Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Goeiemorgen dames.

Hier is het normale leven weer begonnen. We hebben net met zijn 3tjes Ridder naar zijn nieuwe school gebracht. Ben benieuwd hoe hij vind vandaag. Vanmiddag gaat ie om 17.00 weer naar zijn vader toe en hebben we een weekje met zijn 3tjes zal wel heel rustig zijn.

Kleine meid doet het nog steeds super laat nu snachts 5 uur tussen de voedingen vind mama wel erg fijn.

Ik wordt geroepen kleine meid wil drinken

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    joycey. meldplicht haha je zal al wel bevallen zijn neem ik aan. hoop dat je snel naar huis mag en dat alles goed is gegaan.

hier komt bram nog steeds om de 3 uur, wordt er knettergek van, ik doe alle voedingen behalve de voeding om 23.30 die doet mn man.
    vannacht kwam hij om 02.45 en om 05.50. is zo vermoeiend, nu al 6 weken, dochter sliep tegen die tijd al een uurtje of 5 a 6 door.
    ga dit donderdag overleggen met de arts van het cb. bram krijgt al super veel voeding voor zn gewicht en nog slaapt hij er maar 3 uur op. weet het ook niet meer hoor. rekken met speen lukt niet, alleen met mn pink krijg ik t nog wel iets gerekt maarja dochter wil ook met me spelen en als ik dan een uur met mn pink zit dan is t voor haar ook niet leuk meer.

3. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @senna weet precies wat je bedoeld hier ook een jongentje die vaak er maar 3 uurtjes tussen laat soms hebben we geluk en dan maakt hij snachts 4 a5 uur maar dat gebeurt alleen als hij daarvoor veel last van krampjes heeft gehad dan is hij zo moe dat hij langer door slaapt...

jayson krijgt ook te veel voor zijn gewicht en word er soms ook knettergek van... kinderarts zijn afgelopen donderdag dat hij wel ietsie meer mag maar dat spuugt meneer uit dus hij krijgt genoeg anders zou hij niet uitspugen maar slopend is het wel!
    en dan heb ik nog alleen jays jij heb nog een meissie rond lopen!

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Eindelijk is om 1 uur vanacht Emily na haar fles in slaap gevallen :D ik zit nu lekker op de bank met m'n voeten op schoot van de kraamhulp :p die is m'n teennagels aan het lakken :p de andere kraamhulp is Emily nu aan het verschonen, navelstrengetje is net er afgevallen dus die is nu ook weg :)
    Vanmiddag komt de GGD voor hielprik :(

Ben erg benieuwd naar joyce!!

5. Morgen!

Heyhallo ga hard duimen dat t nu eens een keer doorzet!

Maggie ook voor jou!

Nathalja hahaa mijn god jij word maar verwend door de kraamzorg :)
    Was blij dat die van mij weg was hahaah. Opzich leuke meid maar kwam niks uit zichzelf en de dingen die ze zei te gaan doen deed ze dan vervolgens niet.. Nee vond er weinig aan haha

Hier gaat t voeden snachts eigelijk super. Savonds dan blijven we samen op voor de laatste voeding meestal rond half 12/12u. Dan doe ik de nachtvoeding als ze komt, vannacht was dat half 5! En dan staat vl sochtends op als ze weer komt.. Tussen half 8 en half 9 meestal.. En dan blijft mama liggen tot een uur of 9/10.. Maar ja dat scheelt wel dat vl nog werkloos is..

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik mis mijn kraam wel hoor. Heb ook n traantje gelaten toen ze weg ging. Nu is het wel oke om lekker met zijn vieren te zijn.
    Zl doet het super goed en is heel erg lief voor zijn zusje. Eigenlijk gaat het veel beter dan ik had verwacht van te voren.

Meisje gaat lekker. Soms een beetje last van krampjes, maar na een volle luier is dat eigenlijk ook direct over. Verder slaapt ze veel. Wel graag bij mama op de borst, maar als dat het toelaat mag dat ook. Kleine babietjes moeten nou eenmaal veel geknuffeld worden.
    Voedingen gaan prima in de nacht. Meestal rond 1.30 en dan weer rond 5 uur. Dus goed te doen.

Het is me nu al duidelijk dat je kinderen niet kunt vergelijken. ZL heeft het eerste half jaar amper geslapen. Elke nacht meerdere keren wakker en overdag ook bijna niet slapen. Ondanks inbakeren en alle tips van huisarts en consultatiebureau.
    Dus meiske is nu echt een verademing. Ik vraag me nu wel eens af waar ik het zo druk mee had toen zl net geboren was.

Joyce, hoe gaat het? Ben dwangmatig het forum aan het checken om te kijken of er al nieuws is. Hoop echt dat je niet nog in het zkhs bent. Als ze je vasthouden, laat het weten, dan komen we je bevrijden.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: nee dan zou ik er ook niks aan vinden.. Ze komen hier binnen, krijg ik eerst ontbijt maken ze bed op (of verschonen ze hem) afwassen, was aanzetten.. Ze doen eigenlijk echt alles, zelfs strijken doen ze en elke dag even stofzuigen en ze vragen elke dag of ze iets voor t eten kunnen klaarzetten. En verder lekker gezellig beetje kletsen met z'n 3en :p vind t jammer dat ze morgen voor t laatst zijn.. Marcel die haalt vanmiddag nog even een bedankje voor beide dames! Heb echt super veel aan ze gehad.

