Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihi yay!!!

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik hoop het voor je joycey!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja ik ook ;)

We shall see. Voorlopig was het 1 toiletbezoekje; dus don't keep the hopes up :cool: Ik zal straks nog wel een lepel nemen voor het slapen gaan ofzo. Het rommelt eigenlijk nog niet meer dan anders. Die bak wurmen in mijn buik, zoals ik de baby nu al 3 dage noem, zit nog steeds de wave te doen en verder gebeurt er maar weinig.

Het voelt wel alsof hij heel laag ligt, maar goed, elke keer wanneer we seks hebben gehad, ligt hij weer ietsjes naar boven. Misschien maar stoppen met seks hebben? Het is niet alsof dat helpt met bevallen :D (anders hadden we al 583x ouders geweest)

4. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Ik wil even bub melden.
    Onze Bram is om 18.10u geboren na uiteindelijk 40 min persweeën. Hij weegt 3170 gram.
    Ik heb hem zelfs al alleen aangelegd, dus volgens mij zijn we natuurtalentjes.
    papa is nu met hem mee voor onderzoek omdat hij wat verhoging had en natuurlijk voor het meconium in het vruchtwater. Wij moeten dus minimaal tot maandag blijven. Ik zal snel achter een verslagje doen, maar nu even niet.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Upke :D Gefeliciteerd met jullie zoon!

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd upke met jullie zoon!

7. Gefeliciteerd met bram upke!!

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd!

Verhoging is toch n bijwerking van de ruggeprik of denken ze iets anders?

9. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Up gefeliciteerd lekker genieten!

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Upke: Gefeliciteerd met Bram :D
    Lekker genieten nu !

11. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Upke, gefeliciteerd!

12. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Feli upke!! Al mijn zwangere vriendinnen zijn bevallen gister en vandaag dus daar ben nog als laatste over!!

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ah maggie. Nou ja, we zijn hier nu nog met zijn drieen over.

Ik hoop dat we alle drie snel gaan bevallen. Joycey als eerste natuurlijk. Dat is wel zo eerlijk. Zou echt sneu zijn als wij ook nog eerder dan haar zouden bevallen.

14. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Upke, gefeliciteerd met Bram!
    Geniet lekker van elkaar enleer elkaar maar goed kennen. :)

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat zou inderdaad sneu zijn, maar dat is dan niet anders ;) Ik kan moeilijk verwachten dat jullie met jullie benen dicht blijven liggen of rond blijven lopen met weeën omdat ik nog niet aan de beurt ben geweest, toch? Gewoon maar afwachten; er zit niets anders op.

Ik overleef het vast wel (al moet ik eerlijk zeggen dat ieder uur eigenlijk al teveel is). Morgen ben ik 41 weken.

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Merk je al iets van je drankje?

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nope, ik neem straks nog wel een lepel extra ofzo, maar daar houdt het ook verder mee op. Plannetje NIET geslaagd dus. It doesn't work. Behalve dan dat ene toiletbezoek; daar was het wel goed voor! Oh, en scheetjes ;) Mja, daarmee kon ik gerust zonder, dat was mijn doel niet.

18. Hebben de dames die al bevallen zijn al nagedacht over anticonceptie??

Ik heb van de week de pil gehaald, na 9 jaar ervanaf geweest te zijn moet het nu toch weer aangezien evi ook een " ongelukje " was..
    Maar nu zei mn huisarts dat ik over 2 weken er wel mee kan beginnen, maar lees overal dat je t beste 3 weken na de bevalling ermee kan beginnen... Nu wil ik op een zondag ermee beginnen want dan heb je je menstruatie nooit in t weekend..maar vraag me af of ik er dan morgen mee zal beginnen of volgende week zondag..

Gisteren voor t eerst weer seks gehad sinds bevalling, met condoom. Daarna wel extra gecontroleerd maar vind dat toch wel eng.. Zeker omdat bij evi dus een scheurtje in t condoom zat..
    Toen maakte ik me niet druk omdat ik net 6 jaar had gemarteld met behandelingen met mn ex dus dacht dat t moeilijk zwanger worden zich zou doorzetten. Dus vandaar geen aktie ondernomen 9 mnd terug.. Nu heeeel blij mee want zou mn meissie niet willen missen..
    Maar heb niet zon behoefte om over zo'n 9 mnd weer een kleine te krijgen..

Weet wel dat de eerste 7 dagen met de pil nog niet veilig zijn.. Maar vraag me toch af wanneer ik nou moet beginnen..

Hoe hebben jullie dat??

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog nergens mee begonnen bewust mijn lichaam heeft best zwaar met ontzwangeren en wil mijn lichaam die tijd ook geven! Wel al langs de ha geweest zodat ik huis heb maar heb beetje een meningsverschil/ruzie met mijn ha gekregen daarover dus van de week even naar andere toe!
    Ik zou zeggen doe lekker wat je zelf wil de pil werkt gewoon na een week dus kan ook vanaf volgende week

20. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ joycey hier blijven mijn duimen draaien dat je snel begin! Mag wel eens gebeuren nu haha

Deel Deze Pagina