Weeen zijn nog steeds weg, ben er een beetje chagerijnig van geworden. Maar ga nu op advies van de vk even in bad om te kijken wat dat te weeg brengt en dan anders morgen gewoon strippen.
Marieke dat is ook zo hoor, maar bij jouw was er gevaar voor de baby en bij mij zijn het klachten waarbij ik zelf niet meer kan functioneren. Als ik morgen niet voor controle hoefde had ik zeker gebeld, want raak zo wel uitgeput. Ga er wel vanuit dat ze me niet meer lang laten lopen. Mira balen dat je weeën weg zijn. Eli jij dus ook al kortademig, dat gaat echt opbreken hé. Ik heb de meiden nu aan het werk gezet, ze moeten hun eigen kamer stoffen. Heb ze allebei een stofdoek gegeven.
Stoer !!! Succes dames!!! Hier alles nog rustig Tja, de baby wil nie! Ik kan er niks aan doen Ik doe het niet expres ofzo, maar ik ga mijn gezonde baby ook niet gebieden om mijn gezonde lichaam uit te gaan voordat het echt cruciaal nodig is
Go copani...... @Bianca, ja dat breekt echt op dat kortademige ook al wat jij zei dat je gewoon weinig meer kan. Maar hier komt dat ook omdat mijn buik, stuitje en gewoon een beetje alles zeer doet. En ook omdat het elke x rommelt maar niet doorzet werkt ook mentaal niet echt lekker mee. Ben benieuwd ook hoe het bij fief is......
@Mira; jouw babytje wil gewoon graag bij jou blijven. Zo kun je het ook zien hè? Het is fijn, veilig, warm en geborgen in jou *kruipt er ook bij*
Ooh succes met de allerallerlaatste loodjes Copani. Ik wil ook! Als ik vandaag of vannacht beval heb ik nog mijn eigenvok. Daarna mag het pas vanaf de 23e gebeuren. Ze zei dat als ik in haar vakantie zou bevallen, dat er dan wat zou zwaaien. Hihi. Ze zou het erg jammer vinden iig. En ik ook wel. De backup is ook heel aardig, maar zou toch leuk zijn als ik mijn eigen vk erbij kan hebben.
zo heb ik even dingen gemist zeg... ik vond verdacht rustig is er nieuw topic alweer!! copani succes je bent er bijna! en dan lekker genieten fief hoe is het daar? trek je nog een beetje? succes!!!!!
spannend hier mira wat balen dat t weer gezakt is! Bianca ja is ook zo.. maar balen is t wel.. hoop voor je dat ze morgen je kunnen helpen hoe dan ook. copani woeiii nog even meid fief.. puf puf pufffffff puf puf puffffff goed zo.. je kan t!
@marieke ja alweer ruim een maand oud tijd vliegt als een malle en het is echt al een wereld van verschil hij veranderd zo...