Nachtvoedingen doen we om en om, vanacht ben ik tot de voeding van 1 uur opgebleven, en Marcel heeft de voeding van 4 uur gedaan en die van 7 uur, want toen moest hij toch uit bed want vandaag ging hij de laatste dingen op t werk afronden dus die is om 8 uur weg gegaan, komt rond half 3 weer thuis.

8. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning....

Joycey, waar blijft de bub????

@heyhallo & maggie. Hoop voor jullie dat het ook zover is. Dan zijn wel allemaal bubbers.

@voedingen.
    Vermoeiend idd als je kleintje om de 3 uur komt snachts. Overdag is nog wel te doen, dan ben je zelf toch ook wakker. @senna en baboes, krijgen ze bv of fv?

Hier doen we nu overdag om de 3 uur voeden, soms komt de kleine uit zichzelf maar vaak moeten we hem wakker maken. Leggen we lekker alles open en broekje uit zodat hij rustig wakker kan worden. Snachts laten we er 4 uur tussen zitten en ook dan is het soms zelf komen en soms wakker maken. En scheelt voor ons ook wel, hebben we iets meer rust. Vl pakt de voeding van 8u met afgekolfd flesje zodat ik nog even kan blijven liggen tot 10u ofzo :)
    Alleen vraag ik me af hoelang ik er in de nacht tussen mag laten zitten wat betreft bv. (ik ga woensdag ook even naar cb om te wegen en te vragen over de voeding)
    @Surprise ik lees bij jou 5u met bijna 3 weken, hoelang liet jij ertussen bij 10 dagen??
    Oh en ik zie er ook een beetje tegenop, morgen gaat vl weer aan het werk na 3 weken vakantie :( dus sta er vanaf morgen ook echt alleen voor. Best raar idee aangezien we heerlijk 10 dagen met zijn allen waren.

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    #929 Suprise, 19 aug 2013
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
    Mira dat verschil tussen broer en zus ken ik ook. Ridder was een huilbaby en sliep ook niet of nauwelijks. Ik zelf sliep de eerste 3 maanden maar 2 a 3 uur per nacht. om de paar nachten zat mijn moeder hier dan beneden zo dat ik een hele nacht kon pakken. Ex had ik geen donder aan. Ons meisje is super relaxt. Ligt nu lekker in de box te kijken naar haar mobiel.

Deze Baby-Dump - Pagina niet gevonden - Error 404 krijgt ze officieel morgen maar hij hangt al boven de box. Muziekjes vind ze nog niet leuk maar er zit ook een knop op met hartslag en ruizende zee en die vind ze wel heel fijn.

Ben benieuwd hoe het joycey vergaat

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Zit hij alweer op zijn geboortegewicht?
    Wij hoefden meiske vanaf dat moment niet meer wakker te maken voor voedingen. Niet overdag en niet 's nachts. Ik voed volledig op verzoek. Als meisje wil eten dan krijgt ze. Soms zit er 2 uur tussen maar ook regelmatig 4 a 5 uur.
    Volgens mij is het met bv helemaal niet nodig om te op de klok te voeden, behalve als je dat zelf prettig vindt.

Vandaag komt het cb hier voor de eerste afspraak, wordt ze ook weer gewogen. Ik ben heel benieuwd hoe veel ze is aangekomen. We hebben haar vrijdag zelf nog een keer gemeten, toen was ze al 55 cm. Maat 50 kan echt al bijna de kast uit.

11. Kan je zien wat een verschil qua voeden..

Hoop ook dat joycey al thuis is.. Heb nog niks gehoord.. Anders gaan we dr idd bevrijden hihi

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @mira.
    Dat weet ik dus niet of hij op zijn geboortegewicht zit.
    Vrijdag voor het laatst gewogen en was toen 3600 gram en geboortegewicht was 3770 gr. Ik denk het wel hoor, want hij krijgt ook echt een bollere toet. Vind het ook lastig in te schatten nog hoor. Maar verder doet hij het helemaal goed dus niks te klagen.

Ha wat toevallig, wordt gebeld door cb en ze komt nu langs, kan ik meteen alles vragen :)

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat is helemaal handig! Kunnen ze hem ook meteen wegen. Ik ben benieuwd, spannend!

Trouwens voor alle meiden die bv geven. Op Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding, kun je online een groeicurve bijhouden. Die volgt de borstvoedings-groei-curve van de WHO. Bij sommige cb's houden ze namelijk de groeicurve voor flesgevoede kinderen aan. Die wijken van elkaar af.

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Pff Vk net geweest om af te sluiten met laatste controles, had 2 hechtingen uitwendig en die trokken nog al vooral in de avond als ik er de hele dag op had gezeten dus die heeft ze er net uit gehaald. Nu wachten op het Cb

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Yeah!! Joyce heeft een zoon!

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

BUB! Geboren om 02:06; zonder complicaties... Echter wel gepoept in het vruchtwater dus 8 uurtjes observatie (waarbij ik 3 à 4 uurtjes heb geslapen). Hij is perfect :D We zijn net een uurtje ofzo thuis.

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Super Joyce! Gefeliciteerd, heb je lekker rap gedaan.
    Ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt en of de weeën uiteindelijk nog zo pijnlijk zijn geworden als je vooraf was voorspeld.
    Ga lekker uitrusten nu en laat je maar lekker verwennen!

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd joycey!

Ik was al bang dat het zkh jullie daar zouden houden voor 24 uur of zo.

En nu lekker genieten!:D

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ga maar lekker genieten en laat je lekker verwennen! Ben benieuwd naar je verhaal naar doe maar lekker rustig aan!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gefeliciteerd joyce!!

Deel Deze Pagina