Ik durf die wonderolie niet te gebruiken ivm de ziekte van crohn. Weet niet of het kwaad kan namelijk.
Heyhallo, ik weet ook niet of ik het zo zou gebruiken. Heb gelezen dat het idd voornamelijk op je darmen werkt en dat die darmkrampen kunnen leiden tot weeen, maar bijvoorbeeld ook tot poepen in vruchtwater. Nee hoor, ik wacht nog wel even, voel me redelijk.
Oke ken ik niet.. Hihi Ik mag haar alleen niet zomaar wat geven ivm dr gewicht... Heyhallo ik zou t dan ook niet doen..
Ik had idd ook gelezen dat het kan leiden tot poep in het vruchtwater. Ik ga er vannuit dat hij zichzelf wel meld en anders wordt ik met 41 wkn sowiezo ingeleid. Joycey; heel veel succes vanavond/vannacht.
We gaan nu naar het ziekenhuis; weeën om de 3 minuten en nu zijn ze toch wel heviger I can still smile though. Maar auwtsj. Ik wilde dat ze uit mijn neus kwamen....!
Hmmm ik lees alleen maar revieuws over infalcon dat t minimaal werkt. Bij sommige maar een paar dagen en dat ze er dan imuum voor lijken te zijn.. Dus ga ik maar niet aan beginnen.. Venkelthee schijnt dan weer wel te werken.. Sommige dopen een theezakje in t water voor ze t aanmaken met de voeding.. Maar of je dat zomaar mag doen.. Dus toch maar overleg morgen haha
Joyce al bub? Infacol, schijnt juist ook krampjes te kunnen veroorzaken. Dus zou ff overleggen met de kraam.
Ik was ook even benieuwd of er al nieuws was!! ben jays aan voeden nu hoop ik dat hij zo snel in slaap valt ben kapot!
Joycey heeft geen smartfoon dus zolang zij in t zh is denk ik dat ze zelf niet zal komen posten. Of ze moeten een laptop mee hebben. Ze heeft wel mn nummer maar heb nog niks gehoord.. Ga dr vanuit dat ze lekker ligt te genieten van dr mannetje
Hier ook weer een voeding gehad. @Joycey, ik hoop dat je ze een poepie hebt laten ruiken in het zkh en dat je nu heerlijk kunt genieten van je mannetje! @infacol, ben ik gisteren mee begonnen. Mijn nichtjes zweren erbij. Moet er alleen wel even aan denken voor iedere voeding te geven. Zo midden in de nacht vergeet je wel eens wat. Afgekookt water is hier met bv eigenlijk geen optie. Infacol clusterd de lucht in de datmen, waardoor kleintje het makkelijker kwijt raakt. Minder last dus, wel nog steeds krampjes. Ik laat weten of het wel of niet goed aanslaat. Even iets de tijd geven. Duik weer lekker mijn bedje in, met het besef dat als ik weer te werk moet, ik op dit moment me klaar moet maken om kleintje naar de oppas te brengen. Gelukkig nog even niet. 1 november pas.
Hier wordt aan alle kanten venkelthee afgeraden, maakt de darmen lui ofzo. Staat een heel stuk over in de Whys (heb je die toevallig gehad van de kraam?) Wat ook zo is: babies hebben nou eenmaal kraampjes. Troost: ze gaan weer weg. Met een week of 8... Verder bib ik nog even door!
Ah, ik zat net aan je te denken hh. Wel kunnen slapen? Rommelt t nog? Hoop dat joyce snel reageert, ze wil zo kort mogelijk in t zkhs zijn, dus hoop dat ze bijna thuis is!!
Het gerommel was gisteren weg of heel weinig maar vanochtend weer aanwezig gelukkig. Al verwacht ik er niet veel van, misschien alleen wat voorwerk. Maar ik hoop wel dat het doorzet. Morgen de uitgerekende datum. Zou mooi zijn als hij zich netjes aan de datum houd. Hahaha Heb redelijk geslapen.
Ik verwacht wel dat joycey inmiddels bevallen is. En ik hoop ook niet voor haar dat ze haar voor extra controle langer in het zkh willen houden. Dat zou ik echt sneu vinden.
gdm wat een weer zeg!! ik hoop ook dat ze al lekker bevallen is en nu lekker aan genieten is van haar wondertje! en dat ze lekker snel naar huis kan! hier gisteren alle kleren uitgezocht van jays wauw hij heeft serieus meer kleren dan mij 0-o hoef tot hij 1 is niet veel bij de kopen volgens mij man man man.... @heyhallo zou wel fijn zijn voor jou als even doorgaat zetten dan kan je ook lekker genieten! want de heletijd voorwerk word je volgens mij ook mega gestoord van op een gegeven moment