Ik wilde het net delen idd van Copani dat het op fb stond. En nu ben ik ook benieuwd naar de taart, ik ga even checken...
Ja, ik ben benieuwd naar Fief! De vk zou komen en daarna heeft ze niets meer gepost, ze zal denk ik wel in het ziekenhuis zijn inmiddels.
@Mira: hoe is het met jou nu? zet t al door?? @Fief: Ben ook wel benieuwd, ze had vanmiddag nog wel een fb berichtje van mij geliked.. @Ego: Hier nu sinds 6 uur af en toe hele scherpe steken, die bijna een minuut aanhouden in mijn onderbuik.. Verwacht er niet veel van maar vind het wel irritant M's oma was hier ook nog geweest, en die begon uiteraard dat ik het niet in de hand had, moest wachten tot de natuur z'n gang ging etcetc. Vervolgens zegt ze zo uit het niets, ik zei helemaal niks "Ik spreek je nog wel wanneer de kleine er is, dan zal ik je wel vertellen tot hoe lang ik heb doorgelopen, dan piep je wel anders" Ik had echt zo iets van WTF! Ik zei niks! We hadden het over aardbeien! M en ik hebben maar besloten haar niks te vertellen over mijn inleiding..
Hele gave taart en lief ook van iemand die je niet kent. Copani gefeliciteerd en geniet lekker van je gezinnetje
Dat zei ik net, dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren... @Copani; gefeliciteerd met jullie dochter Geniet ervan!!!
@Copani: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. De eerste augustusbaby @joycey: Die taart ziet er echt super gaaf uit Jammer dat je er niet volop van kan genieten @Fief: En, en ?? Al nieuws ? @puk: Fijn dat Noah thuis is, het genieten kan eindelijk beginnen. @Hier: Helemaal gesloopt Vanochtend 3 uur in het ziekenhuis geweest van 11:00 tot 14:00. Ons meiske mocht eindelijk van de monitor af en heeft 60 ml uit de fles gedronken, terwijl ze normaal 55 ml krijgt. Helaas gaat het met ons kleine ventje minder goed. Om 18:00, nadat we even op bezoek waren geweest bij vrienden, en in de auto onderweg naar huis waren om wat te eten, werden we gebeld of we naar het ziekenhuis wouden komen om bloed bij mij te laten prikken voor onze knul. Hij was al een paar dagen snotterig, huilde wat meer, en een beetje onrustig. En omdat hij meer alarmpjes had door saturatiedalingen, waarbij hij al een paar keer blauwig verkleurde, hebben ze hem weer terug gelegd op high care aan de low-flow. Nu heeft hij een infuusje in z'n hoofd, krijgt hij antibiotica en vanavond krijgt hij weer een bloedtransfusie doordat zijn hb weer laag was. Weer bijna 3 uur in het ziekenhuis geweest. Helemaal op, zo moe. Maar moet nog de was vouwen die op het bed ligt, kleertjes en lakentjes van de kids moeten nog gewassen worden zodat die morgen allemaal schoon en droog zijn. En het belangrijkste: ik moet nog eten maken, want heb vanaf 15:00 al niks meer gegeten. Wat een drama
Copani, gefeliciteerd meid! Hoop dat alles goed is gegaan! Joycey, wat een prachtige taart! Ik woon niet ver bij je vandaan, als je hem hebt wil ik wel helpen om em op te eten hoor hihi! ---> hmmm not going to happen dus Fief zal idd wel aan het bevallen zijn! Nathalja, jou s.oma is raarrrrr... Dat zeg je toch niet?
Haha, ben ik gelukkig niet de enigste die er zo over denkt.. T word wel met de dag erger, hoe ouder ze word zegmaar.. En sinds S.opa is overleden zit er geen rem meer op
@puk. Wat een supergoed nieuws dat jullie mannetje lekker thuis is nu. Is wel wennen denk ik, maar geniet er maar van @bw. Jeetje wat slopend zeg zo'n dag, hopelijk komt je kleine knul er snel bovenop. En denk je ook een beetje aan jezelf, is misschien moeilijk maar ze hebben ook een gezonde mama nodig knuff... Ga nu lekker bedje in. Hopelijk hebben we misschien vanavond nog en anders morgen nieuws van Fief. @Jette @Mira. Allebei heel veel succes morgen.....
Copani, gefeliciteerd met jullie dochter. Ik ben echt nieuwsgierig hoe het met Fief gaat nu. Hopelijk heeft ze haar dochtertje ook Al op haar borst liggen. Jette en Mira, heel veel succes. Nathalja, ben je weer wat opgeknapt na jullie lunch ondanks bezoek van oma? Bw, wat erg dat jullie mannetje het ineens weer moeilijker heeft gekregen.