Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @upke: gefeliciteerd!!

@marieke: ik ga over een tijdje voor de pil, maar nu eerst van beneden goed genezen, kan er niet eens fadsoenlijk op zitten laat staan sex hebben :p

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Upke: gefeliciteerd met bram! Mooie naam trouwens :)

3. Hihi ja dat voordeel heb ik dus met de keizersnee.. Van onder niks aan de hand.. Vloeien is ook zo goed als over..

Zal wel eens kijken dan, denk dat ik dan volgende week zondag begin.. Sommige beginnen ook na eerste menstruatie pas maar dat kan wel maanden duren.. Dan zit ik of maanden in stress om condooms of maanden geen seks haha

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, de halve fles olie zit er in hoor ;)

5. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joycey, misschien zet je de ondersteek voor vannacht klaar onder je bed, mochten je darmen wel goed reageren 😉
    Heb je dat kreng misschien ook eens gebruikt 😜

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahahaha, nou eh, als ik uit bed stap, sta ik zelf in de ondersteek; doe ik twee stappen verder, sta ik op de wc, i think i can make that :cool:

7. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Marieke, geef je bv? Dan moet je aan de minipil, ha zal je dan cerazette voorschrijven?

Ik zit nog een beetje te dubben. Zoals ik er nu over denk wil ik geen derde, maar ml is het daar nog niet helemaal mee eens. Dus een knoopje bij hem is nog geen optie. Zat zelf te denken aan de nuvaring of een spiraaltje..

8. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Mira, klopt idd. Mijn verhoging is weg gelukkig. Ze komen Bram zo brengen voor een voeding. Zal eens vragen wat hij nu heeft.
    Ze zijn wat voorzichtig omdat hij ook een infectie kan hebben door mijn koorts of door het groene vruchtwater.

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hoop dat je snel hersteld en Bram ook.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou de darmkrampen zijn in ieder geval begonnen ;)

Ik hoop dat mijn baarmoeder snel mee begint te doen (ik moet zo dadelijk ook overgeven, denk ik). Als die baby er daarna nóg niet uit komt, ben ik zo teleurgesteld :p

Ik ben zo blij dat we nét klaar waren met de seks. Serieus, orgasme hier, orgasme bij partner. Ineens keiharde buiken; dus ik werd ongerust en stond op om naar het hartje van de baby te luisteren - ik hoorde niks, vervolgens hoorde ik een hartslag die snel/langzaam ging, waarbij ik dacht: "Hee, daar klopt echt iets niet!" om vervolgens het hartje van de baby te vinden (een stuk lager dan normaal :x) en mijn eigen hartslag er doorheen die sneller/langzamer ging. Om vervolgens heftige buikkrampen te krijgen waarvan je zegt: hee, als dat weeën zijn, geef mijn portie dan maar aan fikkie! Hier heb ik me niet voor aangemeld. Maar dat waren de buikkrampen :D

(laat mij nog even in de waan door te denken dat weeën zo erg niet zijn)

Vervolgens een toiletbezoek van heb ik jou daar en nu is alles weer tot rust gekomen. Althans, zeurderige krampen die ik al een paar weken voel. Maar die kan ik wel hebben. Ik ben enkel uit bed gegaan om VL te laten slapen, want hij schrok en raakte licht in paniek. De arme schat. Ik wilde soms dat ik hem dit gedeelte kon besparen. Misschien maar op de bank verder slapen of toch maar terug in bed. Volgens mij zijn mijn darmen nu helemaal leeg.

Of moet ik toch overgeven? Moeilijk - moeilijk. Ik ga wel even googelen hoe weeën precies moeten voelen ;) Volgens mij herken ik ze nog niet op het moment dat ik midden in een weeënstorm zit. Damn insensitive bikkel body. Van alle pijnen die ik al heb gehad; really, hoe weet ik nou wat weeën zijn en wat darmkrampen?

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Great! Kan iemand een memorecorder bij mij neerleggen op het moment dat ik lig te bevallen?! Dan zal ik dit voor eens en voor altijd vastleggen voor alle vrouwen wereldwijd zodat er NOOIT geen twijfel hoeft te bestaan of iets een wee is, of niet ;)

Het lijkt wel alsof er een onzichtbare band heel strak trekt om zowel mijn rug als mijn buik ofzo. Ik weet het niet, door heel mijn lichaam heen ofzo. It's freaking everywhere. Mijn lichaam herkent het gewoon niet.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

En het is gestopt na ongeveer zo'n 3 à 4 weeën. Om 2:24 was de laatste. Ik ga zo dadelijk lekker terug naar bed om te slapen.

BIBBIBBIBBIBBIBBIB :D !

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh Joycey hoop voor je dat het doorzet, klinkt nl wel als beginnende weeen en evt serieus gerommel. Die band om je buik en rug die jij beschrijft had ik ook 22 uur voordat onze kleine geboren werd en ik dacht ook ja dahag volgens mij voelt het niet zo.....
    Duim duim duim voor jou....

14. Ooo dus wonderolie helpt wel.. Iets.. Naja lijkt erop?

Maggie ik geef fv. Ik heb al de pil in huis.. Maar weet niet zo goed wanneer ik zal beginnen.. Maar denk volgende week zondag maar..

15. Het eli ook aan t voeden? Hahaha strax zitten we allemaal hier snachts

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hihi ja ook aan het voeden geweest :)

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen bib.

Jammer joycey had gehoopt dat het door had gezet.

18. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    #839 Tosti, 18 aug 2013
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
    Goedemorgen!
    Jammer Joyce, maar wie weet maakt dit je lichaam wakker.

Anticonceptie; weet t nog niet. Ik wil n derde, denk ik. Ml (nog) niet. Dus tot ik heb besloten condooms. Ik mag geen oestrogeen binnen krijgen, dus als ik weer anticonceptie start dan de mirena spiraal. Of ml mag n knipje laten zetten. Maar dat is voor mij te definitief op dit moment.

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Potverdikkeme!

Sta ik op uit bed. Golft er zo vanalles uit me. Ik snel naar de wc want ik dacht echt daar zul je het hebben vruchtwater gebroken. Maar volgens mij is het allemaal waterdunne afscheiding/urine.

Maar ik ben er nog niet helemaal van overtuigd. Het ruikt namelijk erg vreemd. Beetje zoet. Ik heb een droge onderbroek aangedaan en hou in de gaten of er meer komt. Blazen op mijn hand had ook geen effect. Dus zal wel niet.

Deel Deze Pagina