je nog willen dat je zelf baby bent Dan wordt je lekker verschoond, verzorgt, krijg je eten, aandacht, kan je lekker lang slapen en hoef je verder niks te doen
Bw meid dat is zeker pijnlijk dan ja, beterschap! Joycey o jee, waar kan ik je verhaal lezen? Knuff Puk heftig he, blijf jij daar slapen? Hier is evi opgenomen op neonatologie. Ze zit nu in t huilbabytraject. Erg heftig. Ze moet minimaal 5 dagen blijven. Ze ligt nu in t donker met een hemeltje over dr heen, armpjes in dr broekje vast.. En maar gillen. Wij zijn maar huis gestuurd want storte zelf finaal in. Nu pas komt alles van de bevalling en de afgelopen 3 mnd eruit. Krijgen van de week ook maatschappelijk werk. Zijn beide echt even helemaal van de kaart.. Dan loop je aan t eind van de gang en hoor je nog je meisje gillen.. Dan breekt je hart echt.. Ga strax even bellen hoe het gaat met r..
Oh Marieke lieverd wat vreselijk. Wel fijn dat er nu actie wordt ondernomen. Niet vreemd dat jullie een beetje instorten nu. Heb je al gebeld en ging het beter met haar nu?
Jemig Marieke, dat is alles behalve wat ik had verwacht! Het is heel logisch dat je ingestort bent. Het is niet niks wat de laatste tijd bij jullie in gebeurd. De tijd is zo intensief geweest. Hopelijk kunnen ze de kleine meid snel helpen en vinden ze een oplossing. Probeer hoe moeilijk het ook is rust voor jezelf te pakken zodat je er daarna weer voor Evi kan zijn! Sterkte in iedergeval. Ik blijf zelf niet bij Noah slapen omdat ik m'n rust nog te hard nodig heb en ik het ziekenhuis niet goed slaap. Zo nog even bellen want heb een huilend jongetje achtergelaten . Gelukkig waren en maar 2 kindjes op de kinderafdeling dus hebben ze lekker de tijd voor hem. Hopelijk weten ze morgen wat meer na het artsen overleg en mag hij snel mee naar huis.
Iedereen een dikke knuf en heel veel sterkte met de zieke kindjes! Luuk vandaag voor de tweede keer naar het kdv geweest. Weer goed gegaan gelukkig. Morgen gaat hij weer voor 3 uurtjes en dan gaan wij kijken voor een nieuwe auto voor mij. Heb mijn zinnen gezet op een citroen xsara Picasso.
Oh jeetje Marieke dat is echt niet leuk, heel veel sterkte. Hoezo huilbaby traject? Is ze door haar lichamelijke klachten een huilbaby geworden of doen ze daar ook nog meer onderzoek? Puk ook veel sterkte met je kleintje. Hier een doorverwijzing naar de ka gekregen gelukkig.