Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Aaaah wat een lief beestje :D!!!

Mijn ischias is ineens spontaan weer terug gekomen, lijkt wel. Het schoot ineens in mijn bil en leek net alsof ik onderuit kon zakken. Het lijkt wel alsof het kind ineens op een spier/zenuw is gaan liggen ofzo. WOW, wat ben ik ineens wankel. Mijn bekken voelt ook 'zacht' aan. Echt een vreemd gevoel, vind ik.

2. Kom maar kleine man.. Kom er maar uit! Lang genoeg geweest nu! Koooom maar kom maar kom maar...

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

I hope so :D

Poging 2 om de naaimachine te verkopen zo dadelijk :cool: Dat ene onderdeel wat volgens die bejaarde aso mistte, zat gewoon in mijn naaidoosje :) Heb hem erin gestopt. Haar verlies! Nu issie dus wel compleet :D

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ah verkocht :D !

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ff snel..
    We hebben een huis :D
    Donderdag huurcontract tekenen en dan krijgen we ook de sleutels :D
    Dus komende tijd wordt het mega druk.
    We hopen dat het huisje een beetje klaar is als de kindjes naar huis mogen.

6. Super bw!! Gefeliciteerd!

Hier weer een heftig avondje gehad. Leek goed te gaan tot vanavond. Arme ziel had zon pijn.. Zelfd tijdens t flesje krijste ze soms alles bij mekaar. Daarna munt in slaap gevallen. Nu toch maar wakker gemaakt voor een flesje.. Vind haar wat rochelen.. Dus morgen sowieso maar weer bellen.. Laat ze maar goed nakijken in hoeverre die reflux is. Want dit is zooo zielig.. Zon klein humpie pijn te zien hebben en niks kunnen doen..

Morgenochtend vroeg de deur uit. Dan krijgt ze haar gehoortest. Normaal doen ze dat thuis maar neee wij moeten ervoor naar doetinchem.. Pff.. Precies rond voedingstijd..

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gefeliciteerd BW!

@Marieke; sterkte morgen !

8. Dankjewel!
    Fijn dat je m
    Toch hebt kunnen verkopen!

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Bib, heel de nacht wakker gelegen. Veel met de bevalling bezig.
    helaas gaat het primen niet door vandaag. Er waren veel inleidingen en als ik door het primen zou bevallen vandaag was er geen plaats. Het is balen, maar het ene dagje kan er ook nog wel bij. Wordt aankomende nacht wel weer opgenomen om te slapen en dan morgen primen.

Marieke succes bij de gehoortest.

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Bw super!

Marieke. kijk ook es op internet naar kiss-syndroom. wordt nog niet door elke arts/vk enz erkend en herkend. maar geeft veel pijn klachten en kan ook reflux klachten geven. ridder had die klachten en na 1 behandeling bij de osteopaat hadden we een heel ontspannen kindje in huis.

hier komt vanmiddag het cb thuis voor het eerste gesprek en weeg moment. ben benieuwd hoe zwaar ze nu is. Ga zo weer slapen kleine meid zal zo haar buikje wel weer vol hebben. x

11. Bianca dat is balen!! En wat als je nu wel
    Spontaan bevalt? Is er dan ook geen plaats??

Suprise dat ken ik idd dat heeft
    Mijn oude oppas kindje. Alleen krijgen ze dat toch door een normale bevalling? Dat trekt dan t nekje wat scheef ofzo? Ga zo eens google!
    Thx

12. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

39 weken en bib!
    Vanmiddag naar de kermis in Hoorn. 17:00 naar de vk.

Marieke, succes!

Bw, wat een heerlijk nieuws!

Bianca, sterkte weer vandaag. Balen dat het primen niet doorgaat...

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen. Uiteraard bib.

Balen bianca!

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat is balen Bianca, morgen wel dus?

Hier goed geslapen! Meisje is netjes 2x voor n voeding gekomen. Gisteren had ze de hele nacht gehuild. Arme ziel had last van haar darmpjes.
    Zl begint aan zijn zusje te wennen en wil telkens naar haar kijken. Wat n heerlijkheid!

@marieke, geeft ze ook veel melk op?

15. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Hier ook nog bib.
    Bianca, balen zeg.

16. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Marieke, dan zal ik naar dordrecht moeten. Dus dat hoop ik niet. Het schijnt echt gekkenhuis te zijn momenteel met bevallingen. Onze buurvrouw is van de week 5 weken te vroeg bevallen en het was erg hectisch. Ik hoorde ook dat de vk momenteel haar handen vol heeft, is complete babyboom.

17. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @Mira, super dat je zoontje begint te wennen. Is voor die kleintjes toch een hele verandering.

18. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Hier in het zuiden is het juist rustig. De vk had de afgelopen 3 weken de dienst van een collega erbij, maar ze had het nog nooit zo rustig gehad.

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Apart dan dat het zo regio gebonden is. Eigenlijk beter, want met die drukte wordt je toch meer als een nummer behandeld.

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Klopt upke. Dat zeiden ze in het zkh ook tegen ons met de rondleiding op de verloskamers. Er was toen ook maar 1 kamer bezet. Zelfs de kraamsuite was lekker vrij.

Hoop dat dit ook het geval is als ik moet bevallen.

Deel Deze Pagina