Het vruchtwater is een beetje groen, dus we vertrekken zo naar het ziekenhuis. Helaas maar op zich niks ernstigs.
Succes meiden!! Zet m op, morgen 2x bub en 2x n prachtige baby?? Maggie en joyce nog heeeel eventjes nog!
Nee Ik ben de laatste; you go first. De mijne blijft zitten tot ruim 42 weken; i promise Ik hoef em al niet meer. Ik zei al tegen VL dat we het deel babykamer gaan opdoeken en een nieuwe kledingkast voor mij neer gaan zetten. Dan kan ik circustenten halen voor mijn nieuwe permanente ronde figuur
Ja, baal als een stekker. Zijn waarschijnlijk hele aterke oefenweeen die verder niets doen. Maar dit kon zo omslaan zei ze. Naja we wachten maar af.
Goedemorgen en natuurlijk na het vals alarm bib. Ik heb gisteren 1,5 uur aan de ctg gehangen. De weeen activiteit was er om de 6 minuten. Maar omdat men vond dat ik er niet uitzag alsof ik erge pijn had gingen zecer vanuit dat oefenweeen waren. Ze hebben mij getoucheerd en het was nog hetzelfde als donderdag.
Heyhallo, dat is balen. Hier nog bib. Om 7 uur had Ik 5-6 cm ontsluiting. Meer als verwacht eigenlijk. Maar heb toch tegen al mijn angsten in een ruggeprik gevraagd. De weeen werden zo heftig en heb ze allemaal mogen voelen vanaf de 1e cm. Ik kon me niet indenken dat ik het nog ging trekken Tot de 10. Nu dus lekker relaxed afwachten tot we mogen gaan persen.
Go upke! Ik heb die ruggeprik ook gehad en heb zelfs wat 'gesnoozed' tussendoor. Niet verwacht dat dat kon.
Mogguh, BIB natuurlijk. Vandaag maar lekker shoppen en zo min mogelijk op sociale media rondhangen. De ene helft is bevallen waardoor ik enkel babynieuws zie waarbij ik denk: waar blijft ons mannetje nou? En de andere helft zeurt onophoudelijk aan mijn kop OF ik al bevallen ben. Walgelijk irritant - heb al 3 mensen uit mijn lijst gegooid. Sms'jes begonnen al om 9 uur vanochtend. Blegh blegh blegh. Stomme baby. Zat al stiekem zo te denken: kan altijd zeggen dat ik hem minder voel, want dan gaan ze hem halen in het ziekenhuis. Maar goed, VL vind het nog te eng. Dus straks maar wonderolie ofzo halen, in de hoop dat het gaat helpen.
@bianca; gefeliciteerd!! @upke: succes!! Ik heb een pethadine prik gehad, sliep tussen de weeen door ook, terwijl ik die nog duidelijk kon voelen @joyce: hoe is het met jou vandaag?? Trek je t nog een beetje?