Van 24 juni t/m 10 juli wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan MilkHd[FONT="] [/FONT]DECEMBER 2010 MAMA'S[FONT="] [/FONT]29 november[FONT="] [/FONT]Anna83 - 26 jaar - 2e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]30 november[FONT="] [/FONT]romytamara - 23 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland[FONT="] [/FONT]1 december[FONT="] [/FONT]Marb - 26 jaar - 2e - Den Haag[FONT="] [/FONT]Bonkie - ?? jaar - ?e - ??[FONT="] [/FONT]Charmedknorrie - 28 jaar - 1e - Almere[FONT="] [/FONT]Bo87 - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland[FONT="] [/FONT]1978 - ?? jaar - 2e - Azië [FONT="] [/FONT]2 december[FONT="] [/FONT]Daan04- ?? jaar - 1e - ??[FONT="] [/FONT]3 december[FONT="] [/FONT]Mama van 1 - 27 jaar - 2e ♂ - ??[FONT="] [/FONT]Nanny - 33 jaar - 3e - ??[FONT="] [/FONT]Anno103 - 25 jaar - 2e ?- Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]4 december[FONT="] [/FONT]Triessie - 30 jaar - 2e - ??[FONT="] [/FONT]weegschaaltje - 26 jaar - 3e ♂- Mol (B) [FONT="] [/FONT]5 december[FONT="] [/FONT]macmazsy - 24 jaar - 1e - Zuid-Holland[FONT="] [/FONT]Shadowcat76 - 34 jaar ?- 1e - Roosendaal[FONT="] [/FONT]6 december[FONT="] [/FONT]muizz - 26 jaar - 2e ? Limburg[FONT="] [/FONT]7 december[FONT="] [/FONT]Annepietje - 29 jaar - 1e - Amsterdam[FONT="] [/FONT]Selma - 29 jaar - 2e ? - Overijssel[FONT="] [/FONT]8 december[FONT="] [/FONT]Pat1971 - 38 jaar - 2e - Zuid-Holland[FONT="] [/FONT]Springmuis - 22 jaar - 1e [FONT="]♀[/FONT]- Lelystad[FONT="] [/FONT]9 december[FONT="] [/FONT]Princess81 - 28 jaar - 2e kindje - US[FONT="] [/FONT]PBA - 27 jaar - ?e - Flevoland[FONT="] [/FONT]10 december[FONT="] [/FONT]Maesther - 27 jaar - 1e - Zevenaar[FONT="] [/FONT]Tijgerlelie - 33 jaar - 3e - Noord-Holland[FONT="] [/FONT]jufkyjo - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]11 december[FONT="] [/FONT]Femke32 - ?? jaar - 2e - ??[FONT="] [/FONT]mamavan1 - 30 jaar - 2e - Limburg (B)[FONT="] [/FONT]luvmyluver - 24 jaar - 3e - Zuid-Holland[FONT="] [/FONT]L78 - 32 jaar - 2e [FONT="]♀ [/FONT]- Noord-Holland[FONT="] [/FONT]12 december[FONT="] [/FONT]LadyDii - ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland[FONT="] [/FONT]13 december[FONT="] [/FONT]Vlinderr - 24 jaar - 1e - ??[FONT="] [/FONT]Henriette76 - 33 jaar - ?e - Zuid-Holland[FONT="] [/FONT]14 december[FONT="] [/FONT]Jalou - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]DaWo - ?? jaar - 1e - ??[FONT="] [/FONT]15 december[FONT="] [/FONT]Miri75 - ?? jaar - 2e - ??[FONT="] [/FONT]Lindajelsma - ?? jaar - 2e - ??
