Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Ben ik weer! Pfff.. merk af en toe dat ik tijd tekort kom voor mijzelf... Mila vraagt soms zoveel aandacht..en idd he de mannen.. "Ow.. minder moment.. GA MAAR NAAR MAMA!" ARGH! Maargoed, gelukkig hebben we niet zo'n mega groot huis scheelt weer qua huishouden, maar dan toch, kom ik nog tijd te kort.. Misschien een tip voor jullie.. (of jullie doen het al haha) Als ik Mila net op bed heb gelegd in de avond, gooi ik de wasmachine vol, alvast wasmiddel erin.. volgende dag aanzetten en klaar.. ophangen moet dan wel tussendoor maargoed.. voordeel is ook ALS je kleintje vroeg wakker is, is het 1 druk op de knop.. jij gaat terug je bed in (mits dat kan..) en als je weer wakker wordt, is dat ding inmiddels klaar :D

@Eli Knuffel voor jou meis, ik ken ook zo'n vent... die van mij dus.. die zegt altijd: Jij hebt toch moeders-instinct..dus jij moet aanvoelen hoe en wat.. Uuuuuuuuuuhh..hallow.. is voor mij ook allemaal nieuw hoor.. denk je dat ik een of andere 6e zintuig erbij gekregen heb ofzo..??!! Zulke dingen zijn BLOEDIRRITANT!

@BW wel fijn dat je mannetje je nu meer helpt! Ze moeten altijd dingen zelf meegemaakt hebben he pff.. Hopelijk heeft die van mij het ook een keer door als ie alleen voor Mila moet zorgen..maargoed, zie nu wel dat ie meer tijd aan d'r besteed sinds onze laatste ruzie. Af en toe heeft ie nog een 'terugval' maargoed.. dan geef ik een brul en dan is het van Ok ok okeeeeeeeeee...!

@Marieke dat Evi veel slaapt, is best te begrijpen gezien ze in het ziekenhuis erg veel prikkels meegekregen heeft, diverse mensen aan haar hebben gezeten en het probleem wat ze heeft, vraagt misschien ook veel energie van d'r, maar ze slaapt bijna de hele dag.. vraag me af of dat normaal is, nou slapen baby's wel veel, daar niet van. Sterkte en knuff!

@Puk Hoop dat het nu ook beter met Noah gaat! Kan me voorstellen dat je man breekt.. het is zo'n moeilijke tijd! Gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar en is Noah een sterk ventje. Sterkte en knuffel!

@Mira wel fijn dat je idd een wasmachine hebt! Scheelt thuis weer een hoop!

Geloof dat ik nu iedereen gehad heb.. anders .. Sorry dat ik je vergeten ben! Heb een hoofd als een vergiet af en toe..

@Hier Vandaag bezoek gehad van 2 oud-collega's van het Erasmus MC waar ik gewerkt heb, 1 van de weinigen waar ik wel goed mee kon opschieten, ze kennen mijn moeder ook al zoooo lang (heeft op dezelfde afdeling gewerkt namelijk) dus was wel even gezellig. Kreeg 3 tassen vol met kleertjes van een andere collega waarmee ik ook kon opschieten, jeeeezus.. meteen een hele wastrommel vol! Wel heel lief dat ze aan me gedacht heeft! Ookal heeft zij het misschien wel gewassen, was het altijd zelf nog wel.

Donderdag moet Mila weer naar het consultatiebureau..ben benieuwd..dit keer op een andere locatie, die ene was wel een takke end lopen.. vooral met beestenweer.. Deze zit vlakbij mijn huisarts, ook wel grappig.

Nu nog even mijn mailbox uitspitten... ook geen tijd voor gehad.. pff..

Maaaarrr ik geniet enorm van mijn meisje! Is lekker aan het lachen, ze lacht nu ook meer gericht, zit me zelfs uit te lachen als ze een poepluier heeft gehad..dan hoort ze mij zeggen: BAHHH MILA! En dan is het :D :D :D en dan zeg ik : Heb je lekker poepiepoepiepoepie gedaan kleine stinkerd! En dan weer :D :D :D Lekker ding.. en dat bolle buikje vind ik zo leuk he..dan moet ik altijd even mijn gezicht erin porren haha, leuk dat ze het vindt.

Ze slaapt gelukkig ook nog steeds hele nachten door! Wat me wel opvalt, als ze om 9.30 s'morgens wakker wordt, red ze de 5 flessen op een dag niet, dus als ze morgen weer zo laat wakker wordt (wakker maken heeft geen zin, dan drinkt ze niet) dan ga ik het om en om even verhogen dat ze toch de juiste hoeveelheid heeft, bijv 1 fles ff splitsen ofzo..

Nou ik ga mijn bedje opzoeken!

Trusten!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja ik ga mij ook ff abonneren op het nieuwe forumgedeelte! Typen we daar al of gaan we hier nog even verder?

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Fief, we zitten daar al. Ik miste je al de laatste tijd!

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zag het! Dacht "even op het forum kijken" pfff ff 12 pagina's bij moeten lezen plus nog 10 van deze ofzo lol :p

Share This Page