Goodmorning! @Marieke: Pff, ik zou me daar ook niet prettig bij voelen Tot wanneer moet ze nog blijven dan?? Sterkte vandaag schat ! XXX @Fief: Fijn dat hij wel inziet dat hij fout zit Hopelijk kunnen jullie goed praten en veranderd er e.e.a @Hier: Em nog steeds erg verkouden, werd vannacht om 5 uur wakker omdat dr neusje helemaal dicht zat, M heeft haar neusspraytje gedaan kwartier later sliep ze weer tot half 7, toen wilde ze de fles (verkoudheid gooit heel het schema om ) werd 9.45 wakker, dus dacht "He wat is het stil in huis!!" Kom ik in de huiskamer, M lag op de bank te pitten, en Em in haar eigen bed, volgens M sinds half 8 al, ze begint nu een beetje te brabbelen dus die zal zo wel gaan huilen.. Vandaag weer dagje niks doen
Heyhallo leuk joh! Ben benieuwd! Nathalja Aaaah zo sneu als ze zo verkouden is!! Beterschap! Ze moet sowieso tot maandag blijven, maar is nu zelfs niet zeker of ze dan wel naar huis mag. Ze is erg onrustig geweest ook vanmorgen. De voeding is 1 grote bende. Eergister voedde ze haar om de 4 uur maar dan kreeg ze te weinig. Gister ineens weer om de 3 uur maar dronk ze weer heel slecht. En nu kwamen we hier en krijgt ze ineens weer om de 4 u omdat de zuster dacht dat dat was afgesproken... Pfff Heb gevraagd wat er uit t mdo is gekomen gister horen we zo.. We hebben haar net even gebadderd en ze ligt nu weer in bed. Wij dus weer in de ouderkamer. Ben benieuwd wat de zuster zo te melden heeft...
Fief wat fijn dat hij beterschap beloofd! Hoop dat jullie nog wat praten vanmiddag en dan miss lekker wat leuks kunnen doen met zn 3e
Ja als t goed is werkt ie tot 13u maar mn broer kennende loopt dat altijd uit Morgen gaan we naar mn oma die 21 oktober 91 is geworden dan gaat ie mee.
Hoi dames Fief vervelend die ruzies zeg, kom vast goed. Hier ook regelmatig woorden over het helpen etc, maar hij komt zich zelf wel tegen straks als ik weer werk want dan miet hij het in het weekend of op woensdag toch helemaal alleen doen. Moet zeggen dat het de laatste weken wel beter gaat. Marieke jeetje wat een verhaal zeg!! Sterkte en hoop dat er oplossingen of conclusies uit het mdo komen. Nathalja beterschap met Em. Hier een hele huilerige baby al dagen, als ze wakker is en niet bezig gehouden wordt is het huilen huilen huilen. Ze oversteekt zich regelmatig en gaat ook op de raarste momenten ineens schreeuwen. Fles wordt weer niet leeg gedronken en komt om de 3 uur ook in de nacht. Maandag afspraak bij de kinderarts en dinsdag weer naar de osteopaat. Ben benieuwd!! Fijne dag allemaal.
Fief, fijn dat hij het doorheeft en hopelijk komen jullie er samen uit. Marieke k.t dat je slecht geslapen hebt, het is ook allemaal niet niks wat jullie meemaken dus is best logisch. Knuffel om de dag door te komen. Hier vandaag even het huisje netjes maken. Vanavond krijgen we visite, de opa's en oma's komen om de lootjes al te doen voor kerst. Ik weet het erg vroeg maar andere dagen kon niet en anders werd het pas half dec en dat vind ik weer veel te laat. Zo ook nog even de vergeten boodschappen halen en hopelijk is vriendje een beetje meewerkend vandaag.
Dit is wel herkenbaar, dat heeft mijn meisje ook. Dat deed ze eerder heel erg en nu nog bij vlagen en dat is dan snel weer over. Bij haar ben ik erachter dat als ze gaat huilen omdat ze niet bezig wordt gehouden, dat ze dan gewoon moe is. Dus ik vraag dan te veel van haar doordat ik van haar verwacht dat ze zichzelf bezig houdt. Qua drinken weet ik t niet precies, maar soms drinkt ze een stuk korter dus dan neemt ze denk ik ook wel minder. Ik wijt het bij haar aan krampjes, niet aan reflux. Ik heb trouwens ook sinds een week of 2 een koemelkvrij-dieet en dat lijkt ook wel verbetering te geven. Wat gaat de osteopaat nu doen ZusterB? Wij gaan over een week nog keertje, dan gaat ze de laatste spanning behandelen. Dat was teveel om in 1x te doen.