16 december[FONT="] [/FONT]Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland[FONT="] [/FONT]17 december[FONT="] [/FONT]Lovepeet - 20 jaar - 1e - Rotterdam [FONT="] [/FONT]Zaira - ?? jaar - 1e - Twente [FONT="] [/FONT]lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]18 december[FONT="] [/FONT]Lucindalice - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]19 december[FONT="] [/FONT]Westerlo - ?? jaar - ?e - ??[FONT="] [/FONT]Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg[FONT="] [/FONT]proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe[FONT="] [/FONT]Jip27 - 27 jaar - 1e - noorden van het land[FONT="] [/FONT]20 december[FONT="] [/FONT]wgev - 22 jaar - 1e - ??[FONT="] [/FONT]newtothissupris - ?? jaar - 1e - ??[FONT="] [/FONT]21 december[FONT="] [/FONT]Tessa8 - ?? jaar - ?e - ??[FONT="] [/FONT]Minkie86 - ?? jaar - ?e - Noord-Holland[FONT="] [/FONT]21 december[FONT="] [/FONT]Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland[FONT="] [/FONT]23 december[FONT="] [/FONT]Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07[FONT="] [/FONT]supernurse - 26 jaar - 1e - ??[FONT="] [/FONT]mamavandaan639 - ?? jaar - 2e - ??[FONT="] [/FONT]24 december[FONT="] [/FONT]TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam[FONT="] [/FONT]26 december[FONT="] [/FONT]Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant[FONT="] [/FONT]Habatullah - ?? jaar - ?e - ??[FONT="] [/FONT]Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland[FONT="] [/FONT]mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht[FONT="] [/FONT]27 december[FONT="] [/FONT]Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom [FONT="] [/FONT]Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid[FONT="] [/FONT]28 december[FONT="] [/FONT]Esthern77 - 33 jaar - 2e - ??[FONT="] [/FONT]MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland[FONT="] [/FONT]29 december[FONT="] [/FONT]Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ??[FONT="] [/FONT]♂ 4 jongens[FONT="] ♀[/FONT] 2 meisjes[FONT="] [/FONT]? 7 verrassingen[FONT="] [/FONT]64 mamas December mama's die helaas een * hebben gehad: parr1983 (8w3d), Siri (12w3d), Sstephanie1, hypo, banaantje, kartvelabaia, yootje, senna999, melanieL29, angiebaby, kuiperSL, Sahi, BJlover Glimworm, music4life, mennie, mama in spee Bevallen Lynnami: Skyler David* 07-07-10
Agenda 08 juli- mystiklady, vk 09 juli- PBA, echo geslachtsbepaling 09 juli- patroeschka, 16w echo 09 juli- esthern77, controle gyn 12 juli- macmazsy, vk 12 juli- luvmyluver, vk 13 juli- romytamara, 19.20u vk 13 juli- Charmedknorrie, vk 13 juli- muizz, vk 13 juli- wgev, 15u vk 14 juli- Charmedknorrie, 20w echo 15 juli- mama van 1, 20w echo 15 juli- Jip27, leefstijlgesprek 15 juli- MilkHd, vk 16 juli- macmazsy, 20w echo 16 juli- 1978, geslachtsbepaling 19 juli- romytamara, 8.45u 20w echo 19 juli- goofychick, pretecho geslachtsbepaling 19 juli- Jip27, 8.30 vk 20 juli- muizz, 20w echo 20 juli- shadowcat, 20w echo 20 juli- anno103, 20w echo 22 juli- selma, 10u 20w echo 22 juli- luvmyluver, 20w echo 23 juli- jufkyjo, 20w echo 23 juli- lovepeet, 20w echo 26 juli- L78, 20w echo 26 juli- jufkyjo, vk 28 juli- proberen, 20w echo 29 juli- lucindalice, 20w echo 30 juli- weegschaaltje, controle 02 aug- Jip27, 8.30u 20w echo 02 aug- DaWo, 20w echo 04 aug- wgev, 13.30u 20w echo 05 aug- PBA, 20w echo 05 aug- Springmuis, vk 06 aug- Rammel, 20w echo gyn 06 aug- patroeschka, 20w echo 09 aug- shadowcat76, controle[FONT="] [/FONT]10 aug- mystiklady, 20w echo[FONT="] [/FONT]21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d
