Bib mira, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Toch nog snel gegaan zeg. Moest qua tijden aan mijn eigen bevalling denken 8 jaar terug. zo snel ging mijn bevalling toen ook, alleen overdag, maar vk kwam toen ook rond 12.15 en om 13.21 was ze er. Grappig. Behoorlijk gewicht ook. Hadden ze ook geschat toch? Nu heerlijk genieten. jette succes. Nog eventjes en jij hebt je meisje ook. Ben benieuwd naar Fief, hoop dat alles goed is. Eli klinkt ook serieus, succes! Hier na veel onrust in mijn lijf, toch nog redelijk geslapen. Vandaag om 15.30 naar gyn. Ml is lekkere thuis.
Mira, van harte proficiat met jullie dochter Wat fijn dat het allemaal zo snel is gegaan en dat je geen hechtingen hebt. Logisch dat je niet kunt slapen, ik zou ook helemaal hyper zijn. Gaaf! Ga maar fijn met haar knuffelen.
Mira gefeliciteerd! Fijn dat het toch nog uit zich zelf is begonnen. Eli en jette ontzettend veel succes. Ik ben ook benieuwd hoe het met fief is! Hier; bib. Om 11.15 uur controle bij de gyn. Gaat wel hard zo. Bijna iedere dag een bub nu lijkt wel! Ik wil ook.......!
Bib.. K-nacht gehad, voorwee voorwee voorwee, niks zet door.. Mira gefeliciteerd! Eli spannend!! Fief??
Hoi ladies ff ego.. ben doodop..!! Na n weeën gang van 33 uur is om 7.30 vanmorgen eindelijk onze kleine meid geboren!! Achter meer info! We zijn supertrots op haar!
Gefeliciteerd Mira. Wat een super bevalling. Daar tekenen we denk ik allemaal voor. Eli, wat spannend. Succes! Nathalja. Wat ontzettend vervelend dat je je draai niet meer kunt vinden. Die beeb moet er gewoon snel uit bij jou. Ik ben echt benieuwd hoe het met Fief is. Duurt al lang zo goed hè. Degenen die ingeleid worden of ks krijgen (of zelfs al mee bezig zijn): heel veel succes
Compani en Mira.. allebei van harte met de geboorte van jullie dochters.. Genieten geblazen voor jullie nu. Xxx
Fief van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Kan me voorstellen dat je doodop ben. 33 uur is wel heftig. Hopelijk kan je een beetje bijslapen en lekkere gaan genieten.
Fief ook van harte Wow wat gaat dat hard hier.. Hopelijk kan je nog een beetje rusten, je zult het nodig hebben *Even achter aan het spieken*
Fief meid wat heb jij t zwaar ghad, ga nog even achter lezen. Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!
Ik zie achter niks dus neem aan nog niet geplaatst. Wat logisch is.. Je hebt nu wel even wat anders aan je hoofd
Het staat er nu! Duurde eventjes. Fief roept altijd eerst: het staat achter, en gaat dan pas typen, haha
marieke; hoeveel voeding/flessen krijgt ze? zit er geen boertje dwars ofzo of krampjes? als bram nml spuugt na zn fles is hij nog niet uitgeboerd. zit soms na de voeding een half uur met hem omhoog en vaak komt er toch nog 1 a 2 boertjes. en hij zou 450ml mogen op een dag en hij drinkt nu 8 flessen van 90/3 helemaal op. had overleg met cb en die vonden het goed.