Oh en Marieke, heb je al gehoord wat er uit het MDO is gekomen? Hou vol meid, ze weten vast wel wat ze daar doen. (ook al lijkt het er niet op) Misschien eens vragen wat de verwachting van deze behandeling is enzo?
Met de arts overlegd en ze gaan nu weer veranderen qua voeding geven. Nu haar zelf laten komen. Zei al als ze dan om de 6 u komt krijgt ze maar 4 voedingen en dat is niet te weinig???? Zucht.. Maar ze doen maar.. Ik ga dr vanuit dat ze maandag naar huis gaat.. Zonder uitkomst
Oh ik zou je zo graag alle moed en hoop geven, maar zou niet weten hoe. Dus nog maar een knuffel en ik hoop zo dat er wel wat uit gaat komen. Heel veel sterkte nog. *hug*
Marieke idd ik dacht eerst ook aan reflux maar begin daar nu aan te twijfelen, ik weet het gewoon niet meer. Ik ga maandag naar de kinderen arts en vertel mijn observaties en ben benieuwd waar hun dan mee aan komen. Mira De osteopaat heb ik een soort tunnelvisie gegeven omdat ik alle maag darm klachten heb benoemd en hij eigenlijk niet verder heeft gekeken dan dat ik moet ook zeggen dat ik het een aparte man vond, we gaan terug en dan vraag ik hem naar haar hele lichaam te kijken, bevalt het me dan nog niet dan ga ik naar een andere osteopaat. Ik vind het gewoon zo jammer dat ze niet tevreden kan zijn, de enige momenten dat ze vrolijk is is als ze geslapen heeft en dan duurt dat echt niet heel lang. Oh en die hik ik wordt er gek van ze kan niets doen of ze heeft de hik aaaahhh. Nou ik houd me vast aan het feit dat het een keer over gaat, maar kan af en toe wel janken (en dat doe ik ook)
Jij ook een knuffel meid, ik herken het donders goed. Ik zit soms ook te huilen omdat ik me zo machteloos en daardoor zo gefrustreerd voel. Meissie heeft ook heel vaak de hik trouwens en eigenlijk precies hetzelfde als jij zegt; vrolijk bij het wakker worden, eten en dan is het eigenlijk wel weer gedaan. Maar, bij mij is er zeker wel verbetering nu. Of het aan het feit dat ze ouder is, dat ik geen melk meer drink of de osteopaat ligt, weet ik niet precies. Maar feit is dat het beter gaat. Ook al geef jij de osteopaat een tunnelvisie, hij zou toch als professional zelf verder moeten kijken en niet allen op het verhaal van jou afgaan. Krijgt jouw meisje nu ook speciale voeding? Ben het eventjes kwijt. Net gezwommen hier, zl vond het prachtig en toen we net klaar waren en naar buiten gingen, luisterde meneer niet en gleed uit in de diepste modderplas die er was. Echt van top tot teen onder een dikke laag drap. Gelukkig hebben we een wasmachine hier, die draait dus alweer....
Ja ze krijgt nu ongeveer 2.5 weken friso pep wat echt al veel verbetering heeft gegeven eigenlijk weinig tot geen kramp meer, ook krijgt ze nog in de avond voor slapen borstvoeding dus ook ik eet koemelk vrij. Ik dik het ook in met nutriton wat ook wel helpt tegen het omhoog komen van eten. Ja machteloos voel je je dan hè heb ik inderdaad ook, de gebruiksaanwijzing heb ik in ieder geval nog niet gevonden
Zuster b t klinkt echt als reflux hoor. Overstrekken de hik huilen.. Onrustig.. Spuugt ze ook?? Thx dames! Doet me echt goed. Zitten weer in de ouder kamer. Mw is wel wakker maar moeten haar laten liggen tot ze gaat huilen. Pff dus alleen een huilend kind mag uit bed.. Dan leer je ze toch aan dat ze Maar moeten huilen willen ze aandacht krijgen?? Naja ze zullen t hier wel weten..
Hey girls, Ik ging net op zoek naar informatie hoe ik overstrekken bij de kleine man hier tegen kan gaan en kwam een artikel tegen die ik graag met jullie wil delen: lees deel 2 overstrekken. Staat voor mij verl in waar ik mee aan de slag kan!
Sterkte en een knuf aan alle meiden die het nodig hebben! Mira, nog lekker op Texel? Morgen op de rommelmarkt staan, ben benieuwd of ik nog wat verkoop! Vanaf vandaag ga ik 1 voeding vervangen voor een fles. Met pijn in m'n hart, dat wel, maar over twee weken weer te werk en kolven wordt toch niks, daar gun ik mezelf echt geen tijd voor ben ik bang...