Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh lol :D Het concentratiebureau ook? :cool:

Ik heb zin om uitgebreid mijn verhaal te doen, maar ik heb best wel een strenge kraamhulp, dus ik lig braaf me te laten verwennen (lees: beetje vervelen in bed). Whahahaha. Effies wachten tot vanavond dus.

Maarre, de bevalling ging ultra snel, twee hechtingen en de dokter schrok zich rot toen ik mij als een demon ging gedragen :cool:

2. Hihihi joycey ben benieuwd!! Dus je hebt je lekker laten horen? You go girl hahahaha

Hier ook net even bij inloop cb geweest..
    Ze weegt nu 2510 gram yay!!
    Heeft waarschijnlijk idd spruw, even aankijken. En heeft een plekje onder haar kin, al tijdje, moeten we in de gaten houden of t geen aardbeienvlek is (?) want dat kan naar binne. Groeien en dat wil je niet bij dr keel

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh Marieke, ik twijfel ook over spruw. Hoe ziet het er bij E uit? Meiske heeft witte waas over haar tong en verder eigenlijk niets. Ook geen luieruitslag etc. dat hoor je ook nog wel eens bij spruw.

Madam hysterica zit hier. Kwam onverwachts langs. Precies terwijl ik de eerste wandeling wilde maken en zit nu dus weer met dat mens opgescheept en kan niet wandelen.

4. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook hier twijfels over spruw. Tong blijft wit, maar verder ook niet echt symptomen. Moet morgen toch naar de huisarts, dus dan laat ik er direct naar kijken...

5. Mira pff kan je dr niet weg sturen??

Evi heeft een witte waas en witte puntjes op dr tond en in dr wang een wit vlekje en op dr geheemelte witte vlekjes. Vanmorgen was t alleen tong en 1 in geheemelte maar nu dus al meer. Ze drinkt wel goed verder.. Van cb zei ze dat ze miss wat melk had terug gegeven dus dat dat t was.. Uhu.. De hele dag al zeker.. Nee mijn mama gevoel zegt genoeg..

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Oh, altijd leuk zo onverwachts! Kun je niet zeggen dat je op het punt staat om eeg te gaan?

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik zou wel willen, maar zl werd net opgehaald door mijn moeder en ml is thuis. Als ik alleen was geweest had ik niet eens open gedaan.

Marieke; dan is bij jou wel anders dan hier. Dan wacht ik Copani morgen even af en dan kan ik altijd nog gaan. Ik ben zelf niet bekend met candida, dus twijfel daardoor wel.

8. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mire, ik zou gewoon gaan wandelen. Dan gaat dat mens toch gewoon mee?

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ze heeft n spierziekte en dat kan dus niet, maar ze is weg!!!

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hoelaat begint zo'n kraamhulp eigenlijk s' ochtends?

11. Mja ik twijfelde eerst ook maar t word steeds meer. En loop liever keer te vaak als te weinig met r naar een cb of dokter.. Arm kind haha

Heyhallo is maar net wat je zelf wilt. Hier kwam ze door drukte smiddags pas. Om 13.00 u.
    Als ze sochtends komen is t meestal rond 8 u half 9

12. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier begon ze om half 10 en ging om half 1 weg maar wij hadden nazorg niet echt kraamzorg!
    @spruw als je goed alles uitgekookt en die kleintjes hebben er geen last van gaat meestal binnen 2 weken weg! Meeste baby's hebben er geen last van. Maar ze kunnen wel last krijgen van hun mondje of van hun drampjes en ook luieruitslag.. Bij jayson was het ook weg op 2 stipjes na maar hij had er zo last van krijsen en wou niet drinken maar dat was na 2 weken!

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ze begon bij ons om 8 uur, maar je kunt het samen afspreken als je later of vroeger wilt.

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dank je. Ik vroeg het me af.

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Hoe is het nu bij jou? Kraamzorg morgen al nodig of nog steeds niets serieus?

16. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Die van mij kwam van half negen tot half vier en heeft een keer een middag vrijgenomen en is op de laatste dag tot half twee gebleven.

Ik had een bekende en woont 3 huizen verder...

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier tussen half negen en negen uur 's ochtends en komen tot een uur of vier 's middags. Ook in het weekend. De mijne komt een dag of 7 tot 9 achter elkaar. Hoop dat het een lief mens is! Die van vandaag was zeker ook een lief mens, maar moest er wel eventjes aan wennen dat er iemand mijn huishouden over kwam nemen. Dat is best wel vreemd, hahahaha.

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nog steeds hetzelfde. Niet serieus iets aan de gang.:(
    Ik denk dat deze ook zijn volle termijn vol gaat maken. Hij lijkt op zijn vader. Die is tot 42 wkn blijven zitten. Ik ben blij dat hij in iedergeval met 41 wkn wordt gehaald. Al hoop ik dat hij alsnog uit zichzelf komt natuurlijk.

19. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Als deze op hetzelfde moment komt, dan krijg ik vannacht weeen!

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ben benieuwd maggie. Wie weet!

Rommeld het dan?

Deel Deze Pagina