Maggie oké tot 4 maanden, nou ik baker haar nu niet echt in maar doe haar armen in het lakentje. Ze kan ze er dus wel uit krijgen alleen wel iets moeilijker. Het zorgt er ieder geval voor dat ze zich niet steeds wakker maakt met haar handjes. Waarom ik het toch niet eerder heb gedaan weet ik echt niet, maar ja dat is achter af gepraat. Kijken jullie ook de live keizersnede op bed 1??
Ik vraag me dan wel eens af of die verpleegkundigen begrijpen hoe moeilijk het is om je kindje achter te moeten laten. Ik heb een tijdje met kinderen gewerkt en begreep, hoe jong ik toen ook was, hoe moeilijk het moet zijn voor een ouder zijn kind achter te laten. Dat inbakeren heeft hier heel veel verschil gemaakt, ik ben heel erg voor het inbakeren. Ik heb bij beide kinderen ingebakerd en het heeft beide keren veel verschil gemaakt. Misschien moet je een tijdje inbakeren, maar ze komt er echt vanzelf weer vanaf. Heb je alweer gebeld hoe het met haar gaat?
Hoi!! Niet alles bijgelezen.. Ik blijf een beetje aankakken met griep, verkoudheid migraine. Bah! Ene is voorbij komt het volgende weer, zo gaat dat al 3 of 4 weken.. @joyce: nog gefeliciteerd met de doop! @marieke: ik denk heel veel aan je en jullie meisje!! Leef erg met jullie mee, ik word zo boos als ik dan lees hoe gemakkelijk ze er in het zkh mee om gaan.. Je bent erg sterk, en erg logisch dat je toch nu instort, je hebt al zoveel tegenslagen gehad en zo veel mee gemaakt! Lieve schat het komt allemaal goed! Dikke knuf van ons xx @dopen: hier niet dopen, M z'n oma wilde dat Emily werd "voorgesteld" aan het leger des Heils, zelfde idee alleen dan een soort inzegening door de majoor van het leger des Heils.. Klinkt allemaal erg apart maar M en ik vonden het niet nodig. En is altijd nog onze beslissing. @inbakeren; ik heb het in het begin geprobeerd maar Em raakt altijd erg gefrustreerd als d'r armpjes vast zitten, laatst legde ik d'r in bed, zaten d'r armen onder de dekens begon ze erg onrustig te draaien, heb ik d'r armen boven de dekens gedaan ging ze gelijk slapen. Sinds maandag slaapt ze opeens zonder problemen in d'r eigen bedje, zonder te huilen gewoon slaperig in bed en slaap, makkelijk 2 uur achter elkaar. M is nu met haar bij S.m is opeens wel erg stil in huis, ruikt hier nu wel erg lekker heb cake in de oven staan dus straks een heerlijk plakje warme chocolade cake Verder weet ik even niet meer.. Sorry voor de genen die ik vergeten ben. Straks lekker m'n bedje in! Trusten iedereen!!
Ik baker niet echt in maar dek wel strak toe. En als ze echt onrustig is, leg ik dr nog weleens strak in een hydrofiel. Daar komt ze zelf uit los, maar zorgt wel voor dat beetje rust.
Ik heb de dream swaddle en dat is hier een godsgeschenk! Zonder slaapt hij nooit langer dan 2 uur voordat hij zichzelf wakker slaat. Ja of je moet hem op zijn buikje leggen, maar dat durf ik 's nachts echt niet. Af en toe proberen we het zonder inbakerzak, gewoon om te oefenen overdag...
Thx dames! Ben blij dat ik hier gewoon lekker van me af kan lullen al ben ik wel ego haha Toen strax gebeld. Ze sliep. Was wel even wakker geweest maar niet gehuild. Maar t was dezelfde zuster dus of ze echt niet heeft gehuild is dus maar de vraag. Maar ach.. Nu krijgt ze zo een andere zuster dus dat is wel fijn om te weten. Ik ben zooo moe heb koppijn maar kan niet slapen. Vorige keer dat ze in t zh lag had ik Er ook wel moeite mee maar niet zo erg als nu. Foei.. Slaap lekker dames!
Hoe lang is ze? Dan stuur ik mijn eerste (maatje small), je toekomstige schoonzoon zit al in large (medium hebben ze niet). Ze zijn best prijzig, dus misschien eerst even uittesten? Als het past dan... (edit: mijn eerste was per ongeluk in de kleur groen, ik wilde blauw, maar had hem verkeerd besteld - misschien een geluk bij een ongeluk?)
bol.com | Mum2Mum Dream Swaddle - Inbakerdoek Klein - Roze | Baby bol.com | Mum2Mum Dream Swaddle - Inbakerdoek Groot - Roze | Baby
Marieke ik gebruik de pacco, vind ik erg fijn. Zijn op mp genoeg te vinden. Welke gebruiken ze in t ziekenhuis?
Marieke, ik heb evt een pacco t/m 7 kg voor je in de aanbieding. Vriendje slaapt er nu nog in maar ga morgen beginnen met afbouwen aangezien hij er te groot voor wordt. Enne nee je bent niet ego, als wij in jou schoenen zouden staan zouden we het ook heerlijk vinden om hier alles te gooien zonder rare gezichten te krijgen. Dus gooi het lekker neer wij zijn er voor je.
