Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga zo ook bellen; ik ben er klaar mee - ik voel baby veel te weinig en heb 1 lange voortdurend aan blijven houdende harde buik met af en toe weeën en ik weet het even ook niet meer. Ze gaan het maar uitzoeken!

2. Heb je goed!! Hopelijk nemen ze je een keer serieus!! Suc6

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, VL staat nog even onder de douche :cool: Dus effies wachten. Ik ben net ook even lekker geweest. Mijn hemel, wat vind hij het spannend ineens - krijg er zelf haast de zenuwen van. Haha, mannen.

Ze gaan zo een hartfilmpje maken van de baby en staan op me te wachten. Ik hoefde mijn ziekenhuistas niet mee te nemen :( Nou eh, weet je, ik prop hem lekker toch in de auto, just in case. Voor het geval ik toch moet blijven ofzo, je kunt hem maar beter bij je hebben.

4. Nah wat raar dat je die niet mee hoefde te nemen.. Dat was t eerste wat ze tegen mij zeiden toen: neem je tas mee!
    Suc6 ben benieuwd

5. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Das echt raar! Dat ze zeggen dat.je je tas niet mee hoeft te nemen! Zeker als je al 6 dagen overtijd bent! Kunnen ze nu al zeggen dat je niet hoeft te blijven?
    Iig succes... Hoop dat er nu echt wat gebeurt!

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @joyce en heyhallo: spannend joh!!

@ego: wat een heerlijk dagje! Echt een normale zondag :) afgelopen nacht eerst problemen met Emily is slaap te krijgen, maar dat lukte eindelijk :) vanmorgen heeft ze flink gepoept (had ze gister niet gedaan) dus denk dat dat dwars zat.. Om 12 uur lekker 20 minuten met Em onder de douche gestaan, dat was echt heeeerlijk heb er zo van genoten <3
    Zonet hebben M en ik met z'n 2en even een klein stukje gelopen even blokje om maar 10 minuten even maar was wel lekker Em even achter gelaten bij de kraamhulpen, dat was ook op hun advies omdat ik zo duizelig ben geweest in t begin had ik kans dat in dan buiten opeens weer flauw zou vallen.
    Verder gaat het met mij super goed, zwelling trekt weg, vloeien is nagenoeg opgehouden en m'n baarmoeder zit al 5 cm onder m'n navel kan zelfs al bijna m'n skinnies weer aan ;) zit alleen met m'n hechtingen niet erg confie dus hou t nog even bij m'n linnen broek en pyjama broeken.
    Morgen komen ze van de GGD voor hielprikje.. Verder nogsteeds in lovelovelove <3

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @joycey gewoon meenemen naar binnen. Hebben wij ook gedaan vrijdag.

8. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mira, regeldagen:

Voor zover ik er verstand van heb.... Om en nabij dag 10 zijn er regeldagen. Kleintje wil dan over de hele dag heen vaker aan de borst en huilt tussendoor veel, omdat ze nog meer aan de borst wil.

Hier dacht ik ook even regeldagen gehad te hebben, maar nu ik terug kijk, ben ik te streng geweest en lijkt het te gaan om clusteren. In de avond vaker om voeding vragen om zo in de nacht een buffer te hebben en langer te kunnen liggen. Klinkt of dit bij jou ook het geval is.
    Ik ben zelf wat te streng geweest door toch zoveel mogelijk 2 uur tussen de voedingen minimaal te laten zitten en daardoor niet goed op de vraag in te gaan. Gevolg was nog meer onrust, verslikken bij het drinken en nu darmkrampjes.
    Tijden van clusteren schuiven hier wel. Vanmorgen hier weer een ontroostbaar manneke, wie nu als een prinsje heerlijk al een poos weer ligt te slapen.

Wat een zoektocht, kan er behoorlijk onzeker van worden.

@Joycey, zet m op meid!

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    wij lijken in de 3 weken regeldagen gekomen. tis dus niet precies 3 weken maar rondom

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Succes joycey. Ben benieuwd. Ik hoop eigenlijk dat zecje daar houden en iets gaan doen of dat er gewoon iets al bezig is!

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jullie geloven mij nooit als ik het jullie vertel...
    Sorry hoor, ben net thuis en er helemaal beduusd van.

Ik ben momenteel een ijsje aan het eten én tegelijkertijd aan het bevallen :D Whahahaha. Ik ga even mijn gedachten ordenen en er een topic over openen in het subforum bevalling. Want ik ben wel eens benieuwd hóe zeldzaam dit hele gebeuren is... Het ziekenhuis keek mooi op hun neus.

