Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik deed forensisch onderzoek en ik ga straks SJD doen, als alles goed blijft gaan. Lijkt me inderdaad pittig met een baby, maar aan de andere kant ook weer niet, want je hebt meer vrije uren dan met een fulltime baan. Jullie moeten ook ooit weer eens aan het werk, dus dat lijkt me op hetzelfde neerkomen :D

Ik ga het hartje even beluisteren - ik geef mezelf deze week de controle maar, die ze anders in het ziekenhuis zouden doen, whaha.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hartje doet het prima, bewegingen ook, het gaat dus goed met de kleine knul!

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Kon je niet meer bij het ziekenhuis terecht dan voor controle?

Hier moet ik morgen denk ik ook maar voor week 41 een afspraak maken anders kom ik er nog niet meer tussen.

Ik ga morgen met de gyn een afspraak maken om mij te laten strippen volgende week 40 als het nodig is en anders sowieso een afspraak te maken om in week 41 in te leiden mocht dit nodig zijn. Aangezien zij met vakantie gaat wil ik dingen wel goed en duidelijk geregeld hebben.

4. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    He, jammer joycey, dat de kleine je alleen maar zit te pesten met hoopgevende signalen en vervolgens gewoon eigenwijs blijft zitten!

5. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Wijs dat je afspraken vast legt, kan maar geregeld zijn toch.

Joycey ik werk maar 16 tot 20 uur, dat is dus niet zoveel. Ik denk dat jij.straks.meer uren maakt.

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Fief hoe is het met mila? Al iets bekend.?

Natalja lekker aan het genieten?

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nadat ik boos was verleden week heb ik alle verdere afspraken gecancelled. Dus ik moet er zelf even achteraan bellen. Gevalletje eigen schuld natuurlijk, maar stiekem vind ik het wel prettig zo :) Lekker rustig! Is goed voor mijn bloeddruk.

8. Stom he! Dus kleine ook geslaagds mira hihi
    Evi sliep ook door tijdens de gehoortest. Ze was wel gekke bekken aan t trekken. Lach helemaal in een deuk.

Joycey haha zou niet best zijn als hij tot zn 18e zit! Dat mag ook niet want anders moet evi zolang op dr vriendje wachten ;)
    Wat is SJD???

Ik werk normaal 20 uur maar miss dat ik
    Terug wil naar 18uur. Maar dat ligt er wel aan hoeveel me dat gaat schele in de maand enzo. 18uur is puur omdat dat beter uit komt qua diensten. Omdat we voornamelijk 3 uurs diensten hebben maar ook wel aantal 4 uurs dus moet t even bekijken.

Hihi nathalja idd niet meer terug gezien.. Die zal wel druk zijn ook

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sociaal juridische dienstverlening :)

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    joycey moest lachen om het onderwerp wat je hebt geopend.

Zo herkenbaar.

ik doe wordfeuten maar ben er niet zo fanatiek mee. Als men dan al 12 uur niets van mij vernomen heeft dan begint het geëmmer.

vorige week belde mijn tante in paniek mijn moeder op of ik in het ziekenhuis was!!! Waarop mijn moeder zei, dat denk ik niet heb haar net nog aan de telefoon gehad. Mijn tante zei toen maar ze heeft al 12 uur niet gespeeld!!!

Mijn vader is hierom dus behoorlijk pissig geworden en heeft toen gezegd waar bemoeien jullie je toch allemaal mee. Als ze is bevallen horen jullie het wel! Laat ze toch met rust!

Mijn sz appt me met de meest onnozele vragen; zoals wat ben je aan het doen? Heb je zin om zus en zo te doen...... Ik hoor normaal niet of nauwelijks van haar.
    Mijn andere sz vraagt heel voorzichtig of ik mits ik niet aan het puffen was gisteren een kaartje voor lowlands wilde bestellen voor haar. Zo gezegd zo gedaan. Super mazel gehad! Want ze heeft er een van de 250 kaarten die binnen 1 minuut waren uitverkocht! dus ja, ik herken het!

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja erg hè? :D Alsof men er met de timer naast gaat zitten, whahahaha.

Maar het is zo lief bedoelt en naar niemand persoonlijk toe gericht, dus ik kan er ook niet boos om worden, want het is puur interesse. Ik denk dat ik me ook heel rot zou voelen als niemand er aandacht aan zou besteden ofzo. Daar ben ik dan ook wel weer heel eerlijk in :D !

Maar goed, op het forum spuien mag wel, vind ik, daar is het voor :cool:

12. Heyhallo neee echt? Hhaha nou hup snel je spelletje spelen dan anders denken ze dat je ligt te puffen ;) vreselijk!! Heb ik gekukkig niet gehad maar ja ze kwam dan ook 2 weken te vroeg..

Joycey ah oke hihi klinkt wel moeilijk..

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hahaha misschien moeten we dat nummer als status op de sociale media plaatsen!

Ik kan er ook niet boos om worden maar het is zo irritant. Vl wordt ook al helemaal bestookt op zijn werk. Die wordt er helemaal maf van.

Iedere dag komt hij thuis; junior nog steeds niet?
    Nee schat dan had ik je wel gebeld.
    Oh, jammer. Hij moet nu wel eens gaan komen hoor! Ben er nu klaar mee. Heeft lang genoeg geduurd.
    Ik: wat denk je van mij???? ****wijst naar skippibal******
    Hij; ja, dat snap ik.

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    trots op mijn dochter. bij de geboorte 3240gr afgevallen tot 2880gr vorige week bij afscheid van de kraam 3040gr en nu gewoon 3450gr. Ze doet het super op mama's slagroom:D

16. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een goddelijke bevalling, vanmorgen, lig ik hier met een prachtige gezonde (9
    pond) dochter in mijn armen. Het ging snel (nog geen 3 uur), in bad(kamer) en
    alleen. Man had ik gebeld en kwam om 10.10 terug van werk en heeft kinderen verder opgevangen.
    Toen ben ik naar badkamer gegaan met steeds frequentere weeën (elke 3 min denk
    ik) Heb in alle rust en vertrouwen mijn kindje naar buiten gedacht en
    gevisualiseerd. 11.50 geboren, placenta uur later.
    Ik ben zo dankbaar en zo trots en gelukkig! Niet te beschrijven
    gewoon, tranen in mijn ogen als ik dat besef. Ze is prachtig en heerlijk zacht
    en schattig. Lig hier te genieten :)))) We noemen haar Fien.

gelukkig, blij,.... Oermama

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Oermama van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
    Wat een droom van een bevalling

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd oermama!

19. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Je doet je naam eer aan. Met recht oermama!! Gefeliciteerd met jullie dochter.

Maar ook geen verloskundige erbij?

20. Gefeliciteerd oermama!!!

Deel Deze Pagina