Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abbo!!

2. Fief spannend meid!! You go girl!

Eli wat onwijs lullig. Ik snurk ook zo erg. Met mn ex heb ik wel eens periodes apart geslapen omdat ik anders niet durfde te slapen omdat ik hem dan wakker hield.. Erg frusti!

Mira spannend ook voor jou!!
    Jullie gaan zo allemaal tegelijk joh hahaah

Bw was je gister vergeten, wat fijn dat ze t zo goed doen. Dan weegt jullie dame al bijna net zoveel als evi hihi

Copani zet m op meid!!

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om bezig te zijn. Beetje met de stofdoek overal langs. Ml doet het 'zware' werk.

Nu maar eens even wandelen. Dat stilzitten doet me geen goed.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    #44 BabyWish91, 8 aug 2013
    Laatst bewerkt: 8 aug 2013
    Goeiemorgen... :D

@Eli: Jammer dt je vriend zo heftig reageerd op je gesnurk terwijl je er niks aan kunt doen. Gelukkig heeft hij z'n excuses aangeboden.

@copani: spannend, dus jij gaat voor de 1e augustus baby ? :D
    Veel succes meid.

@Mira: Jammer dat de weeen weer gestopt zijn :(
    Had voor je gehoopt dat het eindelijk zo ver zou zijn.

@Fief: Spannend :D
    Hopelijk zet het door en heb je binnen 48 uur jullie meisje in armen

@Marieke: hihi, misschien wel. Hoe zwaar is Evi nu dan ?

@Nathalja: Jammer dat het niet heeft doorgezet bij jou, maar gelukkig wordt er iets aan gedaan.

@Joycey: dan heb je geluk dat je vriend zo blijft doorslapen, die van mij zit ook te porren etc als ik een keer snurk.

@Hier: weet niet of ik er blij mee ben, maar I got my period again.
    En ik had gehoopt nog even een tijdje te kunnen genieten van het bloedvrije leven :p

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hij kan het ook niet doen, maar dan slaapt hij in de schuur :)
    Ik ben nogal knorrig wanneer ik uit mijn slaap gehaald word.
    Bovendien slaap ik ook door zijn gesnurk heen, dus hij moet niet zeuren.

Ik baal een beetje van alles. Heb mij overduidelijk te druk gemaakt en weet even niet meer hoe ik moet 'chillen'. Door die stomme dokter ga ik mij nota bene zelf druk maken of ik geen zwangerschapsvergiftiging heb en zit ik op iedere vierkante centimeter van mijn lichaam te letten en is zelfs een kriebel aan mijn knie al 'verdacht'. Ziekenhuizen maken je alleen maar zieker!!! "Ben ik nou slaperig of heb ik nou hoofdpijn?", "Wat verstaat hij onder sterretjes", etc.

Gedachten op iets anders brengen dus :cool:
    Ik heb verschrikkelijk geslapen - al twee dagen lang - en heb nu een klein beetje een zeurend gevoel in mijn slaap; wat normaal gesproken niks voorstelt en wat ik onophoudelijk zou negeren totdat het vanzelf weg gaat, maar door die prutser-in-opleiding denk ik van: nee, dadelijk heb ik wel zw.vergiftiging en gaat de baby dood :$ Wat natuurlijk onzin is, want 1. dat gaat niet zo snel 2. dan zou ik mij veel beroerder voelen en 3. ik voel de baby prima en hoor ook zijn hartslag. Ik zit mezelf gewoon gek te maken.

Koffie!!!!

6. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @joycey: Jammer dat je zo onzeker ben geworden door het ziekenhuis en de artsen daar.
    Probeer gewoon rustig te blijven en ga op je gevoel af, en heb vertrouwen in je lichaan.
    Als er wat is wat je niet vertrouwd dan herken je het snel genoeg hoor.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    laat even tussendoor iets horen hoor.. Heb een slechte dag vandaag ben om 7 uur wakker geworden en eigenlijk sinds dien steeds aan t janken, onzekerheid, angst, frustratie van alles...

M stopt er speciaal voor om half 1 met werken, en dan gaan we samen even buiten de deur lunchen.
    Zal vandaag dus niet zo actief aanwezig zijn, en niks meer posten (tenzij er iets te vertellen is, maar daar geloof ik niet in)

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Zo'n dag had ik dus gisteren, snap dus hoe je je voelt. Lig zelf alleen nog maar op bed, omdat ik niets meer kan. Hopelijk knap je een beetje op van het lunchen.

