Nee geen rommelend buikje hier, helaas.... Morgenochtend lekker ff naar mijn ouders, ff bakkie doen en even langs Esmee* haar plekje, zal ik de komende weken weinig komen denk ik. @Susan: misschien kun je er foto's van maken om het te laten zien hier? Mocht er een jongentje in mijn buikkie zitten heb ik wel intresse hoor!! Nou meiden, ga nog ff verder cold case kijken en dan over een uurtje ofzo slapen. Weltrusten voor iedereen! x
Lieve dames, Alle dames die al bevallen zijn. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes! En de andere dames wil ik allemaal sterkte wensen met de nog komende bevallingen. Dat jullie allemaal maar hele voorspoedige bevallingen mogen hebben! p.s. Kris knuffel!!! En zet m op meid! Denk aan je!
Tamar: gefeliciteerd met jullie zoon Wout!! geniet ervan Kapedi: fijne avond nog! Jeetje wat een rare schoonouders hebben jullie allemaal zeg hihi Samantha: gefeliciteerd met jullie zoon Jaylano! mooie naam en weer een jongen erbij!! Mamamies: van harte met jullie zoon Stijn!! ook weer een jongen! hihi leuk hoor! geniet ervan! wel lang geduurd ja, hopelijk alles ok! Leuk linda de kermis! Brendat: wat leuk geworden de kamer! leuk met die letters zo! en leuk al die dingen die je zelf maakt! knap Nee hoor hier ook niks geen gerommel!! helaas na dit babynieuws wil ik oooooooooooooook Hier vanmiddag ff de stad in geweest en daarna lekker gebbq'd! en buiten gezeten heerlijk zeg, lekker ijsje gegeten, net begon het te druppelen dus maar naar binnen en niet te laat naar bed, ben moe! goeie nacht allemaal!!
Wow, drie jongens babies!! gaat de goede kant op!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes!!! Vind dat ik nu ook wel aan de beurt ben, maar helaas. Wel weeen om de 10 minuten maar het zet niet verder door, denk dat ik morgenochtedn de vk bel om me te laten strippen, misschien dat het dan doorzet (als het niet vannacht gebeurt, hoop hoop!!) Brenda - hele leuke foto'';s van heel leuk kamertje!!!
Ha! Zo alles terug gelezen. (thanks dondersteen!!) Hier nog absoluut geen actie taxi vandaag. Gisterenavond van middernacht tot 3 heeft het lopen donderen in de buik maar daarna weer rustig. (en ik dus weer lekker kunnen slapen) @ouders/schoonouders: beide staan op standby en komen gelijk naar Munchen zodra wij bellen dat we richting het ziekenhuis gaan. Ook broerlief, schoonzussen en vrienden plannen hun reisje in het weekend nadat ik bevallen ben. Allemaal op de camping hier 5 minuten vandaan. Gezellige boel daar! Kamertje: ohhhh die is leuk!!! Fijne avond allemaal!
Wij hebben de wieg en commode voor de komende maanden nog bij ons de kamer staan. Daarna gaan wij de boel ombouwen zodat Knut een "eigen" kamer heeft (met logeer slaapbank). Tot die tijd hebben we de logeer/studeerkamer nog beschikbaar voor bezoek.
Kris34, wat een super schattig wiegje!! Echt heel leuk! Ons meisje komt de eerste tijd sowieso ook bij ons op de kamer, is veel praktischer.
@brenda wat een mooi kamertje zeg!!! @kris wat een schattig wiegje! hier slaapt de beeb ook zo lang wij er niet gek van worden op onze kamer, bij noa duurde dat 4 weken... @loeka hopelijk zet het door en anders hoop ik voor je dat je gestript kan worden!! doen ze dat op zondag denk je? @laartje belachelijk zeg dat je schoonmoeder hailey nog niet heeft gezien...voor je kleinkind rijdt je toch gewoon heen en weer... dacht vroeg naar bed te gaan maar kan gewoon niet slapen..
Voor alle dames die pas bevallen zijn... Gefeliciteerd en lekker genieten dat doe ik ook... en nog ff snel ff foto die gister gemaak is 12 24 uur na de bevalling
Ok mag ik heel even klagen? Grrr.. Mannen!!!!!! Schat, wil jij even een flesje opwarmen? (vroeg ik vannacht) Nou je had zn gezicht moeten zien! Sjonge jonge... Ik moet zowat elke dag zeggen dat IK degene ben die bevallen is, dat mijn lijf uit elkaar gerukt is-> 9 maanden lang. Dat mijn tieten op ontploffen staan en pijn doen.. Ik moet kolven, voeden, kolven, voeden.. 's Nachts, overdag... Ik doe het meeste werk... Hij werkt 5,5 dag in de week (eigen bedrijf) maar hij denkt zeker dat ik de hele dag zit te niksen?? Mijn lijf en geest zijn nog lang niet de oude na de bevalling dus alles is sowieso even zwaarder dan dat je topfit bent... Ik vind het gewoon vervelend dat ik steeds moet zeggen dat ik me zo verrot en kapot voel en van hem steeds een *zucht* krijg. Misschien gaat het niet helemaal bewust bij hem, maar toch! Nou ja, het zullen ook mn hormonen wel zijn... Maar moest het even kwijt!!!
