Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marszie: we proberen Em na de voeding van 9 uur op bed te doen, alleen mevrouw die heeft van 9 tot 12 huiluurtjes dus dat gaat nog niet altijd even makkelijk :p

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Goeiemorgen dames,

Hier ook zoo ontzettend moe.
    Straks naar de kids, in bad doen en fles geven :D
    En daarna door naar huisje om te klussen.
    Behang gehaald gisteren... De muur waar de bedjes tegenaan komen wordt donkergrijs en voor de overige muren hebben we het behang van lief! Met de vogeltjes, zooo cute :p

3. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ joycey zielig is dat he! En je word er als ouder zijnde soms zo wanhopig van!

@nathalja hier is ook meestal na de fles van 9 uur naar meneer heeft in eens besloten de laatste dagen om dan klaar wakker te zijn.. Dan zit die te lachen en babbelen op zijn manier maar in bed is het krijsen

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja best wel! En ik ben het drama gewoon zo ontzettend zat. Ik wil niet elke keer een gevecht moeten hebben en met geweld een borst in zijn mond MOETEN proppen. Hij moet gewoon lekker eten en groeien! Het opvoeden komt later wel; eerst voeden.

5. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marieke Ik maak de voeding ook per 24 uur op advies van het ziekenhuis. Het is zonde om zoveel weg te moeten gooien en ng handig ook als je het zo kan pakken

6. Ooo oke puk! Ik vroeg t gister nog aan de vk en die wist t eigelijk niet. Maar zei: jullie zijn haar ouders dus gewoon doen wat jou goed lijkt haha okeeej. Zaten nog te denken om anders per 2 voedingen te maken, 150ml. Dan mag ze 70 en hoeven we maar 10 weg te gooie . Maar ja met 7 voedingen kom je dan al niet uit en gooi je nog zon 55ml per dag weg. Ze drinkt ineens sinds gister dr 60 niet helemaal leeg dus heeft t in mijn ogen nu geen zin om 70 aan te bieden. Dus kijk t eerst aan tot ze weer paar keer dr 60 leeg drinkt.

Joycey je moet ook niks forceren idd.. Want van moeten krijg je volgens mij alleen een hoop drama..

7. Marszie ik had me voorgenomen om
    Evi smiddags tussen 12 en 15 (ongeveer dan ligt aan voedingen) op bed te leggen en dan vanaf half7/ 7 uur weer .. Maar dat is tot nu toe nog niet gelukt ivm krampjes. Dus overdag slaapt ze tussendoor in de box.. En savonds gaat ze nu soms 7 u maar meestal tegen 9/10 naar bed.. Hoop dat de krampjes snel weg zijn en we wel naar dat ritme kunnen gaan

8. Hoeraaaa evi alweer 3 weken oud

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @bedtijd, meiske gaat hier eigenlijk bij bijna elk slaapje naar bed. Heel soms slaapt ze in de box of wipstoel, maar niet vaker dan 1x per dag.

Vandaag eerste dag alleen met 2 kids.

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morgen,

@bedtijd. We proberen de kleine na de voeding van 8u in bed te leggen, verder slaapt hij overdag de ene x in de box en de andere x in zijn bedje. Alleen had meneer gisteren zijn 1 regeldag dus hij kwam om de 2 a 2,5 uur en tussendoor was hij regelmatig klaarwakker en als hij in bed of de box werd gelegd was het huilen geblazen. Op mijn borst was hij stil de viel hij heerlik in slaap... Dus heb m vaak bij me gehad gisteren. Wel bakeren we m snachts in zodat hij niet bij elk handje voor zijn mond denkt 'eten' en hij slaapt dan lekker door tot zijn volgende voeding.

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @maggie en heyhallo. Hoe is het bij jullie? Al iets in beweging?

12. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Hier nog alles rustig. Zit nu in de wachtkamer bij de vk.

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook nog niets in aantocht. Ik mag morhen weer naar de gyn. Zal ze me wel weer strippen.

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Volle maan heeft dus geen ene reet geholpen....

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nee helaas niet voor ons.

Maar zaterdag zal de krant wel weer bomvol staan met geboorteadvertenties.

16. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik word wel gestript volgende week dinsdag. Maar ik mag toch hopen dat mevrouw zich dan toch wel zo zoetjes aan heeft aangediend.

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dat hoop ik ook voor ons allebei dat we onze kindjes dan hebben.

18. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten duurt lang he bibbers?
    Hier een lekker dagje so far.

Fiefer, waar zit je? Gaat het goed met jou en je meisje? Ik mis je hier.

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik hoop ook echt voor jullie dat de kindjes deze week nog komen. Kan me zo voorstellen dat je t zat bent. *duimen draaien overuren*

Ja het is sowieso een heel stuk rustiger hier..... Logisch ook met al die kleine ukkies die veel tijd en energie vragen.
    Hier begint het ritme een klein beetje te komen en heb ik tussen de voedingen door ook nog eens een half uurtje voor mezelf :) lekker boekje lezen of doelloos op internet surfen.
    Kan me zo geen leven meer voorstellen zonder onze kleine hunk...

20. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier heeft de kleine zowaar 2 uur op bed geslapen vanmiddag. Ging wat strijd aan vooraf, maar uiteindelijk gaf ze het op. Mama won! :)
    En ik heb heerlijk zelf ook 2 uurtjes op bed kunnen liggen... Vanavond weer visite ... Reken er maar op dat het anders zal gaan dan gisteren! Anders pak ik mn kind op en vertrek ik gewoon naar boven!

Heyhallo en maggie: hoop ook dat jullie voor di toch wel bevallen zijn.. Hou vol!

Deel Deze Pagina