:$ Ik ben al halverwege met bevallen!!!

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    #872 heyhallo, 18 aug 2013
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
    Geweldig joycey! Maar waarom ben je dan nu thuis?

Of is het sarcastisch bedoelt? Ik ga zo op je topic lezen.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/459974-bevallen-zonder-zelf-opmerkt.html#post15619811

Omdat ze niks voor me kunnen doen. Zij registreren de weeënactiviteit niet en kunnen niks. Mijn lichaam heeft hun buitengesloten :) Hun zien niet wanneer ik een wee heb of wanneer niet en de baby is in topconditie. Vruchtwater heb ik ook nog genoeg...

Ik heb gewoon 4,5 centimeter ontsluiting en heb nauwelijks pijn. Dus tja, even de vaatwasser leegruimen, was vouwen en dat soort dingen doen, want ik krijg de baby vanavond/vannacht/morgen en dan is het huis gewoon netjes!!!

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hahaha, geweldig.

Maar ik las ook dus dat ze bij jou het vreemd vonden dat je geen pijnlijk gezicht trok en dat je zelf naar de afdeling bent gelopen.
    Dat was bij mij dus ook alleen had ik wel meetbare weeen activiteit.
    Vl zei tegen de vk van het zkh"moet ze het dan uitschreeuwen ofzo" ?

Met het gevolg dat ik nu dus denk. Nou de pijn is goed te hebben, ik loop niet krom van de pijn. Dus ik zal maar niet bellen.
    Nu zijn mijn krampen op het moment ook weg. Maar toch.

Tssss zie dadelijk nog gebeuren dat ik nu ook ontsluiting heb ofzo.....;)

Heel veel succes!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wie weet :D Laat anders een VK of iets dergelijks (iemand die bij jou thuis komt) je lichamelijk onderzoeken. Dat scheelt een ritje ziekenhuis. Als ze mij niet lichamelijk onderzocht had, had ze het ook niet opgemerkt.

16. Wow joycey.. Je zei al dat je veel kon hebben qua pijn. Dus wie weet hadden wij wel krom gelegen terwijl jij dus een ijsje eet haha. Spannend! Ga even je topic lezen

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier is de kleine heel druk dus het zal wel niet.

Toch de wonderolie joycey denk ik.

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou dan is het met recht wonderolie :D !!!
    Ik denk wel dat het heeft geholpen, stiekem.

Net het eten op en de weeën beginnen alweer lichtjes op de achtergrond.... Ik word er gewoon hyper van :) Het valt me zo mee hè? Wat ik gehoord heb van ervaringsdeskundigen is dat ik mij de meest afgrijselijkste afschuwelijkste helse felle stekende pijn ter wereld voor moest stellen die nauwelijks te verdragen was waarbij je krom ligt van de pijn.

Nou ja, die pijn stel ik mij dus voor - of althans - daar heb ik mij de afgelopen maanden op ingesteld. En nu wat ik voel is 'hevige menstruatiekramp'. ZEKER NIET te onderschatten en nog steeds pijnlijk, vervelend en sneu voor de persoon in kwestie, maar nee, geen helse pijnen. Misschien komt dat nog? :D

Ze zeiden in het ziekenhuis ook dat het inleiden niet 'extra veel pijn' deed, maar dat je thuis in je eigen omgeving veel meer afleiding hebt en je jezelf beter kunt ontspannen en op je gemak bent en dat je vanzelf een hogere pijngrens hebt omdat je je nog beter kunt focussen op 'nog even dit of dat doen voordat de baby komt' - dan wanneer je in het ziekenhuis ingeleid wordt, omdat je daar weeën verwacht en je bij de eerste de beste steek al zoiets hebt van: JA dát is er ééntje, en daar de nadruk op legt. Daarom schijnt een inleiding pijnlijker te zijn.

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Daarom ben ik die vrijdag ook pas laat naar het zkh gegaan. Met de gedachte als het echt nu gebeurd ben ik liever nog tijdje lekker thuis.

Terwijl vl altijd heeft gezegt bij de eerste wee gaan we naar het zkh en vrijdag gjng hij eerst nog een uurtje slapen......

Volgens mij blijft onze kleine man ook lekker lang zitten dn is hij mij aan het plagen. Ja, ik kom.... nee toch liever niet.

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dan blijven maggie en ik nog over. Of maggie is aan het bevallen want heb niets meer van haar vernomen.....

Dan blijf ik dus nog over.

Deel Deze Pagina