Arme Marije. Dan heb ik het beter getroffen. Wij doen hier om de beurt de nachtdienst (voordeel van flesvoeding). Ik zat er donderdagavond helemaal doorheen en het was eigenlijk mijn nacht. Maar manlief zei: "Als jij nou een tabletje neemt kun je goed slapen en neem ik de nacht over. Je heb het nodig." Heerlijk bijgeslapen toen!
@Loeka; Ja met 7 dagen overtijd mag jij als eerste hihi, zal voor je duimen @Femr; Zou ook van de echo uitgaan idd, gek dat je vk dat niet doet dan, loop je altijd 3 dagen langer....Maar goed jouw beebje mag ook komen hoor. @Kris; Jammer dat het niet doorzet, nog eventjes en dan is het voor jou ook zover! Wel fijn dat je ouders direct naar Duitsland komen, hoop voor ze dat het een fijn tijdstip is, maar dat zal vast niet haha @Brendat; Superleuk je kamertje, gordijnen zijn ook echt zo leuk!!!! @Marije; Ja "bijna" alle mannen zijn zo, hoor het constant om me heen dus denk niet dat het je hormonen zijn. Het staat toch op onze voorhoofden dat wij degene zijn die de kinderen opvoeden.....Sterkte vandaag. Ik weet nog niet hoe het bij mij zal gaan dus dat hou je nog te goed! Ga BV geven dus ben er zo en zo meer mee bezig! @Spruit; Gelukkig gaat het bij jou anders, denk niet dat alle vrouwen dat kunnen zeggen @HIER; Rustig rustig rustig, ik denk dat mijn kleintje nooit uit zichzelf komt, dinsdag strippoging en anders deze week inleiden,,,,hoop zo dat het niet nodig is , maar merk echt verder helemaal niks.Vervelend dat wachten zeg. Nou straks even naar een voetbalwedstrijd van mijn man kijken dus kom straks nog wel even kijken en anders vanmiddag. Fijne dag vandaag allemaal
Zo ben ik weer eens, gister druk dagje visite bbq hier pff gelukkig achter de rug. Wauw 3 mama's erbij van harte gefeliciteerd met Wout Stijn en Jaylano, mooie namen allemaal!! @Brendat wat een super leuk kamertje!! En die doek voor in de maxi cosi ook helemaal top, knap hoor is dat niet onwijs moeilijk wauw dat ik dat kon @Samantha wat een super leuke foto van Jaylano @Marijee pff ja mannen kunnen het soms echt niet snappen, misschien gewoon even duidelijk tegen hem vertellen, dat je er anders helemaal doorheen gaat? Misschien heeft hij idd wel helemaal niet in de gaten dat ie dat doet mannen zijn niet altijd zo tactisch @Kapedi spannende week dus eigenlijk voor jou ook, hoop dat de kleine toch vandaag of morgen bij je komt hier is mannetje ook na een voetbaltoernooi is wel een uur van huis maar telf blijft standby je weet maar nooit @Hier alles wel rustig gister avond verloor ik veel slijm echt doorzichtig waterig ook wat krampen toen, geen idee of het nou vruchtwater of slijmprop of gewoon afscheiding is we wachten wel rustig af. ga even doggie uitlaten
Ik kom weer ff snel gluren.. moet zo douchen.. want we krijgen bezoek.. Maar ik zag dat er 3 jongens bij gekomen waren.. had er gisteren maar 1 gezien.. dus alsnog... @ Samantha: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Jaylano! @ mamamies: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Stijn. Nou meiden die nog moeten.. zet hem op... wil nog meer babynieuws zien..
Nou ik zorg niet voor babynieuws vandaag hoor, misschien iemand anders wel?! Vandaag 39 weken alweer, maar ben er van overtuigd nog 2 weken rond te lopen. Wat een lief mannetje is Jaylano! @kris; mooi wiegje @Laartje: wat een leuke schoonmoeder heb jij! De mijne kwamen meteen bij dochter. De ouders mochten om ca 0:15 komen kijken toen ze gehaald was. Mijn ouders moesten 40 min. rijden maar kwamen meteen en mijn schoonouders waren er ook meteen bij. Schoonouders kwamen om de dag even kijken bij ons en mijn ouders ook zoiets. Bij deze zijn ze dat ook weer van plan, gezellig vond ik dat.