Hier ook zo'n heerlijke nacht vrouwtje kwam om 2.5 uur om vervolgens 3 kwatier tot een uur actief te drinken. Mijn borsten voelen leeg. En zij is onverzadigbaar regeldagen dus. Ik weet nog van Ridder dat kv een flink gedonder kan zijn. Ik heb toen ook van alles gebruikt maar steeds problemen pas toen ie ruim een half jaar was kreeg ik de kv goed onder controle. Als de bv op gang is vind ik het veel makkelijker. alleen vermoeiend dat ik het niet even uit handen kan geven maar aan de andere kant dat kan ik over 2 weken ook niet meer dan is xxl weer aan het werk. Nu kan ik smorgens nog ff langer slapen dan neemt xxl haar mee naar beneden.
Nou ja zeg. Mijn tante is er heilig van overtuigt dat wij een meisje krijgen! Ze is gewoon met het kraamcadeau bezig voor ons! Dat heeft ze tegen mijn ouders verteld. Ze wist het voor 99,9% zeker. Mijn vader heeft tegen haar gezegd, als je het zo zeker weet dan ga je er toch mee door! Toen had ze helemaal zitten glunderen van zie je nu wel! Ja, want ik had op facebook een foto geliked van een meisje met een roze muts (ik denk E van Nathalja) en dus weet ze het nu zeker??????? Volgens mij snapt ze het principe van facebook en liken niet echt, maar ja! Die krijgt straks de schok van haar leven als ze te horen krijgt dat we een zoontje hebben.
Dr brown flessen haalde ik gewoon bij de Etos! Hier een mannetje die niet lekker is heeft al 3 voedingen volledige er uit gegooid verder wel alert geen koorts wel heel huilerig maarja dat is logisch hij is eindelijk in de draagdoek in slaap gevallen i love die draagdoek! Ben nu hard aan duimen dat hij ze volgende voedingen binnen houd!
hahaha!! Gefeliciteerd met de 40-weken! Hoop dat jij net zo'n snelle bevalling krijgt als Joyce en ik. Dat is blijkbaar een voordeel van de 40-weken passeren. Maggie, jij al bub?
Soms zijn die flessen te krijgen bij de etos maar die hebben wij niet haha. Vl is nu even naar de vk er een halen. Heyhallo hahaha dat word idd een schok. Kan ze dr kraamkado aanpassen haha Marszie dat is balen, krijgt ze niet teveel? Dan gooien ze t er ook uit toch?
ja, echt belachelijk. Dat is ook degene met haar wordfeuten. Haar dochter had haar zaterdag opgebeld dat ze al 12 uur niets van mijn moeder had vernomen en dat die dus vast met mij??? in het ziekenhuis zou zitten..... Nou had mijn moeder gezegd ik weet ook niet wanneer ze aan het bevallen is. Ik krijg het ook pas te horen als het kind geboren is! Dan denk ik echt, waar zijn jullie mee bezig mensen.... Vrienden kijken telkens op facebook of ik al iets geliked heb... want als ik dat niet heb gedaan dan zal ik wel aan het bevallen zijn.... Nou mocht ik aan het bevallen zijn dan laat ik vl wel wordfeuten en dingen liken op FB.
Nee hoor, bib. Morgen 40 weken. Begint hier nu ook te komen hoor, ongeduldige mensen... Ik heb daar echt maling aan. Als ik mij daar ook nog eens druk moet gaan maken. Ze merken het vanzelf wel.
