Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Succes!

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

?? Iedereen heeft toch recht op kinderbijslag??

3. MaggieMagpie

Sterkte Mira!

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Het valt me op dat de krampen regelmatiger zijn als ik rechtop zit. Als ik lig komen ze minder vaak. Dus nu doe ik maar rechtop zitten in plaats van onderuit gezakt op de bank hangen.

Iemand hier ervaring mee?

5. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bianca gefeliciteerd!!!
    @marieke je kan je kleintje gewoon verzekeren hoor!
    hier is jayson bij geschreven onder mijn verzekering.. daar heb je geen bsn voornodig...
    kinderbijslag heb je gewoon recht op.. en dat moet je via de site aanvragen en krijg je beste snel antwoord en hun geven ook meteen door aan de belasting ivm kindgebonden budget!
    @joycey dikke knuffel!!!

zo mijn mannetje is snachts toch aan spoken man man man om soms knetter gek van te worden! duurt vaak 1,5 a 2 uur voor het mannetje weer slaapt! zo sneu want hij is wel dood op op een gegeven moment maar slapen echt niet... hopen dat het een fase is en dat hij binnenkort weer beter gaat slapen..
    maar wat geniet ik van mijn mannetje! tijd vliegt voorbij en over 2 maanden hebben wel alweer nog een baby in de familie...
    daar kijken we alweer naar uit! dan is jays waarschijnlijk mega ondanks dat hij zo klein is/was hihi...

6. MaggieMagpie

Mmm nee, weeen zijn weeen volgens mij... Gezien het feit dat je ze wel al lang hebt en niet regelmatig, zou k straks geen uur wachten als ze echt om de 5 minuten komen. Ik bedoel, net duurde het al 90 seconden!!!

Ik weet uit ervaring dat het ineens heel snel kan gaan hoor!!

7. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heyhallo dat had ik ook als ik bezig was of stond kwamen ze snel achter me kaar ging liggen werd het minder maar dat had ik allemaal in het begin toen eenmaal door zetten maakte het weinig uit eigenlijk...

maar klinken wel als weeen dus je lichaam is wel bezig dus hoop voor je dat doorgaat zetten

8. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heyhallow ben wel met maggie eens..
    ik had de heletijd onregelmatig en in eens ging het zo snel en zat ik op regelmatig om de 2 minuten dus ik zou niet te lang afwachten hihi

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dan zal ik het maar goed in de gaten houden. Ze duren idd ongeveer 90 seconden en komen om de 20 minuten nu. Ze trekken ook door naar mijn rug. Daar blijven ze wat langer aanwezig.

Er gebeurd in ieder geval iets.

10. Maggie ja precies! Maar denk dat ze nog niet is geregistreerd ofzo.. Snap er ook niks van..

Wat raar dat jullie al t bsn hebben meegekregen bij aangiften. Miss omdat ze hier in t zh is aangegeven?

Marszie ik moet t bsn hebben om haar in te schrijven.. Had ik al contact over gehad met de verzekeraar.. Stom toch?

11. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marieke, ik heb de kleine hier aangemeld bij de zorgverzekering (zilveren kruis) via mijn digi-d. Had hierbij geen sofi nodig, al had ik die wel.

12. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mariekke vreemd ik mocht hem gewoon aanmelden en laten bsn doorgeven als ik die had... en kinderbijslag heb ik zelf bericht gekregen en daarin stond dat via website aanmoest melden dat gedaan
    en week later kreeg ik bevestiging dat ik er recht op had en dat de eerste storting in jan 2014 zou zijn.. en dat hun het doorgegeven hebben aan de belastingdienst zodat hun kunnen kijken of wij recht hebben op kind gebonden budget...

unive was juist blij dat meteen belde aangezien hij in ziekenhuis moest blijven en dat ze dan al wat gegevens hadden...
    heel vreemd allemaal weer...

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Marieke ik weet dat wij ook meteen het bsn krijgen als vl de kleine aan geeft bij de gemeente. Dus misschien idd omdat de aangifte via het zkh is gedaan.

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Verrek moest je de kinderbijslag zelf aanvragen? Dacht dat dat automatisch ging, ga ik dan direct ff doen.

Madam hysterica is weer weg. Ze deden poeslief...

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Goed zo! Good riddens ;)

16. MaggieMagpie

Thank god!

Maarre.. Ik dacht ook dat het automatisch ging eigenlijk! Ach we moeten toch wachten tot januari. Sepp is op 11 januari geboren en toen moest ik ook tot juli wachten op de eerste keer kb.

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik dacht dat kinderbijslag vanzelf ging.

Ik heb met vl afgesproken dat als de weeenactiviteit zo blijft en zo onregelmatig we rond 20.00 uur toch het zkh opbellen voor de zekerheid.

Vl zei al; ja, jij zegt toch dat het krampjes zijn????
    Ik; weet ik veel wat ik moet voelen. Het begint rustig bouwt op en zwakt dan weer af. Het duurd nu telkens ongeveer 1 minuut en soms langer.
    Hij: dus je hebt nu weeen of wat?
    Ik: weet ik veel. We houden het maar in de gaten en als het erger wordt bellen we het zkh op. Dan zal ik wel weer aan de ctg moeten om te kijken. Gisteren was er ook regelmatig weeen activiteit te zien.

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    spannend hoor heyhallo. wie weet....

joycey; tja wat een verhaal over het zkh en de gyn etc.. aan de andere kant .. binnen 2 weken ben je ervan af :)
    maar snap wel dat het niet is waar je op zit te wachten..

hier; nog steeds voedingen om de 3 uur, ook snachts.... ik doe alle nachtvoedingen dus ben gesloopt, overdag amper tijd om even rust te pakken aangezien dochter smiddags niet zo vaak meer gaat slapen. zal blij zijn als hij snachts 4 of 5 uurtjes achter elkaar zou slapen. nu komt hij soms om de 2 uur dus dan ben je snachts bezig om hem stil te houden tot de volgende voeding maarja dan slaap je nog niet. kan me niet herinneren dat dit bij dochter ook zo vermoeiend was. denk dat zij eerder doorsliep ofzo. zal het boekje eens opzoeken.

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kinderbijslag je krijgt automatisch een brief thuis hoe je kinderbijslag kan aanvragen stel weinig voor! Krijg de brief 2 weken terug meteen aangevraagd en deze week bevestiging gehad dat ik in jan krijg en dat ze doorgeven aan de belasting...

Dit weekend ook de babyboX ophalen ben benieuwd!

20. Ja ik wacht nu ook de brief af en aan de hand daarvan t kindgebonden budget aanvragen..

Babybox?? Die kregen we toch niet meer??

Deel Deze Pagina