Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik woon in de biblebelt haha, daar zal het waarschijnlijk altijd wat drukker zijn met al die grote gezinnen.

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Oja, daar zal het dan idd drukker zijn.

Maak je je eigenlijk zorgen om die uitbraak van mazelen bij jullie in de biblebelt?

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Nee, daar ben ik eigenlijk niet mee zo mee bezig. Op zich hebben wij verder weinig contact met de mensen die niet vaccineren, alleen buren van ons dan. Dus daar moet ik wel mee oppassen.

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dat is dan wel fijn. Dat jullie weinig contact hebben met mensen die niet vaccineren.

5. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gaf de vk aan dat ze t wel druk hadden, maar dat t niet super hevtisch was of zo... In het zkh vond ik t wel een komen en gaan van zwangeren en bevallingen. Maar ik heb wel 3 dagen op een 1persoonskamer gelegen, dus misschien viel t wel mee...

Bw: gefeliciteerd met je huisje
    Bianca: spannende dagen voor je! Hoop dat je je kindje snel in je armen hebt...
    Heb joycey nog niet gezien hier vandaag... Slaap je nog of....?

Hier is de kleine vannacht weer onrustig geweest. Tot 3 uur heeft ze heerlijk grslapen, daarna was t bal. Voeding om 3, 4 en 5.30 uur. Wat een honger heeft onze meid. Maar ze is echt pas rustig nadat ze haar fles heeft gehad. Tot die tijd is er geen land mee te bezeilen. Toevallig heeft ze net een voeding op waar 4 uur tussen zat! Woehoe! Maar dat kwam ook wel omdat we nog een beetje hebben kunnen redden met een badje (dat vind ze heerlijk).
    Op het voeden na, weinig problemen. Het is een heel lief en tevreden meisje <3

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Het is toch een ander slag mensen dan wij zijn. De meiden zitten wel op een christelijke school, maar de kinderen die niet gevaccineerd zijn zitten op de reformatorische.school, die wij ook hebben. Het is wat dat betreft wel een echt zwaar christelijk dorp waar je zondags over de hoedjes rijdt.

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Balen zeg dat je meisje zo onrustig is snachts, hopelijk wordt dat snel minder. We hebben inderdaad joycey nog niet gezien. Wie weet.....

8. Hier is en was het afgelopen weken ook mega druk met bevallingen..
    Hoop niet dan dat je naar een ander zh moet bianca.

Weet even niet meer wie t vroeg maar evi spuugt soms dr hele fles er met een golf uit. Gelukkig niet vaak hoor. Zo'n 1 keer per dag.. Zometeen de vk weer even bellen..
    Vanmorgen waren we net onderweg en toen spuugde ze ook alles onder.. Ze was gelukkig wel stil.

Gehoortest was goed. Stonden met 3 min weer buiten.. Rijd je dan in totaal 40 km voor pff

Heb ook niks van joycey gehoord.. Misschien slaapt ze uit.. Of ze is hopelijk aan t bevallen

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Yes, ik sliep nog. Ik was om kwart voor acht weer terug naar bed gegaan. BIB. Nog steeds. Nog altijd. Voor altijd ;) BIBIBIBIBIBIB.

LOL.

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Meen je dat Marieke dat je er zover voor moest rijden. Absurd eigenlijk!

11. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Balen joycey we hadden goede hoop:p

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ook, ik had vals alarm gisteravond... Maar ik denk dattie blijft zitten tot hij 18 is. Daar droomde ik overigens ook nog over :p Dus vandaar het 'terug naar bed toe'.

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Waar bestond je vals alarm uit joycey?

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb last van mijn bekken gekregen gisteren - voelt heel fragiel en moest net even wat vaker naar het toilet vanwege prikkelbare darmen, iets meer afscheiding en daarbij had ik wat krampjes, niets bijzonders. Hetzelfde als op 27 juli, na het slapen ging het weer over. Misschien moet ik wel gewoon niet meer gaan slapen :D

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dat had ik gisteren precies hetzelfde. Van die krampjes in mijn onderbuik, af en toe doortrekken naar mijn rug en door mijn bovenbenen. Mannetje was gisteren ook rustiger dan voorheen. Vandaag trouwens ook. Hij beweegt wel maar niet zo verschrikkelijk druk als normaal. Reageert overgens wel direct als ik hem plaag.

En vanochtend stond ik op en ik voelde gewoon iets uit me lopen (sorry :)). Dus ik snel naar de wc. Waterdunne afscheiding. En best veel ook nog.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Absurd dat ze je met zo'n kleintje zo'n eind laten rijden voor de gehoortest!
    Vanochtend gehoortest en hielprik gehad. Dametje sliep gewoon door! Little diva!

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waterdunne afscheiding heb ik niet, meer sliert (sorry) :)

Hier is het mannetje net een, nja, jullie weten wat voor opleiding ik gedaan heb toch? Vandaar dat ik die associatie maak.. Een bak maden! Sorry, klinkt ranzig, maar als je maden hebt die krioelen in een stuk vlees, zie je het stuk vlees soms op en neer gaan. Wanneer ik mijn adem in hou, zie ik mijn buik vanuit mijzelf op en neer gaan en lijkt het net alsof ik helemaal vol zit met honderden maden. Het zullen ongetwijfeld voetjes zijn ofzo, maar ik vond het een rare gewaarwording, want dat was me nog niet eerder opgevallen.

Ik weet wel dat dat mannetje groeit en mijn buik DIK genoeg was en alle ruimte had, maar nu pas merk ik dat hij geen ruimte meer heeft, nu dit gebeurd. Ik vond het creepy. Maar goed, jullie hebben dat natuurlijk al weken al dan niet maanden. Mijn buik bewoog eerst niet/nauwelijks. En nu heb ik golfbewegingen waar ik wel uren naar kan staren :)

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, zo was hij constant bij mij ook. Maar hij lijkt wat rustiger te worden. ik hoop dat dit betekend dat hij het niet meer naar zijn zin heeft in mijn buik eigenlijk. Zal het morgen een aankaarten bij de gyn.

Ga je trouwens je opleiding straks weer oppakken of zit dit er niet meer in? Of ben je al afgestudeerd?

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga een andere opleiding doen straks :) Over een week begint het (maar ik zal dus het eerste semester gaan missen ;) )

Ik ga zo het ziekenhuis maar bellen voor een controle-afspraak!

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Wat deed je dan joycey en wat ga je nu doen? Lijkt me wel pittig straks met een baby.

Dat golven van mijn buik heb ik ook bij vlagen. Baby heeft bij mij ook geen ruimte meer. Overal waar je voel voel je baby.

Deel Deze Pagina