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @bw jammer dat je de maandelijkse periode niet langer kon uitstellen. Raar dat jij daar ook alweer mee te maken hebt terwijl de helft van ons nog moet bevallen.

@Joycey, ik word ook heel knorrig als je me wakker maakt als ik snurk, heeft tochigeen nut want op het moment dat ik weer in.slaap val begin ik weer van voren af aan. Oh en probeer naar je lichaam te luisteren, jammer dat het zh je zo onzeker heeft gemaakt. Sukkels

@Nathalja, herkenbaar, zo n dag zit er helaas wel eens tussen. Heb ook wel s een baaldag. Lief dat m eerder naar huis komt en dat jullie even je gedachten ergens anders op zetten.

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @Nathalja, dan hoop ik toch echt voor jou dat oma niet vanmiddag op de proppen komt! Sterkte meisje ik hoop dat lekker buiten de deur lunchen je wat afleiding bied.

@mira: wat jammer dat het weer gestopt is.

Hier heb ik alleen maar het gevoel dat ik op de baby's hoofd zit. Erge druk van onderen maar dat was het dan ook weer.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ego. ..

Weeën komen nu met regelmaat. . Vk komt binnen n uurtje a half uur. Mn mams is ook al onderweg..

Sorry geen energie om verder te reageren..!

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goed nieuws Fief! Hier heel onregelmatig, net gewandeld en nu lekker even in bed.

13. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Fief hoe is het nu bij jouw?

Joycey jammer dat je zo onzeker wordt van het ziekenhuis.

Met mij gaat het momenteel niet lekker. Heb het idee dat de baby heel mijn longen dichtdrukt. Heb het bij de minste inspanning al vreselijk benauwd. Lopen en zitten lukt haast niet omdat dan voor mijn gevoel ook alles afgedrukt wordt. Zelfs eten gaat moeizaam. Lig bijna hele dag op bed. Gelukkig zijn de kinderen al zo groot dat ze zich zelf al goed kunnen redden en vermaken ze zich zelf, had ze anders niet thuis kunnen hebben. Ga dit morgen echt met de gyn bespreken, dat het met de week slechter gaat en dat ik dit niet meer vol ga houden.

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Spannend Fief, klinkt wel heel serieus.

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Fief dat klinkt goed. Heel veel succes!

16. Zet m op fief!

Bianc dat klinkt echt niet fijn... Kan je er niet voor bellen? Dit is toch niet vol te houden

17. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Daar zit ik dus ook over in dubio, maar ben geen beller. Vooral omdat ik toch op controle moet morgen. Mijn man zei al misschien krijg je wel op je kop dat je niet gebeld heb. Maar hoop eigenlijk wel dat ze mij morgen houden.

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @fief, spannend zit er nu echt aan te komen. Succes

@Mira jammer dat de weeen bij jou onregelmatig blijven, hoop voor je dat het toch uit zichzelf doorzet.

@Bianca. wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt en eigenlijk alleen nog maar op bed kan liggen. Zou anders gewoon even bellen voor de zekerheid. Beter te vaak bellen als te weinig dan weet je ook gewoon meer en is geruststellend voor jezelf.
    Verder rustig aan voor je en laat je maar even lekker verwennen door je meiden en vent....

Ik heb ook wel wat meer last van benauwdheid ze zeggen hier thuis ook dat het lijkt alsof ik aan een zuurstofmasker loop zoveel geluid maak ik met ademen. Dus ik hoop eigenlijk ook dat ze me niet al te lang laten lopen, want elke dag voel ik me steeds belabberder door alles gewoon.

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    fief ik wens je heel veel kracht!

Mira ik hoop dat het snel regelmatig wordt.

Snurken ja dat deed ik ook en dan ook nog es mijn gekreun er bij. Ben de laatste dagen ivm warmte en mijn gedraai gesnurk beneden gaan liggen op mijn ziekenhuisbed.

Bw ik voed op verzoek. Maar gemiddeld is het om de 3.5 uur vandaag lijkt het erop dat het een regeldag is. Snachts is het om een uur of 2 en een uur of 6 en dan voed ik een klein half uurtjue

20. Bianc ik was ook geen beller.. Maar wat ben ik blij dat ik t gedaan heb!! Dus weet hoe je je voelt maar t klinkt cliche maar beter te vaak bellen dan te weinig..

Deel Deze Pagina