Jullie zijn top. In t zh hebben ze ook Pacco. Ik schrok vannacht ineens wakker om 2 u... Ze kan ook amper dr hoofdje draaien. Wat als ze nou spuugt zoals Ze thuis doet?!! Dan stikt ze er dus in omdat ze dr hoofd niet kan draaien?? En sindsdien dus niet meer geslapen.. Moeten eerst afwachten of t inbakeren dus idd echt wat is voor haar. Zo ja houd ik me aanbevolen
Mariek, zou persoonlijk niet nu nog gaan beginnen met inbakeren. Dat is ook tegen de professionele adviezen in. Maar je moet natuurlijk wel je eigen gevoel blijven volgen. Heb je goed geslapen verder? Hier wel. Jinthe slaapt steeds langer door. Vanmorgen was het 6 uur. Blij! Vandaag lekker chill dagje met m'n meisje.
lieve marieke, wat heb ik met je te doen! Snap dat je je nu niet meer weet waar je aan toe bent. Vervelend dat je geen goed gevoel hebt bij het ziekenhuis. En dat nu door één zo'n b*tch. Probeer echt voor vandaag een gesprek te regelen met de kinderarts en laat je niet afschepen. Jullie hebben echt recht op duidelijkheid. Knuffel meis. Gisteravond was ik helemaal uitgeteld na het kinderfeestje, was wel super geslaagd. Het mannetje had het super gedaan bij oma, alleen weinig geslapen, maar verder heel lief en vrolijk. Vandaag even een relaxdagje houden, ben niet fit. Weer een vol hoofd. Meiden hebben continuerooster vandaag. Vanmiddag naar huisarts voor een longfunctietest. Ben benieuwd.
Marieke, wat balen dat ze je vanuit het zkh zo'n rotgevoel bezorgen. Het lijkt me al moeilijk genoeg om je meisje daar achter te laten, dan zou je er toch op zijn minst op moeten kunnen vertrouwen dat ze in goede handen is... sterlkte! Hier om 10u op voor de 2e ronde prikjes. Zo geen zin in. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van...
Marieke, een inbakerdoek kan om meerdere redenen worden gebruikt. Ik gebruikte hem hier voor rustige armen om het maaien te voorkomen. Ik denk dat ze in het zkh de doek gebruiken om ritme te geven aan de dag van je meisje. Zo'n doek is daar een goed hulpmiddel bij en hoeft dan ook enkel gebruikt te worden tot het ritme van wakker en slapen er is. Hoe is het vandaag met je meisje? Ik hoop dat ze niet alleen bezig zijn met het huilbaby deel, maar ook met de oorzaak van het huilen!! Knuf voor jou!
Marieke, hele dikke knuffel. Hoe is het nu met je meisje, weten ze al meer, en heb je nu wel een lieve zuster? Hopelijk hebben jullie nog een klein beetje slaap kunnen.pakken. hou vol meis, het is even afzien maar het wordt ws echt alleen maar beter. Hier is vriendje weer een beetje in zijn gebruikelijke humeur gelukkig. Gister hele dag jengelen en krampjes zo.sneu. nu volgens mij weinig last meer. Ik heb nu even babyvrij. Mijn vriendjes zitten thuis gezellig samen een papa middag en ik ben nu onderweg naar de stad. Heb echt even tijd voor mezelf nodig, en waar kan je dat beter doen dan in Haarlem om lekker te gaan shoppen in mijn remi. Heerlijk mijn eigen gang gaan zonder dat ik me ook maar aan iemand ga irriteren.
Veel plezier met shoppen Eli, heerlijk even tijd voor jezelf! Ik kan daar ook altijd zo van genieten. Vindt het stiekem nu ook lekker dat de meiden op school eten.
Bianc suc6 met je test, vervelend dat je niet fit bent!! Wel fijn dat t gister zo leuk is geweest! Copani aaah sterkte! Evi moet geloof ik volgende week weer. Als ze dan thuis is... Baboes ja klopt ook wel, ze is zooo onrustig dus dan is die doek ook wel fijn. Maar ze gaven idd aan, na mijn verhaal, dat ze met 4 mnd sowieso niet meer ingebakert mag. Maar ze ging t bespreken dus dat horen we strax.. Eli heerlijk! Lekker van genieten! Shopse!! Hier nu weer de lieve zuster van Gistermorgen. Dus erg blij om. Die nam ons meteen serieus en gaat t naar het hoofd van de afdeling doorspelen. Dat is toevallig de zuster van gistermorgen dus dat is wel fijn. Logopedie is geweest, ze drinkt erg onrustig. Ze is erg snel afgeleid en ook al zit je prikkel loos met haar te voeden, dan gaat ze prikkels zoeken.. Moeilijk dus. Fysio is ook geweest, leuk mens! Motoriek is goed. Ze heeft wel veel spanning en begon ook weer uit t niets te krijsen. Ook zij begreep er niks van. Zitten nu in de ouder kamer. Te wachten tot evi wakker word en op gesprekken met geloof kinderarts en maatschappelijk werk. Liggen half te pitten hier... Zijn kapot. Maar goed vandaag dus al weer een beter gevoel. Al hebben we wel gezegd dat dat mens van gister niet meer gewenst is..