Hier zijn de voorweeen of hoe het ziekenhuis ze noemt ook weer heerlijk volop aanwezig...... Ik hoop dat het nu gewoon echt overgaat in weeen die ook voor ontsluiting zorgen!!!!! En dan hoop ik gewoon op de afgesproken datum te bevallen, en hopelijk net zo snel als Joyce!
Joycey,, super snel gedaan gefeliciteerd..... Lekker genieten nu. @hier Cb net geweest en de kleine zit boven zijn geboortegewicht. Is nu 3780 gr. Voeden mag nu op verzoek max 4u overdag, max 5u snachts ertussen, hij oogt heel sterk, probeert al te tijgeren en verder alles gewoon goed dus nu een hele trotse mama en papa......
Jeeeejjj joycey!!! Gefeliciteerd! 2 to go heyhallo! Hier nog geen aanstalten hoor, dus ik ha voor de laatste plaats!!
We kunnen ook nog tegelijk bevallen maggie! Het is bijna volle maan! Woensdagnacht gaan we maar in de maneschijn staan buiten als er dan nog niets is veranderd....
Cb net geweest m'n meisje moest zo huilen die mevrouw dee d'r heel erg knijpen terwijl dat helemaal niet nodig was want ze bloedde gewoon goed.. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Haar gewicht is net als gisteren 2780 gram, dus langzaam aan kruipt ze nu weer omhoog richting geboortegewicht
@nathalja sneu is dat he! maar gelukkig heeft ze het nu gehad! @heyhallo en maggie ik vind woensdag een mooie dag om te bevallen hihi @ego jayson is niet vrolijk vandaag hij wil alleen maar bij zijn anders krijst die de hele buurt bij elkaar 0-o wat een volume hebben die kleintjes al zeg... net was mijn moeder er even en normaal word jayson ook rustig bij haar maar vandaag is het bal en is alleen mamma goed... begon vanmorgen al toen mijn man hem uit bed haalde voor zijn voeding... dus thank god voor de draagdoek want dan kan ik nog wat doen in huis... maar zulke dagen zijn wel vermoeiend vind ik.. vind het ook zo sneu als hij zo overstuur is elke keer...
Marszie zouden ze t hebben afgesproken? Hier dus t zelfde.. Ze ligt nu bij mij te slapen. Heb dr al 5 keer geprobeerd terug in bed of box te leggen maar dan krijst ze alsof ze weet ik t wat heeft.. Nu ligt ze tevreden te slapen.. Ze speelt een spelletje met me denk ik.. Ook heeft ze wat laat van spruw volgens mij. Witte aanslag op tongetje en 2 witte plekjes op t gehemelte..
haha zit in de lucht dus want bij een kennis van mij is het ook raak! ik weet van jays dat hij 1 x in de week zo dag heeft maar meestal is dan mijn moeder ook wel goed en kan ik hem wegleggen als hij goed slaapt... maar dat kan ik vandaag wel vergeten! hij krijst of die vermoord word joh tegen spruw kan je wat bij de ha halen of met afgekoelde gewone thee behandelen...
Oke ja weet niet zeker of t spruw is hoor. Maar lijkt er op. Is dat daar maar 1 keer in de week ja? Hier is t nu al een week echt drama overdag. En dan een paar uur en dan is t weer klaar voor die dag.. Ik ben allang blij dat ze t snachts zo goed doet
@ marieke als het spruw is krijg je het bijna of niet er af met een gaasje of doekje... jayson heeft 1 dag in week dat hij echt mega aanhankelijk is moet toegeven dat vandaag echt de top is hoor zo heb ik hem nog niet meer gemaakt... mijn hart breekt gewoon hij gaat dan zo overstuur dat hij er zowat in stik mega hoesten en kokhalsen dan arm ventje... dus net maar weer in de draagdoek gedaan dan is hij meestal binnen 5 minuten stil... hij is ook doodop en mag van 14.15 weer de fles dus ben bang dat hij dan weer wakker word en moeite met zijn fles gaat krijgen... dit word weer een dag haha soms hoopte ik dat ze gewoon konden praten dan was ietsie makkelijker geweest!
Nou dat ken ik dus ja. Alleen hier elke dag paar uur feest. Dan huiltze echt met zon bibber aan t eind. Helemaal overstuur.. Kan dan zelf ook wel huilen. Meestal is ze dan bij me na 5 min ook stil.. Heb haar nu eindelijk even weg kunnen leggen.. Maar ja nu moet ze zo weer een flesje.. Zal eens kijken strax of ik t weg kan vegen.. Over t algemeen gaat dat toch vanzelf weg??
ja hoor zolang ze er geen last van heeft gaat gewoon vanzelf over... gewoon alles dagelijk uitkoken flessen spenen etc.. en als ze langer dan 2 weken heeft dan word aangeraden om er wel wat voor te halen... hier was na 2 weken bijna helemaal weg en toen was het bal meneer wou niet meer drinken omdat zijn mondje zo zeer deed dus toen wel medicijnen gehaald tegen spruw.. jays mag max 15.15 zijn fles en ik hoop dat hij ook doorslaapt tot die tijd want hij is doodop.. en ik krijg om half 3 iemand langs waar ik eigenlijk geen huilende baby bij kan gebruiken maarja je kan moeilijk tegen houden
Ah oke thx.. Ik zal het eens in de gaten houden en de flesjes en spenen weer uitkoken.. Mw is zolang wakker geweest dat ze nu zo munt is dat de fles er moeizaam in gaat. Maar de aanhouder wint.. Op zal die gaan hahaha
Consternatiebureau is hier geweest. Alles prima, ze weegt nu 4200 gram. Dat betekent dat ze maar 20 gram is aangekomen in 2 dagen, dus dat is niet zo heel veel. Over 2 weken maar eens kijken hoeveel ze dan weegt. Hier twijfel ik ook over spruw, misschien maar even naar de ha van de week.
Hier kwam meneer om 14.45 en drinkt normaal gesproken zijn fles binnen 10 min leeg deed er nu 25 min over en ligt nu te slapen in zijn bedje mij benieuwen hoe lang dit duurt haha