zijn er al die namen aan het zoeken zijn of al namen hebben? ik ben voorlopig nog met niets bezig geen uitzet geen suikerbonen ,geen lijst ,geen namen wou wachten tot ik 6 maand was of is dat te laat??? liefst
suikerbonen?????????? was da? mystik is voor de lijst trouwens 32 lentjes jong. verder zit ik nog even te dubben of ik naar het zwembad zal gaan
DaWo: deze! vind ik... is toch mooi om met de lijst te openen en Skyler er op deze manier in te hebben staan! Een speciaal plekje voor een speciaal mannetje. weegschaaltje: wij gaan ook pas na de 20w echt nadenken over kamertjes, namen etcetera mystik: hoe laat vk? daarvoor nog even zwemmen? en je leeftijd staat nu in de lijst hoor, mooie leeftijd trouwens Springmuis: knappe meid
Ook hier even een berichtje van mij Ik vind deze ook mooi omdat het idd met de lijst begint en Milk heel mooi neergezet van Skyler! Suikerbonen zijn geboortesuikers . Kan je als bedankje/herinnering geven als mensen langs geweest zijn. Wij hebben het bij onze dochter ook gedaan in een mooi doosje met kaartje. Weet alleen niet of ik het nu weer ga doen....... Over namen enzo, we zijn wel aan het nadenken erover maar nog niks concreets (ach de naam van onze dochter hadden we ook pas met 29 weken). Het kamertje beginnen we aan als de zolder is opgeruimd en dat zal over een paar weken wel gebeuren. Als het niet zo warm is in ieder geval hahaha. De uitzet hebben we eigenlijk allemaal. Tijdens de zwangerschap van onze dochter hebben we alles neutraal of Lime groen gekocht. En verder met roze accesoires ingevuld. Nu wordt het kamertje zilver(grijs)/ knalblauw..... En nog wat leuk details maar die komen later . Ik ga even wat eten en dan bankhangen heb zo een last van mijn rug, moet even liggen.....
okido wilde het ff zeker weten Vanavond poging nummer 2 voor geslachtsbepaling!! om 9 uur allemaal evenetjes duimen ab ik wil ut weten
***INBRAAK*** Lieve Lynnami, ik hoorde net (pas) van het nieuws van wat jou (weer) is overkomen . Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en tegelijkertijd gecondoleerd . Hij is nu een sterretje. Ik wil jullie heeeel veeel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verdriet. Dikke knuffel Debby (nov.10 mama) ***UITBRAAK***
***LAATSTE INBRAAK*** @Patroes, zag dat jij ook bij deze dec.mama's zit, gefeliciteerd met je zwangerschap en een tweeling!! ***UITBRAAK****
Ik zie dat we nu 3 topics hebben ofzo..... is het een idee om er een paar op slot te gooien?? anders wordt het zo verwarrend.....
Ach welnee, vind t juist wel gezellig zo hahaha. Mama van 1 ik heb je een pbtje gestuurd Hier net anderhalf uur geslapen. Justin was een ochtendje bij opa. Straks als hij thuis komt mag ie een uurtje rusten. En ik misschien ook wel weer.
@rugpijn; iemand vroeg of ik al naar de dokter geweest was. Nee, ben nog niet geweest. Het hoort erbij en heb het gelukkig niet elke dag of de hele dag door. Heb vanochtend een paracetamol ingenomen en deze is nu eindelijk aan het werken. Ik denk dat het ook deels door te weinig steun komt. Loop al 2 dagen zonder buikband en/of zwangerschapsbroek rond, dus mn buik heeft geen extra steun waardoor het gewicht als het ware naar beneden hangt.Nu vandaag ook enkel een trainingbroek en shirt aan. Ben te lui om me degelijk aan te kleden