Het is gewoon vervelend. Ik denk dat ik gewoon mijn telefoon uitzet of zo. Kunnen we lachen.... denkt iedereen dat ik aan het bevallen ben. Misschien leren ze het dan af.... VL zei al kom maken we een foto van een pop en zetten we die op facebook
Ik lees het wel maar de helft komt maar binnen Dus ik geef alleen maar antwoord op de vraag van Mira Flesvoeding moeten we nu elke 3 uur geven, als ze echt honger heeft moet er minstens 2 uur tussen de voedingen inzitten, en max 4 uur.. Gisteren kwam ze elke 2 uur, hebben we de voeding opgehoogd (ze zou nu op 80 cc moeten zitten maar haar maag kan het niet zo goed verwerken dus zaten gisteren op 60cc) vanacht dus overgegaan naar 70cc omdat ze zo snel kwam.. Nu is het moeite doen om haar wakker te krijgen voor eten Vanmorgen is ze weer lekker in bad geweest, en zijn nu pas alle bloedresten uit haar haar gewassen, ze is gewassen op woensdag, vrijdag en zondag. Gewogen voor de laatste keer door de kraamhulp en ze weegt nu 2830, dus ze komt alweer dichter bij haar geboortegewicht.. Zou wel fijn zijn om snachts de wekker eens na 4 uur te kunnen zetten
Bij de eerste en de tweede weer inderdaad. Telkens die vragen en goed bedoelde opmerkingen; 'nou misschien wordt ze dan vannacht wel geboren.' en dan 's ochtends weer: 'oh is ze er nog niet uitgekomen vannacht...?' Vooral al die mensen die dan beginnen te zeuren over het feit dat de baby veeeel te laat is. (nee dat is hij pas na de 42 weken) en dat ze het raar vinden dat ik nog niet ben ingeleid met 40 weken. Mijn beste vriendin woont in Australië en die heeft dan verhalen dat je in Australië al bij de eerste echo een bevaldatum afspreekt en dat je dan dus wordt ingeleid op die datum. Kan volgens haar zelfs al met 38 weken. Nou ja, bij ons dus niet. Maar goed, beide kids zijn er toch uitgekomen. De ene met 42 weken en de ander met 40+4. Haha en de laatste kwam toch nog onverwacht omdat ik het idee dat ik weer tot 42 door zou lopen. poppie slaapt alweer de hele dag... :x saaaaai...
Zelfs m'n man zei vanmorgen: he waar is ze nou? Haha! Tijdens m'n vorige bevalling heb ik m'n man pas wakker gemaakt op het moment dat de vk l onderweg was, die heeft al met al 2 uur van m'n bevalling mogen meegenieten. Vond k ook meer dan genoeg, laat mij maar in m'n coconnetje. Maar idd, ik was deze week uitgerekend samen met nog 3 vriendinnen en ik ben nu d enige die nog niet bevallen is, das wel wat minder.
Vooral die goed bedoelde opmerkingen van iedereen. Nou die van mij kwam de dag na de uitgerekende datum.... ja dus???? vl vraagt iedere ochtend voor hij gaat werken, enne..... Ik: nee, ga maar werken.
Of mijn zwager die toen ik zei dat ik het wachten zat was, zei dat ik vooral niet moest gaan zitten wachten, maar leuke dingen moest gaan doen. Lekker de stad in ofzo. Ja, alsof dat nog lekker ging met dikke voeten en een buik van ruim 41 weken zwanger. Ik leef met jullie mee dames...
Ja, ik zou graag lekker even de stad in willen. Lekker shoppen. Maar ja, dat zie ik mezelf nu even niet doen. Loopt ook niet zo lekker. Ik zit echt aan huis gekluisterd. Vl heeft de auto mee. Ik ben blij als hij thuis is of als er iemand op de koffie komt.
Hopelijk mag ik jullie ook snel gezelschap komen houden in de nacht tijdens de nachtvoedingen Kan ook gezellig zijn, ook al is het niet gezellig voor je nachtrust haha. Pff, alles van de babykamer moet weer helemaal uit elkaar, kleren uit de kast en commode en de bedjes. Alles moet weer leeg, verpakt worden en uit elkaar worden gehaald, en dan hier weer in elkaar. Alle kleertjes weer vernieuw sorteren en kast en commode weer opnieuw inruimen. Blegggghhh, en er moet nog heeeeel wat uitgezocht en gesorteerd worden.